quote:Jurgen Colin dacht aan stoppen
In BN De Stem liet Jurgen Colin weten dat hij dit seizoen door de aanhoudende kritiek van de Ajax fans af en toe heeft gedacht aan stoppen met voetbal. "Er waren dagen dat ik geen zin meer had om te voetballen. Ik heb wel eens nagedacht om te stoppen. Maar je hebt toch je gezinnetje."
Inmiddels liet de AFCA Supportersclub weten dat het afgelopen moet zijn op de continue kritiek op de verdediger. Vak410 komt bij het duel tegen PSV met een speciaal spandoek voor Colin, zo meldt BN De Stem, om hem een hart onder de riem te steken.
Slavia-supporters na de 7-0 vernedering tegen Arsenal:quote:
Als het morgen door gaatquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:24 schreef De_Brandweer het volgende:
Dit is toch belachelijk
Ajax 'supporters'
Wel tof dat ze een Colin spandoek maken, maar dan zal je zien dat hij morgen een eigen doelpunt oid maakt en dan alsnog uitgeloten word
Dat is helemaal nog niet bekendquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Jammer voor Colin maar er is geen AJAX - psv morgen
Als ik het allemaal zo lees reken ik er voor 99,99% op dat het niet doorgaatquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is helemaal nog niet bekend.
Toch fijn om te zien dat de jeugd op deze manier toch nog wat meekrijgt van de opleiding .quote:Frank de Boer pleit voor kunstgras in Arena
15/12/2007 10:00
Frank de Boer ziet het veld als een van de schuldigen voor het moeizame voetbal van Ajax. De voormalig recordinternational oppert kunstgras in De Arena te leggen.
In een interview met De Gelderlander gaat De Boer in op de vraag waarom trainers het zo moeilijk hebben bij Ajax. 'Een hoog verwachtingspatroon, druk, spelers die snel weg zijn. En het veld is echt een groot nadeel.'
'Ajax heeft belang bij een fantastisch veld en dit veld is dramatisch. Een of twee wedstrijden kun je erop spelen en daarna is het schaatsen. Ik zweer je: kunstgras zou nog het beste zijn. Daar kun je Ajax-voetbal op spelen.'
De Boer is momenteel coach van Ajax D1 en traint af en toe mee met de selectie van coach Adrie Koster. 'Ik doe dit vrijwillig. Als er een mannetje tekort is, doe ik mee', aldus de 37-jarige oud-verdediger. 'Ik observeer, praat met spelers, geef mijn ideeën in overleg met de technische staf'
'Ik ben nog steeds op mijn best als ik meedoe, dan kan ik precies laten zien wat ik bedoel. Als ik coach, hou ik iedereen wakker. Ik ben bezig met Jan Vertonghen, John Heitinga en Maarten Stekelenburg. Die jongens moeten veel meer eisen stellen in het veld. Voor Vertonghen is dat moeilijk: hij is er net bij. Zo'n speler kun je niet te veel informatie geven, want dan loopt zijn hoofd vol. Heitinga moet die stap maken. Je mag iemand best eens aan zijn haren erbij trekken.'
quote:Overigens gaan er in Amsterdam geruchten dat er weinig animo zal zijn voor de stakingen binnen het politiekorps. Dat zou betekenen dat de wedstrijd van zondag tussen Ajax en PSV gewoon doorgang zou kunnen vinden.
Klinkt logisch wat ie verteld, alleen ik heb een hekel aan kunstgras...quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Toch fijn om te zien dat de jeugd op deze manier toch nog wat meekrijgt van de opleiding .
Ik heb zo'n hekel aan dat soort supporters. In de Kuip zitten ze ook.quote:
Als het waar is moet je het maar naar de VI sturen, hebben ze weer een leuk statistiekjequote:Op zaterdag 15 december 2007 11:30 schreef RayMania het volgende:
Weet je wat ik opvallend vind. Dat Suárez en Huntelaar in thuiswedstrijden bij elkaar twee assists hebben (twee van Suárez) en samen in uitwedstrijden tien (vijf om vijf). Lijkt met deze statistieken er op dat zij in thuiswedstrijden altijd zelf willen scoren (in de picture willen staan), maar in uitwedstrijden alles voor de overwinning doen.
Voor wat het waard is...
Als ik juich als Colin en/of Urzaiz word omgeroepen voor de wedstrijd kijkt iedereen me altijd raar aanquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dat soort supporters. In de Kuip zitten ze ook.
Eerst hun eigen spelers helemaal de grond in trappen. En als de desbetreffende speler laat merken dat hij het niet meer ziet zitten, of opeens een geweldige doelpunt of actie maakt, dan word hij opeens weer gesteund en toegezongen.
Zum kotsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |