Er simpeltjes in zitten zijn is ook leukquote:Op zondag 16 december 2007 11:48 schreef mrcool het volgende:
[..]
Herkenbaar dit, onze kat weigert er tot op de dag van vandaag in te gaan! Kartonnen doosjes zijn veel fijner!
Haha, die krijg ik volgende week, zit altijd van dat leuke snipperpapier in!quote:Op zondag 16 december 2007 12:52 schreef Woepsie het volgende:
Mijn katten zijn dit jaar ook weer erg blij met de doos van het kerstpakket. Eens even kijken of er iemand wil poseren..
Waarom heeft ie iets om dr kopje? Operatie (hechting) ofzo?quote:Op zondag 16 december 2007 12:54 schreef MissBliss het volgende:
Jaa, hier dan ook even kerstZiggy:
[ afbeelding ]
Sterkte!quote:Op zondag 16 december 2007 13:02 schreef MissBliss het volgende:
Nee, ze heeft oormijt gehad en toen dat weg was is ze nooit gestopt met krabben met als gevolg 2 grote wonden aan de zijkanten van dr koppie.
1 is er al helemaal weg nu en de andere korst begint los te komen
Kattenkorstjesquote:Op zondag 16 december 2007 13:02 schreef MissBliss het volgende:
Thanksquote:
Echt?quote:Op zondag 16 december 2007 13:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Kattenkorstjes![]()
Die pulk ik er zelf altijd af.
quote:Op zondag 16 december 2007 13:02 schreef MissBliss het volgende:
Nee, ze heeft oormijt gehad en toen dat weg was is ze nooit gestopt met krabben met als gevolg 2 grote wonden aan de zijkanten van dr koppie.
Best wel ja...af en toe meppen ze een bal uit de boom, maar die zijn onbreekbaar.quote:
Ik vond je vorige bureau leuker.quote:Op zondag 16 december 2007 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Xena toen we haar net hadden :
[ afbeelding ]
Xena nu :
[ afbeelding ]
Tis idd een mooierd vind ik zelf, maar vooral z'n karakter is zo superquote:
1 pc en 2 laptops hier, met allemaal 2 browsers, en wat doet ie?quote:
Dat is in mijn vorige huissie, dat was een tafel, daar naai ik nu aanquote:
Haha, ja, pak je verf maarquote:Op zondag 16 december 2007 17:45 schreef MissBliss het volgende:
1 pc en 2 laptops hier, met allemaal 2 browsers, en wat doet ie?
Nog een Luckykont om het ontopic te maken, jouw foto deed me aan deze denken
[ afbeelding ]
hehequote:Op zondag 16 december 2007 20:13 schreef mrcool het volgende:
Gomez drinkt ze het liefst cafeine-vrij!
[ afbeelding ]
En hij is nu uitgevloerdquote:Op maandag 17 december 2007 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Spelen met een papiertje, 10 minuten geleden
[ afbeelding ]
Doortje houdt zich schuil hier...quote:Op donderdag 20 december 2007 12:45 schreef ilsepielse het volgende:
Onze schoonheid Doortje
[ afbeelding ]
Ogen dicht voor de flits
[ afbeelding ]
Er hangt een mandje aan de verwarming (nog van d'r oude baasje), maar ze verkiest de kast...
Of mijn stoel: opgestaan is plaats vergaan!
[ afbeelding ]
"Wanneer ben je nou klaar met die herrie-stofzuiger?"
[ afbeelding ]
ja, ik zie ze ook niet... ik probeer er wat aan te doen, maar weet nog niet waar het aan ligt.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:51 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Doortje houdt zich schuil hier...
ofwel: ik zie de foto's helaas niet
http://farm3.static.flickr.com/2410/2124053901_285125613e.jpgquote:Op donderdag 20 december 2007 12:45 schreef ilsepielse het volgende:
Onze schoonheid Doortje
[ afbeelding ]
Ogen dicht voor de flits
[ afbeelding ]
Er hangt een mandje aan de verwarming (nog van d'r oude baasje), maar ze verkiest de kast...
Of mijn stoel: opgestaan is plaats vergaan!
[ afbeelding ]
"Wanneer ben je nou klaar met die herrie-stofzuiger?"
[ afbeelding ]
Zusje van Lodewijk?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:57 schreef ijsmeis het volgende:
En ik spam er nog eentje.
[ afbeelding ].
Wat een schatje !!!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:35 schreef blue_funk het volgende:
Mijn bolletje pluis is vandaag gearriveerd! Een paar weekjes geleden bleek overigens dat mevrouw eigenlijk een meneer is! Hij had ze goed verstopt :p Geen Nikki dus, maar Robin![]()
Het was me een gekrijs van jewelste in de auto. Pfff, ik had echt met het beestje te doen. Eenmaal thuis, vloog hij uiteraard direct onder de bank. Arme ziel. Inmiddels heeft hij mijn huis al wat verkend, een hapje gegeten, een slokje gedronken, aan de krabpaal gehangen en even op de bak gezeten en nu ligt hij een dutje te doen (tja, het is ook wat zo'n reis in de auto).
[ afbeelding ]
Lief!quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:35 schreef blue_funk het volgende:
Mijn bolletje pluis is vandaag gearriveerd! Een paar weekjes geleden bleek overigens dat mevrouw eigenlijk een meneer is! Hij had ze goed verstopt :p Geen Nikki dus, maar Robin![]()
Het was me een gekrijs van jewelste in de auto. Pfff, ik had echt met het beestje te doen. Eenmaal thuis, vloog hij uiteraard direct onder de bank. Arme ziel. Inmiddels heeft hij mijn huis al wat verkend, een hapje gegeten, een slokje gedronken, aan de krabpaal gehangen en even op de bak gezeten en nu ligt hij een dutje te doen (tja, het is ook wat zo'n reis in de auto).
[ afbeelding ]
* ijsmeis duwt de camera weer in je handenquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:48 schreef blue_funk het volgende:
Kiekeboe!!
[ afbeelding ]
* blue_funk legt camera weg...
is toch best moeilijk
Eigenlijk zou er naast het rode-katten topic ook een grijs-katten topic moeten komen, hmmquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:35 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Zusje van Lodewijk?![]()
[ afbeelding ]
Zo, wat een rechtse!quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:20 schreef blue_funk het volgende:
* blue_funk pakt de camera maar weer op
*RAM*
[ afbeelding ]
* blue_funk ook heel erg vlieftquote:Op zondag 23 december 2007 09:51 schreef Viking84 het volgende:
Robin.
* Viking84 vlieft is.
Waar heb je dat ding waar 'ie tegenaan mept vandaan? Nooit gezien en het lijkt mij ook wel leuk voor onze katjes.
Ga ik ook maar halen denk ikquote:Op zondag 23 december 2007 10:09 schreef blue_funk het volgende:
[..]
* blue_funk ook heel erg vlieft
Vandaag is de tweede dag dat hij bij mij woont, maar hij lijkt zijn draai al helemaal gevonden te hebben... en mijn bed ook... De eerste nacht heeft hij rustig in zijn mandje geslapen, maar schijnbaar was vannacht mijn bed interessanter. Hij heeft me wel rustig laten slapen gelukkig, al kwam hij me wel om 7:00 zachtjes wakker maken door tegen me aan te kruipen. Lieverd. Maar ja, zondag 7:00... urrrrghhghEn wat is meneer nu zelf aan het doen terwijl ik hier met een bak leut probeer mezelf wakker te houden? Juist...
![]()
![]()
Dat speelding lag bij de dierenwinkel ("Alles voor hobbydieren", maar hij zal ook wel bij een "Pet's Place" of "Discus" ofzo te krijgen zijn). Ik was op zoek naar speelgoed en heb wat balletjes, muisjes en toestanden meegenomen, maar de dame in de winkel vond echt dat ik dit veerding ook mee moest nemen. Onweerstaanbaar voor kittens volgens haar. En inderdaad, Robin is echt helemaal wild van dat ding, zit me er echt een partij tegen te meppen en mee te stoeien. Heel leuk om te zienVerder had ze het nog over een UFO-geval waar kittens ook helemaal gek van zijn, maar die had ze niet op voorraad. Begin volgend jaar. Als ik die heb, zal ik daar ook een foto van maken
Smeltquote:Op zondag 23 december 2007 12:18 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ga ik ook maar halen denk ik![]()
Mijn klein mormeltje kan ik het 2e weekend van januari ophalen.. Nog heel even geduld dus!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 december 2007 01:24 schreef vronie het volgende:
Een kerstversiering erbij.
[ afbeelding ]
Goed idee van jouwquote:Op maandag 24 december 2007 01:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]!
Jij hebt je kerstkaart voor volgend jaar!
Die zijn van jou?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:50 schreef MUUS het volgende:
Prinses op de erwt..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als het kindje niet kijkt kan je best haar knuffeldoekjes inpikken..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle kussens en doekjes bezet? Dan pak je er een hond bij, want dat slaapt ook haske lekker.
[ afbeelding ]
Samen zoenen lebberen.
[ afbeelding ]
Hey, jij hier?
[ afbeelding ]
Nee Juup, ik heb ze van de buren gepikt zodat ik leuke foto's kan posten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |