abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55288750
Ik vraag mij af wanneer ze die wedstrijd dan gaan spelen... Aangezien het programma al helemal vastligt, zal het wel ergens op een woensdag of donderdagavond worden?
pi_55288766
quote:
Topduels eredivisie gaan niet door
ROTTERDAM - De topwedstrijden in de eredivisie van zaterdag en zondag gaan niet door. Dat hebben de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam zaterdag rond het middaguur bekendgemaakt.
ANP

Zaterdagavond zou Feyenoord in eigen huis tegen AZ spelen, zondag stond in Amsterdam de wedstrijd Ajax-PSV op het programma.

"De wedstrijd Ajax-PSV is een risicowedstrijd'', aldus een woordvoerder van burgemeester Job Cohen. "Daar heb je veel inzet voor nodig. Men vreest dat er te weinig capaciteit nodig is om de veiligheid van supporters te waarborgen. Het is een te groot risico.''

Opstelten
“Ik kan de totale verantwoordelijkheid niet nemen'', aldus de Rotterdamse burgemeester Ivo Opstelten.

Hij kan bijvoorbeeld niet garanderen dat het binnenkomen van de bussen en de auto's van de supporters goed verloopt. Zonder politiebegeleiding kan er volgens hem mogelijk een chaos ontstaan.

Overleg
Cohen overlegde zaterdagochtend met korpschef Bernard Welten van de politie Amsterdam-Amstelland over het al dan niet doorgaan van de wedstrijd.

Zij concludeerden dat de kans op ongeregeldheden te groot is, ook al zouden de stakende politieagenten bij calamiteiten gewoon weer aan het werk gaan.

Politiebonden
Nu de twee topduels in de eredivisie niet doorgaan, beraadt de politiebond ACP zich op verdere acties. Dat zei ACP-voorzitter Gerrit van de Kamp zaterdag.

De politiebonden ACP en ANPV wilden dit weekeinde tijdens de duels actie gaan voeren voor een betere cao. Onbekend is nog welke acties de bonden nu voor ogen hebben.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_55288798
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_55288807
A.C.A.B. sjaaltje om.
pi_55288816
Dan is wel de transferperiode open én zijn er een paar spelers misschien terug (Davids Van de Wiel)
pi_55288826
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:42 schreef De_Ananas het volgende:
Dan is wel de transferperiode open én zijn er een paar spelers misschien terug (Davids Van de Wiel)
En Jantje is weg bij psv
pi_55288847
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

En Jantje is weg bij psv
Daar komt Sefke maar voor terug hoor .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_55288895
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:35 schreef denthemen het volgende:

[..]

Het is niet alleen nu, constant hoor je hem over Slavia dit Slavia dat, het is hier het Ajax (!) topic..

En wat ik over die metro zei was als voorbeeld, dat hij wel alles kan ophemelen en dat wij Als Ajax supporters maar net als hun moeten worden en zo. Als hij zo ontevreden is over het publiek en zo dan blijft hij maar thuis toch? Ik vind ook dat het bij ons saai is, maar om dan elke week weer te vertellen over hoe andere clubs iets doen en dat wij maar zo moeten worden zou niet in me op komen. Ik ben Ajacied, ik kijk niet naar wat andere doen en zou het ook zeker niet willen imiteren
Nu lijkt het net alsof je zegt dat ik alle Ajax-fans over 1 kam scheer. Tuurlijk hebben we fantastische Ajacieden die alles over hebben voor de club. Het is al een stuk gezelliger op 409/410 dan aan de overkant in 425 en dan is het ook echt genieten.
Ik heb het over het feit dat alle supporters altijd achter hun ploeg staan en dat zie ik een hoop publiek in de ArenA niet doen. Van die zondagsmensjes die er bij een saaie bekerwedstrijd tegen ADO op woensdag nooit bij zullen zijn en de ArenA nog niet eens halfvol is.
Sorry dat ik in Praag woon en fanatiek van voetbal hou waardoor ik iedere week bij Slavia op de tribune sta, maar vergeet niet dat Ajax mijn eerste club is en boven alles gaat. Waarom denk je dat ik nog steeds een SCC heb als ik maar 1 keer in de zoveel maanden een wedstrijd kan meepikken?

En thuisblijven vanwege de rest van het publiek. Da's een goeie. Een weekend zonder voetbal is geen weekend.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_55288925
Maar goed, ik heb mijn standpunt gemaakt, nu verder over Ajax en de bastaarden die ons weekend verneuken.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_55288929
Aanvoerder, omdat ik je toch wel mag: #1 Het grote Slavia Praha topic-Waar Aanvoerder een SCC heef
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_55288933
Dan maar naar de Wallen met die Chinezen?
pi_55289027
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:48 schreef Madine het volgende:
Dan maar naar de Wallen met die Chinezen?
Er zijn dit weekend al genoeg mensen genaait
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_55289123
quote:
De KNVB zal het moeilijk krijgen om een nieuwe datum te vinden voor het topduel. Sowieso vereist de gemeente dat het duel in het weekend gespeeld zal worden. Er is echter geen vrij weekend meer tot het einde van de competitie.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_55289146
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:57 schreef denthemen het volgende:

[..]
Zoals ik al dacht. Kom maar met die claims .
In Southern Sun
pi_55289148
quote:

[..]
Gewoon inplannen als laatste speelronde
pi_55289149
quote:

[..]
Play-offs afschaffen en ik zie het probleem niet meer.
pi_55289167
quote:
De KNVB reageert zaterdagmiddag tijdens een persconferentie op de afgelasting van de duels Feyenoord-AZ en Ajax-PSV. De wedstrijden gaan op respectievelijk zaterdag en zondag niet door omdat de veiligheid niet gewaarborgd is door protestacties van de politie.

De persconferentie van de voetbalbond vindt om 15.30 uur plaats in hotel Golden Tulip Victoria in Hoenderloo. Daarbij is onder anderen KNVB-directeur Henk Kesler aanwezig.
pi_55289294
Ik moest opeens aan dit topic denken .

Sneu...
pi_55289328
pi_55289345
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 13:07 schreef Mr.Mills het volgende:

Sneu...
!
In Southern Sun
pi_55289382
quote:

Sneu...
Wow dat is wel enorm lullig eigenlijk....
AFC Ajax
pi_55289397
quote:

Sneu...
Mijn god, arme stakker.
Die jongen gaat of ergens een politiebureau bekogelen of gaat paddo's eten.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_55289436
Gvd zeg
pi_55289624
we staan iig nog bovenaan na dit weekend
  zaterdag 15 december 2007 @ 13:22:42 #175
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_55289628
Tering Politie altijd
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')