dat is ze altijdquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:30 schreef ricofromrio het volgende:
Lieke is zuur
Triest hoor, hoe die kut-Flens dat spelelement zo verneukt heeftquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Het maakt niet veel indruk
Ze hebben er zoveel aldus Amanda
In ieder geval geeft ze het nu toe. De redenen waardoor dit komt zijn nog niet helemaal doorgedrongenquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:35 schreef schatje het volgende:
Lieke vindt het jammer dat ze gezakt is.
800 punten hebben ze nu dus nog...quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Triest hoor, hoe die kut-Flens dat spelelement zo verneukt heeft
Is er nu ruzie tussen Lieke en Huub of zo?quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:42 schreef Meganog het volgende:
Ojee...Huub is weer 'onrespectvol'.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:24 schreef chufi het volgende:
Aman: 9
Lieke: 10
Brian: 11
Jaap: 18
Huub: 52
Huub moet gewoon het initiatief nemen en tegen Lieke gaan spelen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:46 schreef blomst het volgende:
Lieke heeft niet duidelijk gezegd dat ze met Huub het spel wil spelen, ze zei ik weet niet of ik het kan.
Ja, vandaar dat hij zo gefrustreerd is.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:50 schreef chufi het volgende:
Huub zit niet zo in elkaar dat ie achter iemand aanloopt.. ? Heb hem de laatste weken niet anders zien doen trouwens
quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:51 schreef PeterNB het volgende:
Huub is een puberale ZEIK-kleuter !!!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:51 schreef PeterNB het volgende:
Leuk hequote:
Dit is een boze kop en terecht. Lieke's reactie slaat helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:54 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een betrouwbare kop ??
Ja heb ik ook gehoordquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoorde haar vorige week nog zeggen ik wil naar de 25%.Ze wilde Huub gaan verslaan.![]()
Helemaal mee eens, hij moet absoluut tegen Lieke gaan spelen. Maar daar is ie nog niet aan toe, want hij is wel gek op d'r. Maar volgens mij heeft hij niet in de gaten hoe zij hem achter z'n rug om naait.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:54 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad.
Lieke kiest voor zichzelf heeft ze nu al 100 keer gezegd.
Dus Huub moet zijn woorden dat de villa altijd op nummer 1 staat gaa waarmaken en keihard tegen Lieke gaan spelen.
En wat rest Lieke, tegen wie moet ze nu aanzeiken?quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:54 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad.
Lieke kiest voor zichzelf heeft ze nu al 100 keer gezegd.
Dus Huub moet zijn woorden dat de villa altijd op nummer 1 staat gaa waarmaken en keihard tegen Lieke gaan spelen.
Laat haar maar lekker bij Brian en Amanda aanschuiven.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wat rest Lieke, tegen wie moet ze nu aanzeiken?
Reiki, lekker doen dus zeik nie.
klopt daarom is en blijft hij toch mijn favorietquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:51 schreef PeterNB het volgende:
Liever niet zeg. Dan krijgen we dus een 3-2 situatie in het voordeel van Brian.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Laat haar maar lekker bij Brian en Amanda aanschuiven.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:54 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een betrouwbare kop ??
precies.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is een boze kop en terecht. Lieke's reactie slaat helemaal nergens op.
Gezakt in de PoPo dus nog zuurder dan anders.
juist maar ik kan jaap geen ongelijk geven eigenlijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:03 schreef Marietje_34 het volgende:
Jaap voegt zich bij Lieke, die gelijk haar kans schoon ziet om weer effe lekker op Huub af te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |