Daarnet anders wel, toen ze 50 cp uit de pot nodig had om haar ouders te bellen.quote:Op zondag 16 december 2007 15:46 schreef schatje het volgende:
Lieke: "Een hoer, een NSBer en nu weer schat in een dag, daar kan ik zo niet mee".
@Deissy alleen het eerste en tweede zinnetje sprak Lieke uit en niet uit, maar Nando.quote:Op zondag 16 december 2007 15:24 schreef tuinfluiter het volgende:
(Gesprekje Lieke en personal trainer van Jaap, Nando)
Lieke: Met het gewicht van Jaap is niet veel veranderd, zijn conditie is beter,
zijn eetgewoontes kan Jaap nog beter aanpassen door minder te snoepen.
Nando: Tuurlijk, maar Jaap kan niet alles in 1 keer veranderen.
Ze vraagt 50 ceepees uit de pot en Huub vindt dat ok. Brian doet een stuk moeilijker, hij wil eerst douchen.quote:Op zondag 16 december 2007 15:44 schreef Disana het volgende:
Ook Jaap vindt dat Huub best wat asocialer richting Lieke kan doen.
Ik zie weinig beschaafds aan het meenemen van een ex naar het huis waar je nog samenwoont met je meest recente ex, en die eerste ex dan in de gezamelijke slaapkamer gaan liggen wippen....quote:Op zondag 16 december 2007 15:45 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat ben ik op zich wel met je eens, maar ik denk dat het naief van hem is te denken dat Lieke bij zal draaien. Hij gaat er volgens mij vanuit dat zij, net als hijzelf, na verloop van tijd weer op een normale manier verder kan. En dan denk ik dus dat hij de jaloezie en wrok van Lieke onderschat, en dat dat zijn 'zwakte' in deze is.
Ja zo ging hetquote:Op zondag 16 december 2007 15:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
@Deissy alleen het eerste en tweede zinnetje sprak Lieke uit en niet uit, maar Nando.
De rest klopt ! Zoals het is en was.)
(Gesprekje Lieke en personal trainer van Jaap, Nando)
Lieke: Hoe is het met Jaap?
Nando: Met het gewicht van Jaap is niet veel veranderd, zijn conditie is beter.
Lieke: zijn eetgewoontes kan Jaap nog beter aanpassen door minder te snoepen.
Nando: Tuurlijk, maar Jaap kan niet alles in 1 keer veranderen.
Dat doet Brian altijd.quote:Op zondag 16 december 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze vraagt 50 ceepees uit de pot en Huub vindt dat ok. Brian doet een stuk moeilijker, hij wil eerst douchen.
Van je a.s. matties moet je het hebben.
quote:Op zondag 16 december 2007 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie weinig beschaafds aan het meenemen van een ex naar het huis waar je nog samenwoont met je meest recente ex, en die eerste ex dan in de gezamelijke slaapkamer gaan liggen wippen....
Mijn ex zou het iig niet hoeven flikken, maar zelfs dat lijkt hier al acceptabel.
Het is gewoon jammer dat iedereen die Huub aanspreekt op zijn fouten wordt gezien als een afvallige, om te beginnen Lieke, want die heeft men hier nooit gemogen omdat ze Huub aanspreekt op z'n fouten (en ja, iedere keer weer... maar dat is waarschijnlijk omdat Huub ook iedere keer weer over de schreef gaat)
Gelukkig is het simpele "Huub, hou je bek" van Hedda wel iets wat de meesten hier begrijpen en toejuichen, simpelweg omdat ze de ruzies tussen Huub en Lieke waarschijnlijk niet kunnen volgen en het liefst vergeten dat Huub juist kickt op het weerwoord wat hij van Lieke krijgt.
quote:Op zondag 16 december 2007 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie weinig beschaafds aan het meenemen van een ex naar het huis waar je nog samenwoont met je meest recente ex, en die eerste ex dan in de gezamelijke slaapkamer gaan liggen wippen....
Mijn ex zou het iig niet hoeven flikken, maar zelfs dat lijkt hier al acceptabel.
Het is gewoon jammer dat iedereen die Huub aanspreekt op zijn fouten wordt gezien als een afvallige, om te beginnen Lieke, want die heeft men hier nooit gemogen omdat ze Huub aanspreekt op z'n fouten (en ja, iedere keer weer... maar dat is waarschijnlijk omdat Huub ook iedere keer weer over de schreef gaat)
Gelukkig is het simpele "Huub, hou je bek" van Hedda wel iets wat de meesten hier begrijpen en toejuichen, simpelweg omdat ze de ruzies tussen Huub en Lieke waarschijnlijk niet kunnen volgen en het liefst vergeten dat Huub juist kickt op het weerwoord wat hij van Lieke krijgt.
Ik ben heel benieuwd wat Lieke verstaat onder "daarna".quote:Op zondag 16 december 2007 15:56 schreef tuinfluiter het volgende:
Lieke wil 2 mensen uitnodigen dat kost haar 300 contacpunten die heeft ze,
maar wil ook haar moeder bellen en vraagt punten uir de pot.
Lieke: Mag ik 50 contactpunten uit de pot.
Huub: Dan wil ik wel eerst met je praten.
Lieke: Ja, dat is goed, maar wel daarna.
Daarna = Nu nietquote:Op zondag 16 december 2007 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat Lieke verstaat onder "daarna".
het zou niet meer dan eerlijk zijn als Lieke haar ex uitnodigt en een wipje maakt terwiijl Huub een bed verder ligtquote:Op zondag 16 december 2007 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog geloof ik he? Ik interpreteer het toch anders hoor, ik zie niet dat 'iedereen die Huub aanspreekt op zijn fouten als afvallige wordt gezien'. Door sommigen wel, maar door veel anderen wordt daar dan weer een weerwoord op gegeven.quote:Het is gewoon jammer dat iedereen die Huub aanspreekt op zijn fouten wordt gezien als een afvallige, om te beginnen Lieke, want die heeft men hier nooit gemogen omdat ze Huub aanspreekt op z'n fouten (en ja, iedere keer weer... maar dat is waarschijnlijk omdat Huub ook iedere keer weer over de schreef gaat)
YT feit dat Hedda zich liet gebruiken zegt al iets over de intelect van haar, simple ziel maar, daar kwam ik vanacht al achter, ze zei overal fucking voor, en dat klinkt zo simpel voor mij dan altansquote:Op zondag 16 december 2007 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, maar is "daarna" dan over een uurtje, morgen of volgende week?quote:
Het is: Wanneer het mij uitkomt, en dat kan wel eens nooit zijn.quote:Op zondag 16 december 2007 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, maar is "daarna" dan over een uurtje, morgen of volgende week?
Ik heb het idee dat er ook veel meelopers bijzitten, die gaan op Lieke schelden om er maar bij te horen.quote:Op zondag 16 december 2007 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Het is duidelijk dat na het vertrek van Naad de meesten hier Lieke als nieuw haat-mikpunt hebben gekozen.
Ik weet niet wie je bedoelt met de meesten maar daar hoor ik iig niet bij. Ik heb Lieke nooit gemogen, ze heeft zichzelf dat hok ingeneukt, niks meer niks minder. Ook José heeft dat nooit onder stoelen of banken gestoken, net als de rest van de HH die meer weten dan wij over wat er in het hokje besproken wordt en afspeelt.quote:Op zondag 16 december 2007 15:58 schreef Deisyy het volgende:
Het is duidelijk dat na het vertrek van Naad de meesten hier Lieke als nieuw haat-mikpunt hebben gekozen.
Droomoliebollenscenarioquote:Op zondag 16 december 2007 15:32 schreef neehe het volgende:
Ik vindt Lieke nu een stuk sterker dan Huub, Huub gaat het nog moeilijk krijgen.
Nu moet Lieke nog sex met een ander hebben, dan is Huub helemaal kapot.
Daarna na het telefoontje aan haar moeder,quote:Op zondag 16 december 2007 16:01 schreef Deisyy het volgende:
Lijkt me duidelijk, maar is "daarna" dan over een uurtje, morgen of volgende week?
Ik mag het hopen, ben dat gezeik van die 2 meer dan zat.quote:Op zondag 16 december 2007 16:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is: Wanneer het mij uitkomt, en dat kan wel eens nooit zijn.
Bah, bah en nog eens bah. En die Hedda is ook niet wijs, maar dat wisten we al.quote:Op zondag 16 december 2007 15:55 schreef schatje het volgende:
Huub vol trots: "Ik zag Lieke ons af en toe in de gaten houden terwijl ik seks met Hedda had".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |