Nee, de schoenen wel...wat een ondingenquote:Op zondag 16 december 2007 15:33 schreef Greys het volgende:
Zeg eens eerlijk... heb je hem na het trouwen nog wel eens stiekem aangehad, de jurk?
30x geprobeerd en het wou niet. MM komt eraan met een koekje en ik kon zo 50 foto's makenquote:Op zondag 16 december 2007 16:35 schreef Greys het volgende:
Oh Qwea, wat goed gelukt zo naast de kerstboom en die muts op!
En die sjaal!
Haha, wat zijn ze dan voorspelbaar he?quote:Op zondag 16 december 2007 17:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
30x geprobeerd en het wou niet. MM komt eraan met een koekje en ik kon zo 50 foto's maken
Sterkte! En beterschap voor Samara, wat sneu voor d'r!quote:Op zondag 16 december 2007 20:14 schreef senesta het volgende:
Hallo Allemaal,
Ik kom even spieken, Samara is ziek dus heb niet heel veel FOK!tijd
Valt toch wel mee met over the top. Heel netjes eigenlijkquote:Op zondag 16 december 2007 17:47 schreef Greys het volgende:
Zo heerlijk, van die feestjes waarvoor je vreselijk fout en over-the-top optutgewijs tekeer kunt gaan
Tijdens de Gaypride in Amsterdam heeft EW zijn camera onder zo'n kilt geschoven en geknipt.quote:Op zondag 16 december 2007 14:04 schreef Greys het volgende:
Met kilts ja! En Keltische beschilderde gezichten (blauw wit)!
En ik kreeg de kans niet om onder hun kilt te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |