quote:'Komst Jonathas en Anderson startpunt van samenwerking met Cruzeiro'
Volgens de zaakwaarnemer van Jonathas en Anderson is de stage van Jonathas en Anderson het startpunt van een technische samenwerking tussen Cruzeiro en Ajax. Clubs hadden daarover al enkele jaren contact. Ajax en Cruzeiro hadden voor de stage van het tweetal al een akkoord bereikt over de transfersom voor het geval Ajax besluit het tweetal aan te trekken. In totaal zouden de twee spelers samen naar verluidt een waarde van bijna 3 miljoen euro vertegenwoordigen, al zal Cruzeiro waarschijnlijk nog een deel van de transferrechten behouden.
Dat zou niet verkeerd zijn denk ik.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Allemaal weer uitgegriept, back ontopic.
[..]
Babayaro is transfervrij.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:55 schreef De_Ananas het volgende:
Urby verkopen in de winterstop en er een fatsoenlijke linskback voor halen
Vertonghen is ook geen echte linksback.
Was die in een vorig leven ook al niet bij Anderlecht mislukt?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Babayaro is transfervrij..
Maar stond in Maart voor het laatst op het veld.
Maar goed, dat is toch niet belangrijk, want tegenwoordig is hij altijd geblesseerd.quote:Babayaro kwam in 1994 op erg jonge leeftijd uit Nigeria naar RSC Anderlecht, en speelde zichzelf in de kijker met het Nigeriaans voetbalelftal op de Olympische Zomerspelen van 1996 in Atlanta. Al snel wekte hij de belangstelling op van enkele grote Europese voetbalclubs, en werd hij in april 1997 voor £2,25 miljoen gekocht door Chelsea - destijds een clubrecord dat werd betaald voor een tiener.
Nee man, Erik Pieters is veel beter.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Babayaro is transfervrij..
Maar stond in Maart voor het laatst op het veld.
Zei er iemand Lasse Schöne?quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee man, Erik Pieters is veel beter.
Sorry.. dacht even als Marco v Bquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Wat heeft die met de linksback positie te maken [afbeelding].
komop zeg ik heb nog liever Colin dan Drenthe erinquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:07 schreef M0NTANA het volgende:
Kunnen we Royston Drenthe niet huren?
Mag ik hier even ZEER mee eensch zijn.. beetje jammer..quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die ziekte die jij als bijvoegelijk naamwoord gebruikt, typisch Rotterdams, kansloos ook.
Mja.. het is en blijft psv he.. Ik voorzie weer een meesterschwalbe van Farfan en een penalty gegeven door de heer Vink..quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:28 schreef BonJovi het volgende:
Ajax wint gewoon zondag ik voel het, de laatste 2 keer hebben we ook van Psv gewonnen.Dus aan je statistiek heb je ook weinig Pyth.
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Allemaal weer uitgegriept, back ontopic.
[..]
quote:Koster wil zien waar Ajax staat
Amsterdam, 14 dec 2007
Adrie Koster kijkt uit naar het duel met PSV van aanstaande zondag. De hoofdtrainer gaat er vanuit dat hij na afloop van het treffen met de Eindhovenaren kan zeggen hoe Ajax ervoor staat op nationaal niveau.
,,PSV heeft een sterke, ervaren ploeg”, zei Koster vrijdagmiddag tijdens de wekelijkse persconferentie. ,,De verschillen op de ranglijst zijn heel klein. PSV staat slechts één puntje achter ons. Na dit duel wordt echt duidelijk op welk niveau we zitten.”
Koster waakt voor onderschatting. Dat PSV vorige week met 2-4 verloor van Roda JC ziet hij als een incident. ,,Dat was een slechte wedstrijd, en het liet zien dat PSV kwetsbaar is op bepaalde punten. Maar ik denk dat ze ook heel goed in staat zijn zich te herstellen.”
PSV verloor woensdag in de laatste groepswedstrijd van de Champions League met 0-1 van Internazionale. Ook daar hecht Koster weinig waarde aan. ,,Het klopt dat PSV een extra wedstrijd in de benen heeft. Maar in Eindhoven is men gewend meerdere duels per week af te werken. Daarnaast denk ik dat Jan Wouters een paar van zijn spelers al iets eerder naar de kant haalde, om ze toch wat rust te geven.”
De Ajax-trainer moet het zondag in de ArenA nog doen zonder Gregory van der Wiel. Hij is nog niet hersteld van zijn knieblessure. Ook de naam van Leonardo zal niet op het wedstrijdformulier te zien zijn. ,,Hij moet nog iets meer wedstrijdritme opbouwen bij Jong Ajax.” De andere spelers die niet ingezet kunnen worden vanwege fysiek ongemak zijn Edgar Davids, Laurent Delorge, Edgar Manucharyan, Jeffrey Sarpong en Vurnon Anita. Gabri is er wel bij zondag. Hij viel tegen Willem II nog geblesseerd uit, maar is weer fit.
Hoe Koster gaat spelen tegen PSV kon en wilde hij nog niet zeggen. ,,We hebben natuurlijk nog een training te af te werken”, lichtte hij toe. ,,En daarnaast licht ik liever altijd eerst de spelers en andere betrokkenen in over de opstelling.”
Koster sloot de persconferentie feestelijk af. Hij overhandigde Europass-ballen van adidas aan twee journalisten die de leukste vraag hadden gesteld. Eén van de winnende vragen luidde: ‘Ga je weer een truc uithalen zondag?’. Ajax speelt zondag tegen PSV voor het eerst een wedstrijd met de Europass.
Op dit moment zijn we niks meer of minder dan een waardeloze subtopper zonder enige structuur in het beleidquote:
Echt te triest.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:56 schreef BonJovi het volgende:
Kutzooi geen VD WIEL, typisch dit.
Da's niet echt aan mij, maar ik geef wel iemand een gil.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Blight, je bent mod en aanwezig, kun je die TT niet schrappen? Hoeft men daar ook niet twee pagina's vol over te lullen...
same here tegen NAC dacht ik a kutzooi hij moet er al bij zijn , maar nog steed sniet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:27 schreef Nashje het volgende:
Nog geen Van der Wiel, die er 3 weken geleden al wel weer bij zou kunnen zijn.TERINGzooi. Ik word pas agressief van die KUT medische staf.
quote:Koster sloot de persconferentie feestelijk af. Hij overhandigde Europass-ballen van adidas aan twee journalisten die de leukste vraag hadden gesteld. Eén van de winnende vragen luidde: ‘Ga je weer een truc uithalen zondag?’
Heb een hekel aan het woord kanker als bijvoegelijk voornaamwoord van iets heel simpels. Kijk, stel dat het nu in een emotionele bui gebeurt, kan ik het nog net begrijpen, maar "kanker-TT" vind ik nogal kansloos.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik woon al 27 jaar in Amsterdam en ik hoor toch echt zat Amsterdammers het woord kanker gebruiken.
Maar hoezo ben jij opeens zo schijnheilig? Heb ik iets gemist?.
Ach, dat heb ik met jouw commentaar. Get a fucking life.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb een hekel aan het woord kanker als bijvoegelijk voornaamwoord van iets heel simpels. Kijk, stel dat het nu in een emotionele bui gebeurt, kan ik het nog net begrijpen, maar "kanker-TT" vind ik nogal kansloos.
wtf had je geen sliding op hem gemaaktquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:13 schreef fathank het volgende:
Om nog even de verhoudingen op scherp te zetten tussen Ajax en PSV. Ik zat gisteravond in de trein vanuit Nijmegen naar Arnhem, en daar zag ik het broertje van Huntelaar met een PSV-tas door de trein banjeren.
20 december, pas 1948912478901274120987 keer gemeld.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Maduroooo waar blijft je nieuws!!!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:14 schreef BonJovi het volgende:
[..]
wtf had je geen sliding op hem gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Om nog maar te zwijgen over die smaakloze bommen op Rotterdam plaatjes.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:18 schreef HeatWave het volgende:
Wel hopen dat de politie wegblijft, rellen whatever, maar her woordje kanker is onbeschoft.
Jaja...
Ach, bommen op Rotterdam is slechts een verwijzing naar iets uit het verleden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over die smaakloze bommen op Rotterdam plaatjes.
Maar een keertje kanker is dan not done
Ach ja, prioriteiten.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Kap eens met je mongolen tt's joh.
quote:
Toch fijn dat we die subsidie van 15 miljoen al twee jaar richting Eindhoven schuivenquote:PSV heeft over het seizoen 2006/2007 een winst van 6,2 miljoen euro geboekt. Mede dankzij de inkomsten uit de Champions League werd er ook een recordomzet gedraaid: 88 miljoen euro. Afgelopen jaar boekte club ook al een bescheiden winstmarge: 2,5 miljoen. (Officiële website PSV)
Juist. Het Ajax topic heeft hier niets aanquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar goed, einde discussie. Het is inderdaad allemaal maar persoonlijk, dan kunnen meningen verschillen.
quote:Danny Koevermans is speelklaar voor de topper die PSV zondag tegen Ajax afwerkt in Amsterdam. De 29-jarige spits is tijdig herstelt van zijn hamstringblessure.
Zal mij benieuwen zondag. M'n hoop daalt wel een beetje.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:56 schreef S-Two het volgende:
Balen van Van der Wiel ja, wie staan er nu centraal? Heitinga en Vertonghen?
Het is toch belachelijk dat het hetstel van hem al ruim 1 maand duurt, even los van het feit dat we hem goed kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen zondag. M'n hoop daalt wel een beetje.
Hij zal niet eens in de basis staan denk ik.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:46 schreef Jasza het volgende:
Koef scoort gelukkig nooit tegen AFCA.
Goed dat je het even jinxedquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:46 schreef Jasza het volgende:
Koef scoort gelukkig nooit tegen AFCA.
Mooi. Alles op Defour AUB Van Geel.quote:Dender-Standard komend weekend en er wordt een Ajax-delegatie in de tribune aangekondigd volgens het nieuwsblad.
reclamequote:
Oud!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:50 schreef TOBOL_KOSTANAY het volgende:
sneu verhaal dit, http://www.afcasupportersclub.nl/article.asp?cat=n&id=720
de politiehonden worden regelmatig gewassen hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:11 schreef Max-Westerman het volgende:
vieze honden
gewoon door laten gaan dusquote:AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam geeft de politie toestemming om actie te voeren bij twee voetbalwedstrijden in de eredivisie. Door de acties gaan de duels tussen Feyenoord en AZ op zaterdagavond en Ajax en PSV op zondagmiddag waarschijnlijk niet door.
De voorzieningenrechter in Amsterdam motiveerde de toestemming om acties te voeren omdat alle agenten het werk hervatten als er onveilige situaties ontstaan rond de stadions.
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:19 schreef denthemen het volgende:
Trommel het leger maar op, die vinden het wel mooi
Zucht, die komt er niet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:53 schreef denthemen het volgende:
Wanneer gaan we het slechte bericht horen?
Vooralsnog is het nog niet afgelastquote:
quote:Burgemeester Job Cohen van Amsterdam beslist zaterdag of de voetbalwedstrijd Ajax-PSV zondag in de Amsterdam ArenA doorgaat. Dat maakte een gemeentewoordvoerder bekend.
Voordat Cohen een besluit neemt, gaat hij om de tafel met hoofdofficier van justitie Leo de Wit en korpschef van de politie Amsterdam-Amstelland Bernard Welten. Ook dat overleg vindt zaterdag plaats.
Dan had hij nu al aangegeven dat het niet door zou gaanquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik denk dat ie het niet veilig genoeg vindt en dat ie zegt van.. DE MAZZEL.. geen wedstrijd op zondag..
Kutzooi..
uh? Ik heb iets gemist?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:58 schreef PaRaR het volgende:
Adrie 'De Föhn' Koster ?
Laatste opmerking van Derksen ... Ik weet niet zeker of hij het over Koster had of over Genee ...quote:
quote:15/12/2007 - Cohen: afgelasting Ajax-PSV ligt voor de hand
(Gepost door RvN)
In het Algemeen Dagblad laat burgemeester Cohen via zijn woordvoerder weten dat een afgelasting voor de hand ligt. "Het ligt wel voor de hand dat het duel niet doorgaat. We weten dat alle agenten aan de staking kunnen meedoen. We willen een schatting van de politie hoeveel agenten eraan deelnemen."
De vakbondsvoorzitter was daarover heel duidelijk in datzelfde AD: "De stakende agenten zijn simpelweg niet beschikbaar voor begeleiding van de wedstrijden. Wat er ook gebeurt."
En dan nog een:quote:Bij Ajax wilde de clubleiding gisteravond nog niets weten van een definitieve afgelasting van de topper tegen PSV. Zij heeft signalen opgevangen dat de actiebereidheid onder de Amsterdamse politieagenten niet zo groot is.
quote:Frank Wijnveld, veiligheidscoördinator van PSV: ,,Als Cohen erin slaagt voldoende politiemensen in het stadion te krijgen, zijn we er nog niet. Ik wil ook de garantie dat er voldoende politie op de treinen zit die onze supporters vervoeren. Anders zou dat betekenen dat er wel wordt gevoetbald, maar zonder PSV-fans. Dat is voor ons onacceptabel
quote:Jurgen Colin dacht aan stoppen
In BN De Stem liet Jurgen Colin weten dat hij dit seizoen door de aanhoudende kritiek van de Ajax fans af en toe heeft gedacht aan stoppen met voetbal. "Er waren dagen dat ik geen zin meer had om te voetballen. Ik heb wel eens nagedacht om te stoppen. Maar je hebt toch je gezinnetje."
Inmiddels liet de AFCA Supportersclub weten dat het afgelopen moet zijn op de continue kritiek op de verdediger. Vak410 komt bij het duel tegen PSV met een speciaal spandoek voor Colin, zo meldt BN De Stem, om hem een hart onder de riem te steken.
Slavia-supporters na de 7-0 vernedering tegen Arsenal:quote:
Als het morgen door gaatquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:24 schreef De_Brandweer het volgende:
Dit is toch belachelijk
Ajax 'supporters'
Wel tof dat ze een Colin spandoek maken, maar dan zal je zien dat hij morgen een eigen doelpunt oid maakt en dan alsnog uitgeloten word
Dat is helemaal nog niet bekendquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Jammer voor Colin maar er is geen AJAX - psv morgen
Als ik het allemaal zo lees reken ik er voor 99,99% op dat het niet doorgaatquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is helemaal nog niet bekend.
Toch fijn om te zien dat de jeugd op deze manier toch nog wat meekrijgt van de opleiding .quote:Frank de Boer pleit voor kunstgras in Arena
15/12/2007 10:00
Frank de Boer ziet het veld als een van de schuldigen voor het moeizame voetbal van Ajax. De voormalig recordinternational oppert kunstgras in De Arena te leggen.
In een interview met De Gelderlander gaat De Boer in op de vraag waarom trainers het zo moeilijk hebben bij Ajax. 'Een hoog verwachtingspatroon, druk, spelers die snel weg zijn. En het veld is echt een groot nadeel.'
'Ajax heeft belang bij een fantastisch veld en dit veld is dramatisch. Een of twee wedstrijden kun je erop spelen en daarna is het schaatsen. Ik zweer je: kunstgras zou nog het beste zijn. Daar kun je Ajax-voetbal op spelen.'
De Boer is momenteel coach van Ajax D1 en traint af en toe mee met de selectie van coach Adrie Koster. 'Ik doe dit vrijwillig. Als er een mannetje tekort is, doe ik mee', aldus de 37-jarige oud-verdediger. 'Ik observeer, praat met spelers, geef mijn ideeën in overleg met de technische staf'
'Ik ben nog steeds op mijn best als ik meedoe, dan kan ik precies laten zien wat ik bedoel. Als ik coach, hou ik iedereen wakker. Ik ben bezig met Jan Vertonghen, John Heitinga en Maarten Stekelenburg. Die jongens moeten veel meer eisen stellen in het veld. Voor Vertonghen is dat moeilijk: hij is er net bij. Zo'n speler kun je niet te veel informatie geven, want dan loopt zijn hoofd vol. Heitinga moet die stap maken. Je mag iemand best eens aan zijn haren erbij trekken.'
quote:Overigens gaan er in Amsterdam geruchten dat er weinig animo zal zijn voor de stakingen binnen het politiekorps. Dat zou betekenen dat de wedstrijd van zondag tussen Ajax en PSV gewoon doorgang zou kunnen vinden.
Klinkt logisch wat ie verteld, alleen ik heb een hekel aan kunstgras...quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Toch fijn om te zien dat de jeugd op deze manier toch nog wat meekrijgt van de opleiding .
Ik heb zo'n hekel aan dat soort supporters. In de Kuip zitten ze ook.quote:
Als het waar is moet je het maar naar de VI sturen, hebben ze weer een leuk statistiekjequote:Op zaterdag 15 december 2007 11:30 schreef RayMania het volgende:
Weet je wat ik opvallend vind. Dat Suárez en Huntelaar in thuiswedstrijden bij elkaar twee assists hebben (twee van Suárez) en samen in uitwedstrijden tien (vijf om vijf). Lijkt met deze statistieken er op dat zij in thuiswedstrijden altijd zelf willen scoren (in de picture willen staan), maar in uitwedstrijden alles voor de overwinning doen.
Voor wat het waard is...
Als ik juich als Colin en/of Urzaiz word omgeroepen voor de wedstrijd kijkt iedereen me altijd raar aanquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dat soort supporters. In de Kuip zitten ze ook.
Eerst hun eigen spelers helemaal de grond in trappen. En als de desbetreffende speler laat merken dat hij het niet meer ziet zitten, of opeens een geweldige doelpunt of actie maakt, dan word hij opeens weer gesteund en toegezongen.
Zum kotsen
Meen je niet...quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Radio 1 zegt dat de Burgemeesters hebben besloten en er geen topduels zijn dit weekend!
KUTHOEREN
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Radio 1 zegt dat de Burgemeesters hebben besloten en er geen topduels zijn dit weekend!
KUTHOEREN
Kansloos zuipenquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:10 schreef koemleit het volgende:
ja godver wat moet ik nou morgenmiddag?
Ajax heeft het achterin wel voor elkaar zeker?quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:19 schreef Pritt het volgende:
PSV is eens niet in vorm en vermoeid van CL, laten we het dan maar uitstellen, vieze leiers.
He, Utrecht - Heracles Almelo gaat wel doorquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja dat ga ik ook doen.
Maar niet met een pils voor het scherm dus.
Denk dat Ajax op dit moment beter voor de dag komt dan PSV, dus het zal de Eindhovenaren niet slecht uitkomen dit.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ajax heeft het achterin wel voor elkaar zeker?
Vind dat wel mee vallen. Achterin bij Ajax is het gatenkaas. Vooral als je Perez, Lazovic, Farfan en Koevermans tegen je krijgt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Denk dat Ajax op dit moment beter voor de dag komt dan PSV, dus het zal de Eindhovenaren niet slecht uitkomen dit.
Alsof die 4 ook allemaal tegelijk spelen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vind dat wel mee vallen. Achterin bij Ajax is het gatenkaas. Vooral als je Perez, Lazovic, Farfan en Koevermans tegen je krijgt.
De aanval verbloemt het bij Ajax door hun doelpunten.
Dit is het Ajax topic.. Elke keer over dat kut Slavia, richt dan een eigen topic op over die club. Zo geweldig zijn ze ook weer niet, een metro aanvallen waar kinderen inzitten en dan Spaanse toeristen het ziekenhuis inslaan..quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Slavia-supporters na de 7-0 vernedering tegen Arsenal:
http://www.youtube.com/watch?v=wu9HQpG3EK8
http://www.youtube.com/watch?v=ToKMLUA6ww0
Respect voor het hele elftal. Waarom kunnen wij dat niet tegenover ALLE Ajax-spelers. Je hoort je hele elftal te steunen. Ook als het minder gaat.
Tuurlijk is het om te huilen wat Colin laat zien, maar dat was de 7-0 tegen Arsenal ook.
Roda JC speelt nou ook niet echt met een topverdediging, maar ze gaan wel met de winst aan de haal in Eindhoven. Zegt vrij weinig. Het gaat om de balans. Die is bij PSV ver te zoeken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vind dat wel mee vallen. Achterin bij Ajax is het gatenkaas. Vooral als je Perez, Lazovic, Farfan en Koevermans tegen je krijgt.
De aanval verbloemt het bij Ajax door hun doelpunten.
Al zijn het Perez, Farfan en Lazovic...quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof die 4 ook allemaal tegelijk spelen.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dit is het Ajax topic.. Elke keer over dat kut Slavia, richt dan een eigen topic op over die club. Zo geweldig zijn ze ook weer niet, een metro aanvallen waar kinderen inzitten en dan Spaanse toeristen het ziekenhuis inslaan..
Tyfus politie, gaat mijn weekend, kutvolk
Hij doelt toch ook op de "Colin-situatie".quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dit is het Ajax topic.. Elke keer over dat kut Slavia, richt dan een eigen topic op over die club. Zo geweldig zijn ze ook weer niet, een metro aanvallen waar kinderen inzitten en dan Spaanse toeristen het ziekenhuis inslaan..
Ik weet niet of het waar is, maar ik hoorde van wat Slavisten dat die confrontatie met Ajax supporters afgesproken was vantevoren. Er zouden geen wapens worden gebruikt, maar Ajacieden hadden die wel en toen heeft het zich naar de metro verplaatst. Weet niet wat er nou helemaal van waar is, boeit me verder ook niet zoveel, maar elk verhaal heeft meerdere kanten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij doelt toch ook op de "Colin-situatie".
En ach, dat jij zoiets een keertje mee gemaakt hebt, is sneu voor je, maar bij Ajax zijn we ook niet altijd eerlijk de confrontatie aangegaan...
Het is niet alleen nu, constant hoor je hem over Slavia dit Slavia dat, het is hier het Ajax (!) topic..quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij doelt toch ook op de "Colin-situatie".
En ach, dat jij zoiets een keertje mee gemaakt hebt, is sneu voor je, maar bij Ajax zijn we ook niet altijd eerlijk de confrontatie aangegaan...
quote:Topduels eredivisie gaan niet door
ROTTERDAM - De topwedstrijden in de eredivisie van zaterdag en zondag gaan niet door. Dat hebben de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam zaterdag rond het middaguur bekendgemaakt.
ANP
Zaterdagavond zou Feyenoord in eigen huis tegen AZ spelen, zondag stond in Amsterdam de wedstrijd Ajax-PSV op het programma.
"De wedstrijd Ajax-PSV is een risicowedstrijd'', aldus een woordvoerder van burgemeester Job Cohen. "Daar heb je veel inzet voor nodig. Men vreest dat er te weinig capaciteit nodig is om de veiligheid van supporters te waarborgen. Het is een te groot risico.''
Opstelten
“Ik kan de totale verantwoordelijkheid niet nemen'', aldus de Rotterdamse burgemeester Ivo Opstelten.
Hij kan bijvoorbeeld niet garanderen dat het binnenkomen van de bussen en de auto's van de supporters goed verloopt. Zonder politiebegeleiding kan er volgens hem mogelijk een chaos ontstaan.
Overleg
Cohen overlegde zaterdagochtend met korpschef Bernard Welten van de politie Amsterdam-Amstelland over het al dan niet doorgaan van de wedstrijd.
Zij concludeerden dat de kans op ongeregeldheden te groot is, ook al zouden de stakende politieagenten bij calamiteiten gewoon weer aan het werk gaan.
Politiebonden
Nu de twee topduels in de eredivisie niet doorgaan, beraadt de politiebond ACP zich op verdere acties. Dat zei ACP-voorzitter Gerrit van de Kamp zaterdag.
De politiebonden ACP en ANPV wilden dit weekeinde tijdens de duels actie gaan voeren voor een betere cao. Onbekend is nog welke acties de bonden nu voor ogen hebben.
En Jantje is weg bij psvquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:42 schreef De_Ananas het volgende:
Dan is wel de transferperiode open én zijn er een paar spelers misschien terug (Davids Van de Wiel)
Daar komt Sefke maar voor terug hoorquote:
Nu lijkt het net alsof je zegt dat ik alle Ajax-fans over 1 kam scheer. Tuurlijk hebben we fantastische Ajacieden die alles over hebben voor de club. Het is al een stuk gezelliger op 409/410 dan aan de overkant in 425 en dan is het ook echt genieten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is niet alleen nu, constant hoor je hem over Slavia dit Slavia dat, het is hier het Ajax (!) topic..
En wat ik over die metro zei was als voorbeeld, dat hij wel alles kan ophemelen en dat wij Als Ajax supporters maar net als hun moeten worden en zo. Als hij zo ontevreden is over het publiek en zo dan blijft hij maar thuis toch? Ik vind ook dat het bij ons saai is, maar om dan elke week weer te vertellen over hoe andere clubs iets doen en dat wij maar zo moeten worden zou niet in me op komen. Ik ben Ajacied, ik kijk niet naar wat andere doen en zou het ook zeker niet willen imiteren
Er zijn dit weekend al genoeg mensen genaaitquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:48 schreef Madine het volgende:
Dan maar naar de Wallen met die Chinezen?
quote:De KNVB zal het moeilijk krijgen om een nieuwe datum te vinden voor het topduel. Sowieso vereist de gemeente dat het duel in het weekend gespeeld zal worden. Er is echter geen vrij weekend meer tot het einde van de competitie.
Zoals ik al dacht. Kom maar met die claimsquote:
Play-offs afschaffen en ik zie het probleem niet meer.quote:
quote:De KNVB reageert zaterdagmiddag tijdens een persconferentie op de afgelasting van de duels Feyenoord-AZ en Ajax-PSV. De wedstrijden gaan op respectievelijk zaterdag en zondag niet door omdat de veiligheid niet gewaarborgd is door protestacties van de politie.
De persconferentie van de voetbalbond vindt om 15.30 uur plaats in hotel Golden Tulip Victoria in Hoenderloo. Daarbij is onder anderen KNVB-directeur Henk Kesler aanwezig.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:07 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik moest opeens aan dit topic denken.
Sneu...
Wow dat is wel enorm lullig eigenlijk....quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:07 schreef Mr.Mills het volgende:
Sneu...
Mijn god, arme stakker.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:07 schreef Mr.Mills het volgende:
Sneu...
Pwnedquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:07 schreef Mr.Mills het volgende:
Sneu...
je weet toch dat de orde en veiligheid handhaven in Afghanistan belangrijker is dan in eigen land.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:30 schreef toma het volgende:
Ze hadden het leger gewoon in moeten zetten. Had het wel leuk gevonden als er een paar commando's los gingen op een paar hooligans.
Ja dat is logisch.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
je weet toch dat de orde en veiligheid handhaven in Afghanistan belangrijker is dan in eigen land.
Beroep aangetekend of zo?quote:Ajax - PSV afgelast
Amsterdam, 15 dec 2007
Het duel tussen Ajax en PSV is in verband met de politiestakingen afgelast. Dat heeft burgemeester Cohen in samenspraak met de hoofdcommissaris en de hoofdofficier van justitie besloten. Ajax onderzoekt wat de mogelijkheden zijn om de wedstrijd toch te laten spelen.
Ajax roept zijn supporters vooralsnog op zondag niet naar de ArenA te komen. Meer informatie volgt...
Als iedere politieagent de eerste maand na zijn loonsverhoging 5 euro netto inlevert, kan hij zo weer een trip maken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:48 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Ja, we moeten een fonds oprichten voor die arme stakker!![]()
Angelsquote:
Ik zou aangifte doenquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:48 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Ja, we moeten een fonds oprichten voor die arme stakker!![]()
je kunt hem niks kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:07 schreef BonJovi het volgende:
Kutzooi wat een fucking tering zooi is dit, Cohen is ook niet te vertrouwen eerst mooie woorden zeggen bij At 5
Wat kan Job eraan doen dan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:07 schreef BonJovi het volgende:
Kutzooi wat een fucking tering zooi is dit, Cohen is ook niet te vertrouwen eerst mooie woorden zeggen bij At 5
quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:07 schreef Mr.Mills het volgende:
Sneu...
Bijvoorbeeld het halveren van verkeersboetes.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik snap de politie niet, als je sterk wil staan in de onderhandelingen moet je de stem van 't volk hebben. Hiermee verliezen ze erg veel krediet.
Als iemand publieksvriendelijke acties kan organiseren is 't de politie wel.
Ja, of controleren en alleen waarschuwingen uitdelen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:14 schreef Trancelocator het volgende:
Bijvoorbeeld het halveren van verkeersboetes.
Lul.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:18 schreef PizzaSalami het volgende:
Lekker uitslapen na thunderdome.
quote:
We worden uit de beker gegooit, nee dat gaat vrienden makenquote:Wellicht is 27 april een optie, na de reguliere competitie dus. Op die datum wordt de bekerfinale gespeeld. Supporters zouden dat beschouwen als het summum van competitievervalsing, maar een andere optie lijkt uitgesloten. PSV is al uitgeschakeld in het bekertoernooi, Ajax zit wel bij de laatste zestien. 27 April is sowieso de laatste mogelijkheid, want de zondag daarop beginnen de play-offs.
Goed idee, tegen die tijd zijn we allang kampioenquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Geweldig gedaan dit, echt superkut.
Wanneer moeten deze 2 wedstrijden in godsnaam ingehaald moeten worden?!
Een week de competitie verlengen?
TTquote:Ajax heeft nog bekeken of de wedstrijd
toch kon worden gespeeld door andere
maatregelen te nemen.Maar besloten is
dat het duel definitief niet doorgaat
Je zou maar vroeg opstaan hehequote:Er waren vanochtend tientallen supporters van ons sfeerteam in de Arena om de boel te versieren. Het zou een groot voetbalfeest worden. Zij hebben alles weer op kunnen ruimen.
Wat een kansloos verhaal, hoe zou het toch door kunnen gaan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:29 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Mij benieuwen....
Ajax bekijkt of duel toch door kan gaan
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax gaat onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om de afgelaste topper tegen PSV toch te laten spelen. Dat meldt de club op haar website. De Amsterdamse club roept zijn supporters vooralsnog op zondag niet naar de ArenA te komen. Het duel tussen Ajax en PSV is in verband met de politieacties afgelast.
Bron : Telegraaf.nl
Ajax.nlquote:Voorzitter John Jaakke: ,,Dat dit mogelijk is, vinden wij ongelooflijk. Ondanks de uitspraak van de rechter van gisteravond hebben wij tot vanochtend het volste vertrouwen behouden dat er gewoon gevoetbald kon worden. We kunnen absoluut geen begrip opbrengen voor de manier van handelen van de betrokken bonden. We vragen ons af of zij beseffen hoeveel mensen de dupe zijn van deze acties. Wij proberen altijd rekening te houden met de wensen van de politie. Kennelijk kunnen zij het niet opbrengen om nu rekening te houden met de miljoenen voetballiefhebbers die naar deze wedstrijd hebben uitgekeken. Er waren vanochtend tientallen supporters van ons sfeerteam in de Arena om de boel te versieren. Het zou een groot voetbalfeest worden. Zij hebben alles weer op kunnen ruimen. De spelers waren vanochtend aan het trainen en zij waren helemaal klaar voor de wedstrijd. De teleurstelling is groot. Er zouden ruim 50.000 mensen naar deze wedstrijd komen. En nu moeten we allemaal afwachten. De grote vraag is nu wanneer de wedstrijd gespeeld kan gaan worden, de wedstrijdkalender zit bomvol en er zit een EK aan te komen.”
Ja gisteren toen ik die poster zag hangen dacht ik al:quote:
Lijkt me lekker leuk voor de seizoenskaarthouders.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:02 schreef SCH het volgende:
Volgens mij wil Ajax zonder publiek spelen.
quote:Colin overwoog te stoppen met voetbal
Geschreven door Franklin Stoker op zaterdag, 15 december om 15:39
Jurgen Colin speelde met de gedachte om het voetbal vaarwel te zeggen. Sinds zijn komst naar Ajax was de verdediger dikwijls een object van veel critici, waaronder een gedeelte van de eigen aanhang. “Er waren dagen dat ik geen zin meer had om te voetballen”, vertrouwde de 26-jarige aan BN/DeStem toe. Hij wilde de knoop nooit definitief doorhakken, maar uitte zijn twijfels wel bij zijn vriendin en zaakwaarnemer. “Stoppen met voetbal? "Ik heb er wel eens over nagedacht. Maar je hebt toch je gezinnetje”, legde Colin verder zijn situatie uit.
Voor het duel tegen PSV, dat nu op een nader te bepalen tijdstip doorgang vindt, hadden diverse supporters van Ajax Colin een hart onder de riem willen steken middels een actie. Dit voornemen zal nu even in de koelkast moeten worden gezet.
Ja moeten ze vooral doen, dan ga ik ff vol in Jaakke ze bek schijten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:02 schreef SCH het volgende:
Volgens mij wil Ajax zonder publiek spelen.
Net wakker gewordenquote:
Volgens mij is dat wanneer er precies het omgekeerde aan de hand is. Wanneer de politie de veiligheid in het stadion niet kan waarborgen mag een wedstrijd niet gespeeld worden lijkt me. Maar wanneer de politie staakt krijg Ajax voor straf punten mindering? Dat lijkt me wel heel vreemdquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:22 schreef andre77 het volgende:
De nieuwe regel is toch dat clubs punten in mindering krijgen als de burgemeester van hun stad een wedstrijd verbiedt?
Als je dit hebt bij een Europese wedstrijd, zet de Uefa je zonder pardon uit het toernooi.
Moeten ze proberenquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:22 schreef andre77 het volgende:
De nieuwe regel is toch dat clubs punten in mindering krijgen als de burgemeester van hun stad een wedstrijd verbiedt?
Als je dit hebt bij een Europese wedstrijd, zet de Uefa je zonder pardon uit het toernooi.
dat meen je nietquote:
quote:KNVB dreigt competitie stil te leggen
zaterdag 15 december, door Bakelsevv, Zeist, 16:24u, fcupdate
De KNVB zal de competitie voor onbepaalde tijd stil leggen als de politievakbonden ook in het volgende weekeinde acties rond eredivisiewedstrijden houden. "Dat laten we niet gebeuren. Ik ben benieuwd of die gefrustreerde vakbondsbaasjes dan creatief genoeg zijn om andere acties te verzinnen, buiten het voetbal om", smaalde Henk Kesler, directeur betaald voetbal van de KNVB.
Kesler benadrukte daarbij dat de KNVB het stopzetten van de competitie lang kan en wil volhouden. "Als het moet drie, vier weken of nog langer. Dat is in Italië ook al eens gebeurd. Desnoods maken we de competitie niet af en kunnen we geen clubs voor Europees voetbal inschrijven. Dat moet dan maar, met dank aan de politiebonden."
De schuld bij Ajax leggen is altijd zo typerend bij de strontkakkies he...quote:stelletje tering kutjoden
En wat kan Jan de politieman dat schelenquote:Desnoods maken we de competitie niet af en kunnen we geen clubs voor Europees voetbal inschrijven. Dat moet dan maar, met dank aan de politiebonden."
Jan de machtsgeile politieman staat zich natuurlijk dan alweer af te trekken op een bekeuring voor 4 km te hard rijden die ie aan iedereen geeft.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En wat kan Jan de politieman dat schelen.
En nu serieus, waar slaat die opmerking van Kesler op?quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:36 schreef Silenus het volgende:
Jan de machtsgeile politieman staat zich natuurlijk dan alweer af te trekken op een bekeuring voor 4 km te hard rijden die ie aan iedereen geeft.
Die kesler moet je niet serieus nemen, die roept wel vaker watquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En nu serieus, waar slaat die opmerking van Kesler op?
ernstigquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Op een andere forum:
[..]
De schuld bij Ajax leggen is altijd zo typerend bij de strontkakkies he...
Klapjosti
Dat had ik dan weer niet verwacht van Keslerquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:33 schreef Jasza het volgende:
"Dat laten we niet gebeuren. Ik ben benieuwd of die gefrustreerde vakbondsbaasjes dan creatief genoeg zijn om andere acties te verzinnen, buiten het voetbal om", smaalde Henk Kesler![]()
![]()
Als ze dat doen, dan ga ik de KNVB in de fik steken, geen grappen meer.quote:AZ en PSV 'krijgen' door afgelastingen mogelijk drie punten
15 december 2007
De geschrapte toppers dit weekeinde in de eredivisie (Feyenoord - AZ en Ajax - PSV) kunnen in het uiterste geval een reglementaire uitslag van 0-1 opleveren. Dat zei Bert van Oostveen, manager competitiezaken van de KNVB, zaterdag.
Bij een verbod van overheidswege, zoals bij deze twee duels, moet binnen twee weken een nieuwe datum zijn gevonden. De geschrapte wedstrijden dienen in elk geval binnen acht weken, dus voor of in het weekeinde van 9 en 10 februari, alsnog te worden gespeeld. "Maar het is zeer de vraag of dat gaat lukken", liet Van Oostveen weten.
Het duel tussen Ajax en PSV moet de KNVB door de hoge risicofactor sowieso in een weekeinde vaststellen. De wedstrijd tussen Feyenoord en AZ zou eventueel kunnen verhuizen naar vrij woensdag 30 januari. "Maar daarvoor hebben we de medewerking nodig van alle betrokken partijen, inclusief de politie", aldus Van Oostveen. "Hopelijk komen de vakbonden snel tot bezinning."
Indien een verboden wedstrijd niet binnen acht weken na de gemiste datum kan worden gespeeld, dient de KNVB het duel om te draaien. Als ook dat niet kan, kan de wedstrijd op neutraal terrein, desnoods zonder publiek, worden afgewerkt.
Indien alle genoemde opties en alternatieven niet mogelijk zijn, moet het bestuur betaald voetbal de wedstrijden reglementair in 0-1 laten eindigen. "Dat is wel het laatste wat we willen. Maar voor de voortgang van de competitie zijn we daartoe dan wel gedwongen, met dank aan de politievakbonden", sprak Van Oostveen op grimmige toon.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:59 schreef toma het volgende:
Als dat zo is dan loopt mr Bert van Oostveen niet lang meer rond in Nederland.
Als ze dat doen dan komen er gegarandeerd rellen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als ze dat doen, dan ga ik de KNVB in de fik steken, geen grappen meer.
Dan wil ik wel eens zien ofdat de politie dan wel paraat staat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als ze dat doen dan komen er gegarandeerd rellen.
Ja maar die konden op elk moment worden gespeeld, doordeweeks etc.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:06 schreef SCH het volgende:
Wat zeikt de KNVB zeg. Er worden toch wel vaker wedstrijden afgelast?
Ja dat snap ik dus ook nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar die konden op elk moment worden gespeeld, doordeweeks etc.
Ajax-psv nietTe veel risico..
Had Cohen vakantie tijdens de play offs van 2 jaar terug waarin Ajax-Feyenoord op een Donderdag(?) was
Ja lekker slim om dat de week na Ajax-AZ te doen jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:13 schreef Jasza het volgende:
Hopelijk gooien ze NEC-Ajax de 20e weg en zetten ze Ajax-PSV daar neer, zou het beste zijn denk ik.
Ja want NEC-Ajax hoeft niet gespeeld te wordenquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:13 schreef Jasza het volgende:
Hopelijk gooien ze NEC-Ajax de 20e weg en zetten ze Ajax-PSV daar neer, zou het beste zijn denk ik.
Lekker boeiend?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja lekker slim om dat de week na Ajax-AZ te doen ja
Niet bepaald realistisch als je bedenkt dat de KNVB de westrijden van de grote 3 tegen AZ gewoon als een topper beschouwd. Dat gaat never nooit gebeuren dus.quote:
Dat wordt extra CoD4 dit weekend dusquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet bepaald realistisch als je bedenkt dat de KNVB de westrijden van de grote 3 tegen AZ gewoon als een topper beschouwd. Dat gaat never nooit gebeuren dus.
Daar lijkt het wel op jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:30 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat wordt extra CoD4 dit weekend dus
Precies. Ik zie het risico niet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:42 schreef denthemen het volgende:
als er een keer gezeik is rond de Arena is het óf met het bestuur óf als supporters van de uitclub op eigen gelegenheid komen (zagreb). Zo'n combi, zeker een trein combi, zorgt nooit voor problemen
Als er geen smeris is kan er een hoop.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:42 schreef denthemen het volgende:
als er een keer gezeik is rond de Arena is het óf met het bestuur óf als supporters van de uitclub op eigen gelegenheid komen (zagreb). Zo'n combi, zeker een trein combi, zorgt nooit voor problemen
joh laat die appie @ Duivendrecht eens een keer met rust.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:49 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Als er geen smeris is kan er een hoop.
Dat hek bij strandvliet open en je bent bij de treinen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
joh laat die appie @ Duivendrecht eens een keer met rust.
Ik bedoelde meer dat het ook doordeweeks ingehaald kan wordenquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:49 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Als er geen smeris is kan er een hoop.
Dat is wel het minst erge in deze zaakquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:05 schreef Panic_A het volgende:
Mensen van het sfeerteam hebben de stadiongrote choreo weer helemaal moeten opruimen.
Welkom in Nederland.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:01 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom kan Ajax - Feyenoord in de play-offs wél doordeweeks gespeeld worden en Ajax - PSV in de competitie niet?
Omdat ze in Amsterdam staken? Als het in Eindhoven was ging het gewoon door.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:01 schreef toma het volgende:
Waarom trouwens in 0-1 en niet in 0-0 dat lijkt me toch een stuk eerlijker
kut politie.
Kaarten kopenquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:24 schreef Jasza het volgende:
Rosenberg speelt btw wel lekker bij Werder de laatste tijd
Ik ging express niet naar Thunderdome omdat ik niet gaar wilde zijn en 60 euro wilde dokken, maarja als Ajax niet was dan was ik wel gegaan ja
Jazeker wel, en elke keer als ik hem zie vraag ik me weer af waarom die niet meer bij Ajax speelt, hele goede speler!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:24 schreef Jasza het volgende:
Rosenberg speelt btw wel lekker bij Werder de laatste tijd
Ik ging express niet naar Thunderdome omdat ik niet gaar wilde zijn en 60 euro wilde dokken, maarja als Ajax niet was dan was ik wel gegaan ja
erg grappig weer. krijg ik dan wel m'n geld terug?quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als ze dat doen, dan ga ik de KNVB in de fik steken, geen grappen meer.
Natuurlijk ook gewoon de schuld van Ten Cate.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jazeker wel, en elke keer als ik hem zie vraag ik me weer af waarom die niet meer bij Ajax speelt, hele goede speler!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |