Er simpeltjes in zitten zijn is ook leukquote:Op zondag 16 december 2007 11:48 schreef mrcool het volgende:
[..]
Herkenbaar dit, onze kat weigert er tot op de dag van vandaag in te gaan! Kartonnen doosjes zijn veel fijner!
Haha, die krijg ik volgende week, zit altijd van dat leuke snipperpapier in!quote:Op zondag 16 december 2007 12:52 schreef Woepsie het volgende:
Mijn katten zijn dit jaar ook weer erg blij met de doos van het kerstpakket. Eens even kijken of er iemand wil poseren..
Waarom heeft ie iets om dr kopje? Operatie (hechting) ofzo?quote:Op zondag 16 december 2007 12:54 schreef MissBliss het volgende:
Jaa, hier dan ook even kerstZiggy:
[ afbeelding ]
Sterkte!quote:Op zondag 16 december 2007 13:02 schreef MissBliss het volgende:
Nee, ze heeft oormijt gehad en toen dat weg was is ze nooit gestopt met krabben met als gevolg 2 grote wonden aan de zijkanten van dr koppie.
1 is er al helemaal weg nu en de andere korst begint los te komen
Kattenkorstjesquote:Op zondag 16 december 2007 13:02 schreef MissBliss het volgende:
Thanksquote:
Echt?quote:Op zondag 16 december 2007 13:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Kattenkorstjes![]()
Die pulk ik er zelf altijd af.
quote:Op zondag 16 december 2007 13:02 schreef MissBliss het volgende:
Nee, ze heeft oormijt gehad en toen dat weg was is ze nooit gestopt met krabben met als gevolg 2 grote wonden aan de zijkanten van dr koppie.
Best wel ja...af en toe meppen ze een bal uit de boom, maar die zijn onbreekbaar.quote:
Ik vond je vorige bureau leuker.quote:Op zondag 16 december 2007 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Xena toen we haar net hadden :
[ afbeelding ]
Xena nu :
[ afbeelding ]
Tis idd een mooierd vind ik zelf, maar vooral z'n karakter is zo superquote:
1 pc en 2 laptops hier, met allemaal 2 browsers, en wat doet ie?quote:
Dat is in mijn vorige huissie, dat was een tafel, daar naai ik nu aanquote:
Haha, ja, pak je verf maarquote:Op zondag 16 december 2007 17:45 schreef MissBliss het volgende:
1 pc en 2 laptops hier, met allemaal 2 browsers, en wat doet ie?
Nog een Luckykont om het ontopic te maken, jouw foto deed me aan deze denken
[ afbeelding ]
hehequote:Op zondag 16 december 2007 20:13 schreef mrcool het volgende:
Gomez drinkt ze het liefst cafeine-vrij!
[ afbeelding ]
En hij is nu uitgevloerdquote:Op maandag 17 december 2007 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Spelen met een papiertje, 10 minuten geleden
[ afbeelding ]
Doortje houdt zich schuil hier...quote:Op donderdag 20 december 2007 12:45 schreef ilsepielse het volgende:
Onze schoonheid Doortje
[ afbeelding ]
Ogen dicht voor de flits
[ afbeelding ]
Er hangt een mandje aan de verwarming (nog van d'r oude baasje), maar ze verkiest de kast...
Of mijn stoel: opgestaan is plaats vergaan!
[ afbeelding ]
"Wanneer ben je nou klaar met die herrie-stofzuiger?"
[ afbeelding ]
ja, ik zie ze ook niet... ik probeer er wat aan te doen, maar weet nog niet waar het aan ligt.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:51 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Doortje houdt zich schuil hier...
ofwel: ik zie de foto's helaas niet
http://farm3.static.flickr.com/2410/2124053901_285125613e.jpgquote:Op donderdag 20 december 2007 12:45 schreef ilsepielse het volgende:
Onze schoonheid Doortje
[ afbeelding ]
Ogen dicht voor de flits
[ afbeelding ]
Er hangt een mandje aan de verwarming (nog van d'r oude baasje), maar ze verkiest de kast...
Of mijn stoel: opgestaan is plaats vergaan!
[ afbeelding ]
"Wanneer ben je nou klaar met die herrie-stofzuiger?"
[ afbeelding ]
Zusje van Lodewijk?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:57 schreef ijsmeis het volgende:
En ik spam er nog eentje.
[ afbeelding ].
Wat een schatje !!!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:35 schreef blue_funk het volgende:
Mijn bolletje pluis is vandaag gearriveerd! Een paar weekjes geleden bleek overigens dat mevrouw eigenlijk een meneer is! Hij had ze goed verstopt :p Geen Nikki dus, maar Robin![]()
Het was me een gekrijs van jewelste in de auto. Pfff, ik had echt met het beestje te doen. Eenmaal thuis, vloog hij uiteraard direct onder de bank. Arme ziel. Inmiddels heeft hij mijn huis al wat verkend, een hapje gegeten, een slokje gedronken, aan de krabpaal gehangen en even op de bak gezeten en nu ligt hij een dutje te doen (tja, het is ook wat zo'n reis in de auto).
[ afbeelding ]
Lief!quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:35 schreef blue_funk het volgende:
Mijn bolletje pluis is vandaag gearriveerd! Een paar weekjes geleden bleek overigens dat mevrouw eigenlijk een meneer is! Hij had ze goed verstopt :p Geen Nikki dus, maar Robin![]()
Het was me een gekrijs van jewelste in de auto. Pfff, ik had echt met het beestje te doen. Eenmaal thuis, vloog hij uiteraard direct onder de bank. Arme ziel. Inmiddels heeft hij mijn huis al wat verkend, een hapje gegeten, een slokje gedronken, aan de krabpaal gehangen en even op de bak gezeten en nu ligt hij een dutje te doen (tja, het is ook wat zo'n reis in de auto).
[ afbeelding ]
* ijsmeis duwt de camera weer in je handenquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:48 schreef blue_funk het volgende:
Kiekeboe!!
[ afbeelding ]
* blue_funk legt camera weg...
is toch best moeilijk
Eigenlijk zou er naast het rode-katten topic ook een grijs-katten topic moeten komen, hmmquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:35 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Zusje van Lodewijk?![]()
[ afbeelding ]
Zo, wat een rechtse!quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:20 schreef blue_funk het volgende:
* blue_funk pakt de camera maar weer op
*RAM*
[ afbeelding ]
* blue_funk ook heel erg vlieftquote:Op zondag 23 december 2007 09:51 schreef Viking84 het volgende:
Robin.
* Viking84 vlieft is.
Waar heb je dat ding waar 'ie tegenaan mept vandaan? Nooit gezien en het lijkt mij ook wel leuk voor onze katjes.
Ga ik ook maar halen denk ikquote:Op zondag 23 december 2007 10:09 schreef blue_funk het volgende:
[..]
* blue_funk ook heel erg vlieft
Vandaag is de tweede dag dat hij bij mij woont, maar hij lijkt zijn draai al helemaal gevonden te hebben... en mijn bed ook... De eerste nacht heeft hij rustig in zijn mandje geslapen, maar schijnbaar was vannacht mijn bed interessanter. Hij heeft me wel rustig laten slapen gelukkig, al kwam hij me wel om 7:00 zachtjes wakker maken door tegen me aan te kruipen. Lieverd. Maar ja, zondag 7:00... urrrrghhghEn wat is meneer nu zelf aan het doen terwijl ik hier met een bak leut probeer mezelf wakker te houden? Juist...
![]()
![]()
Dat speelding lag bij de dierenwinkel ("Alles voor hobbydieren", maar hij zal ook wel bij een "Pet's Place" of "Discus" ofzo te krijgen zijn). Ik was op zoek naar speelgoed en heb wat balletjes, muisjes en toestanden meegenomen, maar de dame in de winkel vond echt dat ik dit veerding ook mee moest nemen. Onweerstaanbaar voor kittens volgens haar. En inderdaad, Robin is echt helemaal wild van dat ding, zit me er echt een partij tegen te meppen en mee te stoeien. Heel leuk om te zienVerder had ze het nog over een UFO-geval waar kittens ook helemaal gek van zijn, maar die had ze niet op voorraad. Begin volgend jaar. Als ik die heb, zal ik daar ook een foto van maken
Smeltquote:Op zondag 23 december 2007 12:18 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ga ik ook maar halen denk ik![]()
Mijn klein mormeltje kan ik het 2e weekend van januari ophalen.. Nog heel even geduld dus!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 december 2007 01:24 schreef vronie het volgende:
Een kerstversiering erbij.
[ afbeelding ]
Goed idee van jouwquote:Op maandag 24 december 2007 01:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]!
Jij hebt je kerstkaart voor volgend jaar!
Die zijn van jou?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:50 schreef MUUS het volgende:
Prinses op de erwt..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als het kindje niet kijkt kan je best haar knuffeldoekjes inpikken..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle kussens en doekjes bezet? Dan pak je er een hond bij, want dat slaapt ook haske lekker.
[ afbeelding ]
Samen zoenen lebberen.
[ afbeelding ]
Hey, jij hier?
[ afbeelding ]
Nee Juup, ik heb ze van de buren gepikt zodat ik leuke foto's kan posten.quote:
Ja, da's lieve, lelijke Lobke.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:07 schreef Scandalous het volgende:
Sjorsen is dat een Frans bulldogje op die foto?
![]()
Dat jouw buren dat goed vindenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee Juup, ik heb ze van de buren gepikt zodat ik leuke foto's kan posten..
Sjors is er kapot van..
[ afbeelding ]
Maar ach, als hij de baas mag zijn over de afstandbediening wil hij hier wel blijven wonen.
[ afbeelding ]
Nou eeuhhquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, da's lieve, lelijke Lobke..
Maarre.... zoek je verkering, Scandy? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ze doet het goed zo te zienquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een leuke foto's weer![]()
En wat is Pixel al een flinke dame!
Brengt jouw kat ook zoveel muizen mee naar huis? Hier ligt er gemiddeld twee keer per week een muis aan de achterdeur, en dan vinden we er soms nog in de tuinquote:Op dinsdag 1 januari 2008 09:21 schreef Lief-visje het volgende:
Katja is bang voor vuurwerk
[ afbeelding ]
![]()
Katja met haar eerste muis van 2008
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik wil niet veel zeggen maar die kat kijkt als een dief in de nacht.quote:Op zondag 16 december 2007 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
TVP met m'n poezziez![]()
Kerstkindje Melvin
[ afbeelding ]
Ze brengt inderdaad wel veel muizen mee minstens 1 per weekquote:Op dinsdag 1 januari 2008 09:28 schreef Jump het volgende:
[..]
Brengt jouw kat ook zoveel muizen mee naar huis? Hier ligt er gemiddeld twee keer per week een muis aan de achterdeur, en dan vinden we er soms nog in de tuin
Ooooh, wat een mooierdquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:02 schreef thloreg het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar die kat kijkt als een dief in de nacht.
Hieronder mijn terror poes.
[afbeelding,link]
[afbeelding,link]
Let wel, deze opname heb ik wel 5 keer moeten overdoen eer ik het beest goed op de plaat had omdat katten nu eenmaal vaak wegkijken of te snel op je afkomen zodat je geen goeie foto kunt maken. dom beest
Ja, dat was voor Greys die hier nooit kijktquote:
Nou ja, nog steeds eigenlijk. 1 keer heeft ze hem zelf afgekregen en het wondje weer opengekrabt. En later dachten we dat het goed genezen was, maar heeft ze het dus wéér opengekrabt. Nu zitten de korstjes los, dus nog een weekje ofzo.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Bij de kreeft vannacht werd flink de wacht gehouden
[ afbeelding ]
Hier nog een die ooit een stukje taart aan het hypnotiseren wasquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:34 schreef Bluezz het volgende:
Ja, die ogen he
@ Bliss, nog ff volhouden dus.
bellefleur houdt ook altijd de wacht bij visquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Bij de kreeft vannacht werd flink de wacht gehouden
[ afbeelding ]
Dat is dus de reden waarom ik semi tegen Perzen ben.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:48 schreef Sorbootje het volgende:
Nee, dat kan hij inderdaad niet. Hij is een schoolvoorbeeld van de gevolgen die kunnen optreden bij extreem platte perzen. Daarom vind ik ze veel mooier met een klein neusje. Maar Sisqo is een schat en een superkat, dus ondanks zijn niet zo reguliere uiterlijk en zijn tekortkomingen zijn we stapel op hem.
Ik heb hem overigens zelf nog maar een half jaar.. heb hem overgenomen van mensen die een zwaar allergisch kind hadden. Ik lig elke dag weer dubbel om zijn guitige koppie.
Echt veel last heeft hij er trouwens niet van.. het eet alleen wat lastig.
Het voert wat ver om de hele discussie aan te gaan, maar ik ben helemaal niet tegen perzen (goh?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is dus de reden waarom ik semi tegen Perzen ben..
Daarom zeg ik semi.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:10 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Het voert wat ver om de hele discussie aan te gaan, maar ik ben helemaal niet tegen perzen (goh? [afbeelding] ), zolang ze maar verantwoord gefokt worden. Bij elk ras kan wel eens wat misgaan. Zo zijn witte katten vaak doof etc... en bij perzen zit het em vaak in de platte kop waardoor luchtwegen en traanbuizen minder goed functioneren. Herman en Fleur hebben nergens last van, maar Sisqo is een beetje "mislukt".
Oh, dan zijn we het eensquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarom zeg ik semi.. Verantwoord heb ik geen probleem mee, maar dat doorfokken waardoor je dus krijgt wat Sisqo heeft. Dát vind ik stom.
. Net als met mopshonden enzo. Was dus ook geen aanval naar jou ofzo
Maar goed, ontopic maar weer.
OMG is dat een kat?!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:40 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft Sis een warme jas.
Is ie verder wel lief? Of moet ie in de gangkast als er bezoek komt?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
Mooie plaatjes weer Sorbootje!
Om nog even op die ogen terug te komen...
[ afbeelding ]
PosessedDat beest kijkt altijd alsof ze d'r ogen er van binnenuit uit wil duwen
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:55 schreef kos5000 het volgende:
Wie vinden jullie de belachelijkste en domste politicus van 2007
en als we pagina 6 hebben bereikt worden de stemmen geteld....... en krijgen jullie te horen wie de slechste politicus is....
zie subforum politiek, topic: de slechste politicus van 2007 (wereldwijd )
En we hebben een kandidaad voor de belachelijkste en domste topickaper op FOK! van 2007: kos500!quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:55 schreef kos5000 het volgende:
Wie vinden jullie de belachelijkste en domste politicus van 2007
en als we pagina 6 hebben bereikt worden de stemmen geteld....... en krijgen jullie te horen wie de slechste politicus is....
zie subforum politiek, topic: de slechste politicus van 2007 (wereldwijd )
Ah, ik herken hetquote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:01 schreef Skaai het volgende:
Dankjullie wel. Ik had niet verwacht dat ik het zo slecht zou hebben zeg
.
Die auto kan er niks aan doen, Knuffel dacht altijd maar dat elke auto voor hem zou remmenwant hij springt altijd ongegeneerd over straat zonder te kijken. Hij gaat in de zomer ook gewoon op de weg liggen, we moesten hem er dan af jagen
. Met geen mogelijkheid kan je die gekkigheid afleren, maar diezelfde gekkigheid heeft 'm zijn eigen kop gekost.
Punky heeft volgens mij nog niks door, die vraagt gewoon net zoveel aandacht als altijd. Hij zal wel gaan zoeken een dezer dagen, stomme beesten.
cul_non_kul dat lijkt wel een beebie Punky![]()
.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:46 schreef Skaai het volgende:
Knuffel kwam samen met Punky bijna 3 jaar geleden in ons leven. Van een zieke en vuile radiatorpoes bloeide hij op tot een geweldige lieve leuke gekke en vooral levendige kat die met of hele dag buiten banjerde of lui in zijn mand lag, en met liefde zorgde voor neurootje Punky. Hij gaf zoveel liefde, zo'n kat vinden we nooit nergens meer.
Vanavond is hij aangereden in onze straat en heeft hij het niet overleefd. Ik ben sinds lange tijd niet zo kapot ergens van geweest, godverdomme.
[ afbeelding ]
quote:
Wat een snoepie!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:54 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Nog wat foto's gevonden van mijn Japanse Bobtail wannabe uit 't asiel...![]()
-fotos-
pssst...op zijn hyves, staat een hele map met de kittensquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:29 schreef Bluezz het volgende:
en cullekul, wat een scheetje!
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:54 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Nog wat foto's gevonden van mijn Japanse Bobtail wannabe uit 't asiel...![]()
Aan het camera tasje trekken......
afbeelding
Dankje (julie) welquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Skaai, een hele dikke *troostknuffel*![]()
![]()
Kut zeg
Was ie op slag dood?
Gewoon niet naar buiten laten of aan een tuigje?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:57 schreef Diaan73 het volgende:
Skaai wat een vreselijke manier om je kat te verliezen zeg.... Die van ons komen (nog) niet buiten, maar dat gaat in het voorjaar gebeuren. Om dit soort dingen te lezen is wel eng... In ieder geval sterkte!!
quote:Op maandag 10 december 2007 05:44 schreef tonja het volgende:
Het nadeel van je kat naar buiten laten is dat ze de tuin van de buren onderschijten en dat ze waarschijnlijk niet erg oud worden omdat ze aangereden worden.
Aanrijdingen is de nr1 doodsoorzaak van loslopende katten. Als je kat niet beter weet, mist hij/zij het naar buiten gaan ook niet.
Zo ga ik het ook met Xena en Vinny doen. Achter het huis in de tuin is het prima, voor het huis is veel te veel sluipverkeerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
Jazz blijft binnen. Als van de zomer de deuren open staan ed gaat ie buiten aan de lijn.
Dat doe ik soms stiekem ook als ik Max uitlaat.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:07 schreef Bluezz het volgende:
\
Soms maak ik de lijn los van de schutting en ga met haar aan de wandel![]()
![]()
Daarom. Ik ben veel te bang dat er wat gebeurd en wil hem niet de dood indrijven. No offence naar mensen die de kat wel buiten latenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:11 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zo ga ik het ook met Xena en Vinny doen. Achter het huis in de tuin is het prima, voor het huis is veel te veel sluipverkeer [afbeelding]
Het is wel jammer dat dat hier niet kan, de konijnen hebben die ruimte al gekregen en het zou ook leuk zijn als wij de tuin nog in kunnenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier hebben we een buitenren aan de berging gemaakt. Ook ideaal en ze vinden het super.
Ik zou mijn katten ook nooit los buiten laten lopen. Moet er niet aan denken dat ze zouden worden overreden [afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:24 schreef Bluezz het volgende:
Als je hier de tuin uitloopt kom je op een soort 'achterpad', dat is een soort afsnijstuk voor veel mensen... groeten ze je eerst als ze voorbij lopen/fietsen, kijken naar Xena, nog een keer en dan ineens dringt het door dat het geen hond is maar een poes. Die blikken dan [afbeelding]
Ik moest heul hard lachen..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had ooit een collega die haar kat echt 3x per dag uitliet, het beest deed dan zelfs haar behoeften tijdens het ommetje.
Ik heb het ooit es mogen zien; ze pakte het riempje, riep "piss'n () en dan sprong die kat tegen de deur omhoog van blijdschap! Was wel maf
Tjah je kan hier een "leuke" discussie van gaan maken.. maar iedereen heeft zijn eigen mening =)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:21 schreef MissBliss het volgende:
Mja, als ie doodgereden wordt is het ook wel zielig he?
Ik vind het eerder zielig voor mijn auto als zo'n kat weer de lak heeft zitten verneuken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:15 schreef MaddoxX het volgende:
Vind het eerder maar zielig voor het beest dat je hem beperkt tot het doen en laten door hem aan te lijnen.
Als je de post eronder nou eens ook had gelezenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vind het eerder zielig voor mijn auto als zo'n kat weer de lak heeft zitten verneuken.
of in de zandbak heeft zitten schijten
of mijn tuinvogels verjaagt
of..
of...
of....
Hij kán niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:03 schreef Isdatzo het volgende:
oh durf je de discussie niet aan te gaan? [afbeelding]
Held [afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Weer ontopic svp![]()
Hier Droopy en ik in beter tijden; toen ze nog lekker op schoot wilde slapen![]()
[ afbeelding ]
Droopyquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Weer ontopic svp![]()
Hier Droopy en ik in beter tijden; toen ze nog lekker op schoot wilde slapen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 januari 2008 00:06 schreef Skaai het volgende:
Wat een mooierd. Maine Coons zijn zo mooi he
.
Als ze dat maar niet op andermans motorkap doen..quote:Op zondag 6 januari 2008 18:53 schreef ijsmeis het volgende:
Áltijd als mijn moeder thuis komt gaan beide katers (soms ook maar ééntje, zoals in dit geval) naar buiten om lekker op de warme motorkap nog even een dutje te doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Katten kunnen hun nagels intrekken hoorquote:Op zondag 6 januari 2008 19:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ze dat maar niet op andermans motorkap doen..![]()
leuk, die krassen.
Jazz ook.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:33 schreef Klonk het volgende:
Pien is een geval apart, waarom lekker op een bank liggen als je ook op pennen, een telefoon, snoeren en andere dingen kunt liggen [afbeelding]
[afbeelding]
Geen enkele kras te zien op de auto.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
leuk, die krassen.
gecondoleerd Skaajquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:46 schreef Skaai het volgende:
Knuffel kwam samen met Punky bijna 3 jaar geleden in ons leven. Van een zieke en vuile radiatorpoes bloeide hij op tot een geweldige lieve leuke gekke en vooral levendige kat die met of hele dag buiten banjerde of lui in zijn mand lag, en met liefde zorgde voor neurootje Punky. Hij gaf zoveel liefde, zo'n kat vinden we nooit nergens meer.
Vanavond is hij aangereden in onze straat en heeft hij het niet overleefd. Ik ben sinds lange tijd niet zo kapot ergens van geweest, godverdomme.
[ afbeelding ]
Wat een druifje is Kitty zegquote:Op zondag 6 januari 2008 00:03 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn tante haar hond is recentelijk overleden, en nu wilde ze wel een kat.
Maine Coon vond ze wel erg leuk. Ik ben toen voor haar op zoek gegaan, en op het laatste moment vond ik een advertentie voor Coons hier 20min vandaan. Gelijk contact opgenomen, maar alles was al gereserveerd.
Toen bleek dat wij zo dichtbij wonen mochten wij toch vanavond even langskomen omdat ze bij één toch niet zo zeker was.
Vanavond waren we om 2000 daar, en we dachten even kijken en kennis maken en klaar. Uiteindelijk waren we om half 12 thuis
And we wonKitty is ours
Nu ja, van mijn tante dan, hehe.
Heel toevallig was dan ook de ene nog over die wij het leukst vonden.
De cavia is bijna groter dan hemquote:Op maandag 7 januari 2008 09:07 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Wat een druifje is Kitty zeg [afbeelding]
Nog een paar kittenfotootjes (zijn naam is geworden: Lemmy en hij woont bij vrienden van me):
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaaa, moeders praat ook veel. Dat was zo schattig! Fokker ging tegen haar praten, gelijk van die geluidjes terug.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Kitty heeft al een echt coonen koppie. Veel plezier met jullie boef hopelijk voor je tante gaat deze ook zo lekker kletsen daar staan ze immers om bekend.
quote:Op maandag 7 januari 2008 10:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaaa, moeders praat ook veel. Dat was zo schattig! Fokker ging tegen haar praten, gelijk van die geluidjes terug..
Ik noem hem Kitty tot mn tante een naam kiest. Ze vond Hamlet en Pavlov geloof ik niet zo leuk.
[ afbeelding ]
Links
[ afbeelding ]
Rechts
Deze twee zijn veel samen. Er is nog een derde blauw grijze, net als moeders, maar die is een beetje een loner.
Aahw, wat een schatje!quote:
Ach ja, heb zelf ook al een kras ontdekt op m'n versterker (die me een paar duizend euro heeft gekost). Kan me eigenlijk niks schelen. Van het weekend leek m'n kat last te hebben van een tranend oog, daar maak ik me dan weer wel zorgen over... is maar net waar je prioriteiten liggen.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:17 schreef Isdatzo het volgende:
leuk, die krassen.
Toffe fotoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:44 schreef Humanist het volgende:
Hier Rumpi voor/in/na actie!
[ afbeelding ]
heerlijke foto .. op en top kat !quote:Op maandag 7 januari 2008 21:08 schreef mirugai het volgende:
[..]
Ach ja, heb zelf ook al een kras ontdekt op m'n versterker (die me een paar duizend euro heeft gekost). Kan me eigenlijk niks schelen. Van het weekend leek m'n kat last te hebben van een tranend oog, daar maak ik me dan weer wel zorgen over... is maar net waar je prioriteiten liggen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze móest ik wel even posten.
Aaww, wat een ontzettend hoog knuffelgehalte!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, das er net zo één als Jazz denk ik. Alleen heeft jouwe wel de schattige sokjes.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:18 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Aaww, wat een ontzettend hoog knuffelgehalte! [afbeelding]
Ben vandaag wezen kijken in het asiel naar een maatje voor mn birmaan kitten.. Alle jonge katjes waren al gereserveerd, maar ben stiekem een beetje gevallen voor een volwassen kater. Het enige probleem is dat ie wat teruggetrokken is tegenover andere katten, en weet niet of dat dan wel goed samen gaat straks.. [afbeelding]
Foto van mn nieuwe huisgenootje vanaf komend weekend:
[afbeelding]
[afbeelding]
zo zoetquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:14 schreef tonja het volgende:
Ome Harry maar weer eens spammen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Katten zijn gewoon cool...quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:19 schreef Twinky het volgende:
Die blik van hem moet ik elke keer weer om lachen
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:52 schreef ook_gek het volgende:
[ afbeelding ]
Tessa kijkt rustig toe hoe 2 mensen elkaar bijna vermoorden omdat ze de tekening van de ikea kast niet begrijpen
Jaaaaaaaa! Meer, meneer SDquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit stukkie tuig bevolkt nu een maand of 3 mijn appartement. Hij luistert (soms) naar de naam Jazz
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:58 schreef Brahimov het volgende:
Xena en een speelgoedspin
http://www.youtube.com/watch?v=VvP_co5ovbw
beetje gruizig filmpje, maar het was donker
Prachtig beest, ook een Brit?quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:54 schreef ilsepielse het volgende:
Niet met de camera klooien, aaien moet je!
[ afbeelding ]
Zo kan ze wel een kwartier blijven zitten, dan staart ze naar een draadje wol.
[ afbeelding ]
Maar ermee spelen doet ze ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flits!
[ afbeelding ]
Zo, dat was weer de Doortje spam
Wat knusquote:
Wat een mooie katquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:23 schreef Scandalous het volgende:
Moshi baby
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^ als haar mandje te warm is gaat ze zo liggen luchten![]()
Ze heeft er wel de vacht voor, en zo'n lekkere dikke kraag in d'r nek. Maar ze heeft niet 't stompe neusje. In d'r paspoort staat 'EK', dus europees korthaar. Maar dat geloof ik zelf ook niet helemaalquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Prachtig beest, ook een Brit?
tegenwoordig ligt er een kapot geknipte deken rond te plant (in de pot) omdat anders alles steeds vol zand ligtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |