quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:30 schreef miesy het volgende:
dat kind heeft dus letterlijk en figuurlijk een KUT stem.
Ik ben je niet vergeten hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:30 schreef chufi het volgende:
Mooie OT BQ, ja je mag hem gebruiken hoor
Brian had trouwens ook grote twijfels aan de ware oorsprong van de foto
Ik heb ze weleens gezien bij RTL 7, te erg......om te huilen zo dom.quote:
Dat blijkt al uit de eerste 5 zinnen die ze uitkramenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ze weleens gezien bij RTL 7, te erg......om te huilen zo dom.
Als het kon zou ik nog onder narcose gaan voor een bloedprikquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:44 schreef mazaru het volgende:
Del heeft dus lopen janken in het ziekenhuis voor die prik
Net verkondigde ze ook al dat ze een verdoving voor het bloedprikken had gehad. Hoe stom kun je zijn?
Ho wacht! Het komt volgens Amanda doordat ze als baby veel gehuild heeft.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:18 schreef Meganog het volgende:
Amanda kreeg een prikje en heeft lopen huilen en janken.
Ze heeft last van haar schorre stem, anders zou het niet erg zijn want het hoort bij haar 'imitsj'
Het komt niet door haar verkeerde stemgebruik, ze is met die stem geboren.
Zal wel zo'n spray-verdoving zijn (die dus TOTAAL NIET werkt als de dokter daarnaquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:44 schreef mazaru het volgende:
dat ze een verdoving voor het bloedprikken had gehad. Hoe stom kun je zijn?
Ze vertelde nu een ander verhaal.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ho wacht! Het komt volgens Amanda doordat ze als baby veel gehuild heeft.
En anders zijn het wel Bijlmer-klantenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:47 schreef Kinga het volgende:
Wáárom laten ze alleen maar ordinaire tuthola's dat hok binnen? Zegt echt heel veel over de redactie.
Waterloo - I was defeated, you won the warquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
Helemaal in het straatje van Amanda, het kan dus nog dommer.![]()
[ afbeelding ]
Huubquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:50 schreef chufi het volgende:
Ze willen het oa over Loverboys hebben ! Huub daarvoor moet je bij Brian zijn, laat ik me niet verder over uit
[ afbeelding ]
Die blonde schrijft ook gedichten, hoor ik haar vertellen bij dwdd. Ben benieuwd of ze van een beter niveau zijn dan die van Brian.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:41 schreef Kinga het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GrufUY2g7Kc
Werkelijk nog nóóit van dat programma gehoord.
En zo wáár!quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub........ik lach me kapot om dit soort opmerkingen.
Dat is het al snel Cc..quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die blonde schrijft ook gedichten, hoor ik haar vertellen bij dwdd. Ben benieuwd of ze van een beter niveau zijn dan die van Brian.
Das elk willekeurig gedicht van een kind van 5 al gauwquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die blonde schrijft ook gedichten, hoor ik haar vertellen bij dwdd. Ben benieuwd of ze van een beter niveau zijn dan die van Brian.
Zelfs mijn kleinkind topt Brian.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie gaan van dit gedicht genietenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Das elk willekeurig gedicht van een kind van 5 al gauw![]()
![]()
Normaliter wel. Maar als ik haar zo hoor praten, begin ik toch te twijfelen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:55 schreef -Blurk- het volgende:
Dat is het al snel Cc..
Dat dus!quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:56 schreef PeterNB het volgende:
Jullie gaan van dit gedicht genieten
Want ik ben een meisje wat trots is op mijn tieten
Ik hep een rowse mutsjequote:Op vrijdag 14 december 2007 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Normaliter wel. Maar als ik haar zo hoor praten, begin ik toch te twijfelen.
Het is en blijft zieligquote:
Amanda moet eens zonder pruik een hele poos onder de douche, flink met zeep gewassen worden en die pruik met lauw water en shampoo grondig reinigen, vies kind, bah.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:43 schreef Kinga het volgende:
Amanda moet haar pruik eens wassen.
Permanente makeup bijwerken?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
Amanda scheert de oksels van Brian. Het is duidelijk dat hij Zdngmw mist, ze doet alles verkeerd.
Er komt later op de dag weer iemand om de permanente make-up van Amanda bij te werken.
Does it ever end?
Ik dacht dat het voordeel van permanente make-up was dat bijwerken tot het verleden behoorde? Of krijgt ze nu permanente eye- en lipliner?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
Amanda scheert de oksels van Brian. Het is duidelijk dat hij Zdngmw mist, ze doet alles verkeerd.
Er komt later op de dag weer iemand om de permanente make-up van Amanda bij te werken.
Does it ever end?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als het kon zou ik nog onder narcose gaan voor een bloedprik
Ze komen maandag terug voor een diepte-interview met Brian en Amanda. Blijf je er voor thuis?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:58 schreef Copycat het volgende:
Wat komen die twee babes eigenlijk doen?
Neuh ...quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:03 schreef beequeen het volgende:
Ze komen maandag terug voor een diepte-interview met Brian en Amanda. Blijf je er voor thuis?
Nee, het is voor haar wenkbrauwen.....don't ask me why, ik ben al zo in de war door die 2 Babes.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voordeel van permanente make-up was dat bijwerken tot het verleden behoorde? Of krijgt ze nu permanente eye- en lipliner?
*Popcorn op het boodschappenlijstje zet*quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze komen maandag terug voor een diepte-interview met Brian en Amanda. Blijf je er voor thuis?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jullie gaan van dit gedicht genieten
Want ik ben een meisje wat trots is op mijn tieten
Nope, een gesprek met Brian is niet mogelijk dus heel verstandig in dit geval. Laat het babbelen met Brian maar aan PoekieRoekie over.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh ...
Over diepte-interviews gesproken: iemand ooit nog iets vernomen van dat interview met Brian voor 'Het Gesprek'?
Vroeger deed ik een dansje voor de Teasequote:Op vrijdag 14 december 2007 17:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
![]()
Verder slaap ik altijd als een roos
vanwege het veelvuldig laten uitwonen van mijn doos.
Met mijn friendin maak ik nu een telefisieprogrammaquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger deed ik een dansje voor de Tease
Nu heb ik een Loverboy to PLease
VOLquote:Amanda doet nogeens het keel verhaal. Nu aan Huub. Ik heb het vanaf kind zijn al, het komt niet van het roken. Huub lacht haar uit. Nee eerlijk zegt ze, als kindje had ik het al. Dan zeiden mensen tegen me, wat praat jij geil.
Dat zeg je ook echt tegen een kind, geeft nog maar eens aan waar ze vandaan komt, qua niveau bedoel ik....quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:13 schreef Copycat het volgende:
Dan zeiden mensen tegen me, wat praat jij geil.
VOL
Lieke zei nog: dus eigenlijk chronisch verkeerd stemgebruik?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:11 schreef Kinga het volgende:
Nu zegt ze weer dat ze geboren is met zo'n stem
Heeft ze niet in de gaten hoe stóm dat klinkt?
Die zullen wel weggelaserd zijn om plaats te maken voor een permanente tattooquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:18 schreef Kinga het volgende:
Wat raar trouwens dat Amanda geen wenkbrauwen heeft, groeien daar geen haartjes meer bij haar?
Afijn, daarom maar niet getreurdquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Met mijn friendin maak ik nu een telefisieprogramma
Dat ik daar niets mee verdien dat is jamma...
Brian Brian je bent een vandaalquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Afijn, daarom maar niet getreurd
misschien krijg ik van Brian wel een lekkere beurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |