En Jantje is weg bij psvquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:42 schreef De_Ananas het volgende:
Dan is wel de transferperiode open én zijn er een paar spelers misschien terug (Davids Van de Wiel)
Daar komt Sefke maar voor terug hoorquote:
Nu lijkt het net alsof je zegt dat ik alle Ajax-fans over 1 kam scheer. Tuurlijk hebben we fantastische Ajacieden die alles over hebben voor de club. Het is al een stuk gezelliger op 409/410 dan aan de overkant in 425 en dan is het ook echt genieten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is niet alleen nu, constant hoor je hem over Slavia dit Slavia dat, het is hier het Ajax (!) topic..
En wat ik over die metro zei was als voorbeeld, dat hij wel alles kan ophemelen en dat wij Als Ajax supporters maar net als hun moeten worden en zo. Als hij zo ontevreden is over het publiek en zo dan blijft hij maar thuis toch? Ik vind ook dat het bij ons saai is, maar om dan elke week weer te vertellen over hoe andere clubs iets doen en dat wij maar zo moeten worden zou niet in me op komen. Ik ben Ajacied, ik kijk niet naar wat andere doen en zou het ook zeker niet willen imiteren
Er zijn dit weekend al genoeg mensen genaaitquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:48 schreef Madine het volgende:
Dan maar naar de Wallen met die Chinezen?
quote:De KNVB zal het moeilijk krijgen om een nieuwe datum te vinden voor het topduel. Sowieso vereist de gemeente dat het duel in het weekend gespeeld zal worden. Er is echter geen vrij weekend meer tot het einde van de competitie.
Zoals ik al dacht. Kom maar met die claimsquote:
Play-offs afschaffen en ik zie het probleem niet meer.quote:
quote:De KNVB reageert zaterdagmiddag tijdens een persconferentie op de afgelasting van de duels Feyenoord-AZ en Ajax-PSV. De wedstrijden gaan op respectievelijk zaterdag en zondag niet door omdat de veiligheid niet gewaarborgd is door protestacties van de politie.
De persconferentie van de voetbalbond vindt om 15.30 uur plaats in hotel Golden Tulip Victoria in Hoenderloo. Daarbij is onder anderen KNVB-directeur Henk Kesler aanwezig.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:07 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik moest opeens aan dit topic denken.
Sneu...
Wow dat is wel enorm lullig eigenlijk....quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:07 schreef Mr.Mills het volgende:
Sneu...
Mijn god, arme stakker.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:07 schreef Mr.Mills het volgende:
Sneu...
Pwnedquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:07 schreef Mr.Mills het volgende:
Sneu...
je weet toch dat de orde en veiligheid handhaven in Afghanistan belangrijker is dan in eigen land.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:30 schreef toma het volgende:
Ze hadden het leger gewoon in moeten zetten. Had het wel leuk gevonden als er een paar commando's los gingen op een paar hooligans.
Ja dat is logisch.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
je weet toch dat de orde en veiligheid handhaven in Afghanistan belangrijker is dan in eigen land.
Beroep aangetekend of zo?quote:Ajax - PSV afgelast
Amsterdam, 15 dec 2007
Het duel tussen Ajax en PSV is in verband met de politiestakingen afgelast. Dat heeft burgemeester Cohen in samenspraak met de hoofdcommissaris en de hoofdofficier van justitie besloten. Ajax onderzoekt wat de mogelijkheden zijn om de wedstrijd toch te laten spelen.
Ajax roept zijn supporters vooralsnog op zondag niet naar de ArenA te komen. Meer informatie volgt...
Als iedere politieagent de eerste maand na zijn loonsverhoging 5 euro netto inlevert, kan hij zo weer een trip maken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:48 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Ja, we moeten een fonds oprichten voor die arme stakker!![]()
Angelsquote:
Ik zou aangifte doenquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:48 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Ja, we moeten een fonds oprichten voor die arme stakker!![]()
je kunt hem niks kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:07 schreef BonJovi het volgende:
Kutzooi wat een fucking tering zooi is dit, Cohen is ook niet te vertrouwen eerst mooie woorden zeggen bij At 5
Wat kan Job eraan doen dan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:07 schreef BonJovi het volgende:
Kutzooi wat een fucking tering zooi is dit, Cohen is ook niet te vertrouwen eerst mooie woorden zeggen bij At 5
quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:07 schreef Mr.Mills het volgende:
Sneu...
Bijvoorbeeld het halveren van verkeersboetes.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik snap de politie niet, als je sterk wil staan in de onderhandelingen moet je de stem van 't volk hebben. Hiermee verliezen ze erg veel krediet.
Als iemand publieksvriendelijke acties kan organiseren is 't de politie wel.
Ja, of controleren en alleen waarschuwingen uitdelen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:14 schreef Trancelocator het volgende:
Bijvoorbeeld het halveren van verkeersboetes.
Lul.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:18 schreef PizzaSalami het volgende:
Lekker uitslapen na thunderdome.
quote:
We worden uit de beker gegooit, nee dat gaat vrienden makenquote:Wellicht is 27 april een optie, na de reguliere competitie dus. Op die datum wordt de bekerfinale gespeeld. Supporters zouden dat beschouwen als het summum van competitievervalsing, maar een andere optie lijkt uitgesloten. PSV is al uitgeschakeld in het bekertoernooi, Ajax zit wel bij de laatste zestien. 27 April is sowieso de laatste mogelijkheid, want de zondag daarop beginnen de play-offs.
Goed idee, tegen die tijd zijn we allang kampioenquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Geweldig gedaan dit, echt superkut.
Wanneer moeten deze 2 wedstrijden in godsnaam ingehaald moeten worden?!
Een week de competitie verlengen?
TTquote:Ajax heeft nog bekeken of de wedstrijd
toch kon worden gespeeld door andere
maatregelen te nemen.Maar besloten is
dat het duel definitief niet doorgaat
Je zou maar vroeg opstaan hehequote:Er waren vanochtend tientallen supporters van ons sfeerteam in de Arena om de boel te versieren. Het zou een groot voetbalfeest worden. Zij hebben alles weer op kunnen ruimen.
Wat een kansloos verhaal, hoe zou het toch door kunnen gaan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:29 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Mij benieuwen....
Ajax bekijkt of duel toch door kan gaan
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax gaat onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om de afgelaste topper tegen PSV toch te laten spelen. Dat meldt de club op haar website. De Amsterdamse club roept zijn supporters vooralsnog op zondag niet naar de ArenA te komen. Het duel tussen Ajax en PSV is in verband met de politieacties afgelast.
Bron : Telegraaf.nl
Ajax.nlquote:Voorzitter John Jaakke: ,,Dat dit mogelijk is, vinden wij ongelooflijk. Ondanks de uitspraak van de rechter van gisteravond hebben wij tot vanochtend het volste vertrouwen behouden dat er gewoon gevoetbald kon worden. We kunnen absoluut geen begrip opbrengen voor de manier van handelen van de betrokken bonden. We vragen ons af of zij beseffen hoeveel mensen de dupe zijn van deze acties. Wij proberen altijd rekening te houden met de wensen van de politie. Kennelijk kunnen zij het niet opbrengen om nu rekening te houden met de miljoenen voetballiefhebbers die naar deze wedstrijd hebben uitgekeken. Er waren vanochtend tientallen supporters van ons sfeerteam in de Arena om de boel te versieren. Het zou een groot voetbalfeest worden. Zij hebben alles weer op kunnen ruimen. De spelers waren vanochtend aan het trainen en zij waren helemaal klaar voor de wedstrijd. De teleurstelling is groot. Er zouden ruim 50.000 mensen naar deze wedstrijd komen. En nu moeten we allemaal afwachten. De grote vraag is nu wanneer de wedstrijd gespeeld kan gaan worden, de wedstrijdkalender zit bomvol en er zit een EK aan te komen.”
Ja gisteren toen ik die poster zag hangen dacht ik al:quote:
Lijkt me lekker leuk voor de seizoenskaarthouders.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:02 schreef SCH het volgende:
Volgens mij wil Ajax zonder publiek spelen.
quote:Colin overwoog te stoppen met voetbal
Geschreven door Franklin Stoker op zaterdag, 15 december om 15:39
Jurgen Colin speelde met de gedachte om het voetbal vaarwel te zeggen. Sinds zijn komst naar Ajax was de verdediger dikwijls een object van veel critici, waaronder een gedeelte van de eigen aanhang. “Er waren dagen dat ik geen zin meer had om te voetballen”, vertrouwde de 26-jarige aan BN/DeStem toe. Hij wilde de knoop nooit definitief doorhakken, maar uitte zijn twijfels wel bij zijn vriendin en zaakwaarnemer. “Stoppen met voetbal? "Ik heb er wel eens over nagedacht. Maar je hebt toch je gezinnetje”, legde Colin verder zijn situatie uit.
Voor het duel tegen PSV, dat nu op een nader te bepalen tijdstip doorgang vindt, hadden diverse supporters van Ajax Colin een hart onder de riem willen steken middels een actie. Dit voornemen zal nu even in de koelkast moeten worden gezet.
Ja moeten ze vooral doen, dan ga ik ff vol in Jaakke ze bek schijten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:02 schreef SCH het volgende:
Volgens mij wil Ajax zonder publiek spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |