Hij geeft Lieke geen gelijk ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
juist maar ik kan jaap geen ongelijk geven eigenlijk
volgens mij is ze sinds de Reiki gedoe zuurder geworden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:00 schreef schatje het volgende:
Dat reike gedoe helpt ook niet echt bij Lieke. Ze blijft nog steeds even zuur.
ja die ja en ook duh brief (weet je nog na dennix)......quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:05 schreef tipsch het volgende:
Goed, en nu eindelijk maar de uitzending van Jensen?
Don'tquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:06 schreef SIRA het volgende:
Ben ik ff boodschappen doen, PopiPoll gemist..
Maar leuk dat Huub weer 52% heeft. De smsjes van de vorige poll voor Lieke waren dus eigenlijk de smsjes van de fans van Huub.
Mmmm, de streams zijn hiero afgelopen. Dilemma, dilemma
huub is een eikel in een relatie denk ik en lieke moet hem gewoon aan de kant zetten maarrrrrrr lieke is een rigide menstype en dat vind ik zoooooo engquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:06 schreef blomst het volgende:
[..]
volgens mij is ze sinds de Reiki gedoe zuurder geworden.
Ik kijk er een beetje hetzelfde tegenaan. Lieke geeft niet thuis wanneer dat nodig is en andersom is ze zeer zuur aanwezig als dat niet wenselijk is. Lijkt me toch vrij gemakkelijk om iemand als Huub duidelijkheid te geven. Je hoeft in elk geval niet op je woorden te letten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
huub is een eikel in een relatie denk ik en lieke moet hem gewoon aan de kant zetten maarrrrrrr lieke is een rigide menstype en dat vind ik zoooooo eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |