Ja, da's lieve, lelijke Lobke.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:07 schreef Scandalous het volgende:
Sjorsen is dat een Frans bulldogje op die foto?
![]()
Dat jouw buren dat goed vindenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee Juup, ik heb ze van de buren gepikt zodat ik leuke foto's kan posten..
Sjors is er kapot van..
[ afbeelding ]
Maar ach, als hij de baas mag zijn over de afstandbediening wil hij hier wel blijven wonen.
[ afbeelding ]
Nou eeuhhquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, da's lieve, lelijke Lobke..
Maarre.... zoek je verkering, Scandy? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ze doet het goed zo te zienquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een leuke foto's weer![]()
En wat is Pixel al een flinke dame!
Brengt jouw kat ook zoveel muizen mee naar huis? Hier ligt er gemiddeld twee keer per week een muis aan de achterdeur, en dan vinden we er soms nog in de tuinquote:Op dinsdag 1 januari 2008 09:21 schreef Lief-visje het volgende:
Katja is bang voor vuurwerk
[ afbeelding ]
![]()
Katja met haar eerste muis van 2008
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik wil niet veel zeggen maar die kat kijkt als een dief in de nacht.quote:Op zondag 16 december 2007 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
TVP met m'n poezziez![]()
Kerstkindje Melvin
[ afbeelding ]
Ze brengt inderdaad wel veel muizen mee minstens 1 per weekquote:Op dinsdag 1 januari 2008 09:28 schreef Jump het volgende:
[..]
Brengt jouw kat ook zoveel muizen mee naar huis? Hier ligt er gemiddeld twee keer per week een muis aan de achterdeur, en dan vinden we er soms nog in de tuin
Ooooh, wat een mooierdquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:02 schreef thloreg het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar die kat kijkt als een dief in de nacht.
Hieronder mijn terror poes.
[afbeelding,link]
[afbeelding,link]
Let wel, deze opname heb ik wel 5 keer moeten overdoen eer ik het beest goed op de plaat had omdat katten nu eenmaal vaak wegkijken of te snel op je afkomen zodat je geen goeie foto kunt maken. dom beest
Ja, dat was voor Greys die hier nooit kijktquote:
Nou ja, nog steeds eigenlijk. 1 keer heeft ze hem zelf afgekregen en het wondje weer opengekrabt. En later dachten we dat het goed genezen was, maar heeft ze het dus wéér opengekrabt. Nu zitten de korstjes los, dus nog een weekje ofzo.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Bij de kreeft vannacht werd flink de wacht gehouden
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |