ohw verjaardagen vergeet ik standaard, dus veel 'sorry telaat' kaartjes van mijn kantquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:10 schreef nokwanda het volgende:
Tis ook leuk als iemand zelf echt van de kaartjes schrijven en sturen IS.
Alleen ben ik het zelf helaas niet. Ik vergeet verjaardagen en stuur nooit kaartjes.
En misschien zijn jullie wel gewoon lief
Goeiemorgen.quote:
nou zeg dat wel, ik heb gelijk veel meer energie lijkt welquote:Op zondag 16 december 2007 13:48 schreef Greys het volgende:
Ik heb doedelzakkers gezien vanmorgen(Kerstconcert) Ik hou van doedelzakspelers
Mooi weer he! Lekker krakend fris met een zonnetje. Meneer Greys en Bink liggen nog in bed
Veel plezier Nok!
Lekker he Marietje, je wordt er acuut vrolijk van, van dit zonnetje, ook al is het maar waterig.
Verder maar eens de kerstkaarten schrijven vanmiddag
Ik heb gisteravond doedelzakjes gezien op de kerstmarkt. Very impressivequote:Op zondag 16 december 2007 13:48 schreef Greys het volgende:
Ik heb doedelzakkers gezien vanmorgen(Kerstconcert) Ik hou van doedelzakspelers
Mooi weer he! Lekker krakend fris met een zonnetje. Meneer Greys en Bink liggen nog in bed
Veel plezier Nok!
Lekker he Marietje, je wordt er acuut vrolijk van, van dit zonnetje, ook al is het maar waterig.
Verder maar eens de kerstkaarten schrijven vanmiddag
Ooooh! Schitterend Elseetje! Echt prachtig!quote:Op zondag 16 december 2007 14:19 schreef Elseetje het volgende:
Goeiemorgen! Maar heel even thuis, maar ik meende dat er een aantal mensen om mijn haar hadden gevraagd.
[ afbeelding ]
gemiste kansquote:Op zondag 16 december 2007 14:04 schreef Greys het volgende:
Met kilts ja! En Keltische beschilderde gezichten (blauw wit)!
En ik kreeg de kans niet om onder hun kilt te kijken
quote:Op zondag 16 december 2007 14:36 schreef Elseetje het volgende:
Jurk:
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Mijn vriend heeft 'm uitgezocht!quote:Op zondag 16 december 2007 14:40 schreef Greys het volgende:
Succes Qwea, huisdieren zijn niet zo dol op mutsen meestal![]()
Elseetje, jammer he dat je dat soortjurken
niet gewoon dagelijks aan kunt :
Hij is super!
quote:Op zondag 16 december 2007 14:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Morretje! Hoiiii!
Mooi dat het een gezellig feestje was en feli met je vriendje
quote:Op zondag 16 december 2007 14:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Elseetje! Je bent gewoon een lekker wijf!![]()
![]()
Je wil niet weten hoe snel die jurk weer uit moest toen we terug in onze kamer waren.quote:Echt een prachtige jurk met prachtig haar (en wat een figuurtje)
Wat zal je vriend trots geweest zijn.
Trouwjurk passen! Ik heb niks met trouwen, maar dat ga ik ZEKER een keertje doen, gewoon voor de fun of it.quote:Zulke jurken wil ik ook altijd wel aan. Ben nou niet echt een "meisjesmeisje", maar dis wel heul gaaf.
Trouwjurk passen en de hele dag aanhebben was ook![]()
![]()
Ik had niet anders verwachtquote:Op zondag 16 december 2007 15:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Je wil niet weten hoe snel die jurk weer uit moest toen we terug in onze kamer waren.![]()
[..]
Trouwjurk passen! Ik heb niks met trouwen, maar dat ga ik ZEKER een keertje doen, gewoon voor de fun of it.![]()
quote:
Zien!quote:*gaat verder zoeken tussen de honderden trouwfoto's die ik al een hele tijd niet gezien heb en dus steeds zit te zwijmelen
Je mag mijn trouwboek wel een keer lenen hoorquote:Op zondag 16 december 2007 15:11 schreef Greys het volgende:
Ik wil ook trouwfoto's kunnen laten zien!
* Greys bedenkt zich dat ze toch nog heel veel te regelen heeft bij Meneer Greys... zucht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |