Alles goed Emma, heb je de cap opgeslagen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Brian die foto ziet zal Amandel vannacht wel niet onder orale sex uitkomen..
Hoe verrassend.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:28 schreef blomst het volgende:
Amanda haar vriendinnen laten het afweten op haar verjaardag.
net als bij haar halfjaar dag .
Oi!quote:
Een verdovingspleister in haar keel ??quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft dus een verdovingspleister gekregen, die prik is ook gelogen.....we horen steeds meer.
Nee, op haar arm. Vandaar dat ik mijn vraagtekens zet bij dat hele keelonderzoekgedoe. Foto's van ( haar) keel, wel of geen operatie, wel of geen verdoving.........doei Amanda, je lult gewoon.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Een verdovingspleister in haar keel ??
Ik ben daar ooit verdoofd en das geen pretje kan ik jullie wel zeggen
De eerste keer had ze idd het verhaal dat ze moest kokhalzenquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, op haar arm. Vandaar dat ik mijn vraagtekens zet bij dat hele keelonderzoekgedoe. Foto's van ( haar) keel, wel of geen operatie, wel of geen verdoving.........doei Amanda, je lult gewoon.
Ohhh gezellig. Ik ben benieuwd hoe ze eruit ziet, want ze zei dat ze haar niet meer zouden herkennenquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:03 schreef mootie het volgende:
Lol van Vol
Moest vanmiddag met mijn dochter naar de KNO arts. En ja hoor daar zat Amanda, we hebben
ongeveer een half uur samen moeten wachten, maar er was niemand die haar herkende.
Ze keek wel naar iedereen die binnenkwam of wegging, en had natuurlijk het hoogste woord.
Ze was daar met nog twee personen.
Ik wilde dit toch even met jullie delen, heb weinig tijd om te posten maar probeer wel af en toe wat te lezen.
groet Jojo
ach gut..quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:03 schreef mootie het volgende:
Lol van Vol
Moest vanmiddag met mijn dochter naar de KNO arts. En ja hoor daar zat Amanda, we hebben
ongeveer een half uur samen moeten wachten, maar er was niemand die haar herkende.
Ze keek wel naar iedereen die binnenkwam of wegging, en had natuurlijk het hoogste woord.
Ze was daar met nog twee personen.
Ik wilde dit toch even met jullie delen, heb weinig tijd om te posten maar probeer wel af en toe wat te lezen.
groet Jojo
Owkeeee, een half uurtje voor de show in de wachtkamer zitten en vervolgens een lulverhaal ophangen over de operatie en behandeling. Het moet natuurlijk wel een beetje echt lijken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:03 schreef mootie het volgende:
Lol van Vol.
volgens mij wel de herhaling.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:08 schreef Dark het volgende:
Huub wil morgen van half acht tot acht naar DGK kijken met z'n familie.
Op zaterdag is er toch geen DGK, of inmiddels wel?
Jensen niet gezien?quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ohhh gezellig. Ik ben benieuwd hoe ze eruit ziet, want ze zei dat ze haar niet meer zouden herkennen
Jawel, daaromquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jensen niet gezien?
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=58833&sess=2832
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |