Te lang aan de phone gehangen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:07 schreef nokwanda het volgende:
Heb een beetje een plat oor.
Net weer even zo'n leuk professioneel gesprekje gehad
sorry, was even weg want ik werd gebeldquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk!En je agendaatje klinkt super! Glitters zijn goehoeddddd!
Ik hoop dat Senesta ook komt ja! Ze gluurt hier af en toe mee (kijken of het niet te vaak over the s-word gaat hier hahaha) dus ze zal het vast snel lezen, als ze het al niet gelezen heeft
We gaan lekker met een klein koppeltje, gewoon met de SC-dames en wie zich eventueel dan ook nog komt melden hier voor die tijd en ook mee wil.
Wie kunnen en willen er nou zeker al mee? We hadden in elk geval geloof ik:
Nokwanda
Qwea (toch? jij gaat toch ook?)
Morretje
Marietje_34
Ingetje79
Greys
Oh god, daar ga ik weer hoor, met mijn lijstjes-fetish
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:07 schreef nokwanda het volgende:
Heb een beetje een plat oor.
Net weer even zo'n leuk professioneel gesprekje gehad
toen ik opnam zette ze haar professionele stem op en ik trapte er dus zo inquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:12 schreef Greys het volgende:
Een professioneel gesprekje gehad met Marietje, Nok?
Scheelt mij weer een tripje naar de bio-eitjesboerquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan iedereen z'n eitje kwijt bij Nok Nok Who's There?
Alsof we dat jou gaan vertellen. Je wacht maar mooi tot het jou en keer overkomtquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:15 schreef Greys het volgende:
Whahaha wat zei ze dan? Hoe begon ze, bedoel ik?
(Ik trap ook altijd in dat soort dingen...)
-knip- anders trap jij er niet meer inquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:15 schreef Greys het volgende:
Whahaha wat zei ze dan? Hoe begon ze, bedoel ik?
(Ik trap ook altijd in dat soort dingen...)
oeps!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alsof we dat jou gaan vertellen. Je wacht maar mooi tot het jou en keer overkomt
enjoy!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:17 schreef Greys het volgende:
<--- lekker badderen gaat.
Tot morgen maisjes!
quote:
Maar al die klemmetjes enzo die ze in je haar proppen, zitten die dan in de prijs en mag je die houden? Ik kan me dat zo moeilijk voorstellen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:32 schreef Greys het volgende:
Zelf voor zorgen? Je bedoeld met speldjes of klemmetjes ofzo? Volgens mij hoef je alleen je portemonnee en jezelf mee te nemen!
Ik wilde vandaag ook naar de kapper maar ik had geen afspraak en uiteraard zitten ze al vol. Nou ja, dan donderdagmiddag maar.
Ben je onderhand foto's aan het maken?quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:34 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Maar al die klemmetjes enzo die ze in je haar proppen, zitten die dan in de prijs en mag je die houden? Ik kan me dat zo moeilijk voorstellen...
Bij mijn kapper hoef je geen afspraak te maken, had nog voor de zekerheid gebeld van de week; ik moest alleen zorgen dat ik er voor 2 uur was!
Jij liever dan ik!quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:05 schreef Nonneke het volgende:
Nou ik zal eens kijken, maar het lijkt me erg gezellig !![]()
![]()
Zo gezellie met mn schoonmoeder chineezen
nouja was ook licht sarcastischquote:
Ik zou er niet raar van opkijken neequote:Op zaterdag 15 december 2007 16:23 schreef Greys het volgende:
En tegen de tijd dat jullie gaan is de braderie alweer opgeruimd?
Tot 20.00 uur....en 3x raden wattie aan het doen isquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:34 schreef Greys het volgende:
Beebie Baileys is trouwens ontzettend lief
Staat er ergens tot hoe laat die braderie duurt? Want als het overdag is, is het hier in elk geval meestal rond 16.00 uur al afgebrokenWat is die vent van je aan het doen dan, dat het allemaal zo lang duurt voordat jullie eens gaan?
Douchen, gel in de haartjes, scheren, leuk jurkje aantrekken, hakjes erbij uitzoeken, o nee, toch maar dat andere jurkjes, weer andere hakjes dan ook. Welk handtasje moet er mee?quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tot 20.00 uur....en 3x raden wattie aan het doen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |