Dat ziet er dan ook niet uitquote:
Ja nou LOPEN kan wel. Alleen het doet gruwelijk pijn aan mn kuiten/voeten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat ziet er dan ook niet uit
Ik kan het wel doen lijken alsof ik erop kan lopen, al verga ik van de pijn bij de meeste hakken. Heb wel een paar hakdinges waar ik het wel op red. Vooral de sleehak maakt me blij.
en dat in die kouquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:14 schreef Qwea het volgende:
GODVER. Ik naar super de boer alles halen voor op een br gezond, hebben ze geen bolletjes. Alle supermarkten zijn verder al dicht
zonder broodje?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:16 schreef Guppyfriend het volgende:
maak je een sandwich gezond?? is ook lekker!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Tuurlijk Marietje![]()
Ik ben net lekker ff naar de kapper geweest, eindelijk![]()
Tevens TVP!
Graag zelfsquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:24 schreef Marietje_34 het volgende:
En trouwens, wanneer gaan jullie meeten, en waar, en mag ik ook mee?
Als ik kan?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:17 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgen ff naar de kapper
Haiiiiii maisjes!
Ben weer terug van een retourtje Hilversum. Op de heenweg slechts 24 km file
Marietje, jij bent toch ook F&F SC incrowd? Dus je MOET mee met de meeting!
Ha ja!! Ik ga over een paar weken richting Arnhem en zat er al over te denken om je te bellen. Kan ik eindelijk bewijzen dat ik geen man benquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Graag zelfs![]()
wat was het ook alweer? 24 of 26 januari?
We zijn er nog niet helemaal over uit welke dierentuin het gaat worden, geloof ik.
Centraal was de bedoeling, maar niet alles is open in januari.
met boterhammen. of heb je niks meer??quote:
nee dat was Qwea, maar het wordt wat verwarrend met al die jochemavatarsquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
met boterhammen. of heb je niks meer??
Het een sluit het ander niet uit. Meet of geen meet, je kunt me toch wel bellen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ha ja!! Ik ga over een paar weken richting Arnhem en zat er al over te denken om je te bellen. Kan ik eindelijk bewijzen dat ik geen man ben![]()
Maar een F&F meet is ook goed
volgens mij heb ik die al ergensquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. Meet of geen meet, je kunt me toch wel bellen.
Ik zal je ook even mijn huisfoonummer pmmen, voor het geval dat ik weer eens vergeet om de mobiel op te laden. (heb ook een werkmobiel en die is wel altijd opgeladen en wakker. Maar op de een of andere manier is het teveel gevraagd om dan ook aan mijn eigen foon te denken op niet werkdagen)
Dacht dat je alleen mijn mobiele nummer had. Ik heb het jouwe ook jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die al ergens
jij hebt mijn nummer ook toch?
Punt uit?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:45 schreef Qwea het volgende:
.
thanks, staat bij deze genoteerd in mijn nieuwe grijs met roze met glitters agendaatjequote:Op vrijdag 14 december 2007 21:37 schreef Greys het volgende:
Ik had zaterdag 26 januari geopperd, Marietje
Geloof dat we namelijk eerder tot de conclusie waren gekomen (even vluchtig) dat de meesten dan kunnen, ik geloof zelfs alle geïnteresseerde F&F SC miepen
ik heb je terug ge-pmdquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dacht dat je alleen mijn mobiele nummer had. Ik heb het jouwe ook ja
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:45 schreef Greys het volgende:
Nok, wat ben je toch een mobiele eenheid![]()
Leuk!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:46 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
thanks, staat bij deze genoteerd in mijn nieuwe grijs met roze met glitters agendaatje![]()
Komt Senesta ook?
Trusten Morretjequote:Op vrijdag 14 december 2007 22:25 schreef Morretje het volgende:
Morretje kan d'r oogjes niet meer open houden...![]()
![]()
Ladiezzzz
Te lang aan de phone gehangen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:07 schreef nokwanda het volgende:
Heb een beetje een plat oor.
Net weer even zo'n leuk professioneel gesprekje gehad
sorry, was even weg want ik werd gebeldquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk!En je agendaatje klinkt super! Glitters zijn goehoeddddd!
Ik hoop dat Senesta ook komt ja! Ze gluurt hier af en toe mee (kijken of het niet te vaak over the s-word gaat hier hahaha) dus ze zal het vast snel lezen, als ze het al niet gelezen heeft
We gaan lekker met een klein koppeltje, gewoon met de SC-dames en wie zich eventueel dan ook nog komt melden hier voor die tijd en ook mee wil.
Wie kunnen en willen er nou zeker al mee? We hadden in elk geval geloof ik:
Nokwanda
Qwea (toch? jij gaat toch ook?)
Morretje
Marietje_34
Ingetje79
Greys
Oh god, daar ga ik weer hoor, met mijn lijstjes-fetish
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:07 schreef nokwanda het volgende:
Heb een beetje een plat oor.
Net weer even zo'n leuk professioneel gesprekje gehad
toen ik opnam zette ze haar professionele stem op en ik trapte er dus zo inquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:12 schreef Greys het volgende:
Een professioneel gesprekje gehad met Marietje, Nok?
Scheelt mij weer een tripje naar de bio-eitjesboerquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan iedereen z'n eitje kwijt bij Nok Nok Who's There?
Alsof we dat jou gaan vertellen. Je wacht maar mooi tot het jou en keer overkomtquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:15 schreef Greys het volgende:
Whahaha wat zei ze dan? Hoe begon ze, bedoel ik?
(Ik trap ook altijd in dat soort dingen...)
-knip- anders trap jij er niet meer inquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:15 schreef Greys het volgende:
Whahaha wat zei ze dan? Hoe begon ze, bedoel ik?
(Ik trap ook altijd in dat soort dingen...)
oeps!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alsof we dat jou gaan vertellen. Je wacht maar mooi tot het jou en keer overkomt
enjoy!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:17 schreef Greys het volgende:
<--- lekker badderen gaat.
Tot morgen maisjes!
quote:
Maar al die klemmetjes enzo die ze in je haar proppen, zitten die dan in de prijs en mag je die houden? Ik kan me dat zo moeilijk voorstellen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:32 schreef Greys het volgende:
Zelf voor zorgen? Je bedoeld met speldjes of klemmetjes ofzo? Volgens mij hoef je alleen je portemonnee en jezelf mee te nemen!
Ik wilde vandaag ook naar de kapper maar ik had geen afspraak en uiteraard zitten ze al vol. Nou ja, dan donderdagmiddag maar.
Ben je onderhand foto's aan het maken?quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:34 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Maar al die klemmetjes enzo die ze in je haar proppen, zitten die dan in de prijs en mag je die houden? Ik kan me dat zo moeilijk voorstellen...
Bij mijn kapper hoef je geen afspraak te maken, had nog voor de zekerheid gebeld van de week; ik moest alleen zorgen dat ik er voor 2 uur was!
Jij liever dan ik!quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:05 schreef Nonneke het volgende:
Nou ik zal eens kijken, maar het lijkt me erg gezellig !![]()
![]()
Zo gezellie met mn schoonmoeder chineezen
nouja was ook licht sarcastischquote:
Ik zou er niet raar van opkijken neequote:Op zaterdag 15 december 2007 16:23 schreef Greys het volgende:
En tegen de tijd dat jullie gaan is de braderie alweer opgeruimd?
Tot 20.00 uur....en 3x raden wattie aan het doen isquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:34 schreef Greys het volgende:
Beebie Baileys is trouwens ontzettend lief
Staat er ergens tot hoe laat die braderie duurt? Want als het overdag is, is het hier in elk geval meestal rond 16.00 uur al afgebrokenWat is die vent van je aan het doen dan, dat het allemaal zo lang duurt voordat jullie eens gaan?
Douchen, gel in de haartjes, scheren, leuk jurkje aantrekken, hakjes erbij uitzoeken, o nee, toch maar dat andere jurkjes, weer andere hakjes dan ook. Welk handtasje moet er mee?quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tot 20.00 uur....en 3x raden wattie aan het doen is
ohw verjaardagen vergeet ik standaard, dus veel 'sorry telaat' kaartjes van mijn kantquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:10 schreef nokwanda het volgende:
Tis ook leuk als iemand zelf echt van de kaartjes schrijven en sturen IS.
Alleen ben ik het zelf helaas niet. Ik vergeet verjaardagen en stuur nooit kaartjes.
En misschien zijn jullie wel gewoon lief
Goeiemorgen.quote:
nou zeg dat wel, ik heb gelijk veel meer energie lijkt welquote:Op zondag 16 december 2007 13:48 schreef Greys het volgende:
Ik heb doedelzakkers gezien vanmorgen(Kerstconcert) Ik hou van doedelzakspelers
Mooi weer he! Lekker krakend fris met een zonnetje. Meneer Greys en Bink liggen nog in bed
Veel plezier Nok!
Lekker he Marietje, je wordt er acuut vrolijk van, van dit zonnetje, ook al is het maar waterig.
Verder maar eens de kerstkaarten schrijven vanmiddag
Ik heb gisteravond doedelzakjes gezien op de kerstmarkt. Very impressivequote:Op zondag 16 december 2007 13:48 schreef Greys het volgende:
Ik heb doedelzakkers gezien vanmorgen(Kerstconcert) Ik hou van doedelzakspelers
Mooi weer he! Lekker krakend fris met een zonnetje. Meneer Greys en Bink liggen nog in bed
Veel plezier Nok!
Lekker he Marietje, je wordt er acuut vrolijk van, van dit zonnetje, ook al is het maar waterig.
Verder maar eens de kerstkaarten schrijven vanmiddag
Ooooh! Schitterend Elseetje! Echt prachtig!quote:Op zondag 16 december 2007 14:19 schreef Elseetje het volgende:
Goeiemorgen! Maar heel even thuis, maar ik meende dat er een aantal mensen om mijn haar hadden gevraagd.
[ afbeelding ]
gemiste kansquote:Op zondag 16 december 2007 14:04 schreef Greys het volgende:
Met kilts ja! En Keltische beschilderde gezichten (blauw wit)!
En ik kreeg de kans niet om onder hun kilt te kijken
quote:Op zondag 16 december 2007 14:36 schreef Elseetje het volgende:
Jurk:
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Mijn vriend heeft 'm uitgezocht!quote:Op zondag 16 december 2007 14:40 schreef Greys het volgende:
Succes Qwea, huisdieren zijn niet zo dol op mutsen meestal![]()
Elseetje, jammer he dat je dat soortjurken
niet gewoon dagelijks aan kunt :
Hij is super!
quote:Op zondag 16 december 2007 14:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Morretje! Hoiiii!
Mooi dat het een gezellig feestje was en feli met je vriendje
quote:Op zondag 16 december 2007 14:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Elseetje! Je bent gewoon een lekker wijf!![]()
![]()
Je wil niet weten hoe snel die jurk weer uit moest toen we terug in onze kamer waren.quote:Echt een prachtige jurk met prachtig haar (en wat een figuurtje)
Wat zal je vriend trots geweest zijn.
Trouwjurk passen! Ik heb niks met trouwen, maar dat ga ik ZEKER een keertje doen, gewoon voor de fun of it.quote:Zulke jurken wil ik ook altijd wel aan. Ben nou niet echt een "meisjesmeisje", maar dis wel heul gaaf.
Trouwjurk passen en de hele dag aanhebben was ook![]()
![]()
Ik had niet anders verwachtquote:Op zondag 16 december 2007 15:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Je wil niet weten hoe snel die jurk weer uit moest toen we terug in onze kamer waren.![]()
[..]
Trouwjurk passen! Ik heb niks met trouwen, maar dat ga ik ZEKER een keertje doen, gewoon voor de fun of it.![]()
quote:
Zien!quote:*gaat verder zoeken tussen de honderden trouwfoto's die ik al een hele tijd niet gezien heb en dus steeds zit te zwijmelen
Je mag mijn trouwboek wel een keer lenen hoorquote:Op zondag 16 december 2007 15:11 schreef Greys het volgende:
Ik wil ook trouwfoto's kunnen laten zien!
* Greys bedenkt zich dat ze toch nog heel veel te regelen heeft bij Meneer Greys... zucht...
Nee, de schoenen wel...wat een ondingenquote:Op zondag 16 december 2007 15:33 schreef Greys het volgende:
Zeg eens eerlijk... heb je hem na het trouwen nog wel eens stiekem aangehad, de jurk?
30x geprobeerd en het wou niet. MM komt eraan met een koekje en ik kon zo 50 foto's makenquote:Op zondag 16 december 2007 16:35 schreef Greys het volgende:
Oh Qwea, wat goed gelukt zo naast de kerstboom en die muts op!
En die sjaal!
Haha, wat zijn ze dan voorspelbaar he?quote:Op zondag 16 december 2007 17:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
30x geprobeerd en het wou niet. MM komt eraan met een koekje en ik kon zo 50 foto's maken
Sterkte! En beterschap voor Samara, wat sneu voor d'r!quote:Op zondag 16 december 2007 20:14 schreef senesta het volgende:
Hallo Allemaal,
Ik kom even spieken, Samara is ziek dus heb niet heel veel FOK!tijd
Valt toch wel mee met over the top. Heel netjes eigenlijkquote:Op zondag 16 december 2007 17:47 schreef Greys het volgende:
Zo heerlijk, van die feestjes waarvoor je vreselijk fout en over-the-top optutgewijs tekeer kunt gaan
Tijdens de Gaypride in Amsterdam heeft EW zijn camera onder zo'n kilt geschoven en geknipt.quote:Op zondag 16 december 2007 14:04 schreef Greys het volgende:
Met kilts ja! En Keltische beschilderde gezichten (blauw wit)!
En ik kreeg de kans niet om onder hun kilt te kijken
quote:Op zondag 16 december 2007 14:36 schreef Elseetje het volgende:
Jurk:
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2007 21:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tijdens de Gaypride in Amsterdam heeft EW zijn camera onder zo'n kilt geschoven en geknipt.
Er zat niks onder. Blote kont met puist.
Dat dacht ik ook toen ik het zag staanquote:Op zondag 16 december 2007 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die kerels die ik gister zag doedelen hadden in die kou wrs. ook niet zoveel onder de kilt zitten![]()
Boer Zoekt Vrouw was weer leuk, ik was ff vergeten dat de Reunie nu afgelopen is.
Ik ben er!quote:Op zondag 16 december 2007 21:43 schreef Greys het volgende:
Meestal welquote:Op zondag 16 december 2007 22:20 schreef Greys het volgende:
Die kerstballen om haar nek!![]()
Wat superfijn om te horen dat ze zoveel steviger is geworden!!!!En wat fijn dat ze straks lekker kap-loos mag zijn. Slaapt ze altijd bij jullie?
Nou, ze is er heel erg aan gewend inmiddels hoorquote:Op zondag 16 december 2007 22:31 schreef nokwanda het volgende:
Ze ziet eruit alsof ze helemaal dol![]()
![]()
is op dat kapje
Baileysquote:Op zondag 16 december 2007 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaat niet meer lukken met Ziggy denk ik?![]()
Kittens zijn echt zooo leuk...en Britse kittens zijn nog leuker. Met die lekkere bolle koppies en brede pootjes.![]()
Nogmaals Beebie-Baileys![]()
[afbeelding]
Ik vind het nu wel heul jammer dat ik Baloetje niet als klein katje heb meegemaakt. Dat zal ongetwijfeld een heul guitig snoepie zijn geweest. Istie nou nog wel trouwens
We gaan toch ook wel eten he?quote:Op zondag 16 december 2007 23:11 schreef Greys het volgende:
Dan moet je wat vaker komen SC-en, MB
Zaterdag 26 januari, de F&F SC-deernes gaan meeten in een dierentuin.
Wees welkom
Oooh, das juist zo'n gave filmquote:
Ja, ik heb nu het topic even doorgelezenquote:Op zondag 16 december 2007 23:11 schreef Greys het volgende:
Dan moet je wat vaker komen SC-en, MB
Zaterdag 26 januari, de F&F SC-deernes gaan meeten in een dierentuin.
Wees welkom
Alleen als ze nodig moeten, anders gewoon op het toilet toch?quote:
Ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op zondag 16 december 2007 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alleen als ze nodig moeten, anders gewoon op het toilet toch?![]()
MB, je moet gewoon mee, mss dat je ons fatsoenlijk op de foto kan krijgen.
Trusten Greys...ik duik er ook zo in.quote:
quote:
26 Januari kan ik heul nietquote:Op zondag 16 december 2007 23:27 schreef Greys het volgende:
Mijn lijstjes-fetish speelt weer op
Zaterdag 26 januari 2008 Dierentuin- en EET-meet (speciaal voor Ing!) van de F&F SC-deernes
Nokwanda
Qwea (toch? jij gaat toch ook?)
Morretje
Marietje_34
Ingetje79
Nonneke
Greys
Misschien (m.a.w. nog over te halen![]()
MissBliss
Senesta?
Elseetje?
Die heeft het druk met haar eigen topic momenteelquote:
Ik zit ontzettend te twijfelen. Ik heb al een poos last van mn verstandskies rechts boven. Niet altijd hoor, maar soms zoals zaterdag, die zaterdag daarvoor en die week daarvoor komt het spontaan opzetten.quote:Op maandag 17 december 2007 09:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok for employee of the month!![]()
Zooo, ik ben al ff bij de tandarts geweest, gelukkig alleen controle en overzichtsfoto's.
Alleen krijg ik altijd kokhalsneigingen van die foto-dingen achter in m'n mond![]()
Mogguh trouwens
Ja maar ik heb een KUT tandarts. Ik heb al 5 verdovingen nodig voor een gaatje borenquote:Op maandag 17 december 2007 09:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Als de tandarts hem zelf er uit kan halen zou ik het direct laten doen. Dat valt heel erg mee.
Als de kaakchirurg zich er mee moet bemoeien dan bedacht ik me nog wel 10 keer!
Mwoa, m'n oogjes staan anders niet zo waterig en zijn ook niet zo klein..quote:Op maandag 17 december 2007 13:13 schreef nokwanda het volgende:
Dat snoetje valt best mee. Niks mis mee
Morretjequote:Op maandag 17 december 2007 21:36 schreef Morretje het volgende:Ladiezzz
Snotterende Morretje is weer thuis.. Wat is het hier stil
' tan?quote:Op maandag 17 december 2007 21:37 schreef Qwea het volgende:
ja, ik ben kei boos
vertelquote:Op maandag 17 december 2007 21:37 schreef Qwea het volgende:
ja, ik ben kei boos
Trusten Morretjequote:Op maandag 17 december 2007 22:28 schreef Morretje het volgende:* Morretje gaat slapen..
Tot morgen!
Guess again.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:30 schreef nokwanda het volgende:
Da's die meet waar jij ook komt, elseetje
Omdat je zo mensen uitsluit die wel graag posten in het subforum van die SC, maar geen behoefte aan slowchatten hebben. Als je een select groepje wilt, doe dat dan lekker via PM of mail, maar om het wel op een openbaar forum te bespreken terwijl je duidelijk aangeeft dat de meeste users niet welkom zijn, vind ik nou niet echt van eh... kan geen woord vinden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:57 schreef nokwanda het volgende:
Dat je niet wil, fine. Maar waarom asociaal?
Nee hoor. Het is een meningquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:16 schreef Qwea het volgende:
oeh, rellen?
Ik wil wel hoor. Moet ik even m'n mening aanscherpen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:16 schreef Qwea het volgende:
oeh, rellen?
* nokwanda zet Qwea in afdruiprekquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:18 schreef Qwea het volgende:
*afdruipt
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik wil wel hoor. Moet ik even m'n mening aanscherpen?
Jullie zijn een stelletje asociale dozen die maar lekker hun eigen forumpje moeten beginnen als ze anderen er niet bij willen hebben!
Zoiets?
Fok is ons eigen forumquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik wil wel hoor. Moet ik even m'n mening aanscherpen?
Jullie zijn een stelletje asociale dozen die maar lekker hun eigen forumpje moeten beginnen als ze anderen er niet bij willen hebben!
Zoiets?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik wil hier geen antwoord op geven
Hoi Morretje![]()
Zo wordt het nooit een rel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik wil hier geen antwoord op geven
Hoi Morretje![]()
Dat jij het hoog in je bol hebt wisten we al.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fok is ons eigen forum
Dus ophoepelen van ons forum
Niks niet hoog in mn bol!quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:43 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat jij het hoog in je bol hebt wisten we al.
En hekken,bomen,schuttingen,bloemen,hoeren,zand,spareribs,chinees,taarten,bloemen, e.d?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks niet hoog in mn bol!
Ik ben heerser van fok! Wil je soms pizza's ?
Ik heb toch echt meerdere malen (in de afgelopen weken) opmerkingen gezien als 'alleen SC'ers'. Dan sluit je mensen uit. En dat vind ik niet netjes.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:30 schreef nokwanda het volgende:
Ik kan de redenatie wel volgen, maar ben het er niet helemaal mee eens. Er wordt eigenlijk niemand uitgesloten die hier komt. Ik heb alleen nog maar gezien dat juist de mensen die hier komen erbij worden betrokken. Ook diegenen die niet vaak posten.
Het enige is dat een kleine meet, en niet een met tientallen, de voorkeur heeft.
Lekker, ik moet nog lunchen. Kom maar op.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks niet hoog in mn bol!
Ik ben heerser van fok! Wil je soms pizza's ?
Wat gun je me veel!quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
En hekken,bomen,schuttingen,bloemen,hoeren,zand,spareribs,chinees,taarten,bloemen, e.d?
Trust me, het kan nog veeeeul meerquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
En hekken,bomen,schuttingen,bloemen,hoeren,zand,spareribs,chinees,taarten,bloemen, e.d?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:10 schreef nokwanda het volgende:
Ja... een muts. Is dat niet iets voor Ziggy? Zo een met van die flappen
We kunnen ook heel fok uitnodigen. Zou best netjes zijn dan. Het is immers een openbaar forum.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:44 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik heb toch echt meerdere malen (in de afgelopen weken) opmerkingen gezien als 'alleen SC'ers'. Dan sluit je mensen uit. En dat vind ik niet netjes.
Dan kijkt ze nog kwaaier op de pics. Kan dat?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Staat vast charmant
Ik zat zelf te denken om slofjes voor haar te maken
Ik ben bang van nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan kijkt ze nog kwaaier op de pics. Kan dat?
De mijne?quote:
Ik had verwacht dat je 'HUPPELKUTTEN' zou kiezen, Qwea!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:26 schreef Qwea het volgende:
ZEIKWIJVEN!
YWquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:21 schreef Greys het volgende:
MissBliss, doe dan maar een foto van jezelf met slofjes en/of een muts met flappen
Oh enneh... thanks. Je weet wel waarvoor
Tis verdomme ook nooit goed hequote:Op dinsdag 18 december 2007 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je 'HUPPELKUTTEN' zou kiezen, Qwea!
Je gaat er niet op in, behalve dan met een heel lang verhaal.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:21 schreef Greys het volgende:
Hello maiiiisjes
Oh, en hello jongetjes, hoewel die hier niet komen, maar anders vindt Elseetje het misschien asociaal dat ik alleen de meisjes groet(Sorry Elseetje, die kon ik niet laten hoor
).
Verder ga ik er niet op in, maar wil toch even gezegd hebben dat iedereen die ook maar 1 seconde zijn of haar neus in het SC topic steekt - dus ook als het geen vaste SC-ers zijn - worden uitgenodigd (want kunnen het lezen dat er gemeet gaat worden). Zodra je ook maar iemand 'Nee' tegen iemand ziet/hoort zeggen hier heb je gelijk, maar nu niet, sorry![]()
Ik heb bv op Hyves ook tegen Conleche geroepen dat er een dierentuinmeeting komt en zij is hier alles behalve een vaste SC-ster, maar deed wel heerlijk mee met de asielactie. Dus ik heb haar ook gevraagd hier eens te kijken. Kortom, er gebeurt meer achter de schermen dan je ziet
En daarbij, niet geheel onbelangrijk... toen we er hier over begonnen, over een meeting, zou Senesta het met Litso overleggen of er misschien een algemeen topic kon komen in F&F. Daar protesteerde niemand over hier. Maar toen het niet gebeurde leek het ons leuker en intiemer om met een klein clubje te gaan. Je kunt ons veel noemen.... ouwehoeren, stelletje zeikwijven, lieverdjes, dierenvrienden, huppelkutten, maar géén aso's.Het zat me toch even hoog, geloof ik
MissBliss, doe dan maar een foto van jezelf met slofjes en/of een muts met flappen
Oh enneh... thanks. Je weet wel waarvoor
Ik weet een goede: DIERENVRIEND!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:26 schreef Qwea het volgende:
ZEIKWIJVEN!
Ja, en? is dat alles?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys kerstkusjekroeltje geeft aan Qwea!
Aah, crap!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:50 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik weet een goede: DIERENVRIEND!
Ha, heb ik jou daar even!
Maar ik kwam vroeger ook in de lesbo SC. En nee, ik ben geen lesbo, bi oid, de users waren leuk. Daar is ook een meet van de SC gehouden. Er wordt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaker een SC meet gehouden. Ik snap niet wat er zo op tegen is. Als we het klein willen houden, waar moeten we het dan posten? :Squote:Op dinsdag 18 december 2007 14:49 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je gaat er niet op in, behalve dan met een heel lang verhaal.
Greys, ik vind je een schat, maar feit is dat er geen algemeen F&F topic is, en dat mensen die best zouden willen komen het misschien niet weten omdat ze niet in de SC komen. En je geeft toe dat helemaal niet erg te vinden, jullie geven allemaal ook toe het klein te willen houden. Ik heb daar niks op tegen, maar dan vind ik het hier niet horen.
En dit soort minimeets zijn wel vaker uit een SC getrapt hoor. Met het verzoek het of subforumwijd te doen, óf niet op het forum.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:49 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je gaat er niet op in, behalve dan met een heel lang verhaal.
Nou ja, op een plaats waar de zon niet schijnt.....quote:
En je roept net dat je geen lesbo of bi bent?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, op een plaats waar de zon niet schijnt.....
We noemen het "asielactie-naklets-na-het-jochemfonds-actie-afspraakjes-afspraakje" vanquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]Ja, dat zag ik ook later, maar ik ben wel vaker langer van stof dan ik in eerste instantie van plan was
Maar... vraagje... als we het nou geen 'mini-meet' hadden genoemd, maar gewoon ons 'Asielactie-naklets-afspraakje', was het dan wel goed? Want dat stond sowieso nog op het menu, met dezelfde mensen die nu ongeveer al in het lijstje staan! En we werden juist naar de SC verwezen door de F&F mods om daarover verder te praten. Dus ik kan me werkelijk niet voorstellen dat dit uit de SC 'getrapt' zou worden.
Je maakt het te groot, denk ikIn OUD spreken bepaalde users toch ook rustig via de SC iets af met elkaar? (Hoe ik dat weet? Ehm...
). Daar is toch ook niets op tegen? Daar maken ze toch ook geen grote aankondiging ofzo van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |