quote:Op zondag 16 december 2007 16:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat was ik![]()
Hoe durft ze, de schande, een beetje puisten uitknijpen op tv
Ik vind het dan vreemd dat ze er niet eerder een punt achter heeft gezet.quote:Op zondag 16 december 2007 16:15 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar ook erg onredelijk om zuur te zijn terwijl je te pas en te onpas voor rotte vis uitgemaakt wordt. Keer op keer, weken, maanden.
Waarschijnlijk om te controleren of de andere bewoners wel eerlijk zijn met de puntenquote:Op zondag 16 december 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
Goed op Brians handen letten, hij zit de punten in de pot te tellen.
Er zitten nog 460 cp's in de gezamelijke pot toch?quote:Op zondag 16 december 2007 16:20 schreef Carlaa het volgende:
460 ceepees voor Brian over...
toch? Ik bedoel, er zijn grenzen..quote:
Hoe vaak heeft ze dat niet geprobeerd dan? Alleen liet Huub dat niet toe!quote:Op zondag 16 december 2007 16:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind het dan vreemd dat ze er niet eerder een punt achter heeft gezet.
Eerder of ze zelf niets tekort komen, denk ikquote:Op zondag 16 december 2007 16:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om te controleren of de andere bewoners wel eerlijk zijn met de punten
Je hebt gelijk hoor ik alquote:Op zondag 16 december 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerder of ze zelf niets tekort komen, denk ik
Naad een uur uitnodigen voor oud en nieuw.quote:Op zondag 16 december 2007 16:22 schreef Marietje_34 het volgende:
Waar wil Amdanda nou cp's voor? Nouja, Jaap vindt het niet goed..
Je hebt gelijk, voor je het weet gaat ze haar teennagels knippen op de streamsquote:Op zondag 16 december 2007 16:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
toch? Ik bedoel, er zijn grenzen..
dus ze werd gedwongen in een relatie met Huub te blijven?quote:Op zondag 16 december 2007 16:21 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft ze dat niet geprobeerd dan? Alleen liet Huub dat niet toe!
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gastenquote:Op zondag 16 december 2007 16:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om te controleren of de andere bewoners wel eerlijk zijn met de punten
txquote:Op zondag 16 december 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad een uur uitnodigen voor oud en nieuw.
Huub heeft zeker psychologische dwang uitgevoerd ja, wou je dat ontkennen? Dat ze zo dom was om daar in te trappen is haar zeker zelf aan te rekenen.quote:Op zondag 16 december 2007 16:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dus ze werd gedwongen in een relatie met Huub te blijven?
quote:Op zondag 16 december 2007 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, voor je het weet gaat ze haar teennagels knippen op de streams
ze leek me een aardig kind, en conclusies trek ik niet graag.quote:Op zondag 16 december 2007 16:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
zo is dat bij mij ook gegaan idd. Alhoewel ik de manier waarop ze de kooi inkwam enigzins discutabel vond![]()
Maar aanvankelijk had ze bij mij het voordeel van de twijfel. Tot ik zag hoe vreselijk jaloers en kleinzielig is.
Goeiemiddag, ze zijn naar een fandag, vraag me niet van wie.quote:Op zondag 16 december 2007 16:25 schreef SIRA het volgende:
Waar zijn Double L en Selene eigenlijk ?
Heb ik gemist dat die alweer weg zijn ?
goedemiddag you all trouwens
Huub vroeg hoeveel ze er tekort kwamen.quote:Op zondag 16 december 2007 16:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een lul die Huub, gaat hij Brian weer punten geven ....
Vraag in godsnaam eens hoeveel die eikel er heeft ???
dat vind ik wel meevallen eigenlijk ja.quote:Op zondag 16 december 2007 16:24 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Huub heeft zeker psychologische dwang uitgevoerd ja, wou je dat ontkennen? Dat ze zo dom was om daar in te trappen is haar zeker zelf aan te rekenen.
ik heb het ook gehoord, maar ik dacht dat Brian een sok vol hadquote:Op zondag 16 december 2007 16:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub vroeg hoeveel ze er tekort kwamen.
Amanda - 50
Brian - 60
Ze willen er samen 110!
Wist Jaap maar eens iets meer leuke dingen te verzinnen met familie of vrienden.quote:Op zondag 16 december 2007 16:26 schreef schatje het volgende:
Bah, ik wil niet dat Brian, Amanda en Lieke die punten krijgen.
Jup, Huub is nog altijd walgelijk dom met CPsquote:Op zondag 16 december 2007 16:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
dan moet je de stemming maar blokkenquote:Op zondag 16 december 2007 16:26 schreef schatje het volgende:
Huub zal ze wel moeten geven.. Hij is toch ook niet gek, heeft ook wel in de gaten dat Brian er enorm mee zit te spelenquote:Op zondag 16 december 2007 16:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
+ 1quote:Op zondag 16 december 2007 16:26 schreef schatje het volgende:
Jaap moet lekker blokken, allesquote:Op zondag 16 december 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
Jaap wil de ceepees uit de pot verdelen. Amanda is het hier niet mee eens.
Het zal ook niet zeg, alles gaat altijd naar Amanda en Brian, Jaap krijgt goffer de goffer nooit wat.
Hoor net ook dat ze weg zijn!quote:Op zondag 16 december 2007 16:28 schreef Ziet het volgende:
[..]
dan moet je de stemming maar blokken![]()
ik mis luc en selene niet eens
thanxquote:Op zondag 16 december 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemiddag, ze zijn naar een fandag, vraag me niet van wie.
Brian en Amanda hadden er voor de PoPo 610 (klopt voor geen meter maar goed). De punten van de PoPo waren 200 samen voor B en A.quote:Op zondag 16 december 2007 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb het ook gehoord, maar ik dacht dat Brian een sok vol had
Hij zei net al - dan wordt het een eenzame kerst!quote:
belachelijk.quote:Op zondag 16 december 2007 16:21 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft ze dat niet geprobeerd dan? Alleen liet Huub dat niet toe!
Snap ik even niet. Huub moet ze geven omdat Brian er enorm mee zit te spelen?quote:Op zondag 16 december 2007 16:28 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub zal ze wel moeten geven.. Hij is toch ook niet gek, heeft ook wel in de gaten dat Brian er enorm mee zit te spelen
Ok, ze proberen nu dus gewoon weer hun voorraad op te krikken naar weer die 610quote:Op zondag 16 december 2007 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian en Amanda hadden er voor de PoPo 610 (klopt voor geen meter maar goed). De punten van de PoPo waren 200 samen voor B en A.
Ze hebben er inmiddels 400 uitgegeven in 2 dagen dus resten er nog 410.
Dat begin ik ook steeds meer te geloven, het enige wat hij heeft gedaan na terugkomstquote:Op zondag 16 december 2007 16:27 schreef tipsch het volgende:
Jup, Huub is nog altijd walgelijk dom met CPs. Kennelijk is de boodschap tijdens
de 8 uur niet overgekomen
Heb ik ff een goed moment gekozen om de streams aan te zwengelen.quote:Op zondag 16 december 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemiddag, ze zijn naar een fandag, vraag me niet van wie.
Precies, opzouten met al die extraatjes voor Brian en Amanda.quote:Op zondag 16 december 2007 16:30 schreef Desii het volgende:
Jaap blokt de cp-stemmingen..... topgozer
Als ie Lieke eruit heeft gepest dan blijft ie over met die twee en daar moet ie het dan van hebben. Ohja, met Jaap dan.quote:Op zondag 16 december 2007 16:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat begin ik ook steeds meer te geloven, het enige wat hij heeft gedaan na terugkomst
is nog steeds Lieke aan pakken (waar ik op zich niets tegen heb), maar laat hij ook eindelijk
eens Amanda en Brian aanpakken !! Ik dacht dat deze boodschap op zijn jaardag zou worden
overgebracht, missie mislukt blijkbaar ..... en die twee losers kunnen verder gaan met vakantie
vieren.
Huub zal ze wel moeten geven van achter.. Die cp's zijn voor iedereen binnen de villa erg belangrijk, dan hebben zet toch ook wel door als Brian er zoveel uitgeeftquote:Op zondag 16 december 2007 16:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Snap ik even niet. Huub moet ze geven omdat Brian er enorm mee zit te spelen?
quote:Op zondag 16 december 2007 16:30 schreef Desii het volgende:
Jaap blokt de cp-stemmingen..... topgozer![]()
Huub zal dit toch zien als een extra bevestiging.quote:Op zondag 16 december 2007 16:40 schreef Marrije het volgende:
Alsof Selene Huub iets nieuws vertelt, dat heeft ie gisteren toch al gehoord.
quote:Op zondag 16 december 2007 16:46 schreef Deisyy het volgende:
Jaap: Als je mensen wilt zien, dan gaan ze maar buiten de poort, net als de redenering van Amanda tijdens de 12-uurs stemming voor Huub.
Die regel bestaat allang niet meer en Jaap heeft groot gelijk. Amanda en Brian barsten normaal gesproken van de ceepees dus fuck A en B.quote:Op zondag 16 december 2007 16:47 schreef Kinga het volgende:
Ik dacht dat je maar 400 cp als maximum mocht hebben? En als je daar overheen ging je automatisch moest bellen of iemand uitnodigen... Jaap met zijn belachelijke reden van 1000 CPs
Ze vraagt ze aan Jaap, maar die geeft ze niet en als Huub ze aanbiedt zegt ze dat ze er te trots voor is. In de koelkast met dat zure mens.quote:Op zondag 16 december 2007 16:49 schreef Kinga het volgende:
och och och ze hoeft ze niet van huub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |