Achteraf gezien vind ik Nadia een verademing als ik haar nu met zure Lieke vergelijk.quote:Op zondag 16 december 2007 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Het is duidelijk dat na het vertrek van Naad de meesten hier Lieke als nieuw haat-mikpunt hebben gekozen.
Dus. Stel je bent Lieke en zit in die kooi. Wat wilde je doen dan? Em verrot schelden? Het uitmaken?quote:Op zondag 16 december 2007 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn ex zou het iig niet hoeven flikken, maar zelfs dat lijkt hier al acceptabel.
Dus er zijn toch mensen die de "discussies" wél kunnen volgen??quote:Gelukkig is het simpele "Huub, hou je bek" van Hedda wel iets wat de meesten hier begrijpen en toejuichen, simpelweg omdat ze de ruzies tussen Huub en Lieke waarschijnlijk niet kunnen volgen en het liefst vergeten dat Huub juist kickt op het weerwoord wat hij van Lieke krijgt.
Ja en dan gaat Huub ernaast staan 'mag ik meedoen?'quote:Op zondag 16 december 2007 16:01 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
het zou niet meer dan eerlijk zijn als Lieke haar ex uitnodigt en een wipje maakt terwiijl Huub een bed verder ligt
[..]
-knip-
Ala Brian de dekens er vanaf trekkenquote:Op zondag 16 december 2007 16:06 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Dus. Stel je bent Lieke en zit in die kooi. Wat wilde je doen dan? Em verrot schelden? Het uitmaken?![]()
[..]
-knip-
En nu denkt die sukkel nog dat het weer goedkomt tussen hem en Lieke ha ha.quote:Op zondag 16 december 2007 16:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bah, bah en nog eens bah. En die Hedda is ook niet wijs, maar dat wisten we al.
precies dat dusquote:Op zondag 16 december 2007 16:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Achteraf gezien vind ik Nadia een verademing als ik haar nu met zure Lieke vergelijk.
Ik heb me eigenlijk altijd aan Lieke gestoord, met name die jaloerse kant van haar. Niet enthousiast kunnen zijn voor je vriendje tijdens de cd-presentatie maar wel voor Brian, hem de uitjes in het weekend niet helemaal willen gunnen en iets simpel als zijn uitslaapdag niet gunnen door dekbed van bed te trekken.
En dat geloof ik niet.quote:Op zondag 16 december 2007 16:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
precies dat dus
Ik vond Nadia ook vreselijk, maar Lieke overtreft haar in bijna alle opzichten
goedkomt in het spel.... niet meer in de zin van een relatiequote:Op zondag 16 december 2007 16:09 schreef neehe het volgende:
[..]
En nu denkt die sukkel nog dat het weer goedkomt tussen hem en Lieke ha ha.
Zou mooi zijn als hij hem blokt, had Huub ook moeten doen.quote:Op zondag 16 december 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Brian kan nog steeds niet zeggen of Lieke 50 ceepees uit de pot mag pakken, hij is nog niet klaar.
heb me nooit aan lieke gestoord, totdat deze dingen me opvielen.quote:Op zondag 16 december 2007 16:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Achteraf gezien vind ik Nadia een verademing als ik haar nu met zure Lieke vergelijk.
Ik heb me eigenlijk altijd aan Lieke gestoord, met name die jaloerse kant van haar. Niet enthousiast kunnen zijn voor je vriendje tijdens de cd-presentatie maar wel voor Brian, hem de uitjes in het weekend niet helemaal willen gunnen en iets simpel als zijn uitslaapdag niet gunnen door dekbed van bed te trekken.
Ze is te trots om cps van Huub te accepteren, maar voor Braai gaat ze graag door het stof!quote:Op zondag 16 december 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Brian kan nog steeds niet zeggen of Lieke 50 ceepees uit de pot mag pakken, hij is nog niet klaar.
Onderdanige Lieke: Oke.
zo is dat bij mij ook gegaan idd. Alhoewel ik de manier waarop ze de kooi inkwam enigzins discutabel vondquote:Op zondag 16 december 2007 16:13 schreef miesy het volgende:
[..]
heb me nooit aan lieke gestoord, totdat deze dingen me opvielen.
ik snap niet dat je iemand die je zegt lief te hebben dit niet kan gunnen.
vind het een hele nare karakter eigenschap, zowieso, vooral naar je "vrienden" toe.
Ja, ik vind haar ook erg onredelijk om zuur te zijn terwijl je te pas en te onpas voor rotte vis uitgemaakt wordt. Keer op keer, weken, maanden.quote:Op zondag 16 december 2007 16:06 schreef schatje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2007 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie weinig beschaafds aan het meenemen van een ex naar het huis waar je nog samenwoont met je meest recente ex, en die eerste ex dan in de gezamelijke slaapkamer gaan liggen wippen....
Mijn ex zou het iig niet hoeven flikken, maar zelfs dat lijkt hier al acceptabel.
Het is gewoon jammer dat iedereen die Huub aanspreekt op zijn fouten wordt gezien als een afvallige, om te beginnen Lieke, want die heeft men hier nooit gemogen omdat ze Huub aanspreekt op z'n fouten (en ja, iedere keer weer... maar dat is waarschijnlijk omdat Huub ook iedere keer weer over de schreef gaat)
Gelukkig is het simpele "Huub, hou je bek" van Hedda wel iets wat de meesten hier begrijpen en toejuichen, simpelweg omdat ze de ruzies tussen Huub en Lieke waarschijnlijk niet kunnen volgen en het liefst vergeten dat Huub juist kickt op het weerwoord wat hij van Lieke krijgt.
ik bedoel daarmee alleen degenen die zich aangesproken voelenquote:Op zondag 16 december 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bedoelt met de meesten maar daar hoor ik iig niet bij. Ik heb Lieke nooit gemogen, ze heeft zichzelf dat hok ingeneukt, niks meer niks minder. Ook José heeft dat nooit onder stoelen of banken gestoken, net als de rest van de HH die meer weten dan wij over wat er in het hokje besproken wordt en afspeelt.
Als Huub zo scheldt heb ik ook een pesthekel aan hem, laat dat duidelijk zijn, maar hij is beter af zonder Lieke.
Lieke had er ook altijd een handje van om als Huub zich rot voelde hem verder de grond in te boren door van die onderhuidse plaagstootjes te geven. Het extra in te wrijven.quote:Op zondag 16 december 2007 16:13 schreef miesy het volgende:
[..]
heb me nooit aan lieke gestoord, totdat deze dingen me opvielen.
ik snap niet dat je iemand die je zegt lief te hebben dit niet kan gunnen.
vind het een hele nare karakter eigenschap, zowieso, vooral naar je "vrienden" toe.
Je zou bijna denken dat Brian mijn post heeft gelezen.quote:Op zondag 16 december 2007 16:16 schreef Dark het volgende:
Brian zegt dat Manny uit bed moet komen!
Amanda - Oliebollen!!!!!!!!
dat was ikquote:Op zondag 16 december 2007 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik bedoel daarmee alleen degenen die zich aangesproken voelen![]()
Ik vind Lieke met grote regelmaat onuitstaanbaar, helemaal na de popoll van afgelopen week, maar ik krijg wel heel erg het idee dat Lieke niets meer goed kan doen, gisteren viel er zelfs iemand over dat Lieke een puistje stond uit te knijpen voor de spiegel.
En even voor de duidelijkheid, ik ben geen Huub-hater, ik vind Huub de leukste bewoner, die tenminste wat leven in de brouwerij brengt, maar vind hem ook regelmatig een etterbak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |