abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 16 december 2007 @ 15:47:22 #51
137949 Disana
pi_55314067
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:46 schreef schatje het volgende:

Lieke: "Een hoer, een NSBer en nu weer schat in een dag, daar kan ik zo niet mee".
Daarnet anders wel, toen ze 50 cp uit de pot nodig had om haar ouders te bellen.
  zondag 16 december 2007 @ 15:47:32 #52
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_55314071
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:24 schreef tuinfluiter het volgende:
(Gesprekje Lieke en personal trainer van Jaap, Nando)

Lieke: Met het gewicht van Jaap is niet veel veranderd, zijn conditie is beter,

zijn eetgewoontes kan Jaap nog beter aanpassen door minder te snoepen.

Nando: Tuurlijk, maar Jaap kan niet alles in 1 keer veranderen.
@Deissy alleen het eerste en tweede zinnetje sprak Lieke uit en niet uit, maar Nando.
De rest klopt ! Zoals het is en was.)

Lieke: Hoe is het met Jaap?

Nando: Met het gewicht van Jaap is niet veel veranderd, zijn conditie is beter.

Lieke: zijn eetgewoontes kan Jaap nog beter aanpassen door minder te snoepen.

† In Memoriam † zondag 16 december 2007 @ 15:48:20 #53
135305 beequeen
Lost.
pi_55314088
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:44 schreef Disana het volgende:
Ook Jaap vindt dat Huub best wat asocialer richting Lieke kan doen.
Ze vraagt 50 ceepees uit de pot en Huub vindt dat ok. Brian doet een stuk moeilijker, hij wil eerst douchen.
Van je a.s. matties moet je het hebben.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55314144
Jaap ziet er wel cool uit met die zonnebril.
  zondag 16 december 2007 @ 15:52:49 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55314158
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:45 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat ben ik op zich wel met je eens, maar ik denk dat het naief van hem is te denken dat Lieke bij zal draaien. Hij gaat er volgens mij vanuit dat zij, net als hijzelf, na verloop van tijd weer op een normale manier verder kan. En dan denk ik dus dat hij de jaloezie en wrok van Lieke onderschat, en dat dat zijn 'zwakte' in deze is.
Ik zie weinig beschaafds aan het meenemen van een ex naar het huis waar je nog samenwoont met je meest recente ex, en die eerste ex dan in de gezamelijke slaapkamer gaan liggen wippen....

Mijn ex zou het iig niet hoeven flikken, maar zelfs dat lijkt hier al acceptabel.

Het is gewoon jammer dat iedereen die Huub aanspreekt op zijn fouten wordt gezien als een afvallige, om te beginnen Lieke, want die heeft men hier nooit gemogen omdat ze Huub aanspreekt op z'n fouten (en ja, iedere keer weer... maar dat is waarschijnlijk omdat Huub ook iedere keer weer over de schreef gaat)

Gelukkig is het simpele "Huub, hou je bek" van Hedda wel iets wat de meesten hier begrijpen en toejuichen, simpelweg omdat ze de ruzies tussen Huub en Lieke waarschijnlijk niet kunnen volgen en het liefst vergeten dat Huub juist kickt op het weerwoord wat hij van Lieke krijgt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_55314200
Huub vol trots: "Ik zag Lieke ons af en toe in de gaten houden terwijl ik seks met Hedda had".
  zondag 16 december 2007 @ 15:56:34 #57
162917 tuinfluiter
pi_55314224
(Lieke wil 2 mensen uitnodigen dat kost haar 300 contactpunten die heeft ze,
maar wil ook haar moeder bellen en vraagt punten uit de pot.)

Lieke: Mag ik 50 contactpunten uit de pot?
Huub: Dan wil ik wel eerst met je praten.
Lieke: Ja, dat is goed, maar wel daarna.
  Moderator zondag 16 december 2007 @ 15:56:34 #58
184769 crew  Deisyy
pi_55314225
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:47 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

@Deissy alleen het eerste en tweede zinnetje sprak Lieke uit en niet uit, maar Nando.
De rest klopt ! Zoals het is en was.)

Lieke: Hoe is het met Jaap?

Nando: Met het gewicht van Jaap is niet veel veranderd, zijn conditie is beter.

Lieke: zijn eetgewoontes kan Jaap nog beter aanpassen door minder te snoepen.

Ja zo ging het
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_55314227
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ze vraagt 50 ceepees uit de pot en Huub vindt dat ok. Brian doet een stuk moeilijker, hij wil eerst douchen.
Van je a.s. matties moet je het hebben.
Dat doet Brian altijd.
Huub begon net over die pop dat hij het een rotstreek vond.
Jaap zei : Dan ben ik net zo slecht want ik deed ook mee.
Ja maar van jou wist ik het zei Huub, iemand hier op fok voorspelde al dat Huub dat zou zeggen.
Hij pikt alles van Jaap.
pi_55314244
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zie weinig beschaafds aan het meenemen van een ex naar het huis waar je nog samenwoont met je meest recente ex, en die eerste ex dan in de gezamelijke slaapkamer gaan liggen wippen....

Mijn ex zou het iig niet hoeven flikken, maar zelfs dat lijkt hier al acceptabel.

Het is gewoon jammer dat iedereen die Huub aanspreekt op zijn fouten wordt gezien als een afvallige, om te beginnen Lieke, want die heeft men hier nooit gemogen omdat ze Huub aanspreekt op z'n fouten (en ja, iedere keer weer... maar dat is waarschijnlijk omdat Huub ook iedere keer weer over de schreef gaat)

Gelukkig is het simpele "Huub, hou je bek" van Hedda wel iets wat de meesten hier begrijpen en toejuichen, simpelweg omdat ze de ruzies tussen Huub en Lieke waarschijnlijk niet kunnen volgen en het liefst vergeten dat Huub juist kickt op het weerwoord wat hij van Lieke krijgt.

Er is niets beschaafd aan Huub,hij is even ordinair als Amanda.
  Moderator zondag 16 december 2007 @ 15:58:41 #61
184769 crew  Deisyy
pi_55314260
quote:

[..]

Het is duidelijk dat na het vertrek van Naad de meesten hier Lieke als nieuw haat-mikpunt hebben gekozen.
  Moderator zondag 16 december 2007 @ 15:59:31 #62
184769 crew  Deisyy
pi_55314269
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:56 schreef tuinfluiter het volgende:
Lieke wil 2 mensen uitnodigen dat kost haar 300 contacpunten die heeft ze,
maar wil ook haar moeder bellen en vraagt punten uir de pot.

Lieke: Mag ik 50 contactpunten uit de pot.
Huub: Dan wil ik wel eerst met je praten.
Lieke: Ja, dat is goed, maar wel daarna.
Ik ben heel benieuwd wat Lieke verstaat onder "daarna".
  † In Memoriam † zondag 16 december 2007 @ 16:00:01 #63
137949 Disana
pi_55314277
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd wat Lieke verstaat onder "daarna".
Daarna = Nu niet
  zondag 16 december 2007 @ 16:01:01 #64
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_55314287
quote:

[..]

het zou niet meer dan eerlijk zijn als Lieke haar ex uitnodigt en een wipje maakt terwiijl Huub een bed verder ligt
quote:

Het zit je wel hoog geloof ik he? Ik interpreteer het toch anders hoor, ik zie niet dat 'iedereen die Huub aanspreekt op zijn fouten als afvallige wordt gezien'. Door sommigen wel, maar door veel anderen wordt daar dan weer een weerwoord op gegeven.
Relax, het is maar een spelletje
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_55314289
ik denk over drie maanden

tanner loopt te bokken af en toe
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_55314290
quote:

[..]

YT feit dat Hedda zich liet gebruiken zegt al iets over de intelect van haar, simple ziel maar, daar kwam ik vanacht al achter, ze zei overal fucking voor, en dat klinkt zo simpel voor mij dan altans
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  Moderator zondag 16 december 2007 @ 16:01:08 #67
184769 crew  Deisyy
pi_55314291
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Daarna = Nu niet
Lijkt me duidelijk, maar is "daarna" dan over een uurtje, morgen of volgende week?
  † In Memoriam † zondag 16 december 2007 @ 16:02:37 #68
137949 Disana
pi_55314306
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:01 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk, maar is "daarna" dan over een uurtje, morgen of volgende week?
Het is: Wanneer het mij uitkomt, en dat kan wel eens nooit zijn.

pi_55314324
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat na het vertrek van Naad de meesten hier Lieke als nieuw haat-mikpunt hebben gekozen.
Ik heb het idee dat er ook veel meelopers bijzitten, die gaan op Lieke schelden om er maar bij te horen.
Wordt iemand anders hier op fok het mikpunt, dan gaat iedereen die weer haten en vergeten ze Lieke opeens weer.
  † In Memoriam † zondag 16 december 2007 @ 16:04:03 #70
135305 beequeen
Lost.
pi_55314331
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:58 schreef Deisyy het volgende:

Ik weet niet wie je bedoelt met de meesten maar daar hoor ik iig niet bij. Ik heb Lieke nooit gemogen, ze heeft zichzelf dat hok ingeneukt, niks meer niks minder. Ook José heeft dat nooit onder stoelen of banken gestoken, net als de rest van de HH die meer weten dan wij over wat er in het hokje besproken wordt en afspeelt.
Als Huub zo scheldt heb ik ook een pesthekel aan hem, laat dat duidelijk zijn, maar hij is beter af zonder Lieke.
― Mark Twain
pi_55314339
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:32 schreef neehe het volgende:
Ik vindt Lieke nu een stuk sterker dan Huub, Huub gaat het nog moeilijk krijgen.
Nu moet Lieke nog sex met een ander hebben, dan is Huub helemaal kapot.
Droomoliebollenscenario
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55314349
jaap gaat een paar dagen voor de ontslagronde aan nando vragen wie hij eruit moet stemmen... huub of lieke
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  zondag 16 december 2007 @ 16:05:40 #73
162917 tuinfluiter
pi_55314360
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:01 schreef Deisyy het volgende:

Daarna na het telefoontje aan haar moeder,
Daarna na de contactpunten pakken.......

En Huub gaat haar Daarna waarschijnlijk aan helpen herinneren dat ze nog een gesprekje zouden hebben.
  † In Memoriam † zondag 16 december 2007 @ 16:05:41 #74
135305 beequeen
Lost.
pi_55314361
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:02 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is: Wanneer het mij uitkomt, en dat kan wel eens nooit zijn.

Ik mag het hopen, ben dat gezeik van die 2 meer dan zat.
― Mark Twain
  zondag 16 december 2007 @ 16:05:55 #75
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55314367
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:55 schreef schatje het volgende:
Huub vol trots: "Ik zag Lieke ons af en toe in de gaten houden terwijl ik seks met Hedda had".
Bah, bah en nog eens bah. En die Hedda is ook niet wijs, maar dat wisten we al.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')