Nope, een gesprek met Brian is niet mogelijk dus heel verstandig in dit geval. Laat het babbelen met Brian maar aan PoekieRoekie over.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh ...
Over diepte-interviews gesproken: iemand ooit nog iets vernomen van dat interview met Brian voor 'Het Gesprek'?
Vroeger deed ik een dansje voor de Teasequote:Op vrijdag 14 december 2007 17:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
![]()
Verder slaap ik altijd als een roos
vanwege het veelvuldig laten uitwonen van mijn doos.
Met mijn friendin maak ik nu een telefisieprogrammaquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger deed ik een dansje voor de Tease
Nu heb ik een Loverboy to PLease
VOLquote:Amanda doet nogeens het keel verhaal. Nu aan Huub. Ik heb het vanaf kind zijn al, het komt niet van het roken. Huub lacht haar uit. Nee eerlijk zegt ze, als kindje had ik het al. Dan zeiden mensen tegen me, wat praat jij geil.
Dat zeg je ook echt tegen een kind, geeft nog maar eens aan waar ze vandaan komt, qua niveau bedoel ik....quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:13 schreef Copycat het volgende:
Dan zeiden mensen tegen me, wat praat jij geil.
VOL
Lieke zei nog: dus eigenlijk chronisch verkeerd stemgebruik?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:11 schreef Kinga het volgende:
Nu zegt ze weer dat ze geboren is met zo'n stem
Heeft ze niet in de gaten hoe stóm dat klinkt?
Die zullen wel weggelaserd zijn om plaats te maken voor een permanente tattooquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:18 schreef Kinga het volgende:
Wat raar trouwens dat Amanda geen wenkbrauwen heeft, groeien daar geen haartjes meer bij haar?
Afijn, daarom maar niet getreurdquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Met mijn friendin maak ik nu een telefisieprogramma
Dat ik daar niets mee verdien dat is jamma...
Brian Brian je bent een vandaalquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Afijn, daarom maar niet getreurd
misschien krijg ik van Brian wel een lekkere beurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |