Ja, da's lieve, lelijke Lobke.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:07 schreef Scandalous het volgende:
Sjorsen is dat een Frans bulldogje op die foto?
![]()
Dat jouw buren dat goed vindenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee Juup, ik heb ze van de buren gepikt zodat ik leuke foto's kan posten..
Sjors is er kapot van..
[ afbeelding ]
Maar ach, als hij de baas mag zijn over de afstandbediening wil hij hier wel blijven wonen.
[ afbeelding ]
Nou eeuhhquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, da's lieve, lelijke Lobke..
Maarre.... zoek je verkering, Scandy? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ze doet het goed zo te zienquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een leuke foto's weer![]()
En wat is Pixel al een flinke dame!
Brengt jouw kat ook zoveel muizen mee naar huis? Hier ligt er gemiddeld twee keer per week een muis aan de achterdeur, en dan vinden we er soms nog in de tuinquote:Op dinsdag 1 januari 2008 09:21 schreef Lief-visje het volgende:
Katja is bang voor vuurwerk
[ afbeelding ]
![]()
Katja met haar eerste muis van 2008
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik wil niet veel zeggen maar die kat kijkt als een dief in de nacht.quote:Op zondag 16 december 2007 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
TVP met m'n poezziez![]()
Kerstkindje Melvin
[ afbeelding ]
Ze brengt inderdaad wel veel muizen mee minstens 1 per weekquote:Op dinsdag 1 januari 2008 09:28 schreef Jump het volgende:
[..]
Brengt jouw kat ook zoveel muizen mee naar huis? Hier ligt er gemiddeld twee keer per week een muis aan de achterdeur, en dan vinden we er soms nog in de tuin
Ooooh, wat een mooierdquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:02 schreef thloreg het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar die kat kijkt als een dief in de nacht.
Hieronder mijn terror poes.
[afbeelding,link]
[afbeelding,link]
Let wel, deze opname heb ik wel 5 keer moeten overdoen eer ik het beest goed op de plaat had omdat katten nu eenmaal vaak wegkijken of te snel op je afkomen zodat je geen goeie foto kunt maken. dom beest
Ja, dat was voor Greys die hier nooit kijktquote:
Nou ja, nog steeds eigenlijk. 1 keer heeft ze hem zelf afgekregen en het wondje weer opengekrabt. En later dachten we dat het goed genezen was, maar heeft ze het dus wéér opengekrabt. Nu zitten de korstjes los, dus nog een weekje ofzo.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Bij de kreeft vannacht werd flink de wacht gehouden
[ afbeelding ]
Hier nog een die ooit een stukje taart aan het hypnotiseren wasquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:34 schreef Bluezz het volgende:
Ja, die ogen he
@ Bliss, nog ff volhouden dus.
bellefleur houdt ook altijd de wacht bij visquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Bij de kreeft vannacht werd flink de wacht gehouden
[ afbeelding ]
Dat is dus de reden waarom ik semi tegen Perzen ben.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:48 schreef Sorbootje het volgende:
Nee, dat kan hij inderdaad niet. Hij is een schoolvoorbeeld van de gevolgen die kunnen optreden bij extreem platte perzen. Daarom vind ik ze veel mooier met een klein neusje. Maar Sisqo is een schat en een superkat, dus ondanks zijn niet zo reguliere uiterlijk en zijn tekortkomingen zijn we stapel op hem.
Ik heb hem overigens zelf nog maar een half jaar.. heb hem overgenomen van mensen die een zwaar allergisch kind hadden. Ik lig elke dag weer dubbel om zijn guitige koppie.
Echt veel last heeft hij er trouwens niet van.. het eet alleen wat lastig.
Het voert wat ver om de hele discussie aan te gaan, maar ik ben helemaal niet tegen perzen (goh?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is dus de reden waarom ik semi tegen Perzen ben..
Daarom zeg ik semi.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:10 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Het voert wat ver om de hele discussie aan te gaan, maar ik ben helemaal niet tegen perzen (goh? [afbeelding] ), zolang ze maar verantwoord gefokt worden. Bij elk ras kan wel eens wat misgaan. Zo zijn witte katten vaak doof etc... en bij perzen zit het em vaak in de platte kop waardoor luchtwegen en traanbuizen minder goed functioneren. Herman en Fleur hebben nergens last van, maar Sisqo is een beetje "mislukt".
Oh, dan zijn we het eensquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarom zeg ik semi.. Verantwoord heb ik geen probleem mee, maar dat doorfokken waardoor je dus krijgt wat Sisqo heeft. Dát vind ik stom.
. Net als met mopshonden enzo. Was dus ook geen aanval naar jou ofzo
Maar goed, ontopic maar weer.
OMG is dat een kat?!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:40 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft Sis een warme jas.
Is ie verder wel lief? Of moet ie in de gangkast als er bezoek komt?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
Mooie plaatjes weer Sorbootje!
Om nog even op die ogen terug te komen...
[ afbeelding ]
PosessedDat beest kijkt altijd alsof ze d'r ogen er van binnenuit uit wil duwen
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:55 schreef kos5000 het volgende:
Wie vinden jullie de belachelijkste en domste politicus van 2007
en als we pagina 6 hebben bereikt worden de stemmen geteld....... en krijgen jullie te horen wie de slechste politicus is....
zie subforum politiek, topic: de slechste politicus van 2007 (wereldwijd )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |