Welnee, dat past helemaal niet!quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:26 schreef Sorbootje het volgende:
Wow dat past maar net! Wat schattig!
't puilt uitquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Welnee, dat past helemaal niet!
Mooie foto's trouwens Sorbootje.
Inderdaad, en het mooie is, het is de meest zachtaardige kat die ik ooit heb gekend.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:00 schreef DuchessX het volgende:
Leo lijkt wel een panterStoere man hoor!
Nee, ik moet nog steeds de batterijen van mijn camera opladenquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:45 schreef tonja het volgende:
Jah, een krolse poes is echt niet te missen hoor.
Foto's SQ?
Die ton met die twee gaten er in lijkt mij leuk voor de katten.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:31 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag m'n katten een kerstkado gegeven![]()
[ afbeelding ]
Dat ding zal wel niet goedkoop geweest zijn of wel?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:31 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag m'n katten een kerstkado gegeven![]()
[ afbeelding ]
Herkenbaar dit, onze kat weigert er tot op de dag van vandaag in te gaan! Kartonnen doosjes zijn veel fijner!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:47 schreef ilsepielse het volgende:
maar dit is een memorabel moment: voor het eerst IN de krabpaal!
Er simpeltjes in zitten zijn is ook leukquote:Op zondag 16 december 2007 11:48 schreef mrcool het volgende:
[..]
Herkenbaar dit, onze kat weigert er tot op de dag van vandaag in te gaan! Kartonnen doosjes zijn veel fijner!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |