quote:Op zondag 16 december 2007 17:02 schreef maril het volgende:
Het is duidelijk achter willen ze Lieke kwijt.
quote:Op zondag 16 december 2007 17:01 schreef Starlie het volgende:
Ookal is Lieke een zeikerd de laatste tijd, toch vind ik haar persoonlijk erg sterk, ik was al 100x in huilen uitgebarsten!
Niet alleen achter.....quote:Op zondag 16 december 2007 17:02 schreef maril het volgende:
Nogmaals over leugenaar Lieke en Selene is gewoon boos dat ze morgen niet naar die premiere mag.quote:Op zondag 16 december 2007 17:03 schreef blomst het volgende:
wat was dat nou tussen Lieke en Selene?
Ik ben bang dat ik niet zo rustig zou blijven als Liekequote:Op zondag 16 december 2007 17:02 schreef Mokum020 het volgende:
Selene tegen Lieke....
"waarom praat je nog"
en dat x15...
Dat vonden velen ook van Brian met Tamara dat hij een andere uitstraling had.quote:Op zondag 16 december 2007 17:02 schreef Marietje_34 het volgende:
Luc tegen Huub: ik heb het idee dat jij meer oprecht naar Lieke bent dan zij naar jou.
Vindt Huub te goed voor haar. Als Huub met Hedda is, heeft ie een hele andere uitstraling.
Ach, ik denk dat het voor "het spel' ook beter is als ze gaat. Hoewel ik in deze meer sympathie voor Lieke heb dan voor Huub.quote:Op zondag 16 december 2007 17:02 schreef maril het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2007 17:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat vonden velen ook van Brian met Tamara dat hij een andere uitstraling had.
En, Luc hoort Huub tenminste 'openbaarlijk' zeggen dat ie van haar houdt maar Lieke zegt dat nooit.quote:Op zondag 16 december 2007 17:02 schreef Marietje_34 het volgende:
Luc tegen Huub: ik heb het idee dat jij meer oprecht naar Lieke bent dan zij naar jou.
Vindt Huub te goed voor haar. Als Huub met Hedda is, heeft ie een hele andere uitstraling.
Hij heeft het gevoel dat Lieke het over de rug van Huub doet, hij vindt het heel slecht van Lieke dat ze nooit kan toegeven dat zij ook wel eens fout zit, Huub kan dat wel. Hij ziet 2 verschillende Lieke's, ze moet perse altijd de discussie naar haar hand zetten.
Het is haar er alleen maar om te doen om van Huub te winnen.
Lieke gaat nergens heen. Huub idem dito.quote:Op zondag 16 december 2007 17:02 schreef maril het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2007 17:06 schreef Clank het volgende:
Selene en Luc lijken behoorlijk wat instructies van achter te hebben gehad.
Selene die ineens met de info komt dat Lieke alles doorverteld aan de anderen en Luc die ook nog's op Huub in gaat praten.
Huub wil niet tegen Lieke gaan spelen, maar er wordt nu van alles aan gedaan om hem toch zo ver te krijgen??
dat is blijkbaar wel de conclusie van Luc, ik ben het met hem eensquote:Op zondag 16 december 2007 17:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
En, Luc hoort Huub tenminste 'openbaarlijk' zeggen dat ie van haar houdt maar Lieke zegt dat nooit.
Ja en? Daarom is Huub oprecht en Lieke niet?
Die hebben vas de opdracht nu achter Lieke te staan, of ze het ook zo uitvoeren, is even afwachtenquote:Op zondag 16 december 2007 17:07 schreef ToughLove het volgende:
En weer allemaal tegen Lieke. Brian en Amanda weer buitenschot.
Mooi gesproken.. Mr en Mv Kubatz leveren 0,0 oliebollen...quote:Op zondag 16 december 2007 17:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke gaat nergens heen. Huub idem dito.
Ze zijn die twee met behulp van gastspelers tegen elkaar aan het uitspelen. Gewoon omdat er oliebollen geleverd moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |