abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55260300
Korte snelle OP :

Na een saaie avond met veel TV kijken hebben we de zoveelste ruzie tussen Huub en Lieke gezien.

Huub rende een paar keer Lieke achterna :

Brian schakelde hulptroepen in om af te luisteren :

Uiteindelijk heeft Japio als pendel-diplomaat heen en weer gelopen tussen Lieke in de woonkamer en Huub in het kantoor.

Japio heeft het samengevat : "Jullie weten allebei wat jullie willen. Jullie weten dat beiden goed te verwoorden, jullie begrijpen van elkaar niet dat de ander anders kan denken en ik denk dat jullie beiden gelijk hebben. Ik kan beide verhalen volgen en zou zelf niet kunnen kiezen."

Eerder deze avond was Nadia bij Jensen :

[ Bericht 57% gewijzigd door bright_side_of_life_ op 14-12-2007 01:58:58 ]
Keep the Sunny Side Up
pi_55260304
v
pi_55260314
jaap is top
pi_55260322
lekker snel!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55260329
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 01:51 schreef markisboer het volgende:
jaap is top
heerlijk neutraal.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55260344
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Korte OP :

Na een saaie avond met veel TV kijken hebben we de zoveelste ruzie tussen Huub en Lieke gezien. Uiteindelijk heeft Japio als pendel-diplomaat heen en weer gelopen tussen Lieke in de woonkamer en Huub in het kantoor.

Japio heeft het samengevat : "Jullie weten allebei wat jullie willen. Jullie weten dat beiden goed te verwoorden, jullie begrijpen van elkaar niet dat de ander anders kan denken en ik denk dat jullie beiden gelijk hebben. Ik kan beide verhalen volgen en zou zelf niet kunnen kiezen."

Eerder deze avond was Nadia bij Jensen :

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
mooie op
pi_55260356
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 01:55 schreef markisboer het volgende:

[..]

mooie op
Dank je, maar op het moment van jouw post was de OP nog net niet klaar ...... Nu wel.
Keep the Sunny Side Up
pi_55260362
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Dank je, maar op het moment van jouw post was de OP nog net niet klaar ...... Nu wel.
mooie op!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55260372
Huub en Lieke hebben ruzie en Jaap gaat tussen die 2 pendelen? Rechtstreeks gejat uit een film, dus overduidelijk een gescripte ruzie

Ook een duidelijk signaal dat deze ruzie nog een lange tijd zal aanhouden om de tv uitzendingen te vullen, anders zouden ze er wel een eind aan gemaakt hebben toen de relatie verbroken was. D-acteurs en Z-scriptwriters
pi_55260396
Japio verteld Huub hoe Brian precies 'fraudeerde' met het notepad-document toen ze nog internet hadden. En hoe het 'achter' is gegaan nadat de chantage van z'n maatjes rond z'n huwelijk was uitgekomen.
Keep the Sunny Side Up
pi_55260397
Jaap vertelt dat Brian de schuldige was in het internetgedoetje. Brian wisselde documenten uit met een vriend.
pi_55260416
Huub en Joris zijn naar het bordeel geweest met pa. 18 en 19 waren ze. Ze mochten van pa kiezen wat ze die avond gingen doen.
pi_55260418
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 02:00 schreef Mika25 het volgende:
Huub en Lieke hebben ruzie en Jaap gaat tussen die 2 pendelen? Rechtstreeks gejat uit een film, dus overduidelijk een gescripte ruzie

Ook een duidelijk signaal dat deze ruzie nog een lange tijd zal aanhouden om de tv uitzendingen te vullen, anders zouden ze er wel een eind aan gemaakt hebben toen de relatie verbroken was. D-acteurs en Z-scriptwriters
Gejat uit één film of uit tientallen fillms ....... Ik zie er geen script-bewijs in.
Keep the Sunny Side Up
pi_55260435
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 02:03 schreef mootie het volgende:
Jaap vertelt dat Brian de schuldige was in het internetgedoetje. Brian wisselde documenten uit met een vriend.
Ik snap niet goed waarom Huub zo verbaasd kijkt. Hij kent het verhaal, net als alle streamers, toch al zo lang.

Het uitwisselen verliep via de server van een klant van Brian en z'n maatje Darryl zat 'aan de andere kant' het .txt document aan te vullen met spelinformatie. En gaf Brian antwoorden op z'n vragen.
Keep the Sunny Side Up
pi_55260437
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 02:00 schreef Mika25 het volgende:

dus lieke loopt dat constant lange gezicht al de tijd te acteren??
geen wonder dat ze zo moe is.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55260442
Prietpraat ..... Wel duidelijk dat Huub veel bewondering heeft voor z'n Pa.

Keep the Sunny Side Up
  vrijdag 14 december 2007 @ 02:11:00 #17
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55260451
De eerste prostituee die Huub geneukt heeft heette Sylvia.... zal wel in de Triviant 2008 editie terecht komen.

Frits Theo dus, ging met Huub en Joris naar een bordeel de entree was 80 gulden... Aangezien Joris moest rijden en er 5 consumpties pp waren heeft Huub die van Joris ook maar opgedronken. Huub vond het vet lekker en kan zich nog goed herinneren hoe de punten van haar hoge zwarte laarzen tegen de spiegel tikten. Hijvertelde dat ie d'r benen in de nek kon leggen.

Jaap verbaast: Zo....
Huub begon stoer over hoe lenig Lieke wel niet was. Maar realiseerde zich snel (te laat) dat ie nu wel iets teveel begon te vertellen over hub seksleven.
Op vrijdag 14 december 2007 02:09 schreef miesy het volgende:

[..]

dus lieke loopt dat constant lange gezicht al de tijd te acteren??
geen wonder dat ze zo moe is.
Grapje zeker ..... Haar naam is : Lieke de Lange ........
Keep the Sunny Side Up
pi_55260465
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 02:11 schreef akveor het volgende:
De eerste prostituee die Huub geneukt heeft heette Sylvia.... zal wel in de Triviant 2008 editie terecht komen.

Frits ging met Huub en Joris naar een bordeel de entree was 80 gulden... Aangezien Joris moest rijden en er 5 consumpties pp waren heeft Huub die van Joris ook maar opgedronken. Huub vond het vet lekker en kan zich nog goed herinneren hoe de punten van haar hoge zwarte laarzen tegen de spiegel tikten.
Frits = Theo .....
Keep the Sunny Side Up
pi_55260466
H: gaan we nog dansen?
J: heb je tieten?
H: Nee
J: dan gaan wij niet dansen
pi_55260467
Wat ligt Selene charmant in bed
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_55260472
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Grapje zeker ..... Haar naam is : Lieke de Lange ........
hey!! (eye-opener)

dus niet geacteerd.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55260476
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 02:13 schreef Kaleddis het volgende:
Wat ligt Selene charmant in bed
Maar wel met een lange pyama-broek aan

Keep the Sunny Side Up
  vrijdag 14 december 2007 @ 02:15:58 #24