Zelfs mijn kleinkind topt Brian.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die blonde schrijft ook gedichten, hoor ik haar vertellen bij dwdd. Ben benieuwd of ze van een beter niveau zijn dan die van Brian.
Jullie gaan van dit gedicht genietenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Das elk willekeurig gedicht van een kind van 5 al gauw![]()
![]()
Normaliter wel. Maar als ik haar zo hoor praten, begin ik toch te twijfelen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:55 schreef -Blurk- het volgende:
Dat is het al snel Cc..
Dat dus!quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:56 schreef PeterNB het volgende:
Jullie gaan van dit gedicht genieten
Want ik ben een meisje wat trots is op mijn tieten
Ik hep een rowse mutsjequote:Op vrijdag 14 december 2007 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Normaliter wel. Maar als ik haar zo hoor praten, begin ik toch te twijfelen.
Het is en blijft zieligquote:
Amanda moet eens zonder pruik een hele poos onder de douche, flink met zeep gewassen worden en die pruik met lauw water en shampoo grondig reinigen, vies kind, bah.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:43 schreef Kinga het volgende:
Amanda moet haar pruik eens wassen.
Permanente makeup bijwerken?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
Amanda scheert de oksels van Brian. Het is duidelijk dat hij Zdngmw mist, ze doet alles verkeerd.
Er komt later op de dag weer iemand om de permanente make-up van Amanda bij te werken.
Does it ever end?
Ik dacht dat het voordeel van permanente make-up was dat bijwerken tot het verleden behoorde? Of krijgt ze nu permanente eye- en lipliner?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
Amanda scheert de oksels van Brian. Het is duidelijk dat hij Zdngmw mist, ze doet alles verkeerd.
Er komt later op de dag weer iemand om de permanente make-up van Amanda bij te werken.
Does it ever end?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als het kon zou ik nog onder narcose gaan voor een bloedprik
Ze komen maandag terug voor een diepte-interview met Brian en Amanda. Blijf je er voor thuis?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:58 schreef Copycat het volgende:
Wat komen die twee babes eigenlijk doen?
Neuh ...quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:03 schreef beequeen het volgende:
Ze komen maandag terug voor een diepte-interview met Brian en Amanda. Blijf je er voor thuis?
Nee, het is voor haar wenkbrauwen.....don't ask me why, ik ben al zo in de war door die 2 Babes.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voordeel van permanente make-up was dat bijwerken tot het verleden behoorde? Of krijgt ze nu permanente eye- en lipliner?
*Popcorn op het boodschappenlijstje zet*quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze komen maandag terug voor een diepte-interview met Brian en Amanda. Blijf je er voor thuis?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jullie gaan van dit gedicht genieten
Want ik ben een meisje wat trots is op mijn tieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |