Zal mij benieuwen zondag. M'n hoop daalt wel een beetje.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:56 schreef S-Two het volgende:
Balen van Van der Wiel ja, wie staan er nu centraal? Heitinga en Vertonghen?
Het is toch belachelijk dat het hetstel van hem al ruim 1 maand duurt, even los van het feit dat we hem goed kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen zondag. M'n hoop daalt wel een beetje.
Hij zal niet eens in de basis staan denk ik.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:46 schreef Jasza het volgende:
Koef scoort gelukkig nooit tegen AFCA.
Goed dat je het even jinxedquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:46 schreef Jasza het volgende:
Koef scoort gelukkig nooit tegen AFCA.
Mooi. Alles op Defour AUB Van Geel.quote:Dender-Standard komend weekend en er wordt een Ajax-delegatie in de tribune aangekondigd volgens het nieuwsblad.
reclamequote:
Oud!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:50 schreef TOBOL_KOSTANAY het volgende:
sneu verhaal dit, http://www.afcasupportersclub.nl/article.asp?cat=n&id=720
de politiehonden worden regelmatig gewassen hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:11 schreef Max-Westerman het volgende:
vieze honden
gewoon door laten gaan dusquote:AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam geeft de politie toestemming om actie te voeren bij twee voetbalwedstrijden in de eredivisie. Door de acties gaan de duels tussen Feyenoord en AZ op zaterdagavond en Ajax en PSV op zondagmiddag waarschijnlijk niet door.
De voorzieningenrechter in Amsterdam motiveerde de toestemming om acties te voeren omdat alle agenten het werk hervatten als er onveilige situaties ontstaan rond de stadions.
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:19 schreef denthemen het volgende:
Trommel het leger maar op, die vinden het wel mooi
Zucht, die komt er niet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:53 schreef denthemen het volgende:
Wanneer gaan we het slechte bericht horen?
Vooralsnog is het nog niet afgelastquote:
quote:Burgemeester Job Cohen van Amsterdam beslist zaterdag of de voetbalwedstrijd Ajax-PSV zondag in de Amsterdam ArenA doorgaat. Dat maakte een gemeentewoordvoerder bekend.
Voordat Cohen een besluit neemt, gaat hij om de tafel met hoofdofficier van justitie Leo de Wit en korpschef van de politie Amsterdam-Amstelland Bernard Welten. Ook dat overleg vindt zaterdag plaats.
Dan had hij nu al aangegeven dat het niet door zou gaanquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik denk dat ie het niet veilig genoeg vindt en dat ie zegt van.. DE MAZZEL.. geen wedstrijd op zondag..
Kutzooi..
uh? Ik heb iets gemist?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:58 schreef PaRaR het volgende:
Adrie 'De Föhn' Koster ?
Laatste opmerking van Derksen ... Ik weet niet zeker of hij het over Koster had of over Genee ...quote:
quote:15/12/2007 - Cohen: afgelasting Ajax-PSV ligt voor de hand
(Gepost door RvN)
In het Algemeen Dagblad laat burgemeester Cohen via zijn woordvoerder weten dat een afgelasting voor de hand ligt. "Het ligt wel voor de hand dat het duel niet doorgaat. We weten dat alle agenten aan de staking kunnen meedoen. We willen een schatting van de politie hoeveel agenten eraan deelnemen."
De vakbondsvoorzitter was daarover heel duidelijk in datzelfde AD: "De stakende agenten zijn simpelweg niet beschikbaar voor begeleiding van de wedstrijden. Wat er ook gebeurt."
En dan nog een:quote:Bij Ajax wilde de clubleiding gisteravond nog niets weten van een definitieve afgelasting van de topper tegen PSV. Zij heeft signalen opgevangen dat de actiebereidheid onder de Amsterdamse politieagenten niet zo groot is.
quote:Frank Wijnveld, veiligheidscoördinator van PSV: ,,Als Cohen erin slaagt voldoende politiemensen in het stadion te krijgen, zijn we er nog niet. Ik wil ook de garantie dat er voldoende politie op de treinen zit die onze supporters vervoeren. Anders zou dat betekenen dat er wel wordt gevoetbald, maar zonder PSV-fans. Dat is voor ons onacceptabel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |