abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55284581
Kut wouten. Wel gaan staken tijdens een voetbalwedstrijd, maar niet vandaag langs de snelweg.
Kutflits in mun spiegel
pi_55285519
Ach ja 200 euro netto.. zijn die helemaal van de zotte. Nou dan zoeken ze maar een andere baan zou ik zeggen
pi_55286130
Wat zijn het toch een helden, Nederlandse wouten.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_55286550
quote:
Jurgen Colin dacht aan stoppen
In BN De Stem liet Jurgen Colin weten dat hij dit seizoen door de aanhoudende kritiek van de Ajax fans af en toe heeft gedacht aan stoppen met voetbal. "Er waren dagen dat ik geen zin meer had om te voetballen. Ik heb wel eens nagedacht om te stoppen. Maar je hebt toch je gezinnetje."

Inmiddels liet de AFCA Supportersclub weten dat het afgelopen moet zijn op de continue kritiek op de verdediger. Vak410 komt bij het duel tegen PSV met een speciaal spandoek voor Colin, zo meldt BN De Stem, om hem een hart onder de riem te steken.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_55286576
Ik vind daar echt niks lolligs aan. Erg triest.
Woo-loo-loo!
pi_55286595
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 10:16 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Slavia-supporters na de 7-0 vernedering tegen Arsenal:

http://www.youtube.com/watch?v=wu9HQpG3EK8

http://www.youtube.com/watch?v=ToKMLUA6ww0

Respect voor het hele elftal. Waarom kunnen wij dat niet tegenover ALLE Ajax-spelers. Je hoort je hele elftal te steunen. Ook als het minder gaat.

Tuurlijk is het om te huilen wat Colin laat zien, maar dat was de 7-0 tegen Arsenal ook.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_55286615
Dit is toch belachelijk
Ajax 'supporters'
Wel tof dat ze een Colin spandoek maken, maar dan zal je zien dat hij morgen een eigen doelpunt oid maakt en dan alsnog uitgeloten word
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_55286625
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 10:24 schreef De_Brandweer het volgende:
Dit is toch belachelijk
Ajax 'supporters'
Wel tof dat ze een Colin spandoek maken, maar dan zal je zien dat hij morgen een eigen doelpunt oid maakt en dan alsnog uitgeloten word
Als het morgen door gaat
pi_55286628
Jammer voor Colin maar er is geen AJAX - psv morgen
pi_55286631
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 10:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Jammer voor Colin maar er is geen AJAX - psv morgen
Dat is helemaal nog niet bekend .
pi_55286634
Ja kanker als dat zo is dan is m'n hele weekend verneukt
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
pi_55286676
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 10:25 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dat is helemaal nog niet bekend .
Als ik het allemaal zo lees reken ik er voor 99,99% op dat het niet doorgaat
pi_55286810
quote:
Frank de Boer pleit voor kunstgras in Arena

15/12/2007 10:00

Frank de Boer ziet het veld als een van de schuldigen voor het moeizame voetbal van Ajax. De voormalig recordinternational oppert kunstgras in De Arena te leggen.

In een interview met De Gelderlander gaat De Boer in op de vraag waarom trainers het zo moeilijk hebben bij Ajax. 'Een hoog verwachtingspatroon, druk, spelers die snel weg zijn. En het veld is echt een groot nadeel.'

'Ajax heeft belang bij een fantastisch veld en dit veld is dramatisch. Een of twee wedstrijden kun je erop spelen en daarna is het schaatsen. Ik zweer je: kunstgras zou nog het beste zijn. Daar kun je Ajax-voetbal op spelen.'

De Boer is momenteel coach van Ajax D1 en traint af en toe mee met de selectie van coach Adrie Koster. 'Ik doe dit vrijwillig. Als er een mannetje tekort is, doe ik mee', aldus de 37-jarige oud-verdediger. 'Ik observeer, praat met spelers, geef mijn ideeën in overleg met de technische staf'

'Ik ben nog steeds op mijn best als ik meedoe, dan kan ik precies laten zien wat ik bedoel. Als ik coach, hou ik iedereen wakker. Ik ben bezig met Jan Vertonghen, John Heitinga en Maarten Stekelenburg. Die jongens moeten veel meer eisen stellen in het veld. Voor Vertonghen is dat moeilijk: hij is er net bij. Zo'n speler kun je niet te veel informatie geven, want dan loopt zijn hoofd vol. Heitinga moet die stap maken. Je mag iemand best eens aan zijn haren erbij trekken.'
Toch fijn om te zien dat de jeugd op deze manier toch nog wat meekrijgt van de opleiding .
pi_55287038
quote:
Overigens gaan er in Amsterdam geruchten dat er weinig animo zal zijn voor de stakingen binnen het politiekorps. Dat zou betekenen dat de wedstrijd van zondag tussen Ajax en PSV gewoon doorgang zou kunnen vinden.
  zaterdag 15 december 2007 @ 11:07:55 #116
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_55287204
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 10:41 schreef Chadi het volgende:

[..]

Toch fijn om te zien dat de jeugd op deze manier toch nog wat meekrijgt van de opleiding .
Klinkt logisch wat ie verteld, alleen ik heb een hekel aan kunstgras...
><(({°>
  zaterdag 15 december 2007 @ 11:27:20 #117
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_55287502
erg triest voor Colin. maar het is ook erg triest voor Ajax en voor ons dat hij bij Ajax speelt... hij komt niet eens in de beurt van het gewenste niveau. je kan als voetballer dan niet verwachten dat het publiek poeslief tegen je is. moeten we nu dan gaan babysitten? nee, gewoon met rust laten.. zovaak speelt ie gelukkig ook niet meer.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_55287520
Ik denk dat het gewoon door gaat

Wat voor excuus moet ik verdomme anders gebruiken om grote hoeveelheden pilsners te kantelen
Geef mij maar Amsterdam
pi_55287544
Weet je wat ik opvallend vind. Dat Suárez en Huntelaar in thuiswedstrijden bij elkaar twee assists hebben (twee van Suárez) en samen in uitwedstrijden tien (vijf om vijf). Lijkt met deze statistieken er op dat zij in thuiswedstrijden altijd zelf willen scoren (in de picture willen staan), maar in uitwedstrijden alles voor de overwinning doen.

Voor wat het waard is...
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55287797
Kan de Boer niet nog een half jaartje mee?
pi_55287914
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 10:16 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ik heb zo'n hekel aan dat soort supporters. In de Kuip zitten ze ook.
Eerst hun eigen spelers helemaal de grond in trappen. En als de desbetreffende speler laat merken dat hij het niet meer ziet zitten, of opeens een geweldige doelpunt of actie maakt, dan word hij opeens weer gesteund en toegezongen.

Zum kotsen
pi_55287918
Hoelaat wordt vandaag bekend of de wedstrijd wel of niet doorgaat?
Zou anders erg zuur zijn, betaal ik ook niet voor Planet voetbal.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_55287921
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 11:30 schreef RayMania het volgende:
Weet je wat ik opvallend vind. Dat Suárez en Huntelaar in thuiswedstrijden bij elkaar twee assists hebben (twee van Suárez) en samen in uitwedstrijden tien (vijf om vijf). Lijkt met deze statistieken er op dat zij in thuiswedstrijden altijd zelf willen scoren (in de picture willen staan), maar in uitwedstrijden alles voor de overwinning doen.

Voor wat het waard is...
Als het waar is moet je het maar naar de VI sturen, hebben ze weer een leuk statistiekje
pi_55287932
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 11:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik heb zo'n hekel aan dat soort supporters. In de Kuip zitten ze ook.
Eerst hun eigen spelers helemaal de grond in trappen. En als de desbetreffende speler laat merken dat hij het niet meer ziet zitten, of opeens een geweldige doelpunt of actie maakt, dan word hij opeens weer gesteund en toegezongen.

Zum kotsen
Als ik juich als Colin en/of Urzaiz word omgeroepen voor de wedstrijd kijkt iedereen me altijd raar aan
pi_55288011
Radio 1 zegt dat de Burgemeesters hebben besloten en er geen topduels zijn dit weekend!

KUTHOEREN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')