Bijvoorbeeld het halveren van verkeersboetes.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik snap de politie niet, als je sterk wil staan in de onderhandelingen moet je de stem van 't volk hebben. Hiermee verliezen ze erg veel krediet.
Als iemand publieksvriendelijke acties kan organiseren is 't de politie wel.
Ja, of controleren en alleen waarschuwingen uitdelen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:14 schreef Trancelocator het volgende:
Bijvoorbeeld het halveren van verkeersboetes.
Lul.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:18 schreef PizzaSalami het volgende:
Lekker uitslapen na thunderdome.
quote:
We worden uit de beker gegooit, nee dat gaat vrienden makenquote:Wellicht is 27 april een optie, na de reguliere competitie dus. Op die datum wordt de bekerfinale gespeeld. Supporters zouden dat beschouwen als het summum van competitievervalsing, maar een andere optie lijkt uitgesloten. PSV is al uitgeschakeld in het bekertoernooi, Ajax zit wel bij de laatste zestien. 27 April is sowieso de laatste mogelijkheid, want de zondag daarop beginnen de play-offs.
Goed idee, tegen die tijd zijn we allang kampioenquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Geweldig gedaan dit, echt superkut.
Wanneer moeten deze 2 wedstrijden in godsnaam ingehaald moeten worden?!
Een week de competitie verlengen?
TTquote:Ajax heeft nog bekeken of de wedstrijd
toch kon worden gespeeld door andere
maatregelen te nemen.Maar besloten is
dat het duel definitief niet doorgaat
Je zou maar vroeg opstaan hehequote:Er waren vanochtend tientallen supporters van ons sfeerteam in de Arena om de boel te versieren. Het zou een groot voetbalfeest worden. Zij hebben alles weer op kunnen ruimen.
Wat een kansloos verhaal, hoe zou het toch door kunnen gaan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:29 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Mij benieuwen....
Ajax bekijkt of duel toch door kan gaan
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax gaat onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om de afgelaste topper tegen PSV toch te laten spelen. Dat meldt de club op haar website. De Amsterdamse club roept zijn supporters vooralsnog op zondag niet naar de ArenA te komen. Het duel tussen Ajax en PSV is in verband met de politieacties afgelast.
Bron : Telegraaf.nl
Ajax.nlquote:Voorzitter John Jaakke: ,,Dat dit mogelijk is, vinden wij ongelooflijk. Ondanks de uitspraak van de rechter van gisteravond hebben wij tot vanochtend het volste vertrouwen behouden dat er gewoon gevoetbald kon worden. We kunnen absoluut geen begrip opbrengen voor de manier van handelen van de betrokken bonden. We vragen ons af of zij beseffen hoeveel mensen de dupe zijn van deze acties. Wij proberen altijd rekening te houden met de wensen van de politie. Kennelijk kunnen zij het niet opbrengen om nu rekening te houden met de miljoenen voetballiefhebbers die naar deze wedstrijd hebben uitgekeken. Er waren vanochtend tientallen supporters van ons sfeerteam in de Arena om de boel te versieren. Het zou een groot voetbalfeest worden. Zij hebben alles weer op kunnen ruimen. De spelers waren vanochtend aan het trainen en zij waren helemaal klaar voor de wedstrijd. De teleurstelling is groot. Er zouden ruim 50.000 mensen naar deze wedstrijd komen. En nu moeten we allemaal afwachten. De grote vraag is nu wanneer de wedstrijd gespeeld kan gaan worden, de wedstrijdkalender zit bomvol en er zit een EK aan te komen.”
Ja gisteren toen ik die poster zag hangen dacht ik al:quote:
Lijkt me lekker leuk voor de seizoenskaarthouders.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:02 schreef SCH het volgende:
Volgens mij wil Ajax zonder publiek spelen.
quote:Colin overwoog te stoppen met voetbal
Geschreven door Franklin Stoker op zaterdag, 15 december om 15:39
Jurgen Colin speelde met de gedachte om het voetbal vaarwel te zeggen. Sinds zijn komst naar Ajax was de verdediger dikwijls een object van veel critici, waaronder een gedeelte van de eigen aanhang. “Er waren dagen dat ik geen zin meer had om te voetballen”, vertrouwde de 26-jarige aan BN/DeStem toe. Hij wilde de knoop nooit definitief doorhakken, maar uitte zijn twijfels wel bij zijn vriendin en zaakwaarnemer. “Stoppen met voetbal? "Ik heb er wel eens over nagedacht. Maar je hebt toch je gezinnetje”, legde Colin verder zijn situatie uit.
Voor het duel tegen PSV, dat nu op een nader te bepalen tijdstip doorgang vindt, hadden diverse supporters van Ajax Colin een hart onder de riem willen steken middels een actie. Dit voornemen zal nu even in de koelkast moeten worden gezet.
Ja moeten ze vooral doen, dan ga ik ff vol in Jaakke ze bek schijten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:02 schreef SCH het volgende:
Volgens mij wil Ajax zonder publiek spelen.
Net wakker gewordenquote:
Volgens mij is dat wanneer er precies het omgekeerde aan de hand is. Wanneer de politie de veiligheid in het stadion niet kan waarborgen mag een wedstrijd niet gespeeld worden lijkt me. Maar wanneer de politie staakt krijg Ajax voor straf punten mindering? Dat lijkt me wel heel vreemdquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:22 schreef andre77 het volgende:
De nieuwe regel is toch dat clubs punten in mindering krijgen als de burgemeester van hun stad een wedstrijd verbiedt?
Als je dit hebt bij een Europese wedstrijd, zet de Uefa je zonder pardon uit het toernooi.
Moeten ze proberenquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:22 schreef andre77 het volgende:
De nieuwe regel is toch dat clubs punten in mindering krijgen als de burgemeester van hun stad een wedstrijd verbiedt?
Als je dit hebt bij een Europese wedstrijd, zet de Uefa je zonder pardon uit het toernooi.
dat meen je nietquote:
quote:KNVB dreigt competitie stil te leggen
zaterdag 15 december, door Bakelsevv, Zeist, 16:24u, fcupdate
De KNVB zal de competitie voor onbepaalde tijd stil leggen als de politievakbonden ook in het volgende weekeinde acties rond eredivisiewedstrijden houden. "Dat laten we niet gebeuren. Ik ben benieuwd of die gefrustreerde vakbondsbaasjes dan creatief genoeg zijn om andere acties te verzinnen, buiten het voetbal om", smaalde Henk Kesler, directeur betaald voetbal van de KNVB.
Kesler benadrukte daarbij dat de KNVB het stopzetten van de competitie lang kan en wil volhouden. "Als het moet drie, vier weken of nog langer. Dat is in Italië ook al eens gebeurd. Desnoods maken we de competitie niet af en kunnen we geen clubs voor Europees voetbal inschrijven. Dat moet dan maar, met dank aan de politiebonden."
De schuld bij Ajax leggen is altijd zo typerend bij de strontkakkies he...quote:stelletje tering kutjoden
En wat kan Jan de politieman dat schelenquote:Desnoods maken we de competitie niet af en kunnen we geen clubs voor Europees voetbal inschrijven. Dat moet dan maar, met dank aan de politiebonden."
Jan de machtsgeile politieman staat zich natuurlijk dan alweer af te trekken op een bekeuring voor 4 km te hard rijden die ie aan iedereen geeft.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En wat kan Jan de politieman dat schelen.
En nu serieus, waar slaat die opmerking van Kesler op?quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:36 schreef Silenus het volgende:
Jan de machtsgeile politieman staat zich natuurlijk dan alweer af te trekken op een bekeuring voor 4 km te hard rijden die ie aan iedereen geeft.
Die kesler moet je niet serieus nemen, die roept wel vaker watquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En nu serieus, waar slaat die opmerking van Kesler op?
ernstigquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Op een andere forum:
[..]
De schuld bij Ajax leggen is altijd zo typerend bij de strontkakkies he...
Klapjosti
Dat had ik dan weer niet verwacht van Keslerquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:33 schreef Jasza het volgende:
"Dat laten we niet gebeuren. Ik ben benieuwd of die gefrustreerde vakbondsbaasjes dan creatief genoeg zijn om andere acties te verzinnen, buiten het voetbal om", smaalde Henk Kesler![]()
![]()
Als ze dat doen, dan ga ik de KNVB in de fik steken, geen grappen meer.quote:AZ en PSV 'krijgen' door afgelastingen mogelijk drie punten
15 december 2007
De geschrapte toppers dit weekeinde in de eredivisie (Feyenoord - AZ en Ajax - PSV) kunnen in het uiterste geval een reglementaire uitslag van 0-1 opleveren. Dat zei Bert van Oostveen, manager competitiezaken van de KNVB, zaterdag.
Bij een verbod van overheidswege, zoals bij deze twee duels, moet binnen twee weken een nieuwe datum zijn gevonden. De geschrapte wedstrijden dienen in elk geval binnen acht weken, dus voor of in het weekeinde van 9 en 10 februari, alsnog te worden gespeeld. "Maar het is zeer de vraag of dat gaat lukken", liet Van Oostveen weten.
Het duel tussen Ajax en PSV moet de KNVB door de hoge risicofactor sowieso in een weekeinde vaststellen. De wedstrijd tussen Feyenoord en AZ zou eventueel kunnen verhuizen naar vrij woensdag 30 januari. "Maar daarvoor hebben we de medewerking nodig van alle betrokken partijen, inclusief de politie", aldus Van Oostveen. "Hopelijk komen de vakbonden snel tot bezinning."
Indien een verboden wedstrijd niet binnen acht weken na de gemiste datum kan worden gespeeld, dient de KNVB het duel om te draaien. Als ook dat niet kan, kan de wedstrijd op neutraal terrein, desnoods zonder publiek, worden afgewerkt.
Indien alle genoemde opties en alternatieven niet mogelijk zijn, moet het bestuur betaald voetbal de wedstrijden reglementair in 0-1 laten eindigen. "Dat is wel het laatste wat we willen. Maar voor de voortgang van de competitie zijn we daartoe dan wel gedwongen, met dank aan de politievakbonden", sprak Van Oostveen op grimmige toon.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:59 schreef toma het volgende:
Als dat zo is dan loopt mr Bert van Oostveen niet lang meer rond in Nederland.
Als ze dat doen dan komen er gegarandeerd rellen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als ze dat doen, dan ga ik de KNVB in de fik steken, geen grappen meer.
Dan wil ik wel eens zien ofdat de politie dan wel paraat staat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als ze dat doen dan komen er gegarandeerd rellen.
Ja maar die konden op elk moment worden gespeeld, doordeweeks etc.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:06 schreef SCH het volgende:
Wat zeikt de KNVB zeg. Er worden toch wel vaker wedstrijden afgelast?
Ja dat snap ik dus ook nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar die konden op elk moment worden gespeeld, doordeweeks etc.
Ajax-psv nietTe veel risico..
Had Cohen vakantie tijdens de play offs van 2 jaar terug waarin Ajax-Feyenoord op een Donderdag(?) was
Ja lekker slim om dat de week na Ajax-AZ te doen jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:13 schreef Jasza het volgende:
Hopelijk gooien ze NEC-Ajax de 20e weg en zetten ze Ajax-PSV daar neer, zou het beste zijn denk ik.
Ja want NEC-Ajax hoeft niet gespeeld te wordenquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:13 schreef Jasza het volgende:
Hopelijk gooien ze NEC-Ajax de 20e weg en zetten ze Ajax-PSV daar neer, zou het beste zijn denk ik.
Lekker boeiend?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja lekker slim om dat de week na Ajax-AZ te doen ja
Niet bepaald realistisch als je bedenkt dat de KNVB de westrijden van de grote 3 tegen AZ gewoon als een topper beschouwd. Dat gaat never nooit gebeuren dus.quote:
Dat wordt extra CoD4 dit weekend dusquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet bepaald realistisch als je bedenkt dat de KNVB de westrijden van de grote 3 tegen AZ gewoon als een topper beschouwd. Dat gaat never nooit gebeuren dus.
Daar lijkt het wel op jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:30 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat wordt extra CoD4 dit weekend dus
Precies. Ik zie het risico niet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:42 schreef denthemen het volgende:
als er een keer gezeik is rond de Arena is het óf met het bestuur óf als supporters van de uitclub op eigen gelegenheid komen (zagreb). Zo'n combi, zeker een trein combi, zorgt nooit voor problemen
Als er geen smeris is kan er een hoop.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:42 schreef denthemen het volgende:
als er een keer gezeik is rond de Arena is het óf met het bestuur óf als supporters van de uitclub op eigen gelegenheid komen (zagreb). Zo'n combi, zeker een trein combi, zorgt nooit voor problemen
joh laat die appie @ Duivendrecht eens een keer met rust.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:49 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Als er geen smeris is kan er een hoop.
Dat hek bij strandvliet open en je bent bij de treinen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
joh laat die appie @ Duivendrecht eens een keer met rust.
Ik bedoelde meer dat het ook doordeweeks ingehaald kan wordenquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:49 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Als er geen smeris is kan er een hoop.
Dat is wel het minst erge in deze zaakquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:05 schreef Panic_A het volgende:
Mensen van het sfeerteam hebben de stadiongrote choreo weer helemaal moeten opruimen.
Welkom in Nederland.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:01 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom kan Ajax - Feyenoord in de play-offs wél doordeweeks gespeeld worden en Ajax - PSV in de competitie niet?
Omdat ze in Amsterdam staken? Als het in Eindhoven was ging het gewoon door.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:01 schreef toma het volgende:
Waarom trouwens in 0-1 en niet in 0-0 dat lijkt me toch een stuk eerlijker
kut politie.
Kaarten kopenquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:24 schreef Jasza het volgende:
Rosenberg speelt btw wel lekker bij Werder de laatste tijd
Ik ging express niet naar Thunderdome omdat ik niet gaar wilde zijn en 60 euro wilde dokken, maarja als Ajax niet was dan was ik wel gegaan ja
Jazeker wel, en elke keer als ik hem zie vraag ik me weer af waarom die niet meer bij Ajax speelt, hele goede speler!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:24 schreef Jasza het volgende:
Rosenberg speelt btw wel lekker bij Werder de laatste tijd
Ik ging express niet naar Thunderdome omdat ik niet gaar wilde zijn en 60 euro wilde dokken, maarja als Ajax niet was dan was ik wel gegaan ja
erg grappig weer. krijg ik dan wel m'n geld terug?quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als ze dat doen, dan ga ik de KNVB in de fik steken, geen grappen meer.
Natuurlijk ook gewoon de schuld van Ten Cate.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jazeker wel, en elke keer als ik hem zie vraag ik me weer af waarom die niet meer bij Ajax speelt, hele goede speler!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |