Guess again.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:30 schreef nokwanda het volgende:
Da's die meet waar jij ook komt, elseetje
Omdat je zo mensen uitsluit die wel graag posten in het subforum van die SC, maar geen behoefte aan slowchatten hebben. Als je een select groepje wilt, doe dat dan lekker via PM of mail, maar om het wel op een openbaar forum te bespreken terwijl je duidelijk aangeeft dat de meeste users niet welkom zijn, vind ik nou niet echt van eh... kan geen woord vinden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:57 schreef nokwanda het volgende:
Dat je niet wil, fine. Maar waarom asociaal?
Nee hoor. Het is een meningquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:16 schreef Qwea het volgende:
oeh, rellen?
Ik wil wel hoor. Moet ik even m'n mening aanscherpen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:16 schreef Qwea het volgende:
oeh, rellen?
* nokwanda zet Qwea in afdruiprekquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:18 schreef Qwea het volgende:
*afdruipt
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik wil wel hoor. Moet ik even m'n mening aanscherpen?
Jullie zijn een stelletje asociale dozen die maar lekker hun eigen forumpje moeten beginnen als ze anderen er niet bij willen hebben!
Zoiets?
Fok is ons eigen forumquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik wil wel hoor. Moet ik even m'n mening aanscherpen?
Jullie zijn een stelletje asociale dozen die maar lekker hun eigen forumpje moeten beginnen als ze anderen er niet bij willen hebben!
Zoiets?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik wil hier geen antwoord op geven
Hoi Morretje![]()
Zo wordt het nooit een rel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik wil hier geen antwoord op geven
Hoi Morretje![]()
Dat jij het hoog in je bol hebt wisten we al.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fok is ons eigen forum
Dus ophoepelen van ons forum
Niks niet hoog in mn bol!quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:43 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat jij het hoog in je bol hebt wisten we al.
En hekken,bomen,schuttingen,bloemen,hoeren,zand,spareribs,chinees,taarten,bloemen, e.d?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks niet hoog in mn bol!
Ik ben heerser van fok! Wil je soms pizza's ?
Ik heb toch echt meerdere malen (in de afgelopen weken) opmerkingen gezien als 'alleen SC'ers'. Dan sluit je mensen uit. En dat vind ik niet netjes.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:30 schreef nokwanda het volgende:
Ik kan de redenatie wel volgen, maar ben het er niet helemaal mee eens. Er wordt eigenlijk niemand uitgesloten die hier komt. Ik heb alleen nog maar gezien dat juist de mensen die hier komen erbij worden betrokken. Ook diegenen die niet vaak posten.
Het enige is dat een kleine meet, en niet een met tientallen, de voorkeur heeft.
Lekker, ik moet nog lunchen. Kom maar op.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks niet hoog in mn bol!
Ik ben heerser van fok! Wil je soms pizza's ?
Wat gun je me veel!quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
En hekken,bomen,schuttingen,bloemen,hoeren,zand,spareribs,chinees,taarten,bloemen, e.d?
Trust me, het kan nog veeeeul meerquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
En hekken,bomen,schuttingen,bloemen,hoeren,zand,spareribs,chinees,taarten,bloemen, e.d?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:10 schreef nokwanda het volgende:
Ja... een muts. Is dat niet iets voor Ziggy? Zo een met van die flappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |