Hij stond samen met haar in de keuken te praten vandaar dat ik dat denk maar weet het niet zeker.quote:Op zondag 16 december 2007 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brian?!?! Maar Brian was toch niet blij?
Warm gesprekquote:Op zondag 16 december 2007 16:58 schreef Mokum020 het volgende:
Lieke:" Ik wilde je gewoon even bellen"
Papa vraagt waarom...
"Ik wilde gewoon even je stem horen"
Papa: "Nou....die hoor je nu he? "
Jaap zei : Hoe zwaarder Lieke het heeft, hoe vrolijker ze gaat doen.quote:Op zondag 16 december 2007 16:56 schreef rooie3 het volgende:
Ik voel me sterk,maar ik mot bijna janken.
verbaast me niksquote:Op zondag 16 december 2007 16:57 schreef Py het volgende:
Beetje afstandelijk blijven die gesprekken met haar ouders toch.
Ik voel me kei-goed.. ik voel me kei-goed..quote:Op zondag 16 december 2007 16:56 schreef Kinga het volgende:
Ze jankt... en maar zeggen dat ze zich sterk en goed voelt
Wat zegt ie??quote:Op zondag 16 december 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
Luc spreekt wijze woorden tegen Huub.
Dat heeft ze inmiddels ook gedaanquote:Op zondag 16 december 2007 17:01 schreef Starlie het volgende:
Ookal is Lieke een zeikerd de laatste tijd, toch vind ik haar persoonlijk erg sterk, ik was al 100x in huilen uitgebarsten!
Owww, die is goed in opkroppen hoor, als ze breekt dan breekt ze goed, met kotsen en alles erop en eraan.quote:Op zondag 16 december 2007 17:01 schreef Starlie het volgende:
Ookal is Lieke een zeikerd de laatste tijd, toch vind ik haar persoonlijk erg sterk, ik was al 100x in huilen uitgebarsten!
Ze heeft het met haar toffe gedoe tijdenlang wel een beetje zelf over haar afgeroepen. Maar nu ze het terugkrijgt gaat ze wel de confrontaties aan.quote:Op zondag 16 december 2007 17:01 schreef Starlie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |