quote:Op zondag 16 december 2007 16:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat was ik![]()
Hoe durft ze, de schande, een beetje puisten uitknijpen op tv
Ik vind het dan vreemd dat ze er niet eerder een punt achter heeft gezet.quote:Op zondag 16 december 2007 16:15 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar ook erg onredelijk om zuur te zijn terwijl je te pas en te onpas voor rotte vis uitgemaakt wordt. Keer op keer, weken, maanden.
Waarschijnlijk om te controleren of de andere bewoners wel eerlijk zijn met de puntenquote:Op zondag 16 december 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
Goed op Brians handen letten, hij zit de punten in de pot te tellen.
Er zitten nog 460 cp's in de gezamelijke pot toch?quote:Op zondag 16 december 2007 16:20 schreef Carlaa het volgende:
460 ceepees voor Brian over...
toch? Ik bedoel, er zijn grenzen..quote:
Hoe vaak heeft ze dat niet geprobeerd dan? Alleen liet Huub dat niet toe!quote:Op zondag 16 december 2007 16:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind het dan vreemd dat ze er niet eerder een punt achter heeft gezet.
Eerder of ze zelf niets tekort komen, denk ikquote:Op zondag 16 december 2007 16:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om te controleren of de andere bewoners wel eerlijk zijn met de punten
Je hebt gelijk hoor ik alquote:Op zondag 16 december 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerder of ze zelf niets tekort komen, denk ik
Naad een uur uitnodigen voor oud en nieuw.quote:Op zondag 16 december 2007 16:22 schreef Marietje_34 het volgende:
Waar wil Amdanda nou cp's voor? Nouja, Jaap vindt het niet goed..
Je hebt gelijk, voor je het weet gaat ze haar teennagels knippen op de streamsquote:Op zondag 16 december 2007 16:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
toch? Ik bedoel, er zijn grenzen..
dus ze werd gedwongen in een relatie met Huub te blijven?quote:Op zondag 16 december 2007 16:21 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft ze dat niet geprobeerd dan? Alleen liet Huub dat niet toe!
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gastenquote:Op zondag 16 december 2007 16:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om te controleren of de andere bewoners wel eerlijk zijn met de punten
txquote:Op zondag 16 december 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad een uur uitnodigen voor oud en nieuw.
Huub heeft zeker psychologische dwang uitgevoerd ja, wou je dat ontkennen? Dat ze zo dom was om daar in te trappen is haar zeker zelf aan te rekenen.quote:Op zondag 16 december 2007 16:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dus ze werd gedwongen in een relatie met Huub te blijven?
quote:Op zondag 16 december 2007 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, voor je het weet gaat ze haar teennagels knippen op de streams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |