quote:Op zondag 16 december 2007 14:36 schreef Elseetje het volgende:
Jurk:
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2007 21:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tijdens de Gaypride in Amsterdam heeft EW zijn camera onder zo'n kilt geschoven en geknipt.
Er zat niks onder. Blote kont met puist.
Dat dacht ik ook toen ik het zag staanquote:Op zondag 16 december 2007 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die kerels die ik gister zag doedelen hadden in die kou wrs. ook niet zoveel onder de kilt zitten![]()
Boer Zoekt Vrouw was weer leuk, ik was ff vergeten dat de Reunie nu afgelopen is.
Ik ben er!quote:Op zondag 16 december 2007 21:43 schreef Greys het volgende:
Meestal welquote:Op zondag 16 december 2007 22:20 schreef Greys het volgende:
Die kerstballen om haar nek!![]()
Wat superfijn om te horen dat ze zoveel steviger is geworden!!!!En wat fijn dat ze straks lekker kap-loos mag zijn. Slaapt ze altijd bij jullie?
Nou, ze is er heel erg aan gewend inmiddels hoorquote:Op zondag 16 december 2007 22:31 schreef nokwanda het volgende:
Ze ziet eruit alsof ze helemaal dol![]()
![]()
is op dat kapje
Baileysquote:Op zondag 16 december 2007 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaat niet meer lukken met Ziggy denk ik?![]()
Kittens zijn echt zooo leuk...en Britse kittens zijn nog leuker. Met die lekkere bolle koppies en brede pootjes.![]()
Nogmaals Beebie-Baileys![]()
[afbeelding]
Ik vind het nu wel heul jammer dat ik Baloetje niet als klein katje heb meegemaakt. Dat zal ongetwijfeld een heul guitig snoepie zijn geweest. Istie nou nog wel trouwens
We gaan toch ook wel eten he?quote:Op zondag 16 december 2007 23:11 schreef Greys het volgende:
Dan moet je wat vaker komen SC-en, MB
Zaterdag 26 januari, de F&F SC-deernes gaan meeten in een dierentuin.
Wees welkom
Oooh, das juist zo'n gave filmquote:
Ja, ik heb nu het topic even doorgelezenquote:Op zondag 16 december 2007 23:11 schreef Greys het volgende:
Dan moet je wat vaker komen SC-en, MB
Zaterdag 26 januari, de F&F SC-deernes gaan meeten in een dierentuin.
Wees welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |