quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:30 schreef miesy het volgende:
dat kind heeft dus letterlijk en figuurlijk een KUT stem.
Ik ben je niet vergeten hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:30 schreef chufi het volgende:
Mooie OT BQ, ja je mag hem gebruiken hoor
Brian had trouwens ook grote twijfels aan de ware oorsprong van de foto
Ik heb ze weleens gezien bij RTL 7, te erg......om te huilen zo dom.quote:
Dat blijkt al uit de eerste 5 zinnen die ze uitkramenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ze weleens gezien bij RTL 7, te erg......om te huilen zo dom.
Als het kon zou ik nog onder narcose gaan voor een bloedprikquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:44 schreef mazaru het volgende:
Del heeft dus lopen janken in het ziekenhuis voor die prik
Net verkondigde ze ook al dat ze een verdoving voor het bloedprikken had gehad. Hoe stom kun je zijn?
Ho wacht! Het komt volgens Amanda doordat ze als baby veel gehuild heeft.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:18 schreef Meganog het volgende:
Amanda kreeg een prikje en heeft lopen huilen en janken.
Ze heeft last van haar schorre stem, anders zou het niet erg zijn want het hoort bij haar 'imitsj'
Het komt niet door haar verkeerde stemgebruik, ze is met die stem geboren.
Zal wel zo'n spray-verdoving zijn (die dus TOTAAL NIET werkt als de dokter daarnaquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:44 schreef mazaru het volgende:
dat ze een verdoving voor het bloedprikken had gehad. Hoe stom kun je zijn?
Ze vertelde nu een ander verhaal.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ho wacht! Het komt volgens Amanda doordat ze als baby veel gehuild heeft.
En anders zijn het wel Bijlmer-klantenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:47 schreef Kinga het volgende:
Wáárom laten ze alleen maar ordinaire tuthola's dat hok binnen? Zegt echt heel veel over de redactie.
Waterloo - I was defeated, you won the warquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
Helemaal in het straatje van Amanda, het kan dus nog dommer.![]()
[ afbeelding ]
Huubquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:50 schreef chufi het volgende:
Ze willen het oa over Loverboys hebben ! Huub daarvoor moet je bij Brian zijn, laat ik me niet verder over uit
[ afbeelding ]
Die blonde schrijft ook gedichten, hoor ik haar vertellen bij dwdd. Ben benieuwd of ze van een beter niveau zijn dan die van Brian.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:41 schreef Kinga het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GrufUY2g7Kc
Werkelijk nog nóóit van dat programma gehoord.
En zo wáár!quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub........ik lach me kapot om dit soort opmerkingen.
Dat is het al snel Cc..quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die blonde schrijft ook gedichten, hoor ik haar vertellen bij dwdd. Ben benieuwd of ze van een beter niveau zijn dan die van Brian.
Das elk willekeurig gedicht van een kind van 5 al gauwquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die blonde schrijft ook gedichten, hoor ik haar vertellen bij dwdd. Ben benieuwd of ze van een beter niveau zijn dan die van Brian.
Zelfs mijn kleinkind topt Brian.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie gaan van dit gedicht genietenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Das elk willekeurig gedicht van een kind van 5 al gauw![]()
![]()
Normaliter wel. Maar als ik haar zo hoor praten, begin ik toch te twijfelen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:55 schreef -Blurk- het volgende:
Dat is het al snel Cc..
Dat dus!quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:56 schreef PeterNB het volgende:
Jullie gaan van dit gedicht genieten
Want ik ben een meisje wat trots is op mijn tieten
Ik hep een rowse mutsjequote:Op vrijdag 14 december 2007 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Normaliter wel. Maar als ik haar zo hoor praten, begin ik toch te twijfelen.
Het is en blijft zieligquote:
Amanda moet eens zonder pruik een hele poos onder de douche, flink met zeep gewassen worden en die pruik met lauw water en shampoo grondig reinigen, vies kind, bah.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:43 schreef Kinga het volgende:
Amanda moet haar pruik eens wassen.
Permanente makeup bijwerken?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
Amanda scheert de oksels van Brian. Het is duidelijk dat hij Zdngmw mist, ze doet alles verkeerd.
Er komt later op de dag weer iemand om de permanente make-up van Amanda bij te werken.
Does it ever end?
Ik dacht dat het voordeel van permanente make-up was dat bijwerken tot het verleden behoorde? Of krijgt ze nu permanente eye- en lipliner?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
Amanda scheert de oksels van Brian. Het is duidelijk dat hij Zdngmw mist, ze doet alles verkeerd.
Er komt later op de dag weer iemand om de permanente make-up van Amanda bij te werken.
Does it ever end?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als het kon zou ik nog onder narcose gaan voor een bloedprik
Ze komen maandag terug voor een diepte-interview met Brian en Amanda. Blijf je er voor thuis?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:58 schreef Copycat het volgende:
Wat komen die twee babes eigenlijk doen?
Neuh ...quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:03 schreef beequeen het volgende:
Ze komen maandag terug voor een diepte-interview met Brian en Amanda. Blijf je er voor thuis?
Nee, het is voor haar wenkbrauwen.....don't ask me why, ik ben al zo in de war door die 2 Babes.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voordeel van permanente make-up was dat bijwerken tot het verleden behoorde? Of krijgt ze nu permanente eye- en lipliner?
*Popcorn op het boodschappenlijstje zet*quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze komen maandag terug voor een diepte-interview met Brian en Amanda. Blijf je er voor thuis?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jullie gaan van dit gedicht genieten
Want ik ben een meisje wat trots is op mijn tieten
Nope, een gesprek met Brian is niet mogelijk dus heel verstandig in dit geval. Laat het babbelen met Brian maar aan PoekieRoekie over.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh ...
Over diepte-interviews gesproken: iemand ooit nog iets vernomen van dat interview met Brian voor 'Het Gesprek'?
Vroeger deed ik een dansje voor de Teasequote:Op vrijdag 14 december 2007 17:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
![]()
Verder slaap ik altijd als een roos
vanwege het veelvuldig laten uitwonen van mijn doos.
Met mijn friendin maak ik nu een telefisieprogrammaquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger deed ik een dansje voor de Tease
Nu heb ik een Loverboy to PLease
VOLquote:Amanda doet nogeens het keel verhaal. Nu aan Huub. Ik heb het vanaf kind zijn al, het komt niet van het roken. Huub lacht haar uit. Nee eerlijk zegt ze, als kindje had ik het al. Dan zeiden mensen tegen me, wat praat jij geil.
Dat zeg je ook echt tegen een kind, geeft nog maar eens aan waar ze vandaan komt, qua niveau bedoel ik....quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:13 schreef Copycat het volgende:
Dan zeiden mensen tegen me, wat praat jij geil.
VOL
Lieke zei nog: dus eigenlijk chronisch verkeerd stemgebruik?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:11 schreef Kinga het volgende:
Nu zegt ze weer dat ze geboren is met zo'n stem
Heeft ze niet in de gaten hoe stóm dat klinkt?
Die zullen wel weggelaserd zijn om plaats te maken voor een permanente tattooquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:18 schreef Kinga het volgende:
Wat raar trouwens dat Amanda geen wenkbrauwen heeft, groeien daar geen haartjes meer bij haar?
Afijn, daarom maar niet getreurdquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Met mijn friendin maak ik nu een telefisieprogramma
Dat ik daar niets mee verdien dat is jamma...
Brian Brian je bent een vandaalquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Afijn, daarom maar niet getreurd
misschien krijg ik van Brian wel een lekkere beurt
Krijgt Lieke vast wel weer een bosje bloemen van haar weldoeners Amanda en Brian.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:27 schreef Meganog het volgende:
Lieke houdt het handje vast van Amanda.
Ze heeft echt wel pijn.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:26 schreef mazaru het volgende:
Del rent gillend en topless en jankend door de ziekenhuisgangen voor een bloedafname.
Maar ze valt haast in slaap als ze getatoueerde wenkbrauwen krijgt
Dat doen beste vriendinnen. Dat is heus echt eerlijk waar niet schijnheilig hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:27 schreef Meganog het volgende:
Lieke houdt het handje vast van Amanda.
En dat is nieuw voor je?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:30 schreef Rotterdammert het volgende:
Wie heeft het net ook gezien? er stond op plasma : ga in kapsalon zitten en bespreken over het ziekenhuis.
regie is betrapt. We weten nu zeker dat de spelers geregisseerd worden.
Gatverdamme!!quote:
Een ontslagronde aanvragen voor Amanda heeft dus ook geen zin want Lieke wil de harmonieuze band met B & A niet verbreken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat doen beste vriendinnen. Dat is heus echt eerlijk waar niet schijnheilig hoor
Als Huub Nadia een aai over haar hoofd geeft, dan is het wel schijnheilig. Maar als Lieke het doet is het echt waar eerlijk heus oprecht gemeend
Brian heeft ooit haar web-site gemaakt geloof ik. Zag er niet echt professioneel uit, vond ikquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:34 schreef Kinga het volgende:
Hoe kent die tattoo mevrouw Brian nou weer?
Mevrouw tattoo is er voor de 2e keer. Je weet wel, permanente make-up die eens in de maand bijgewerkt moet worden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:34 schreef Kinga het volgende:
Hoe kent die tattoo mevrouw Brian nou weer?
Nou, wie wil Brian nu niet in dienst nemen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Brian heeft ooit haar web-site gemaakt geloof ik. Zag er niet echt professioneel uit, vond ik
http://www.irmahulscher.nl/quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Brian heeft ooit haar web-site gemaakt geloof ik. Zag er niet echt professioneel uit, vond ik
Als Brian die foto ziet zal Amandel vannacht wel niet onder orale sex uitkomen..quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
Vervolg op: [COS # 3010] Ruzie, geen ruzie, ruzie, geen ruzie .....
5 min COS.
Amanda terug uit het ziekenhuis. Eigenlijk moet ze geopereerd worden maar dat kan niet tijdens haar verblijf in dat hok. Ze moet namelijk 2 1/2 dag haar mond houden. Niet opereren is ook een optie, ze is nu eenmaal zo geboren, erger kan het niet worden.
De keel van Amanda.![]()
[ afbeelding ]
Cap: Chufi.
Dat blijft toch minstens 5 jaar zitten?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mevrouw tattoo is er voor de 2e keer. Je weet wel, permanente make-up die eens in de maand bijgewerkt moet worden.
Alles goed Emma, heb je de cap opgeslagen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Brian die foto ziet zal Amandel vannacht wel niet onder orale sex uitkomen..
Hoe verrassend.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:28 schreef blomst het volgende:
Amanda haar vriendinnen laten het afweten op haar verjaardag.
net als bij haar halfjaar dag .
Oi!quote:
Een verdovingspleister in haar keel ??quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft dus een verdovingspleister gekregen, die prik is ook gelogen.....we horen steeds meer.
Nee, op haar arm. Vandaar dat ik mijn vraagtekens zet bij dat hele keelonderzoekgedoe. Foto's van ( haar) keel, wel of geen operatie, wel of geen verdoving.........doei Amanda, je lult gewoon.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Een verdovingspleister in haar keel ??
Ik ben daar ooit verdoofd en das geen pretje kan ik jullie wel zeggen
De eerste keer had ze idd het verhaal dat ze moest kokhalzenquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, op haar arm. Vandaar dat ik mijn vraagtekens zet bij dat hele keelonderzoekgedoe. Foto's van ( haar) keel, wel of geen operatie, wel of geen verdoving.........doei Amanda, je lult gewoon.
Ohhh gezellig. Ik ben benieuwd hoe ze eruit ziet, want ze zei dat ze haar niet meer zouden herkennenquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:03 schreef mootie het volgende:
Lol van Vol
Moest vanmiddag met mijn dochter naar de KNO arts. En ja hoor daar zat Amanda, we hebben
ongeveer een half uur samen moeten wachten, maar er was niemand die haar herkende.
Ze keek wel naar iedereen die binnenkwam of wegging, en had natuurlijk het hoogste woord.
Ze was daar met nog twee personen.
Ik wilde dit toch even met jullie delen, heb weinig tijd om te posten maar probeer wel af en toe wat te lezen.
groet Jojo
ach gut..quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:03 schreef mootie het volgende:
Lol van Vol
Moest vanmiddag met mijn dochter naar de KNO arts. En ja hoor daar zat Amanda, we hebben
ongeveer een half uur samen moeten wachten, maar er was niemand die haar herkende.
Ze keek wel naar iedereen die binnenkwam of wegging, en had natuurlijk het hoogste woord.
Ze was daar met nog twee personen.
Ik wilde dit toch even met jullie delen, heb weinig tijd om te posten maar probeer wel af en toe wat te lezen.
groet Jojo
Owkeeee, een half uurtje voor de show in de wachtkamer zitten en vervolgens een lulverhaal ophangen over de operatie en behandeling. Het moet natuurlijk wel een beetje echt lijken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:03 schreef mootie het volgende:
Lol van Vol.
volgens mij wel de herhaling.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:08 schreef Dark het volgende:
Huub wil morgen van half acht tot acht naar DGK kijken met z'n familie.
Op zaterdag is er toch geen DGK, of inmiddels wel?
Jensen niet gezien?quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ohhh gezellig. Ik ben benieuwd hoe ze eruit ziet, want ze zei dat ze haar niet meer zouden herkennen
Jawel, daaromquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jensen niet gezien?
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=58833&sess=2832
Joris leest mee op FOK, no problemo.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:19 schreef weyden het volgende:
Heeft iemand Joris ingeseind dat hij even het Huub/ Joris topic moet lezen...Heb je zo gedaan...
Wowquote:
Mij ook maar de FEBO is ook niet gek. Huub is op elk FORA nog steeds de meest populaire bewoner.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Wowik gun het hem maar ben behoorlijk verbaasd
haha Huub heeft in zijn eentje meer dan alle anderen bij elkaar.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:24 schreef chufi het volgende:
Aman: 9
Lieke: 10
Brian: 11
Jaap: 18
Huub: 52
Voor haar verjaardag.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
Amanda aan de productietelefoon: Ik wil graag Kenneth en Jamie Lee uitnodigen, de nummers staan in mijn telefoon.
Jezus wat kinderachtig.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:26 schreef schatje het volgende:
Lieke kon het niet opbrengen om Huub fatsoenlijk te feliciteren.
Ze gaf hem enkel een flauw handje.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Jezus wat kinderachtig.
Maar ook wel van huub om het dan in te wrijven.
Ik heb geen streams ga af op de cos
Lieke speelt een spelletje en is terecht afgestraft.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
hahaha, sorry, maar da's toch net goed?
Is wel zo maar dat klopt niet met de tv beelden, ik snap er niks meer van.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Precies. Jaloers zuur wijfquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Denk ik ook, dat was ook de maand dat Dennis niet weg mocht en er allemaal 'dingen' voor hem aankwamen. Dus krikken ze zijn percentage even opquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:26 schreef mootie het volgende:
Die van vorige maand was dus bullshit, 35 en nu 52.
Er zijn 2 wannabees weggevallen, andere verdeling dus nu.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:28 schreef Copycat het volgende:
Amanda heeft relatief veel stemmen!
Huub en Jaap bovenaan. Zo hoort het.
net andersom ja... ze kon hem niet eens een hand geven om te feliciteren.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:26 schreef chufi het volgende:
En ja hoor Huub begint weer met Lieke afzeiken
Yesssssssssss en nu huub morgen naar huis !quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:28 schreef Copycat het volgende:
Amanda heeft relatief veel stemmen!
Huub en Jaap bovenaan. Zo hoort het.
Het maakt niet veel indrukquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:30 schreef chufi het volgende:
Aman en Brian : 200cp's samen ! Staat het genoteerd?
Goffer de goffer, opzouten met die zuurpruim. Ze gunt Huub werkelijk niks.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kots even mee op Lieke, een zuurmokkel zonder humor![]()
![]()
tuurlijk daar zorgt dat manipulatieve kutwijf Flens wel voorquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Het maakt niet veel indruk
Ze hebben er zoveel aldus Amanda
dat is ze altijdquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:30 schreef ricofromrio het volgende:
Lieke is zuur
Triest hoor, hoe die kut-Flens dat spelelement zo verneukt heeftquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Het maakt niet veel indruk
Ze hebben er zoveel aldus Amanda
In ieder geval geeft ze het nu toe. De redenen waardoor dit komt zijn nog niet helemaal doorgedrongenquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:35 schreef schatje het volgende:
Lieke vindt het jammer dat ze gezakt is.
800 punten hebben ze nu dus nog...quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Triest hoor, hoe die kut-Flens dat spelelement zo verneukt heeft
Is er nu ruzie tussen Lieke en Huub of zo?quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:42 schreef Meganog het volgende:
Ojee...Huub is weer 'onrespectvol'.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:24 schreef chufi het volgende:
Aman: 9
Lieke: 10
Brian: 11
Jaap: 18
Huub: 52
Huub moet gewoon het initiatief nemen en tegen Lieke gaan spelen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:46 schreef blomst het volgende:
Lieke heeft niet duidelijk gezegd dat ze met Huub het spel wil spelen, ze zei ik weet niet of ik het kan.
Ja, vandaar dat hij zo gefrustreerd is.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:50 schreef chufi het volgende:
Huub zit niet zo in elkaar dat ie achter iemand aanloopt.. ? Heb hem de laatste weken niet anders zien doen trouwens
quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:51 schreef PeterNB het volgende:
Huub is een puberale ZEIK-kleuter !!!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:51 schreef PeterNB het volgende:
Leuk hequote:
Dit is een boze kop en terecht. Lieke's reactie slaat helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:54 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een betrouwbare kop ??
Ja heb ik ook gehoordquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoorde haar vorige week nog zeggen ik wil naar de 25%.Ze wilde Huub gaan verslaan.![]()
Helemaal mee eens, hij moet absoluut tegen Lieke gaan spelen. Maar daar is ie nog niet aan toe, want hij is wel gek op d'r. Maar volgens mij heeft hij niet in de gaten hoe zij hem achter z'n rug om naait.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:54 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad.
Lieke kiest voor zichzelf heeft ze nu al 100 keer gezegd.
Dus Huub moet zijn woorden dat de villa altijd op nummer 1 staat gaa waarmaken en keihard tegen Lieke gaan spelen.
En wat rest Lieke, tegen wie moet ze nu aanzeiken?quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:54 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad.
Lieke kiest voor zichzelf heeft ze nu al 100 keer gezegd.
Dus Huub moet zijn woorden dat de villa altijd op nummer 1 staat gaa waarmaken en keihard tegen Lieke gaan spelen.
Laat haar maar lekker bij Brian en Amanda aanschuiven.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wat rest Lieke, tegen wie moet ze nu aanzeiken?
Reiki, lekker doen dus zeik nie.
klopt daarom is en blijft hij toch mijn favorietquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:51 schreef PeterNB het volgende:
Liever niet zeg. Dan krijgen we dus een 3-2 situatie in het voordeel van Brian.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Laat haar maar lekker bij Brian en Amanda aanschuiven.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:54 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een betrouwbare kop ??
precies.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is een boze kop en terecht. Lieke's reactie slaat helemaal nergens op.
Gezakt in de PoPo dus nog zuurder dan anders.
juist maar ik kan jaap geen ongelijk geven eigenlijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:03 schreef Marietje_34 het volgende:
Jaap voegt zich bij Lieke, die gelijk haar kans schoon ziet om weer effe lekker op Huub af te geven.
Hij geeft Lieke geen gelijk ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
juist maar ik kan jaap geen ongelijk geven eigenlijk
volgens mij is ze sinds de Reiki gedoe zuurder geworden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:00 schreef schatje het volgende:
Dat reike gedoe helpt ook niet echt bij Lieke. Ze blijft nog steeds even zuur.
ja die ja en ook duh brief (weet je nog na dennix)......quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:05 schreef tipsch het volgende:
Goed, en nu eindelijk maar de uitzending van Jensen?
Don'tquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:06 schreef SIRA het volgende:
Ben ik ff boodschappen doen, PopiPoll gemist..
Maar leuk dat Huub weer 52% heeft. De smsjes van de vorige poll voor Lieke waren dus eigenlijk de smsjes van de fans van Huub.
Mmmm, de streams zijn hiero afgelopen. Dilemma, dilemma
huub is een eikel in een relatie denk ik en lieke moet hem gewoon aan de kant zetten maarrrrrrr lieke is een rigide menstype en dat vind ik zoooooo engquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:06 schreef blomst het volgende:
[..]
volgens mij is ze sinds de Reiki gedoe zuurder geworden.
Ik kijk er een beetje hetzelfde tegenaan. Lieke geeft niet thuis wanneer dat nodig is en andersom is ze zeer zuur aanwezig als dat niet wenselijk is. Lijkt me toch vrij gemakkelijk om iemand als Huub duidelijkheid te geven. Je hoeft in elk geval niet op je woorden te letten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
huub is een eikel in een relatie denk ik en lieke moet hem gewoon aan de kant zetten maarrrrrrr lieke is een rigide menstype en dat vind ik zoooooo eng
Wat zal ie balenquote:
wat haar niet luktquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:12 schreef schatje het volgende:
Lieke probeert Jaap nu zo ver te krijgen dat ie op haar hand is.
Die 52% vind ik wel erg veel. Zou best kunnen dat achter z'n 'top' in scene zet om hem morgen te doen vertrekkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:11 schreef rooie3 het volgende:
Valt me echt mee dat Brian niet hoger stond in de popo.Hij is echt niet omhoog gegaan.
haar beslissing is genomen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:14 schreef blomst het volgende:
Lieke gaat met achter praten, Ze voelt haar sterk, maar ze moet hoe ze haar voelt tegenover Huub aangeven aan achter
Maar wel steeds zeggen dat ze het niet weet...quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:16 schreef schatje het volgende:
Lieke: "Ik kan gewoon niet met Huub".
Tuurlijk, met Jaap aan haar zijde hoopt ze. Dan komt ze volgens mij van een kouwe kermis thuis.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:16 schreef blomst het volgende:
Hoor ik nu tussen de regels door dat ze tegen Huub gaat spelen??
Kijk, dat is een goeie vraag van Jaap. Ben benieuwd naar het antwoord van Lieke.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:20 schreef Dark het volgende:
Jaap vraagt zich af waarom Sil en Jaap geen tot weinig problemen hebben met Huub en Lieke wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |