quote:'Komst Jonathas en Anderson startpunt van samenwerking met Cruzeiro'
Volgens de zaakwaarnemer van Jonathas en Anderson is de stage van Jonathas en Anderson het startpunt van een technische samenwerking tussen Cruzeiro en Ajax. Clubs hadden daarover al enkele jaren contact. Ajax en Cruzeiro hadden voor de stage van het tweetal al een akkoord bereikt over de transfersom voor het geval Ajax besluit het tweetal aan te trekken. In totaal zouden de twee spelers samen naar verluidt een waarde van bijna 3 miljoen euro vertegenwoordigen, al zal Cruzeiro waarschijnlijk nog een deel van de transferrechten behouden.
Dat zou niet verkeerd zijn denk ik.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Allemaal weer uitgegriept, back ontopic.
[..]
Babayaro is transfervrij.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:55 schreef De_Ananas het volgende:
Urby verkopen in de winterstop en er een fatsoenlijke linskback voor halen
Vertonghen is ook geen echte linksback.
Was die in een vorig leven ook al niet bij Anderlecht mislukt?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Babayaro is transfervrij..
Maar stond in Maart voor het laatst op het veld.
Maar goed, dat is toch niet belangrijk, want tegenwoordig is hij altijd geblesseerd.quote:Babayaro kwam in 1994 op erg jonge leeftijd uit Nigeria naar RSC Anderlecht, en speelde zichzelf in de kijker met het Nigeriaans voetbalelftal op de Olympische Zomerspelen van 1996 in Atlanta. Al snel wekte hij de belangstelling op van enkele grote Europese voetbalclubs, en werd hij in april 1997 voor £2,25 miljoen gekocht door Chelsea - destijds een clubrecord dat werd betaald voor een tiener.
Nee man, Erik Pieters is veel beter.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Babayaro is transfervrij..
Maar stond in Maart voor het laatst op het veld.
Zei er iemand Lasse Schöne?quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee man, Erik Pieters is veel beter.
Sorry.. dacht even als Marco v Bquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Wat heeft die met de linksback positie te maken [afbeelding].
komop zeg ik heb nog liever Colin dan Drenthe erinquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:07 schreef M0NTANA het volgende:
Kunnen we Royston Drenthe niet huren?
Mag ik hier even ZEER mee eensch zijn.. beetje jammer..quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die ziekte die jij als bijvoegelijk naamwoord gebruikt, typisch Rotterdams, kansloos ook.
Mja.. het is en blijft psv he.. Ik voorzie weer een meesterschwalbe van Farfan en een penalty gegeven door de heer Vink..quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:28 schreef BonJovi het volgende:
Ajax wint gewoon zondag ik voel het, de laatste 2 keer hebben we ook van Psv gewonnen.Dus aan je statistiek heb je ook weinig Pyth.
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Allemaal weer uitgegriept, back ontopic.
[..]
quote:Koster wil zien waar Ajax staat
Amsterdam, 14 dec 2007
Adrie Koster kijkt uit naar het duel met PSV van aanstaande zondag. De hoofdtrainer gaat er vanuit dat hij na afloop van het treffen met de Eindhovenaren kan zeggen hoe Ajax ervoor staat op nationaal niveau.
,,PSV heeft een sterke, ervaren ploeg”, zei Koster vrijdagmiddag tijdens de wekelijkse persconferentie. ,,De verschillen op de ranglijst zijn heel klein. PSV staat slechts één puntje achter ons. Na dit duel wordt echt duidelijk op welk niveau we zitten.”
Koster waakt voor onderschatting. Dat PSV vorige week met 2-4 verloor van Roda JC ziet hij als een incident. ,,Dat was een slechte wedstrijd, en het liet zien dat PSV kwetsbaar is op bepaalde punten. Maar ik denk dat ze ook heel goed in staat zijn zich te herstellen.”
PSV verloor woensdag in de laatste groepswedstrijd van de Champions League met 0-1 van Internazionale. Ook daar hecht Koster weinig waarde aan. ,,Het klopt dat PSV een extra wedstrijd in de benen heeft. Maar in Eindhoven is men gewend meerdere duels per week af te werken. Daarnaast denk ik dat Jan Wouters een paar van zijn spelers al iets eerder naar de kant haalde, om ze toch wat rust te geven.”
De Ajax-trainer moet het zondag in de ArenA nog doen zonder Gregory van der Wiel. Hij is nog niet hersteld van zijn knieblessure. Ook de naam van Leonardo zal niet op het wedstrijdformulier te zien zijn. ,,Hij moet nog iets meer wedstrijdritme opbouwen bij Jong Ajax.” De andere spelers die niet ingezet kunnen worden vanwege fysiek ongemak zijn Edgar Davids, Laurent Delorge, Edgar Manucharyan, Jeffrey Sarpong en Vurnon Anita. Gabri is er wel bij zondag. Hij viel tegen Willem II nog geblesseerd uit, maar is weer fit.
Hoe Koster gaat spelen tegen PSV kon en wilde hij nog niet zeggen. ,,We hebben natuurlijk nog een training te af te werken”, lichtte hij toe. ,,En daarnaast licht ik liever altijd eerst de spelers en andere betrokkenen in over de opstelling.”
Koster sloot de persconferentie feestelijk af. Hij overhandigde Europass-ballen van adidas aan twee journalisten die de leukste vraag hadden gesteld. Eén van de winnende vragen luidde: ‘Ga je weer een truc uithalen zondag?’. Ajax speelt zondag tegen PSV voor het eerst een wedstrijd met de Europass.
Op dit moment zijn we niks meer of minder dan een waardeloze subtopper zonder enige structuur in het beleidquote:
Echt te triest.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:56 schreef BonJovi het volgende:
Kutzooi geen VD WIEL, typisch dit.
Da's niet echt aan mij, maar ik geef wel iemand een gil.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Blight, je bent mod en aanwezig, kun je die TT niet schrappen? Hoeft men daar ook niet twee pagina's vol over te lullen...
same here tegen NAC dacht ik a kutzooi hij moet er al bij zijn , maar nog steed sniet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:27 schreef Nashje het volgende:
Nog geen Van der Wiel, die er 3 weken geleden al wel weer bij zou kunnen zijn.TERINGzooi. Ik word pas agressief van die KUT medische staf.
quote:Koster sloot de persconferentie feestelijk af. Hij overhandigde Europass-ballen van adidas aan twee journalisten die de leukste vraag hadden gesteld. Eén van de winnende vragen luidde: ‘Ga je weer een truc uithalen zondag?’
Heb een hekel aan het woord kanker als bijvoegelijk voornaamwoord van iets heel simpels. Kijk, stel dat het nu in een emotionele bui gebeurt, kan ik het nog net begrijpen, maar "kanker-TT" vind ik nogal kansloos.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik woon al 27 jaar in Amsterdam en ik hoor toch echt zat Amsterdammers het woord kanker gebruiken.
Maar hoezo ben jij opeens zo schijnheilig? Heb ik iets gemist?.
Ach, dat heb ik met jouw commentaar. Get a fucking life.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb een hekel aan het woord kanker als bijvoegelijk voornaamwoord van iets heel simpels. Kijk, stel dat het nu in een emotionele bui gebeurt, kan ik het nog net begrijpen, maar "kanker-TT" vind ik nogal kansloos.
wtf had je geen sliding op hem gemaaktquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:13 schreef fathank het volgende:
Om nog even de verhoudingen op scherp te zetten tussen Ajax en PSV. Ik zat gisteravond in de trein vanuit Nijmegen naar Arnhem, en daar zag ik het broertje van Huntelaar met een PSV-tas door de trein banjeren.
20 december, pas 1948912478901274120987 keer gemeld.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Maduroooo waar blijft je nieuws!!!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:14 schreef BonJovi het volgende:
[..]
wtf had je geen sliding op hem gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Om nog maar te zwijgen over die smaakloze bommen op Rotterdam plaatjes.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:18 schreef HeatWave het volgende:
Wel hopen dat de politie wegblijft, rellen whatever, maar her woordje kanker is onbeschoft.
Jaja...
Ach, bommen op Rotterdam is slechts een verwijzing naar iets uit het verleden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over die smaakloze bommen op Rotterdam plaatjes.
Maar een keertje kanker is dan not done
Ach ja, prioriteiten.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Kap eens met je mongolen tt's joh.
quote:
Toch fijn dat we die subsidie van 15 miljoen al twee jaar richting Eindhoven schuivenquote:PSV heeft over het seizoen 2006/2007 een winst van 6,2 miljoen euro geboekt. Mede dankzij de inkomsten uit de Champions League werd er ook een recordomzet gedraaid: 88 miljoen euro. Afgelopen jaar boekte club ook al een bescheiden winstmarge: 2,5 miljoen. (Officiële website PSV)
Juist. Het Ajax topic heeft hier niets aanquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar goed, einde discussie. Het is inderdaad allemaal maar persoonlijk, dan kunnen meningen verschillen.
quote:Danny Koevermans is speelklaar voor de topper die PSV zondag tegen Ajax afwerkt in Amsterdam. De 29-jarige spits is tijdig herstelt van zijn hamstringblessure.
Zal mij benieuwen zondag. M'n hoop daalt wel een beetje.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:56 schreef S-Two het volgende:
Balen van Van der Wiel ja, wie staan er nu centraal? Heitinga en Vertonghen?
Het is toch belachelijk dat het hetstel van hem al ruim 1 maand duurt, even los van het feit dat we hem goed kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen zondag. M'n hoop daalt wel een beetje.
Hij zal niet eens in de basis staan denk ik.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:46 schreef Jasza het volgende:
Koef scoort gelukkig nooit tegen AFCA.
Goed dat je het even jinxedquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:46 schreef Jasza het volgende:
Koef scoort gelukkig nooit tegen AFCA.
Mooi. Alles op Defour AUB Van Geel.quote:Dender-Standard komend weekend en er wordt een Ajax-delegatie in de tribune aangekondigd volgens het nieuwsblad.
reclamequote:
Oud!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:50 schreef TOBOL_KOSTANAY het volgende:
sneu verhaal dit, http://www.afcasupportersclub.nl/article.asp?cat=n&id=720
de politiehonden worden regelmatig gewassen hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:11 schreef Max-Westerman het volgende:
vieze honden
gewoon door laten gaan dusquote:AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam geeft de politie toestemming om actie te voeren bij twee voetbalwedstrijden in de eredivisie. Door de acties gaan de duels tussen Feyenoord en AZ op zaterdagavond en Ajax en PSV op zondagmiddag waarschijnlijk niet door.
De voorzieningenrechter in Amsterdam motiveerde de toestemming om acties te voeren omdat alle agenten het werk hervatten als er onveilige situaties ontstaan rond de stadions.
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:19 schreef denthemen het volgende:
Trommel het leger maar op, die vinden het wel mooi
Zucht, die komt er niet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:53 schreef denthemen het volgende:
Wanneer gaan we het slechte bericht horen?
Vooralsnog is het nog niet afgelastquote:
quote:Burgemeester Job Cohen van Amsterdam beslist zaterdag of de voetbalwedstrijd Ajax-PSV zondag in de Amsterdam ArenA doorgaat. Dat maakte een gemeentewoordvoerder bekend.
Voordat Cohen een besluit neemt, gaat hij om de tafel met hoofdofficier van justitie Leo de Wit en korpschef van de politie Amsterdam-Amstelland Bernard Welten. Ook dat overleg vindt zaterdag plaats.
Dan had hij nu al aangegeven dat het niet door zou gaanquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik denk dat ie het niet veilig genoeg vindt en dat ie zegt van.. DE MAZZEL.. geen wedstrijd op zondag..
Kutzooi..
uh? Ik heb iets gemist?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:58 schreef PaRaR het volgende:
Adrie 'De Föhn' Koster ?
Laatste opmerking van Derksen ... Ik weet niet zeker of hij het over Koster had of over Genee ...quote:
quote:15/12/2007 - Cohen: afgelasting Ajax-PSV ligt voor de hand
(Gepost door RvN)
In het Algemeen Dagblad laat burgemeester Cohen via zijn woordvoerder weten dat een afgelasting voor de hand ligt. "Het ligt wel voor de hand dat het duel niet doorgaat. We weten dat alle agenten aan de staking kunnen meedoen. We willen een schatting van de politie hoeveel agenten eraan deelnemen."
De vakbondsvoorzitter was daarover heel duidelijk in datzelfde AD: "De stakende agenten zijn simpelweg niet beschikbaar voor begeleiding van de wedstrijden. Wat er ook gebeurt."
En dan nog een:quote:Bij Ajax wilde de clubleiding gisteravond nog niets weten van een definitieve afgelasting van de topper tegen PSV. Zij heeft signalen opgevangen dat de actiebereidheid onder de Amsterdamse politieagenten niet zo groot is.
quote:Frank Wijnveld, veiligheidscoördinator van PSV: ,,Als Cohen erin slaagt voldoende politiemensen in het stadion te krijgen, zijn we er nog niet. Ik wil ook de garantie dat er voldoende politie op de treinen zit die onze supporters vervoeren. Anders zou dat betekenen dat er wel wordt gevoetbald, maar zonder PSV-fans. Dat is voor ons onacceptabel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |