heerlijk neutraal.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:51 schreef markisboer het volgende:
jaap is top
mooie opquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Korte OP :
Na een saaie avond met veel TV kijken hebben we de zoveelste ruzie tussen Huub en Lieke gezien. Uiteindelijk heeft Japio als pendel-diplomaat heen en weer gelopen tussen Lieke in de woonkamer en Huub in het kantoor.
Japio heeft het samengevat : "Jullie weten allebei wat jullie willen. Jullie weten dat beiden goed te verwoorden, jullie begrijpen van elkaar niet dat de ander anders kan denken en ik denk dat jullie beiden gelijk hebben. Ik kan beide verhalen volgen en zou zelf niet kunnen kiezen."
Eerder deze avond was Nadia bij Jensen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je, maar op het moment van jouw post was de OP nog net niet klaar ...... Nu wel.quote:
mooie op!quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dank je, maar op het moment van jouw post was de OP nog net niet klaar ...... Nu wel.
Gejat uit één film of uit tientallen fillms ....... Ik zie er geen script-bewijs in.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:00 schreef Mika25 het volgende:
Huub en Lieke hebben ruzie en Jaap gaat tussen die 2 pendelen?Rechtstreeks gejat uit een film, dus overduidelijk een gescripte ruzie
Ook een duidelijk signaal dat deze ruzie nog een lange tijd zal aanhouden om de tv uitzendingen te vullen, anders zouden ze er wel een eind aan gemaakt hebben toen de relatie verbroken was. D-acteurs en Z-scriptwriters
Ik snap niet goed waarom Huub zo verbaasd kijkt. Hij kent het verhaal, net als alle streamers, toch al zo lang.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:03 schreef mootie het volgende:
Jaap vertelt dat Brian de schuldige was in het internetgedoetje. Brian wisselde documenten uit met een vriend.
dus lieke loopt dat constant lange gezicht al de tijd te acteren??quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:00 schreef Mika25 het volgende:
Huub en Lieke hebben ruzie en Jaap gaat tussen die 2 pendelen?Rechtstreeks gejat uit een film, dus overduidelijk een gescripte ruzie
Ook een duidelijk signaal dat deze ruzie nog een lange tijd zal aanhouden om de tv uitzendingen te vullen, anders zouden ze er wel een eind aan gemaakt hebben toen de relatie verbroken was. D-acteurs en Z-scriptwriters
Grapje zeker ..... Haar naam is : Lieke de Lange ........quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:09 schreef miesy het volgende:
[..]
dus lieke loopt dat constant lange gezicht al de tijd te acteren??
geen wonder dat ze zo moe is.
Frits = Theo .....quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:11 schreef akveor het volgende:
De eerste prostituee die Huub geneukt heeft heette Sylvia.... zal wel in de Triviant 2008 editie terecht komen.
Frits ging met Huub en Joris naar een bordeel de entree was 80 gulden... Aangezien Joris moest rijden en er 5 consumpties pp waren heeft Huub die van Joris ook maar opgedronken. Huub vond het vet lekker en kan zich nog goed herinneren hoe de punten van haar hoge zwarte laarzen tegen de spiegel tikten.
hey!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Grapje zeker ..... Haar naam is : Lieke de Lange ........
quote:
Ik zie geen vlekken of zoquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar wel met een lange pyama-broek aan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |