heerlijke foto .. op en top kat !quote:Op maandag 7 januari 2008 21:08 schreef mirugai het volgende:
[..]
Ach ja, heb zelf ook al een kras ontdekt op m'n versterker (die me een paar duizend euro heeft gekost). Kan me eigenlijk niks schelen. Van het weekend leek m'n kat last te hebben van een tranend oog, daar maak ik me dan weer wel zorgen over... is maar net waar je prioriteiten liggen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze móest ik wel even posten.
Aaww, wat een ontzettend hoog knuffelgehalte!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, das er net zo één als Jazz denk ik. Alleen heeft jouwe wel de schattige sokjes.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:18 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Aaww, wat een ontzettend hoog knuffelgehalte! [afbeelding]
Ben vandaag wezen kijken in het asiel naar een maatje voor mn birmaan kitten.. Alle jonge katjes waren al gereserveerd, maar ben stiekem een beetje gevallen voor een volwassen kater. Het enige probleem is dat ie wat teruggetrokken is tegenover andere katten, en weet niet of dat dan wel goed samen gaat straks.. [afbeelding]
Foto van mn nieuwe huisgenootje vanaf komend weekend:
[afbeelding]
[afbeelding]
zo zoetquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:14 schreef tonja het volgende:
Ome Harry maar weer eens spammen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Katten zijn gewoon cool...quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:19 schreef Twinky het volgende:
Die blik van hem moet ik elke keer weer om lachen
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:52 schreef ook_gek het volgende:
[ afbeelding ]
Tessa kijkt rustig toe hoe 2 mensen elkaar bijna vermoorden omdat ze de tekening van de ikea kast niet begrijpen
Jaaaaaaaa! Meer, meneer SDquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit stukkie tuig bevolkt nu een maand of 3 mijn appartement. Hij luistert (soms) naar de naam Jazz
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:58 schreef Brahimov het volgende:
Xena en een speelgoedspin
http://www.youtube.com/watch?v=VvP_co5ovbw
beetje gruizig filmpje, maar het was donker
Prachtig beest, ook een Brit?quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:54 schreef ilsepielse het volgende:
Niet met de camera klooien, aaien moet je!
[ afbeelding ]
Zo kan ze wel een kwartier blijven zitten, dan staart ze naar een draadje wol.
[ afbeelding ]
Maar ermee spelen doet ze ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flits!
[ afbeelding ]
Zo, dat was weer de Doortje spam
Wat knusquote:
Wat een mooie katquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:23 schreef Scandalous het volgende:
Moshi baby
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^ als haar mandje te warm is gaat ze zo liggen luchten![]()
Ze heeft er wel de vacht voor, en zo'n lekkere dikke kraag in d'r nek. Maar ze heeft niet 't stompe neusje. In d'r paspoort staat 'EK', dus europees korthaar. Maar dat geloof ik zelf ook niet helemaalquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Prachtig beest, ook een Brit?
tegenwoordig ligt er een kapot geknipte deken rond te plant (in de pot) omdat anders alles steeds vol zand ligtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |