Hier niet.quote:Op maandag 10 december 2007 13:18 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hier krijg je een boete van oom Agent als je de hond los laat lopen.
Echt sneu... De buurvrouw gaat nog wel eens buiten met de hond spelen... Heeft een lijn van tientallen meters (eentje die niet oprolbaar is), maar het beest raakt er de hele tijd in verstrikt.
En het hondenpoep-probleem viel eigenlijk wel mee... De speelvelden waren altijd vrij van hondenpoep, zelden hondenpoep op de stoep, etc. Maar ja, er is altijd slechts een relatief klein groepje nodig om het voor een grote groep te verpesten.
Jij misschien wel.Maar ik ken ook mensen die hun hond lekker laten schijten op een veldje waar ook kinderen spelen.Lekker makkelijk,hoeven ze alleen de voordeur maar open te zetten.quote:Op maandag 10 december 2007 13:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier niet.
Of misschien ook wel, maar nooit gezien eigenlijk.
Verder schijt m'n hond altijd netjes in het hondentoilet en rent niet achter katten aan etc, gewoon fatsoenlijk opgevoed
quote:Op maandag 10 december 2007 13:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dieren in een kooi zal ik dan ook nooit doen
Ja, daar hou ik ook niet van.quote:Op maandag 10 december 2007 14:09 schreef tweeendertig het volgende:
[..]
Jij misschien wel.Maar ik ken ook mensen die hun hond lekker laten schijten op een veldje waar ook kinderen spelen.Lekker makkelijk,hoeven ze alleen de voordeur maar open te zetten.
\quote:Op maandag 10 december 2007 11:35 schreef senesta het volgende:
En maar weer ontopic![]()
Katten kunnen heel goed binnenshuis vooral zolang het een kat is die nooit buiten is geweest.
quote:Op maandag 10 december 2007 14:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, daar hou ik ook niet van.
Maar de definitie van 'iedereen die een hond los laat lopen is asociaal' vind ik wat apart
Dat claim ik ook nietquote:Op maandag 10 december 2007 14:26 schreef tweeendertig het volgende:
[..]
Maar dat was dan ook niet mijn uitspraak.
Nee hoor.quote:Op maandag 10 december 2007 14:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
\
Met het risico totaal afgezeken te worden nu..
..
Ligt aan de kat dus.
Ja, en de natuur lekker genieten van die kat zeker?quote:Voorheen kon de kat gewoon naar buiten, lekker vrij zijn, genieten van de natuur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |