Ik vind het eerder zielig voor mijn auto als zo'n kat weer de lak heeft zitten verneuken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:15 schreef MaddoxX het volgende:
Vind het eerder maar zielig voor het beest dat je hem beperkt tot het doen en laten door hem aan te lijnen.
Als je de post eronder nou eens ook had gelezenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vind het eerder zielig voor mijn auto als zo'n kat weer de lak heeft zitten verneuken.
of in de zandbak heeft zitten schijten
of mijn tuinvogels verjaagt
of..
of...
of....
Hij kán niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:03 schreef Isdatzo het volgende:
oh durf je de discussie niet aan te gaan? [afbeelding]
Held [afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Weer ontopic svp![]()
Hier Droopy en ik in beter tijden; toen ze nog lekker op schoot wilde slapen![]()
[ afbeelding ]
Droopyquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Weer ontopic svp![]()
Hier Droopy en ik in beter tijden; toen ze nog lekker op schoot wilde slapen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 januari 2008 00:06 schreef Skaai het volgende:
Wat een mooierd. Maine Coons zijn zo mooi he
.
Als ze dat maar niet op andermans motorkap doen..quote:Op zondag 6 januari 2008 18:53 schreef ijsmeis het volgende:
Áltijd als mijn moeder thuis komt gaan beide katers (soms ook maar ééntje, zoals in dit geval) naar buiten om lekker op de warme motorkap nog even een dutje te doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Katten kunnen hun nagels intrekken hoorquote:Op zondag 6 januari 2008 19:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ze dat maar niet op andermans motorkap doen..![]()
leuk, die krassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |