weer zo'n discussiequote:Op maandag 10 december 2007 00:43 schreef Rosbief het volgende:
Ja, een kat hoort gewoon buiten te kunnen anders kun je beter geen kat nemen.
quote:Op maandag 10 december 2007 00:43 schreef Rosbief het volgende:
Ja, een kat hoort gewoon buiten te kunnen anders kun je beter geen kat nemen.
Ik zit ook meer binnen dan buiten, maar ik zou me gigantisch opgesloten voelen als ik nooit meer buiten mocht.quote:Op maandag 10 december 2007 00:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hebben hier veel ruimte en kunnen de tuin in zoveel ze willen. Ze vermaken zich goed en zitten meer binnen dan buiten
Het is dat de kattenbak in de ren staat anders zaten ze nog vaker binnen, Het zijn lekker binnenkatten.
Ik post in dit topic en niet in dat andere topic. In mijn opinie is het perfect on-topic dus ik snap je reactie niet eigenlijk. Heel FOK! staat vol met posts in verschillende topics over hetzelfde onderwerp. Moet ik nu fok! gaan afschuimen omdat er mogelijk in een ander topic iets soortgelijks is gemeld?quote:Op maandag 10 december 2007 10:48 schreef eer-ik het volgende:
nu alweer zinloze discussie.
Ik zou zeggen: lees dat topic wat ik hierboven postte eens door, lees je exact hetzelfde
quote:Op maandag 10 december 2007 10:58 schreef Twiggy het volgende:
Katten zijn prima binnen te houden maar ik ben wel van mening dat ze binnen wel alle vrijheid moeten hebben, dus lekker op tafel of de kast mogen klimmen.
Ik reageer toch ook niet specifiek op jouw post.quote:Op maandag 10 december 2007 11:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik post in dit topic en niet in dat andere topic. In mijn opinie is het perfect on-topic dus ik snap je reactie niet eigenlijk. Heel FOK! staat vol met posts in verschillende topics over hetzelfde onderwerp. Moet ik nu fok! gaan afschuimen omdat er mogelijk in een ander topic iets soortgelijks is gemeld?
Als je die policy wil doorzetten moet je de topics mergen.
Willen jullie de discussie over het wel of niet openhouden van dit topic of het nut wat jullie ervan inzien verder in F&F FB voeren?quote:Op maandag 10 december 2007 11:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik reageer toch ook niet specifiek op jouw post.
Anders had ik je wel gequote.
Er zijn echter al ladingen van deze topics, en er komt nooit een eenduidend antwoord uit, want de meningen verschillen te erg. TS moet gewoon voor zichzelf de pro's en con's bedenken en aan de hand daarvan bepalen of de katten binnen blijven of ook naar buiten mogen.
Dieren in een kooi zal ik dan ook nooit doenquote:Op maandag 10 december 2007 11:44 schreef KaiN het volgende:
Kat kan binnen als je binnen genoeg ruimte heb.
Cavia's leven ook in groepen in Zuid Amerika waar ze hele bergen hebben, maar dat vinden veel mensen minder zielig om in hun eentje in een hokje te doen dan een kat binnen houden.
Konijnen hetzelfde, die huppen normaal lekker rond maar worden lief gevonden in een hokje waarbij ze soms een rondje door de kamer mogen hupsen.
Zo kan je wel door blijven gaan.
Hoeveel mensen zie jij de hond uitlaten in de tuin van de buren? En hoeveel mensen laten de hond los over straat lopen?quote:Op maandag 10 december 2007 12:56 schreef tweeendertig het volgende:
En hoeveel mensen met een hond zie jij poep scheppen?
Hier krijg je een boete van oom Agent als je de hond los laat lopen.quote:Op maandag 10 december 2007 13:13 schreef eer-ik het volgende:
Ik laat mijn hond altijd los over straat lopen als ik 'm uitlaat
Hier niet.quote:Op maandag 10 december 2007 13:18 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hier krijg je een boete van oom Agent als je de hond los laat lopen.
Echt sneu... De buurvrouw gaat nog wel eens buiten met de hond spelen... Heeft een lijn van tientallen meters (eentje die niet oprolbaar is), maar het beest raakt er de hele tijd in verstrikt.
En het hondenpoep-probleem viel eigenlijk wel mee... De speelvelden waren altijd vrij van hondenpoep, zelden hondenpoep op de stoep, etc. Maar ja, er is altijd slechts een relatief klein groepje nodig om het voor een grote groep te verpesten.
Jij misschien wel.Maar ik ken ook mensen die hun hond lekker laten schijten op een veldje waar ook kinderen spelen.Lekker makkelijk,hoeven ze alleen de voordeur maar open te zetten.quote:Op maandag 10 december 2007 13:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier niet.
Of misschien ook wel, maar nooit gezien eigenlijk.
Verder schijt m'n hond altijd netjes in het hondentoilet en rent niet achter katten aan etc, gewoon fatsoenlijk opgevoed
quote:Op maandag 10 december 2007 13:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dieren in een kooi zal ik dan ook nooit doen
Ja, daar hou ik ook niet van.quote:Op maandag 10 december 2007 14:09 schreef tweeendertig het volgende:
[..]
Jij misschien wel.Maar ik ken ook mensen die hun hond lekker laten schijten op een veldje waar ook kinderen spelen.Lekker makkelijk,hoeven ze alleen de voordeur maar open te zetten.
\quote:Op maandag 10 december 2007 11:35 schreef senesta het volgende:
En maar weer ontopic![]()
Katten kunnen heel goed binnenshuis vooral zolang het een kat is die nooit buiten is geweest.
quote:Op maandag 10 december 2007 14:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, daar hou ik ook niet van.
Maar de definitie van 'iedereen die een hond los laat lopen is asociaal' vind ik wat apart
Dat claim ik ook nietquote:Op maandag 10 december 2007 14:26 schreef tweeendertig het volgende:
[..]
Maar dat was dan ook niet mijn uitspraak.
Nee hoor.quote:Op maandag 10 december 2007 14:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
\
Met het risico totaal afgezeken te worden nu..
..
Ligt aan de kat dus.
Ja, en de natuur lekker genieten van die kat zeker?quote:Voorheen kon de kat gewoon naar buiten, lekker vrij zijn, genieten van de natuur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |