Guess again.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:30 schreef nokwanda het volgende:
Da's die meet waar jij ook komt, elseetje
Omdat je zo mensen uitsluit die wel graag posten in het subforum van die SC, maar geen behoefte aan slowchatten hebben. Als je een select groepje wilt, doe dat dan lekker via PM of mail, maar om het wel op een openbaar forum te bespreken terwijl je duidelijk aangeeft dat de meeste users niet welkom zijn, vind ik nou niet echt van eh... kan geen woord vinden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:57 schreef nokwanda het volgende:
Dat je niet wil, fine. Maar waarom asociaal?
Nee hoor. Het is een meningquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:16 schreef Qwea het volgende:
oeh, rellen?
Ik wil wel hoor. Moet ik even m'n mening aanscherpen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:16 schreef Qwea het volgende:
oeh, rellen?
* nokwanda zet Qwea in afdruiprekquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:18 schreef Qwea het volgende:
*afdruipt
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik wil wel hoor. Moet ik even m'n mening aanscherpen?
Jullie zijn een stelletje asociale dozen die maar lekker hun eigen forumpje moeten beginnen als ze anderen er niet bij willen hebben!
Zoiets?
Fok is ons eigen forumquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik wil wel hoor. Moet ik even m'n mening aanscherpen?
Jullie zijn een stelletje asociale dozen die maar lekker hun eigen forumpje moeten beginnen als ze anderen er niet bij willen hebben!
Zoiets?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik wil hier geen antwoord op geven
Hoi Morretje![]()
Zo wordt het nooit een rel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik wil hier geen antwoord op geven
Hoi Morretje![]()
Dat jij het hoog in je bol hebt wisten we al.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fok is ons eigen forum
Dus ophoepelen van ons forum
Niks niet hoog in mn bol!quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:43 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat jij het hoog in je bol hebt wisten we al.
En hekken,bomen,schuttingen,bloemen,hoeren,zand,spareribs,chinees,taarten,bloemen, e.d?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks niet hoog in mn bol!
Ik ben heerser van fok! Wil je soms pizza's ?
Ik heb toch echt meerdere malen (in de afgelopen weken) opmerkingen gezien als 'alleen SC'ers'. Dan sluit je mensen uit. En dat vind ik niet netjes.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:30 schreef nokwanda het volgende:
Ik kan de redenatie wel volgen, maar ben het er niet helemaal mee eens. Er wordt eigenlijk niemand uitgesloten die hier komt. Ik heb alleen nog maar gezien dat juist de mensen die hier komen erbij worden betrokken. Ook diegenen die niet vaak posten.
Het enige is dat een kleine meet, en niet een met tientallen, de voorkeur heeft.
Lekker, ik moet nog lunchen. Kom maar op.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks niet hoog in mn bol!
Ik ben heerser van fok! Wil je soms pizza's ?
Wat gun je me veel!quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
En hekken,bomen,schuttingen,bloemen,hoeren,zand,spareribs,chinees,taarten,bloemen, e.d?
Trust me, het kan nog veeeeul meerquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
En hekken,bomen,schuttingen,bloemen,hoeren,zand,spareribs,chinees,taarten,bloemen, e.d?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:10 schreef nokwanda het volgende:
Ja... een muts. Is dat niet iets voor Ziggy? Zo een met van die flappen
We kunnen ook heel fok uitnodigen. Zou best netjes zijn dan. Het is immers een openbaar forum.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:44 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik heb toch echt meerdere malen (in de afgelopen weken) opmerkingen gezien als 'alleen SC'ers'. Dan sluit je mensen uit. En dat vind ik niet netjes.
Dan kijkt ze nog kwaaier op de pics. Kan dat?quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Staat vast charmant
Ik zat zelf te denken om slofjes voor haar te maken
Ik ben bang van nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan kijkt ze nog kwaaier op de pics. Kan dat?
De mijne?quote:
Ik had verwacht dat je 'HUPPELKUTTEN' zou kiezen, Qwea!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:26 schreef Qwea het volgende:
ZEIKWIJVEN!
YWquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:21 schreef Greys het volgende:
MissBliss, doe dan maar een foto van jezelf met slofjes en/of een muts met flappen
Oh enneh... thanks. Je weet wel waarvoor
Tis verdomme ook nooit goed hequote:Op dinsdag 18 december 2007 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je 'HUPPELKUTTEN' zou kiezen, Qwea!
Je gaat er niet op in, behalve dan met een heel lang verhaal.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:21 schreef Greys het volgende:
Hello maiiiisjes
Oh, en hello jongetjes, hoewel die hier niet komen, maar anders vindt Elseetje het misschien asociaal dat ik alleen de meisjes groet(Sorry Elseetje, die kon ik niet laten hoor
).
Verder ga ik er niet op in, maar wil toch even gezegd hebben dat iedereen die ook maar 1 seconde zijn of haar neus in het SC topic steekt - dus ook als het geen vaste SC-ers zijn - worden uitgenodigd (want kunnen het lezen dat er gemeet gaat worden). Zodra je ook maar iemand 'Nee' tegen iemand ziet/hoort zeggen hier heb je gelijk, maar nu niet, sorry![]()
Ik heb bv op Hyves ook tegen Conleche geroepen dat er een dierentuinmeeting komt en zij is hier alles behalve een vaste SC-ster, maar deed wel heerlijk mee met de asielactie. Dus ik heb haar ook gevraagd hier eens te kijken. Kortom, er gebeurt meer achter de schermen dan je ziet
En daarbij, niet geheel onbelangrijk... toen we er hier over begonnen, over een meeting, zou Senesta het met Litso overleggen of er misschien een algemeen topic kon komen in F&F. Daar protesteerde niemand over hier. Maar toen het niet gebeurde leek het ons leuker en intiemer om met een klein clubje te gaan. Je kunt ons veel noemen.... ouwehoeren, stelletje zeikwijven, lieverdjes, dierenvrienden, huppelkutten, maar géén aso's.Het zat me toch even hoog, geloof ik
MissBliss, doe dan maar een foto van jezelf met slofjes en/of een muts met flappen
Oh enneh... thanks. Je weet wel waarvoor
Ik weet een goede: DIERENVRIEND!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:26 schreef Qwea het volgende:
ZEIKWIJVEN!
Ja, en? is dat alles?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys kerstkusjekroeltje geeft aan Qwea!
Aah, crap!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:50 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik weet een goede: DIERENVRIEND!
Ha, heb ik jou daar even!
Maar ik kwam vroeger ook in de lesbo SC. En nee, ik ben geen lesbo, bi oid, de users waren leuk. Daar is ook een meet van de SC gehouden. Er wordt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaker een SC meet gehouden. Ik snap niet wat er zo op tegen is. Als we het klein willen houden, waar moeten we het dan posten? :Squote:Op dinsdag 18 december 2007 14:49 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je gaat er niet op in, behalve dan met een heel lang verhaal.
Greys, ik vind je een schat, maar feit is dat er geen algemeen F&F topic is, en dat mensen die best zouden willen komen het misschien niet weten omdat ze niet in de SC komen. En je geeft toe dat helemaal niet erg te vinden, jullie geven allemaal ook toe het klein te willen houden. Ik heb daar niks op tegen, maar dan vind ik het hier niet horen.
En dit soort minimeets zijn wel vaker uit een SC getrapt hoor. Met het verzoek het of subforumwijd te doen, óf niet op het forum.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:49 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je gaat er niet op in, behalve dan met een heel lang verhaal.
Nou ja, op een plaats waar de zon niet schijnt.....quote:
En je roept net dat je geen lesbo of bi bent?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, op een plaats waar de zon niet schijnt.....
We noemen het "asielactie-naklets-na-het-jochemfonds-actie-afspraakjes-afspraakje" vanquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]Ja, dat zag ik ook later, maar ik ben wel vaker langer van stof dan ik in eerste instantie van plan was
Maar... vraagje... als we het nou geen 'mini-meet' hadden genoemd, maar gewoon ons 'Asielactie-naklets-afspraakje', was het dan wel goed? Want dat stond sowieso nog op het menu, met dezelfde mensen die nu ongeveer al in het lijstje staan! En we werden juist naar de SC verwezen door de F&F mods om daarover verder te praten. Dus ik kan me werkelijk niet voorstellen dat dit uit de SC 'getrapt' zou worden.
Je maakt het te groot, denk ikIn OUD spreken bepaalde users toch ook rustig via de SC iets af met elkaar? (Hoe ik dat weet? Ehm...
). Daar is toch ook niets op tegen? Daar maken ze toch ook geen grote aankondiging ofzo van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |