Jeutje wat is zij snel gegroeid!quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:48 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is toch wel gegroeid sinds 11 augustus
[ afbeelding ]

)
 )

Oh, wat gezellig!quote:Op donderdag 6 december 2007 02:14 schreef vronie het volgende:
Wat een lieverds allemaal.
[afbeelding]
Mijn lieverds 4 op een rij,van de 5

Mijn HTK-kat groeit juist veel minder snel dan mijn Brit en de Britten die ik ken, ik denk dat het dus gewoon per kat verschillend isquote:Op woensdag 5 december 2007 14:12 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jeutje wat is zij snel gegroeid!
(Klopt het nou dat HTK-katten veel sneller groeien en zijn uitgegroeid dan Britse kortharen? Mijn Britje is twee, en nog zo klein)

quote:Op woensdag 5 december 2007 19:30 schreef Sneakie het volgende:
Hier zijn onze 4 schatjes, misty en mousie(de 2 grotere zwart/witten) en pika en nala(zwart gekleurde, en wit gekleurde)
[ afbeelding ]
 !
!

Wat een schatjequote:Op donderdag 6 december 2007 16:06 schreef blue_funk het volgende:
[ afbeelding ]
* blue_funk zit af te tellen tot ze eindelijk bij mij mag komen wonen
(twee weekjes nog... zucht)

hoe herken je dat dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
Noortje is sinds een dag krols
Ik word er knettergek van

Wrijft overal tegenaan om maar haar geur af te geven, mauwt irritant zeurend, kruipt over de grond alsof de grond geil gemaakt moet worden e.d.quote:

Nu ruim een half jaar bij ons in huis!
 Nu ruim een half jaar bij ons in huis! 

(en wat zijn Lodewijk en Fleur groot geworden he? Lodewijk weegt al meer dan 4 kilo!)
  (en wat zijn Lodewijk en Fleur groot geworden he? Lodewijk weegt al meer dan 4 kilo!)

Welnee, dat past helemaal niet!quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:26 schreef Sorbootje het volgende:
Wow dat past maar net! Wat schattig!

't puilt uitquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Welnee, dat past helemaal niet!
Mooie foto's trouwens Sorbootje.

Inderdaad, en het mooie is, het is de meest zachtaardige kat die ik ooit heb gekend.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:00 schreef DuchessX het volgende:
Leo lijkt wel een panterStoere man hoor!

Nee, ik moet nog steeds de batterijen van mijn camera opladenquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:45 schreef tonja het volgende:
Jah, een krolse poes is echt niet te missen hoor.
Foto's SQ?

Die ton met die twee gaten er in lijkt mij leuk voor de katten.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:31 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag m'n katten een kerstkado gegeven
[ afbeelding ]

.
. 

Dat ding zal wel niet goedkoop geweest zijn of wel?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:31 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag m'n katten een kerstkado gegeven
[ afbeelding ]

Herkenbaar dit, onze kat weigert er tot op de dag van vandaag in te gaan! Kartonnen doosjes zijn veel fijner!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:47 schreef ilsepielse het volgende:
maar dit is een memorabel moment: voor het eerst IN de krabpaal!

Er simpeltjes in zitten zijn is ook leukquote:Op zondag 16 december 2007 11:48 schreef mrcool het volgende:
[..]
Herkenbaar dit, onze kat weigert er tot op de dag van vandaag in te gaan! Kartonnen doosjes zijn veel fijner!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |