En we hebben een kandidaad voor de belachelijkste en domste topickaper op FOK! van 2007: kos500!quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:55 schreef kos5000 het volgende:
Wie vinden jullie de belachelijkste en domste politicus van 2007
en als we pagina 6 hebben bereikt worden de stemmen geteld....... en krijgen jullie te horen wie de slechste politicus is....
zie subforum politiek, topic: de slechste politicus van 2007 (wereldwijd )

wat klote!
 wat klote! 

. Ik had niet verwacht dat ik het zo slecht zou hebben zeg
. Ik had niet verwacht dat ik het zo slecht zou hebben zeg  .
. want hij springt altijd ongegeneerd over straat zonder te kijken. Hij gaat in de zomer ook gewoon op de weg liggen, we moesten hem er dan af jagen
 want hij springt altijd ongegeneerd over straat zonder te kijken. Hij gaat in de zomer ook gewoon op de weg liggen, we moesten hem er dan af jagen  . Met geen mogelijkheid kan je die gekkigheid afleren, maar diezelfde gekkigheid heeft 'm zijn eigen kop gekost.
. Met geen mogelijkheid kan je die gekkigheid afleren, maar diezelfde gekkigheid heeft 'm zijn eigen kop gekost.  .
. 
  .
.

Ah, ik herken hetquote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:01 schreef Skaai het volgende:
Dankjullie wel. Ik had niet verwacht dat ik het zo slecht zou hebben zeg
.
Die auto kan er niks aan doen, Knuffel dacht altijd maar dat elke auto voor hem zou remmenwant hij springt altijd ongegeneerd over straat zonder te kijken. Hij gaat in de zomer ook gewoon op de weg liggen, we moesten hem er dan af jagen
. Met geen mogelijkheid kan je die gekkigheid afleren, maar diezelfde gekkigheid heeft 'm zijn eigen kop gekost.
Punky heeft volgens mij nog niks door, die vraagt gewoon net zoveel aandacht als altijd. Hij zal wel gaan zoeken een dezer dagen, stomme beesten.
cul_non_kul dat lijkt wel een beebie Punky
.
 . Sterkte ermee Skaai
. Sterkte ermee Skaai  .
.

quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:46 schreef Skaai het volgende:
Knuffel kwam samen met Punky bijna 3 jaar geleden in ons leven. Van een zieke en vuile radiatorpoes bloeide hij op tot een geweldige lieve leuke gekke en vooral levendige kat die met of hele dag buiten banjerde of lui in zijn mand lag, en met liefde zorgde voor neurootje Punky. Hij gaf zoveel liefde, zo'n kat vinden we nooit nergens meer.
Vanavond is hij aangereden in onze straat en heeft hij het niet overleefd. Ik ben sinds lange tijd niet zo kapot ergens van geweest, godverdomme.
[ afbeelding ]
 .
. 

...
 ... 

quote:

Wat een snoepie!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:54 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Nog wat foto's gevonden van mijn Japanse Bobtail wannabe uit 't asiel...
-fotos-

!!
 !! en cullekul, wat een scheetje!
 en cullekul, wat een scheetje!

pssst...op zijn hyves, staat een hele map met de kittensquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:29 schreef Bluezz het volgende:
en cullekul, wat een scheetje!

quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:54 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Nog wat foto's gevonden van mijn Japanse Bobtail wannabe uit 't asiel...
Aan het camera tasje trekken......
afbeelding

Dankje (julie) welquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Skaai, een hele dikke *troostknuffel*

Kut zeg
Was ie op slag dood?

.
. .
.

Gewoon niet naar buiten laten of aan een tuigje?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:57 schreef Diaan73 het volgende:
Skaai wat een vreselijke manier om je kat te verliezen zeg.... Die van ons komen (nog) niet buiten, maar dat gaat in het voorjaar gebeuren. Om dit soort dingen te lezen is wel eng... In ieder geval sterkte!!
quote:Op maandag 10 december 2007 05:44 schreef tonja het volgende:
Het nadeel van je kat naar buiten laten is dat ze de tuin van de buren onderschijten en dat ze waarschijnlijk niet erg oud worden omdat ze aangereden worden.
Aanrijdingen is de nr1 doodsoorzaak van loslopende katten. Als je kat niet beter weet, mist hij/zij het naar buiten gaan ook niet.

.
.  .
. . Een ieder heeft gewoon zijn eigen manier om daarmee om te gaan en da's heul niet erg
. Een ieder heeft gewoon zijn eigen manier om daarmee om te gaan en da's heul niet erg  .
.

Zo ga ik het ook met Xena en Vinny doen. Achter het huis in de tuin is het prima, voor het huis is veel te veel sluipverkeerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
Jazz blijft binnen. Als van de zomer de deuren open staan ed gaat ie buiten aan de lijn.

Dat doe ik soms stiekem ook als ik Max uitlaat.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:07 schreef Bluezz het volgende:
\
Soms maak ik de lijn los van de schutting en ga met haar aan de wandel

.
.  

Daarom. Ik ben veel te bang dat er wat gebeurd en wil hem niet de dood indrijven. No offence naar mensen die de kat wel buiten latenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:11 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zo ga ik het ook met Xena en Vinny doen. Achter het huis in de tuin is het prima, voor het huis is veel te veel sluipverkeer [afbeelding]

Het is wel jammer dat dat hier niet kan, de konijnen hebben die ruimte al gekregen en het zou ook leuk zijn als wij de tuin nog in kunnenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier hebben we een buitenren aan de berging gemaakt. Ook ideaal en ze vinden het super.
Ik zou mijn katten ook nooit los buiten laten lopen. Moet er niet aan denken dat ze zouden worden overreden [afbeelding]

quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:24 schreef Bluezz het volgende:
Als je hier de tuin uitloopt kom je op een soort 'achterpad', dat is een soort afsnijstuk voor veel mensen... groeten ze je eerst als ze voorbij lopen/fietsen, kijken naar Xena, nog een keer en dan ineens dringt het door dat het geen hond is maar een poes. Die blikken dan [afbeelding]
 Priceless! Soms zie je van ver al turen hehe
 Priceless! Soms zie je van ver al turen hehe

) en dan sprong die kat tegen de deur omhoog van blijdschap!   Was wel maf
 ) en dan sprong die kat tegen de deur omhoog van blijdschap!   Was wel maf  

Aan een tuigje dus, ik ga het risico niet lopen
 Aan een tuigje dus, ik ga het risico niet lopen  

Ik moest heul hard lachen..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had ooit een collega die haar kat echt 3x per dag uitliet, het beest deed dan zelfs haar behoeften tijdens het ommetje.
Ik heb het ooit es mogen zien; ze pakte het riempje, riep "piss'n () en dan sprong die kat tegen de deur omhoog van blijdschap! Was wel maf

Tjah je kan hier een "leuke" discussie van gaan maken.. maar iedereen heeft zijn eigen mening =)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:21 schreef MissBliss het volgende:
Mja, als ie doodgereden wordt is het ook wel zielig he?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |