Krijgt Lieke vast wel weer een bosje bloemen van haar weldoeners Amanda en Brian.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:27 schreef Meganog het volgende:
Lieke houdt het handje vast van Amanda.
Ze heeft echt wel pijn.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:26 schreef mazaru het volgende:
Del rent gillend en topless en jankend door de ziekenhuisgangen voor een bloedafname.
Maar ze valt haast in slaap als ze getatoueerde wenkbrauwen krijgt
Dat doen beste vriendinnen. Dat is heus echt eerlijk waar niet schijnheilig hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:27 schreef Meganog het volgende:
Lieke houdt het handje vast van Amanda.
En dat is nieuw voor je?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:30 schreef Rotterdammert het volgende:
Wie heeft het net ook gezien? er stond op plasma : ga in kapsalon zitten en bespreken over het ziekenhuis.
regie is betrapt. We weten nu zeker dat de spelers geregisseerd worden.
Gatverdamme!!quote:
Een ontslagronde aanvragen voor Amanda heeft dus ook geen zin want Lieke wil de harmonieuze band met B & A niet verbreken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat doen beste vriendinnen. Dat is heus echt eerlijk waar niet schijnheilig hoor
Als Huub Nadia een aai over haar hoofd geeft, dan is het wel schijnheilig. Maar als Lieke het doet is het echt waar eerlijk heus oprecht gemeend
Brian heeft ooit haar web-site gemaakt geloof ik. Zag er niet echt professioneel uit, vond ikquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:34 schreef Kinga het volgende:
Hoe kent die tattoo mevrouw Brian nou weer?
Mevrouw tattoo is er voor de 2e keer. Je weet wel, permanente make-up die eens in de maand bijgewerkt moet worden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:34 schreef Kinga het volgende:
Hoe kent die tattoo mevrouw Brian nou weer?
Nou, wie wil Brian nu niet in dienst nemen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Brian heeft ooit haar web-site gemaakt geloof ik. Zag er niet echt professioneel uit, vond ik
http://www.irmahulscher.nl/quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Brian heeft ooit haar web-site gemaakt geloof ik. Zag er niet echt professioneel uit, vond ik
Als Brian die foto ziet zal Amandel vannacht wel niet onder orale sex uitkomen..quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
Vervolg op: [COS # 3010] Ruzie, geen ruzie, ruzie, geen ruzie .....
5 min COS.
Amanda terug uit het ziekenhuis. Eigenlijk moet ze geopereerd worden maar dat kan niet tijdens haar verblijf in dat hok. Ze moet namelijk 2 1/2 dag haar mond houden. Niet opereren is ook een optie, ze is nu eenmaal zo geboren, erger kan het niet worden.
De keel van Amanda.![]()
[ afbeelding ]
Cap: Chufi.
Dat blijft toch minstens 5 jaar zitten?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mevrouw tattoo is er voor de 2e keer. Je weet wel, permanente make-up die eens in de maand bijgewerkt moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |