Joris leest mee op FOK, no problemo.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:19 schreef weyden het volgende:
Heeft iemand Joris ingeseind dat hij even het Huub/ Joris topic moet lezen...Heb je zo gedaan...
Wowquote:
Mij ook maar de FEBO is ook niet gek. Huub is op elk FORA nog steeds de meest populaire bewoner.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Wowik gun het hem maar ben behoorlijk verbaasd
haha Huub heeft in zijn eentje meer dan alle anderen bij elkaar.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:24 schreef chufi het volgende:
Aman: 9
Lieke: 10
Brian: 11
Jaap: 18
Huub: 52
Voor haar verjaardag.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
Amanda aan de productietelefoon: Ik wil graag Kenneth en Jamie Lee uitnodigen, de nummers staan in mijn telefoon.
Jezus wat kinderachtig.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:26 schreef schatje het volgende:
Lieke kon het niet opbrengen om Huub fatsoenlijk te feliciteren.
Ze gaf hem enkel een flauw handje.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Jezus wat kinderachtig.
Maar ook wel van huub om het dan in te wrijven.
Ik heb geen streams ga af op de cos
Lieke speelt een spelletje en is terecht afgestraft.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
hahaha, sorry, maar da's toch net goed?
Is wel zo maar dat klopt niet met de tv beelden, ik snap er niks meer van.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Precies. Jaloers zuur wijfquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Denk ik ook, dat was ook de maand dat Dennis niet weg mocht en er allemaal 'dingen' voor hem aankwamen. Dus krikken ze zijn percentage even opquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:26 schreef mootie het volgende:
Die van vorige maand was dus bullshit, 35 en nu 52.
Er zijn 2 wannabees weggevallen, andere verdeling dus nu.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:28 schreef Copycat het volgende:
Amanda heeft relatief veel stemmen!
Huub en Jaap bovenaan. Zo hoort het.
net andersom ja... ze kon hem niet eens een hand geven om te feliciteren.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:26 schreef chufi het volgende:
En ja hoor Huub begint weer met Lieke afzeiken
Yesssssssssss en nu huub morgen naar huis !quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:28 schreef Copycat het volgende:
Amanda heeft relatief veel stemmen!
Huub en Jaap bovenaan. Zo hoort het.
Het maakt niet veel indrukquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:30 schreef chufi het volgende:
Aman en Brian : 200cp's samen ! Staat het genoteerd?
Goffer de goffer, opzouten met die zuurpruim. Ze gunt Huub werkelijk niks.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kots even mee op Lieke, een zuurmokkel zonder humor![]()
![]()
tuurlijk daar zorgt dat manipulatieve kutwijf Flens wel voorquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Het maakt niet veel indruk
Ze hebben er zoveel aldus Amanda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |