quote:
Op zondag 23 december 2007 09:51 schreef Viking84 het volgende:Robin

.
* Viking84 vlieft is.
Waar heb je dat ding waar 'ie tegenaan mept vandaan? Nooit gezien en het lijkt mij ook wel leuk voor onze katjes

.
* blue_funk ook heel erg vlieft 
Vandaag is de tweede dag dat hij bij mij woont, maar hij lijkt zijn draai al helemaal gevonden te hebben... en mijn bed ook... De eerste nacht heeft hij rustig in zijn mandje geslapen, maar schijnbaar was vannacht mijn bed interessanter. Hij heeft me wel rustig laten slapen gelukkig, al kwam hij me wel om 7:00 zachtjes wakker maken door tegen me aan te kruipen. Lieverd. Maar ja, zondag 7:00... urrrrghhgh

En wat is meneer nu zelf aan het doen terwijl ik hier met een bak leut probeer mezelf wakker te houden? Juist...
Dat speelding lag bij de dierenwinkel ("Alles voor hobbydieren", maar hij zal ook wel bij een "Pet's Place" of "Discus" ofzo te krijgen zijn). Ik was op zoek naar speelgoed en heb wat balletjes, muisjes en toestanden meegenomen, maar de dame in de winkel vond echt dat ik dit veerding ook mee moest nemen. Onweerstaanbaar voor kittens volgens haar. En inderdaad, Robin is echt helemaal wild van dat ding, zit me er echt een partij tegen te meppen en mee te stoeien. Heel leuk om te zien

Verder had ze het nog over een UFO-geval waar kittens ook helemaal gek van zijn, maar die had ze niet op voorraad. Begin volgend jaar. Als ik die heb, zal ik daar ook een foto van maken
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm |
Flickr