Ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op zondag 16 december 2007 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alleen als ze nodig moeten, anders gewoon op het toilet toch?![]()
MB, je moet gewoon mee, mss dat je ons fatsoenlijk op de foto kan krijgen.
Trusten Greys...ik duik er ook zo in.quote:
quote:
26 Januari kan ik heul nietquote:Op zondag 16 december 2007 23:27 schreef Greys het volgende:
Mijn lijstjes-fetish speelt weer op
Zaterdag 26 januari 2008 Dierentuin- en EET-meet (speciaal voor Ing!) van de F&F SC-deernes
Nokwanda
Qwea (toch? jij gaat toch ook?)
Morretje
Marietje_34
Ingetje79
Nonneke
Greys
Misschien (m.a.w. nog over te halen![]()
MissBliss
Senesta?
Elseetje?
Die heeft het druk met haar eigen topic momenteelquote:
Ik zit ontzettend te twijfelen. Ik heb al een poos last van mn verstandskies rechts boven. Niet altijd hoor, maar soms zoals zaterdag, die zaterdag daarvoor en die week daarvoor komt het spontaan opzetten.quote:Op maandag 17 december 2007 09:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok for employee of the month!![]()
Zooo, ik ben al ff bij de tandarts geweest, gelukkig alleen controle en overzichtsfoto's.
Alleen krijg ik altijd kokhalsneigingen van die foto-dingen achter in m'n mond![]()
Mogguh trouwens
Ja maar ik heb een KUT tandarts. Ik heb al 5 verdovingen nodig voor een gaatje borenquote:Op maandag 17 december 2007 09:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Als de tandarts hem zelf er uit kan halen zou ik het direct laten doen. Dat valt heel erg mee.
Als de kaakchirurg zich er mee moet bemoeien dan bedacht ik me nog wel 10 keer!
Mwoa, m'n oogjes staan anders niet zo waterig en zijn ook niet zo klein..quote:Op maandag 17 december 2007 13:13 schreef nokwanda het volgende:
Dat snoetje valt best mee. Niks mis mee
Morretjequote:Op maandag 17 december 2007 21:36 schreef Morretje het volgende:Ladiezzz
Snotterende Morretje is weer thuis.. Wat is het hier stil
' tan?quote:Op maandag 17 december 2007 21:37 schreef Qwea het volgende:
ja, ik ben kei boos
vertelquote:Op maandag 17 december 2007 21:37 schreef Qwea het volgende:
ja, ik ben kei boos
Trusten Morretjequote:Op maandag 17 december 2007 22:28 schreef Morretje het volgende:* Morretje gaat slapen..
Tot morgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |