abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55314379
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat na het vertrek van Naad de meesten hier Lieke als nieuw haat-mikpunt hebben gekozen.
Achteraf gezien vind ik Nadia een verademing als ik haar nu met zure Lieke vergelijk.

Ik heb me eigenlijk altijd aan Lieke gestoord, met name die jaloerse kant van haar. Niet enthousiast kunnen zijn voor je vriendje tijdens de cd-presentatie maar wel voor Brian, hem de uitjes in het weekend niet helemaal willen gunnen en iets simpel als zijn uitslaapdag niet gunnen door dekbed van bed te trekken.
  zondag 16 december 2007 @ 16:06:37 #77
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_55314381
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mijn ex zou het iig niet hoeven flikken, maar zelfs dat lijkt hier al acceptabel.
Dus. Stel je bent Lieke en zit in die kooi. Wat wilde je doen dan? Em verrot schelden? Het uitmaken?
quote:
Gelukkig is het simpele "Huub, hou je bek" van Hedda wel iets wat de meesten hier begrijpen en toejuichen, simpelweg omdat ze de ruzies tussen Huub en Lieke waarschijnlijk niet kunnen volgen en het liefst vergeten dat Huub juist kickt op het weerwoord wat hij van Lieke krijgt.
Dus er zijn toch mensen die de "discussies" wél kunnen volgen??
Denk ook niet dat Huub daar op "kickt".. Hij wordt er in meegesleept is meer mijn indruk. Een gezonde, eenvoudige "hou je bek" werkt een stuk efficienter lijkt..
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  † In Memoriam † zondag 16 december 2007 @ 16:07:06 #78
135305 beequeen
Lost.
pi_55314393
Je zou toch niet zeggen dat Huub een kater heeft, hij ziet er nog best fris uit.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 16 december 2007 @ 16:07:40 #79
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55314403
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:01 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

het zou niet meer dan eerlijk zijn als Lieke haar ex uitnodigt en een wipje maakt terwiijl Huub een bed verder ligt
[..]

-knip-
Ja en dan gaat Huub ernaast staan 'mag ik meedoen?'

[ Bericht 0% gewijzigd door Marrije op 16-12-2007 16:09:27 (dat = dan) ]
  zondag 16 december 2007 @ 16:08:56 #80
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55314429
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:06 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Dus. Stel je bent Lieke en zit in die kooi. Wat wilde je doen dan? Em verrot schelden? Het uitmaken?
[..]

-knip-
Ala Brian de dekens er vanaf trekken
  † In Memoriam † zondag 16 december 2007 @ 16:09:32 #81
135305 beequeen
Lost.
pi_55314441
Brian kan nog steeds niet zeggen of Lieke 50 ceepees uit de pot mag pakken, hij is nog niet klaar.

Onderdanige Lieke: Oke.
― Mark Twain
pi_55314443
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:05 schreef Marrije het volgende:

[..]

Bah, bah en nog eens bah. En die Hedda is ook niet wijs, maar dat wisten we al.
En nu denkt die sukkel nog dat het weer goedkomt tussen hem en Lieke ha ha.
  zondag 16 december 2007 @ 16:10:43 #83
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_55314458
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:06 schreef schatje het volgende:

[..]

Achteraf gezien vind ik Nadia een verademing als ik haar nu met zure Lieke vergelijk.

Ik heb me eigenlijk altijd aan Lieke gestoord, met name die jaloerse kant van haar. Niet enthousiast kunnen zijn voor je vriendje tijdens de cd-presentatie maar wel voor Brian, hem de uitjes in het weekend niet helemaal willen gunnen en iets simpel als zijn uitslaapdag niet gunnen door dekbed van bed te trekken.
precies dat dus

Ik vond Nadia ook vreselijk, maar Lieke overtreft haar in bijna alle opzichten
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_55314479
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:10 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

precies dat dus

Ik vond Nadia ook vreselijk, maar Lieke overtreft haar in bijna alle opzichten
En dat geloof ik niet.
pi_55314480
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:09 schreef neehe het volgende:

[..]

En nu denkt die sukkel nog dat het weer goedkomt tussen hem en Lieke ha ha.
goedkomt in het spel.... niet meer in de zin van een relatie
(groot verschil)
  zondag 16 december 2007 @ 16:12:24 #86
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_55314482
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Brian kan nog steeds niet zeggen of Lieke 50 ceepees uit de pot mag pakken, hij is nog niet klaar.
Zou mooi zijn als hij hem blokt, had Huub ook moeten doen.
.
pi_55314494
quote:

[..]

heb me nooit aan lieke gestoord, totdat deze dingen me opvielen.
ik snap niet dat je iemand die je zegt lief te hebben dit niet kan gunnen.
vind het een hele nare karakter eigenschap, zowieso, vooral naar je "vrienden" toe.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  † In Memoriam † zondag 16 december 2007 @ 16:13:38 #88
135305 beequeen
Lost.
pi_55314503
Amanda heeft gisteren tv gemaakt en mag vadaag gewoon op bed liggen lezen. Waar blijft het hokje nu met de actieve houding en het oliebollenakkoord?
― Mark Twain
pi_55314521
Jaap is al omgekleed........... die kan ook razendsnel douche
rappe jaap
  zondag 16 december 2007 @ 16:15:37 #90
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55314537
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:

Onderdanige Lieke: Oke.
Ze is te trots om cps van Huub te accepteren, maar voor Braai gaat ze graag door het stof!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zondag 16 december 2007 @ 16:15:51 #91
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_55314539
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:13 schreef miesy het volgende:

[..]

vind het een hele nare karakter eigenschap, zowieso, vooral naar je "vrienden" toe.
zo is dat bij mij ook gegaan idd. Alhoewel ik de manier waarop ze de kooi inkwam enigzins discutabel vond
Maar aanvankelijk had ze bij mij het voordeel van de twijfel. Tot ik zag hoe vreselijk jaloers en kleinzielig is.
pi_55314543
quote:

[..]

Ja, ik vind haar ook erg onredelijk om zuur te zijn terwijl je te pas en te onpas voor rotte vis uitgemaakt wordt. Keer op keer, weken, maanden.
Gelukkig maar dat ze het wel normaal vindt dat haar ex vlak na hun relatie met een andere ex in het best naast haar ligt te neuken.
Ik denk echt dat Lieke de enige vrouw is die hier niet vrolijk op reageert, het niet meteen achter zich kan laten, vrienden kan zijn en vooral precies gaat doen wat King Huub in zijn hoofd heeft.
  zondag 16 december 2007 @ 16:16:26 #93
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55314548
Brian zegt dat Manny uit bed moet komen!
Amanda - Oliebollen!!!!!!!!
pi_55314559
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zie weinig beschaafds aan het meenemen van een ex naar het huis waar je nog samenwoont met je meest recente ex, en die eerste ex dan in de gezamelijke slaapkamer gaan liggen wippen....

Mijn ex zou het iig niet hoeven flikken, maar zelfs dat lijkt hier al acceptabel.

Het is gewoon jammer dat iedereen die Huub aanspreekt op zijn fouten wordt gezien als een afvallige, om te beginnen Lieke, want die heeft men hier nooit gemogen omdat ze Huub aanspreekt op z'n fouten (en ja, iedere keer weer... maar dat is waarschijnlijk omdat Huub ook iedere keer weer over de schreef gaat)

Gelukkig is het simpele "Huub, hou je bek" van Hedda wel iets wat de meesten hier begrijpen en toejuichen, simpelweg omdat ze de ruzies tussen Huub en Lieke waarschijnlijk niet kunnen volgen en het liefst vergeten dat Huub juist kickt op het weerwoord wat hij van Lieke krijgt.

precies, ik ben niet pro huub, niet anti huub, niet pro lieke, niet anti lieke
ik zie 2 mensen die veel om elkaar geven en daarin allebei fouten maken, maar huub is degene die walst over de gevoelens van een ander om zichzelf beter te voelen en zichzelf in een beter daglicht te zetten
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  Moderator zondag 16 december 2007 @ 16:17:03 #95
184769 crew  Deisyy
pi_55314561
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik weet niet wie je bedoelt met de meesten maar daar hoor ik iig niet bij. Ik heb Lieke nooit gemogen, ze heeft zichzelf dat hok ingeneukt, niks meer niks minder. Ook José heeft dat nooit onder stoelen of banken gestoken, net als de rest van de HH die meer weten dan wij over wat er in het hokje besproken wordt en afspeelt.
Als Huub zo scheldt heb ik ook een pesthekel aan hem, laat dat duidelijk zijn, maar hij is beter af zonder Lieke.
ik bedoel daarmee alleen degenen die zich aangesproken voelen

Ik vind Lieke met grote regelmaat onuitstaanbaar, helemaal na de popoll van afgelopen week, maar ik krijg wel heel erg het idee dat Lieke niets meer goed kan doen, gisteren viel er zelfs iemand over dat Lieke een puistje stond uit te knijpen voor de spiegel.

En even voor de duidelijkheid, ik ben geen Huub-hater, ik vind Huub de leukste bewoner, die tenminste wat leven in de brouwerij brengt, maar vind hem ook regelmatig een etterbak.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_55314584
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:13 schreef miesy het volgende:

[..]

Lieke had er ook altijd een handje van om als Huub zich rot voelde hem verder de grond in te boren door van die onderhuidse plaagstootjes te geven. Het extra in te wrijven.
  † In Memoriam † zondag 16 december 2007 @ 16:18:44 #97
135305 beequeen
Lost.
pi_55314586
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:16 schreef Dark het volgende:
Brian zegt dat Manny uit bed moet komen!
Amanda - Oliebollen!!!!!!!!
Je zou bijna denken dat Brian mijn post heeft gelezen.
― Mark Twain
  zondag 16 december 2007 @ 16:19:16 #98
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_55314595
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:17 schreef Deisyy het volgende:

[..]

ik bedoel daarmee alleen degenen die zich aangesproken voelen

Ik vind Lieke met grote regelmaat onuitstaanbaar, helemaal na de popoll van afgelopen week, maar ik krijg wel heel erg het idee dat Lieke niets meer goed kan doen, gisteren viel er zelfs iemand over dat Lieke een puistje stond uit te knijpen voor de spiegel.
En even voor de duidelijkheid, ik ben geen Huub-hater, ik vind Huub de leukste bewoner, die tenminste wat leven in de brouwerij brengt, maar vind hem ook regelmatig een etterbak.
dat was ik
Hoe durft ze, de schande, een beetje puisten uitknijpen op tv
  zondag 16 december 2007 @ 16:19:29 #99
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55314602
Brian aan het goochelen met ceepees?
  † In Memoriam † zondag 16 december 2007 @ 16:19:33 #100
137949 Disana
pi_55314606
Goed op Brians handen letten, hij zit de punten in de pot te tellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')