Heerlijkquote:Op zondag 16 december 2007 16:43 schreef beequeen het volgende:
Jaap wil punten uit de pot omdat hij meer dan 1000 ceepees wil hebben.
dus dat is daarnaquote:Op zondag 16 december 2007 16:50 schreef Marietje_34 het volgende:
En ze wil ook nog niet met Huub praten. 'Zometeen'.
Right.
Dat is Brian's manier om de Lookies om de tuin te leiden maar ik blijf meerekenen.quote:Op zondag 16 december 2007 16:50 schreef Disana het volgende:
410-270=140
Brian zei dat Amanda nog 270 cp heeft, dan heeft hij er nog 140. Dat verklaart nog niet waarom hij zei dat hij er 60 nodig heeft (en zij 50).
hoe komt ze nou aan die punten, toch van Jaap?quote:Op zondag 16 december 2007 16:52 schreef Py het volgende:
Lieke gaat haar ouders bellen zeker?
Echt niet, volgens mij van Brian, ff opletten dus.quote:Op zondag 16 december 2007 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hoe komt ze nou aan die punten, toch van Jaap?
Nee, dat mocht niet volgens hem van achter.quote:Op zondag 16 december 2007 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hoe komt ze nou aan die punten, toch van Jaap?
Maar ze voelt zich sterk, zegt ze met trillende stem.quote:Op zondag 16 december 2007 16:54 schreef Kinga het volgende:
Dat wordt janken...
Brian?!?! Maar Brian was toch niet blij?quote:Op zondag 16 december 2007 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet, volgens mij van Brian, ff opletten dus.
Over hoe sterk ze zichzelf voelt en dat ze juiste keuzes heeft gemaakt en zichzelf recht en de ogen kan kijken en blablablaquote:Op zondag 16 december 2007 16:55 schreef schatje het volgende:
Gaat ze weer vol zelfmedelijden zitten zeveren.
Heb ik dus ook gemist, haalde ze ze niet gewoon uit haar eigen koffertje?quote:Op zondag 16 december 2007 16:54 schreef Py het volgende:
[..]
Nee, dat mocht niet volgens hem van achter.
Heb het gemist van wie ze ze nu heeft.
Hij stond samen met haar in de keuken te praten vandaar dat ik dat denk maar weet het niet zeker.quote:Op zondag 16 december 2007 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brian?!?! Maar Brian was toch niet blij?
Warm gesprekquote:Op zondag 16 december 2007 16:58 schreef Mokum020 het volgende:
Lieke:" Ik wilde je gewoon even bellen"
Papa vraagt waarom...
"Ik wilde gewoon even je stem horen"
Papa: "Nou....die hoor je nu he? "
Jaap zei : Hoe zwaarder Lieke het heeft, hoe vrolijker ze gaat doen.quote:Op zondag 16 december 2007 16:56 schreef rooie3 het volgende:
Ik voel me sterk,maar ik mot bijna janken.
verbaast me niksquote:Op zondag 16 december 2007 16:57 schreef Py het volgende:
Beetje afstandelijk blijven die gesprekken met haar ouders toch.
Ik voel me kei-goed.. ik voel me kei-goed..quote:Op zondag 16 december 2007 16:56 schreef Kinga het volgende:
Ze jankt... en maar zeggen dat ze zich sterk en goed voelt
Wat zegt ie??quote:Op zondag 16 december 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
Luc spreekt wijze woorden tegen Huub.
Dat heeft ze inmiddels ook gedaanquote:Op zondag 16 december 2007 17:01 schreef Starlie het volgende:
Ookal is Lieke een zeikerd de laatste tijd, toch vind ik haar persoonlijk erg sterk, ik was al 100x in huilen uitgebarsten!
Owww, die is goed in opkroppen hoor, als ze breekt dan breekt ze goed, met kotsen en alles erop en eraan.quote:Op zondag 16 december 2007 17:01 schreef Starlie het volgende:
Ookal is Lieke een zeikerd de laatste tijd, toch vind ik haar persoonlijk erg sterk, ik was al 100x in huilen uitgebarsten!
Ze heeft het met haar toffe gedoe tijdenlang wel een beetje zelf over haar afgeroepen. Maar nu ze het terugkrijgt gaat ze wel de confrontaties aan.quote:Op zondag 16 december 2007 17:01 schreef Starlie het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2007 17:02 schreef maril het volgende:
Het is duidelijk achter willen ze Lieke kwijt.
quote:Op zondag 16 december 2007 17:01 schreef Starlie het volgende:
Niet alleen achter.....quote:Op zondag 16 december 2007 17:02 schreef maril het volgende:
Nogmaals over leugenaar Lieke en Selene is gewoon boos dat ze morgen niet naar die premiere mag.quote:Op zondag 16 december 2007 17:03 schreef blomst het volgende:
wat was dat nou tussen Lieke en Selene?
Ik ben bang dat ik niet zo rustig zou blijven als Liekequote:Op zondag 16 december 2007 17:02 schreef Mokum020 het volgende:
Selene tegen Lieke....
"waarom praat je nog"
en dat x15...
Dat vonden velen ook van Brian met Tamara dat hij een andere uitstraling had.quote:Op zondag 16 december 2007 17:02 schreef Marietje_34 het volgende:
Luc tegen Huub: ik heb het idee dat jij meer oprecht naar Lieke bent dan zij naar jou.
Vindt Huub te goed voor haar. Als Huub met Hedda is, heeft ie een hele andere uitstraling.
Ach, ik denk dat het voor "het spel' ook beter is als ze gaat. Hoewel ik in deze meer sympathie voor Lieke heb dan voor Huub.quote:Op zondag 16 december 2007 17:02 schreef maril het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2007 17:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat vonden velen ook van Brian met Tamara dat hij een andere uitstraling had.
En, Luc hoort Huub tenminste 'openbaarlijk' zeggen dat ie van haar houdt maar Lieke zegt dat nooit.quote:Op zondag 16 december 2007 17:02 schreef Marietje_34 het volgende:
Luc tegen Huub: ik heb het idee dat jij meer oprecht naar Lieke bent dan zij naar jou.
Vindt Huub te goed voor haar. Als Huub met Hedda is, heeft ie een hele andere uitstraling.
Hij heeft het gevoel dat Lieke het over de rug van Huub doet, hij vindt het heel slecht van Lieke dat ze nooit kan toegeven dat zij ook wel eens fout zit, Huub kan dat wel. Hij ziet 2 verschillende Lieke's, ze moet perse altijd de discussie naar haar hand zetten.
Het is haar er alleen maar om te doen om van Huub te winnen.
Lieke gaat nergens heen. Huub idem dito.quote:Op zondag 16 december 2007 17:02 schreef maril het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2007 17:06 schreef Clank het volgende:
Selene en Luc lijken behoorlijk wat instructies van achter te hebben gehad.
Selene die ineens met de info komt dat Lieke alles doorverteld aan de anderen en Luc die ook nog's op Huub in gaat praten.
Huub wil niet tegen Lieke gaan spelen, maar er wordt nu van alles aan gedaan om hem toch zo ver te krijgen??
dat is blijkbaar wel de conclusie van Luc, ik ben het met hem eensquote:Op zondag 16 december 2007 17:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
En, Luc hoort Huub tenminste 'openbaarlijk' zeggen dat ie van haar houdt maar Lieke zegt dat nooit.
Ja en? Daarom is Huub oprecht en Lieke niet?
Die hebben vas de opdracht nu achter Lieke te staan, of ze het ook zo uitvoeren, is even afwachtenquote:Op zondag 16 december 2007 17:07 schreef ToughLove het volgende:
En weer allemaal tegen Lieke. Brian en Amanda weer buitenschot.
Mooi gesproken.. Mr en Mv Kubatz leveren 0,0 oliebollen...quote:Op zondag 16 december 2007 17:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke gaat nergens heen. Huub idem dito.
Ze zijn die twee met behulp van gastspelers tegen elkaar aan het uitspelen. Gewoon omdat er oliebollen geleverd moeten worden.
Wat een gelul, Lieke laat Huub barsten en niet andersom.quote:Op zondag 16 december 2007 17:03 schreef Dark het volgende:
Luc - Lieke wil macht over jou hebben.
En waarom is een ex een ex? Omdat het samen niet werkt. Een paar uurtjes, na een jaar geen contact is misschien wel leuk en gezelllig, maar daarna vallen beide weer in het oude, het zich aan elkaar storende, gedrag.quote:Op zondag 16 december 2007 17:06 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja die had dat ook
ze komen allebei veel natuurlijker over met hun ex
(logisch, want die ken je beter dan wie dan ook en andersom)
Pakt eendebek .......quote:Op zondag 16 december 2007 17:09 schreef Clank het volgende:
Luc: Ik ga je nu in haar laten kijken..
quote:Op zondag 16 december 2007 17:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En waarom is een ex een ex? Omdat het samen niet werkt. Een paar uurtjes, na een jaar geen contact is misschien wel leuk en gezelllig, maar daarna vallen beide weer in het oude, het zich aan elkaar storende, gedrag.
Ik ben meer het type 'geen woorden maar daden'.quote:Op zondag 16 december 2007 17:08 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat is blijkbaar wel de conclusie van Luc, ik ben het met hem eens
Ja Amanda zal Brian ook nooit tegenspreken ja heel even want ze weet dat ze anders moet douchen...quote:Op zondag 16 december 2007 17:07 schreef ToughLove het volgende:
Mooi!quote:Op zondag 16 december 2007 17:16 schreef Py het volgende:
[COS #3028] Waar de vooravond munitie geeft
Hier so weiter.
dat dusquote:Op zondag 16 december 2007 17:07 schreef ToughLove het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |