Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn vuurwerkbommen te maken.
Leuke showquote:Op donderdag 13 december 2007 18:41 schreef Qunix het volgende:
Nou hij doet het....
Vuurwerk filmpie - Demoshow Reigersbos.
lekkere site met die electroshockers, luchtgeweren en alarmpistolenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:48 schreef Wopper1 het volgende:
Zag in het vorige topic www.vuurwerkcenter.nl voorbij komen. Kan je dat bijvoorbeeld dan als Nederlander bestellen/afrekenen en afhalen in Duitsland oid?
Het wordt niet per post verzonden neem ik aan (aangezien ze ook kerstpakken hebben)?
Die zien er ook mooi uit jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
lekkere site met die electroshockers, luchtgeweren en alarmpistolen
Hier in de provincie Utrecht is het nog vrij rustig qua vuurwerk.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:22 schreef MeneerMuis het volgende:
Tijd vliegt voorbij, nog maar 17 dagen
bij ons zijn ze al lekker aan het knallen hoor, vooral giga vlinders hoor je door heel de wijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:26 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hier in de provincie Utrecht is het nog vrij rustig qua vuurwerk.
Is weleens anders geweest.
Relaxte collectie manquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:19 schreef MeneerMuis het volgende:
Hier dan mijn foto
[ afbeelding ]
Wat ik nu in huis heb liggen is:
4x BSC (Supervlinders)![]()
6x TT (Nitraten)![]()
2 Aardappelpijlen![]()
3 Kleine Sierpotjes![]()
1 Bon Bridge pot![]()
2 Horse Brand 100.000 rollen![]()
1 Flowerbed 100 Shots 14kg(2de verkocht)
1 vlindermatje 14 shots![]()
1 doosje pirats![]()
1 Nitraatmat 500 shots![]()
1 Hindoe 3.000 rol met eindbom![]()
Wat komt er nog bij:
Hopelijk me 2de flowerbed die ik nog had besteld![]()
Lawinepijlen naar op zoek, maar twijfelachtig![]()
Voor 400 euro aan siervuurwerk uit Duitsland met de verkoopdagen.![]()
Sorry van die smiletjes
Doorzichtige dop op de bovenkant, aluminium motor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:18 schreef H4ze het volgende:
[..]
Relaxte collectie manLawinepijlen wordt geloof ik echt met de jaren lastiger
Probeer iig aan de echte Zink901's te komen (te herkennen aan een zilveren dop).
BSC's (Big Spanish Cracker) ziijn geen supervlinders, je bent in de war.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:19 schreef MeneerMuis het volgende:
Hier dan mijn foto
[ afbeelding ]
Wat ik nu in huis heb liggen is:
4x BSC (Supervlinders)![]()
Ik noteer alleen maar wat er op die doos staat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:21 schreef MOD het volgende:
[..]
BSC's (Big Spanish Cracker) ziijn geen supervlinders, je bent in de war.
Mooi pakettje veder, hoeveel wa sje kwijt? :p
Chrysanthemum crackling
Omgquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:51 schreef VjenneKloetn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb mezelf een keer gepwnd
Had 2 vlinders naast elkaar gelegd met het lontje tegen elkaar aan. Halve astronaut ervoor en die aansteken.
Door de knal van de 1ste vlinder vloog de andere naar mijn eigenauto en knalde daar precies tegen de voorruit uit elkaar
![]()
Stront veel mazzel gehad want die vlinder had net zo goed de andere kant op kunnen vliegen richting de hele buurt die stond te kijken![]()
Conclusie: je bent een rund als je met vuurwerk stunt
Hahahaha, wat een joekelquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:09 schreef MOD het volgende:
Lol dat laatste filmpje is van een kerel op het APC forum.
Die pijlen bouwen ze zelf en er staat echt grandioze shit tussen.
Zie dit plaatje
Klinken goed zegquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:25 schreef RijstNatie het volgende:
Salute: http://www.youtube.com/watch?v=fAVqLpwLOVM
http://www.youtube.com/watch?v=YeTF3WSvi5Q&feature=related
dikke pijl: http://www.youtube.com/watch?v=TcedLFH0_pA&feature=related![]()
Ligt eraan welke vlinders je bedoeld.quote:Op zondag 16 december 2007 17:17 schreef DoimeN het volgende:
Wat doen dit jaar een pak vlinder(10) op straat? dus prijs?
Supervlinders uiteraard, jaah dan zit er een marge op van meer dan 50% miss toch leuk deze zomer ff naar belgiequote:Op zondag 16 december 2007 17:23 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ligt eraan welke vlinders je bedoeld.
Maar de prijzen die ik zoal om de oren krijg is ¤15 - ¤20 per doosje supervlinders
quote:Op zondag 16 december 2007 19:07 schreef RijstNatie het volgende:
wat is het verschil tussen de super vlinder en de BSC?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:02 schreef area78 het volgende:
Er zijn geloof ik ook wat Belgische vuurwerkwinkels (Alpeco bijv.) die knallertjes onder de naam Big Spanish Cracker verkopen, maar de illegale BSC's zijn wel degelijk supervlinders maar dan met 15gram flash (van slechte kwaliteit volgens sommigen) ipv 4,5 gram zoals die gekleurde vlinders hebben. Die BSC's knallen wel aardig, je kunt er autoalarmen mee laten afgaan op een meter of 4 afstand alleen pas op voor het beton want die schiet soms lomp hard weg en wil je niet in je ogen krijgen..
Zie foto hieronder (die bovenste is dus de BSC supervlinder)
[ afbeelding ]
Verkopen ze niet in België!quote:Op zondag 16 december 2007 17:27 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Supervlinders uiteraard, jaah dan zit er een marge op van meer dan 50% miss toch leuk deze zomer ff naar belgie
quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:51 schreef VjenneKloetn het volgende:
Conclusie: je bent een rund als je met vuurwerk stunt
Sheesh dat is mooi.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:21 schreef RijstNatie het volgende:
Naam: Blue Ocean 2007
Aantal schoten: 150
Omschrijving: Fan Shape - 5 verschillende effecten
Finale: Crackling chrysanthemum
Kaliber: 30mm
Bruto gewicht: 24 kg?
Kruit gewicht: 3600 gram
Prijs: ¤155
kan niet wachten om dit aan te steken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kreeg je der gratis een AB bij?quote:Op maandag 17 december 2007 19:04 schreef MIster911 het volgende:
Ik heb mijn lading al binnen.
[ afbeelding ]
100k rol + pak supervlinders
Iedereen hier in de straat koopt siervuurwerk dus dat hoef ik niet te halen.
wel lullig als dan blijkt dat iedereen uit jou straat op 31-12 om 23.59 uur bij familie is en er niemand in je straat vuurwerk aansteektquote:Op maandag 17 december 2007 19:04 schreef MIster911 het volgende:
Iedereen hier in de straat koopt siervuurwerk dus dat hoef ik niet te halen.
quote:Op maandag 17 december 2007 20:34 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Kreeg je der gratis een AB bij?
Hoe bedoel je dat? In crackling zit loodmenie, dat is ook niet bepaald gezond.quote:Op maandag 17 december 2007 17:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Sheesh dat is mooi.
Ik wil graag blauw vuurwerk kopen maar die kleur ontstaat volgens mij door koper en dat stoppen ze er niet graag in.
Minuutje of 5, hoogstens.quote:Op maandag 17 december 2007 19:47 schreef MaLo het volgende:
Hier zitten de experts, jullie weten vást een antwoord op mijn vraag
Mijn vriend heeft een Horse Brand 100.000 klapper gehaald.
Hoe lang knalt zo'n ding?
Ik HAAT 100.000 klappers
Alvast bedankt
meer omdat koper nu ranzig duur is denk ikquote:Op maandag 17 december 2007 21:48 schreef MOD het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? In crackling zit loodmenie, dat is ook niet bepaald gezond.
de oude horse brand ging vet snel, dus maximaal 30sec.quote:Op maandag 17 december 2007 19:47 schreef MaLo het volgende:
Hier zitten de experts, jullie weten vást een antwoord op mijn vraag
Mijn vriend heeft een Horse Brand 100.000 klapper gehaald.
Hoe lang knalt zo'n ding?
Ik HAAT 100.000 klappers
Alvast bedankt
Keb is ff gezocht.quote:Op maandag 17 december 2007 22:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
meer omdat koper nu ranzig duur is denk ik
Gewoon verkoper vragen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:57 schreef Crazykill het volgende:
Ik ga over een paar dagen voor het eerst naar Beglie wat vuurwerk halen (Zena).
Nitraten en vlinders ken ik wel, maar ik wil een paar goede potten halen. Ik keek ff op de prijslijst en de meeste potjes zitten tussen de 12-18 euro per stuk. Iemand aanraders?
Wat ik wil? Zolang het geen potjes met alleen maar crackling of een 12x diezelfde kleine boeketjes zijn vind ik het goed.
Ah de explodquote:Op zondag 16 december 2007 12:12 schreef Jekoos het volgende:
[ afbeelding ]
En waren er nog mensen die dit jaar de promocontest gevolgd hebben? www.promocontest2007.nl
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:23 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
de oude horse brand ging vet snel, dus maximaal 30sec.
Das nogal een verschilquote:
patriot launcherquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:57 schreef Crazykill het volgende:
Ik ga over een paar dagen voor het eerst naar Beglie wat vuurwerk halen (Zena).
Nitraten en vlinders ken ik wel, maar ik wil een paar goede potten halen. Ik keek ff op de prijslijst en de meeste potjes zitten tussen de 12-18 euro per stuk. Iemand aanraders?
Wat ik wil? Zolang het geen potjes met alleen maar crackling of een 12x diezelfde kleine boeketjes zijn vind ik het goed.
Minimaal 20 minuten.. Waarschijnlijk een half uur..quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
[..]
Das nogal een verschil
Nah goed, max 5 minuten is nog wel te overzien
Een 100.000 klapper die 20 minuten erover doet?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:30 schreef notunreal het volgende:
[..]
Minimaal 20 minuten.. Waarschijnlijk een half uur..
Je kan hem wel rekken door hem op te hangen maar maximaal 2 minuten toch. Als je voor het zelfde geld langer wil knallen moet je gewoon hindoe 3000 rollen kopen die duren ongeveer net zo lang maar wat minder intensief.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:00 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Een 100.000 klapper die 20 minuten erover doet?![]()
Kijk eens alle filmpjes (ook van Horse Brand) van 100.000 klappers. Geen enkele gaat verder dan 2 minuten naar mijn weten.
Ok thanks zometeen ff filmpjes kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:16 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
patriot launcher
Z05 serie
The navigator
Knock out
Ik denk dat mijn belevingswereld op zulke momenten nogal langzaam gaatquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:00 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Een 100.000 klapper die 20 minuten erover doet?![]()
Kijk eens alle filmpjes (ook van Horse Brand) van 100.000 klappers. Geen enkele gaat verder dan 2 minuten naar mijn weten.
Nice....quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:37 schreef RijstNatie het volgende:
Compilatie pyro junky: http://www.youtube.com/watch?v=Ea8LIiTn-o8
goeie kwaliteit camera
Volgens mij zet je een nulletje te veel neer. Dat bagger ding op de foto is een 10.000 klapper zo te zien. En sowieso staat het getal nooit voor het echte aantal knallers, want dat is altijd véél lager. Bij hindoerollen en china thunders, enz. staat het getal wel voor het echte aantal knallers.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Is zo een 150000 klapper wel een 150000 klappert ?
Vraag het me af
Ze noemen het wel een 150 000 klapper hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:27 schreef Coiler het volgende:
[..]
Volgens mij zet je een nulletje te veel neer. Dat bagger ding op de foto is een 10.000 klapper zo te zien. En sowieso staat het getal nooit voor het echte aantal knallers, want dat is altijd véél lager. Bij hindoerollen en china thunders, enz. staat het getal wel voor het echte aantal knallers.
En ik zou het ding sowieso niet kopen als het een legale is, want je koopt alleen een bonk klei met wat buskruit. Oftewel, knalt voor geen meter.
Ik ook bijnaquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:33 schreef Coiler het volgende:
Oh, het lijkt net zo'n kleine 10.000 klapper op de foto. Dan zit er gewoon een asociaal grote eindbom aan.
Trouwens wel enorm schofterig om 80 euro te vragen voor die rotzooi, en het ergste is nog dat de meeste mensen er nog in trappen ook.
1000 Strijkers in een koeleman potjequote:Op woensdag 19 december 2007 13:10 schreef BlaZ het volgende:
1000 rotjes hrm gewoon slof neergooien en benzine ervoer ofzo
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:51 schreef BreekJohannesUit het volgende:
maar ik heb alvast 1000 rotjes, en wil daar een leuke constructie van maken, iemand ideetjes hoe ik dat moet aanpakken? alvast bedankt
Flikker ze gewoon in een kampvuurquote:
jahoor B)quote:Op woensdag 19 december 2007 17:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Flikker ze gewoon in een kampvuur
Of breek er 500 open, leg de andere 500 neer, en tief het kruit van die 500 opengebroken eroverheenzou dat werken?
Grondbloemenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
jahoor B)
vroegah stapelden we ze altijd tot 6 hoogen dan een rijtje halven er voor..
als je t goed doet.. houd je niet 1 over die niet gegaan is..
voor waaghalzen: pak een grondbloem, houd de opening ( waar t lontje naar binnen gaat ) van je af en steek ze daar mee aan
maowquote:Op woensdag 19 december 2007 17:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Grondbloemen
Misschien wel het tofste legale vuurwerk
Moetje eens een heel pak grondbloemen, 40 stuks ofzo, waar de lontjes netjes naar boven steken naast een dood oud struikje aanstekenRookt en fikt lekker hoor.
Komen ze daar al voorquote:Op woensdag 19 december 2007 18:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
maowik heb vorigjaar een stuk of 30 aan elkaar getaped.. :-) lontjes over elkaar.. en openingen naar de zelfde richting
toen ik dat in februari afstak.. kwam er zelfs politie langs om te kijken wat t was x)
jaquote:
http://video.google.com/videoplay?docid=-9076007245418864113&q=wondertollen&total=14&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=3quote:Op woensdag 19 december 2007 17:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Grondbloemen
Misschien wel het tofste legale vuurwerk
Moetje eens een heel pak grondbloemen, 40 stuks ofzo, waar de lontjes netjes naar boven steken naast een dood oud struikje aanstekenRookt en fikt lekker hoor.
Yepquote:Op donderdag 20 december 2007 17:24 schreef BlaZ het volgende:
Beginnen met lawinepijltje, daarna langzaam opbouwen , afsluiten 4" titanium salute
Valt niet onder vuurwerk maar onder wapens en munitie, staat dus een flinke straf op.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:19 schreef Damzkieee het volgende:
*kuch: hoe hoog is de boete voor het importeren van 2 doosjes patronen (200 stuks)?
En krijg je er een strafblad voor?
Oef...quote:Op donderdag 20 december 2007 21:19 schreef Damzkieee het volgende:
*kuch: hoe hoog is de boete voor het importeren van 2 doosjes patronen (200 stuks)?
En krijg je er een strafblad voor?
Gisteren ik midden in de binnenstad in Amsterdamquote:Op donderdag 20 december 2007 22:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu heeft net nog maar een nitraatje opgestookt
Gewoon die knalpatronen!?!?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Valt niet onder vuurwerk maar onder wapens en munitie, staat dus een flinke straf op.
Net als Dynasty Sellection's Shock! Über vetquote:Op donderdag 20 december 2007 23:11 schreef Demarest het volgende:
Jaja, 't komt gestaag dichterbij.
Ik twijfel nog of ik komende zondag nog eenmaal ga vuurwerkshoppen in B, of bij de losse verkoop in NL nog wat licht Spul bijeen ga schrapen (grondbloemen, Knock-outs, Romeinse Kaarsen, etc). Laatste optie, denkelijk.
Wat voor nitraten dan? Want cobra1 gaan bijv zelfs harder als supervlinder.. JCWT, Zwarte doos zijn ook toppers.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:46 schreef yosander het volgende:
Ik heb net mijn Supervlinders binnen gekregen!
Net op een veldje afgestoken, eerst een nitraat van vriend en daarna de Supervlinder, wat een dreun niet normaal!
cobra1 ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:13 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat voor nitraten dan? Want cobra1 gaan bijv zelfs harder als supervlinder.. JCWT, Zwarte doos zijn ook toppers.
TT's (Thumping Thunders).quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:13 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat voor nitraten dan? Want cobra1 gaan bijv zelfs harder als supervlinder.. JCWT, Zwarte doos zijn ook toppers.
Dit zijn een aantal Cobra's:quote:
Ow... zag ik op de vorige pagina... Valt me nu pas op.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:58 schreef yosander het volgende:
[..]
TT's (Thumping Thunders).
En logisch dat een Cobra 1. harder gaat, want daar zit 14,5 gram flashkruit in....
[..]
Dit zijn een aantal Cobra's:
[ afbeelding ]
Dat je niet door de politie gepakt wordt?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:07 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
En moe ik eventueel nog op bepaalde dingen letten?
Had dit topic nog niet gezienquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat je niet door de politie gepakt wordt?
En die vraag over dat illegale vuurwerk in GC ofzo, als je even in dit topic had gekeken had je gezien dat iedereen foto's van de vlinderbommen en lawinepijlen laat zien
Dus de pijlen zijn kwalitatief minder en de potten?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:19 schreef RijstNatie het volgende:
Je moet geen vuurpijlen in DL halen omdat daar andere regels voor pijlen geldt, veel minder kruit etc
Kijk!quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:25 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Wacht ik zal even folder inscannen
Hoe kom je aan een duits foldertje?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:25 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Wacht ik zal even folder inscannen
Ja nijmegen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een duits foldertje?woon je dichtbij de grens ofzo?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:55 schreef RacerDKB het volgende:
Had dan gewoon http://www.vuurwerkstunthal.nl/ gezegd ipv die folder in te scannen!
100.000 klapper rond de 80-90 euro en een chainthunder rond de 30 euro gok ik. Ik zou voor chainthunders gaan als je er nog aan kan komen. Geilste knalmat ooit.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:28 schreef sharpshooter85 het volgende:
Wat is een beetje gangbare prijs voor een 100.000 klappert en een 500 shots chain thunder als ik em nog in Nl wil kopen?
Bij voorbaat dank
Knalpatronen worden geklassificeerd als munitie ja. En dan vind ik maar goed ook, want ik vind het levensgevaarlijke kutdingen. Nou ja, de manier waarop die sjonnies ze gebruiken is levensgevaarlijk. Vorig jaar heeft een kennis z'n halve hand verloren toen iemand met een pistool zo'n patroon tegen hem aan schoot.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gewoon die knalpatronen!?!?
Das toch geen munitie man, schiet je nog geen hond mee dood
Geen wetsartikelen met geldbedragen ofzo?
Duits siervuurwerk is kwalitatief net zo goed als Nederlands. En natuurlijk veel goedkoper. Duitse vuurpijlen mogen trouwens maar 20 gram kruit bevatten, terwijl er in nederland 40 gram in mag. Het knalvuurwerk zoals rotjes e.d. is ook niet veel soeps, dus ik zou vooral sierpotten in slaan. Dan krijg je het meeste waar voor je geld.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:22 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Hey maar is dat iets?
Om deze dingen gaat het dus:quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:46 schreef yosander het volgende:
Ik heb net mijn Supervlinders binnen gekregen!
Net op een veldje afgestoken, eerst een nitraat van vriend en daarna de Supervlinder, wat een dreun niet normaal!
die hek ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Om deze dingen gaat het dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ze worden altijd aan de lont opgehangen, volgens de ene is het 'het kenmerk' van de supervlinder en volgens een ander is het weer om het beton tegen te houden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:56 schreef MOD het volgende:
Zeg, wat ik me nou eigenlijk al tijden afvraag...
Waarvoor dient die staart aan t uiteinde?
Is dat om ze op te hangen enzo? (zie je alleen maar bij mascleta's)
De staart kan echt geen beton tegen houden van een supervlinder. Het papier wordt compleet "verdampt" door de luchtdruk. Meestal blijf er alleen het uiteinde van de staart intact.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, ze worden altijd aan de lont opgehangen, volgens de ene is het 'het kenmerk' van de supervlinder en volgens een ander is het weer om het beton tegen te houden.
oh yeah, die heb ik hoogstwaarschijnlijk tegen mijn hoofd gekregen vorig jaar. Heb er niks meer van kunnen vinden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:39 schreef Coiler het volgende:
Echt overdreven groot, die Big Spanish Crackers. Driekwart is karton en beton.
Trouwens oppassen met die dingen, want die betonnen dopjes willen nog wel eens heel hard wegvliegen bij het ontploffen. Kan voor veel schade zorgen in woonwijken.
Jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:27 schreef Wessiej het volgende:
Maar vriendjes en vriendinnetjes, is 26 pijlen van 60 gram leuk spul ( uit belgië) ?
Moet nog even duidelijkheid vragen, moest snel weg maar zal zo kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:41 schreef Coiler het volgende:
[..]
Ja, mooie set voor die prijs.
Is het Weco?
Dat is leuk spul. Vorig jaar nog een kassa mee opgeblazen. Van die kassa is echt niets overgebleven. Blaas er ook geregeld hardeschijven en andere troep mee op, hardeschijven gaan zo mooi krom staan en je ziet dan de vorm van de schijf die er in zit in de bovenplaat als een soort van afdruk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Om deze dingen gaat het dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerstequote:Op zaterdag 22 december 2007 14:03 schreef RijstNatie het volgende:
ik heb zelf 7 stuks 75 grams pijlen voor 50 euro uit Belgie van het merk original
[ afbeelding ]
pijl 1 http://video.google.nl/videoplay?docid=-1391249472775155415&hl=nl
pijl 2 http://video.google.nl/videoplay?docid=6224497283518253812&hl=nl
pijl 3 http://video.google.nl/videoplay?docid=-3773300185748966892&hl=nl
pijl 4 http://video.google.nl/videoplay?docid=3092743493783451984&hl=nl
wel slechte kwaliteit camera denk ik
Volgens mij zijn die zwarte lawinepijlen het beste, en thumping thunders ZIJN nitratenquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:11 schreef opinionr het volgende:
Ik kan aan lawinepijlen komen.. echter deze zijn pikzwart en de stok zit er los bij.
Zijn dit goede pijlen? Vorig jaar had ik zulke:
[ afbeelding ]
Zit er nog veel verschil in?
De supervlinders zien er wel normaal uit.. het zijn niet van die overdreven dikke spanish crackers, maar knallen doen ze wel goed. ipv het bestelde nitraat zijn er thumping tunders uit belgië meegekomen.. prima spul volgens mij.
Deze zwarte heb ik ook. Ze zijn zwart omdat er een zwarte koker overheen zit. Als je die koker eraf haalt zie je Signalrakette 901. Ik vind de knal redelijk goed / goed.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:11 schreef opinionr het volgende:
Ik kan aan lawinepijlen komen.. echter deze zijn pikzwart en de stok zit er los bij.
[ afbeelding ]
De supervlinders zien er wel normaal uit.. het zijn niet van die overdreven dikke spanish crackers, maar knallen doen ze wel goed. ipv het bestelde nitraat zijn er thumping tunders uit belgië meegekomen.. prima spul volgens mij.
Niet dat ik er verstand van heb, maar waarom zou je dat doen? die koker? Een 901 verkopen voor wat anders?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:54 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Deze zwarte heb ik ook. Ze zijn zwart omdat er een zwarte koker overheen zit. Als je die koker eraf haalt zie je Signalrakette 901. Ik vind de knal redelijk goed / goed.
Weet niet waarom ze het doen.. zal wel een verkooptruc zijn ja. No idea...quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:02 schreef MOD het volgende:
[..]
Niet dat ik er verstand van heb, maar waarom zou je dat doen? die koker? Een 901 verkopen voor wat anders?
Hier lijkt het ook al flink los te gaan. Vanavond zag ik nog een lawinepijl de lucht in gaan en gister nog een carbidbus. Ik woon in Gasselternijveenschemond / Drenthequote:Op zondag 23 december 2007 01:45 schreef MOD het volgende:
Zeg ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik hoor hier de laatste dagen echt asociaal harde dreunen in de omgeving.
Tis elk jaar wel zo maar niet zo hard en veel.. Hoe is het elders? Ik woon in Zeeland.
Gister in Den Haag helemaal los, of iedereen zat af te steken, of 1 iemand dacht al dat het 1 januari was.quote:Op zondag 23 december 2007 01:45 schreef MOD het volgende:
Zeg ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik hoor hier de laatste dagen echt asociaal harde dreunen in de omgeving.
Tis elk jaar wel zo maar niet zo hard en veel.. Hoe is het elders? Ik woon in Zeeland.
hier gingen ook al de nodige cakes gister,quote:Op zondag 23 december 2007 07:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gister in Den Haag helemaal los, of iedereen zat af te steken, of 1 iemand dacht al dat het 1 januari was.
Echt mooie pijlen, 100k matten, cakes, van alles.
quote:Op zondag 23 december 2007 14:24 schreef frenkck het volgende:
Ik had nog nooit de bak met 14400 vuurpijltjes gepost die ik 3 jaar geleden met wat vrienden hadden gemaakt, nog steeds een gaaf ding.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier het filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=Q8FItVpmNM4
14400 knetter pijltjes rechtop gezet in een zelfgebouwde bak met gaas eroverheen, werkte super!
Carbid: Vuurwerk voor Paupersquote:Op zondag 23 december 2007 01:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hier lijkt het ook al flink los te gaan. Vanavond zag ik nog een lawinepijl de lucht in gaan en gister nog een carbidbus. Ik woon in Gasselternijveenschemond / Drenthe
Ik had nog nooit de bak met 14400 vuurpijltjes gepost die ik 3 jaar geleden met wat vrienden hadden gemaakt, nog steeds een gaaf ding.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier het filmpje:
14400 knetter pijltjes rechtop gezet in een zelfgebouwde bak met gaas eroverheen, werkte super!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier het filmpje:
Zwolle is geen boerendorp, en ik heb wel wat beters te doen dan carbid schieten (Supervlinders!quote:
Het lijkt hier wel alsof het verkocht wordt, 2 dagen lang hoor ik van alle kanten knallen (harde ook)quote:Op zondag 23 december 2007 17:50 schreef Demarest het volgende:
[..]
Geniaal!
Overigens is 't hier in de wijk nog zeer stil wat betreft vuurwerk, slechts vanuit Helmond-centrum zijn zo nu en dan wat doffe knallen te horen.
Wat koste dat geintje?quote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef opinionr het volgende:
Een bekende van me is bij de grens gepakt met 1 doosje strijkers in zijn auto
Wat een knuppel om 1!!! heel doosje de grens over te smokkelen.
Doe het dan direct goed (lees aanhanger vol) en word niet gepakt.
welke thumping thunders ?? blauwe crepe, roze of groene?quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:11 schreef opinionr het volgende:
[ afbeelding ]
In totaal ... geen idee. Ga ze niet tellen. Vooral erg veel trueno 3/4. 4 was ik nog vergeten op de foto zo te zienquote:Op maandag 24 december 2007 01:09 schreef MOD het volgende:
lol, en in totaal heb je... hoeveel knallers?
Dat wordt een fikse oorlog bij jou in de buurt.
Ik vind die uitjes maar niks. Levens gevaarlijk hard die dingen.
Dan heb ik liever een salute shell.
Mooie collectie trouwens
De Thumping Thunders hebben groene crepe.. wat wil dat zeggen?quote:Op zondag 23 december 2007 20:04 schreef BlaZ het volgende:
[..]
welke thumping thunders ?? blauwe crepe, roze of groene?
Die helemaal zwarte lawinepijl ken ik niet.
De beste lawinepijlen zijn Horrorknalrakette iig maar erg moeilijk aan te komen.
Zink 901 (Witte dop .. originele) zink 902, signal rakette A van weco, X-trem blitzknal rakette, super blitz knal zijn ook toppers.
Zink 901 heb je veel namaak in .. rode, oranje dop. Rode dop gaat wel redelijk goed.
Groene crepe tt zijn knallen slecht vind ik.quote:Op maandag 24 december 2007 19:43 schreef opinionr het volgende:
[..]
De Thumping Thunders hebben groene crepe.. wat wil dat zeggen?
Dit is een van de lawine pijlen(zonder stok) met op de achtergrond super vlinders
[ afbeelding ]
Bovenin zit een witte dop. Ik verwacht dat het gewoon zink 901 is.
Zal er één testen en er een filmpje van maken.. 1 dezer dagenquote:Op maandag 24 december 2007 20:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Groene crepe tt zijn knallen slecht vind ik.
Vreemde pijl , nog nooit gezien. Wat voor lont zit er aan? wasag of visco of nog iets anders?
Staat verder helemaal niks op ook?
Denk dat het een nieuw chinees imitatie pijl is. Post ff of hij hard knalt nog
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is leuk spul. Vorig jaar nog een kassa mee opgeblazen. Van die kassa is echt niets overgebleven. Blaas er ook geregeld hardeschijven en andere troep mee op, hardeschijven gaan zo mooi krom staan en je ziet dan de vorm van de schijf die er in zit in de bovenplaat als een soort van afdruk.
Als je nou ff die zwarte koker er om weg haalt zoals ik zei, dan zie je dat het een Zink 901 is.quote:Op maandag 24 december 2007 20:10 schreef opinionr het volgende:
[..]
Zal er één testen en er een filmpje van maken.. 1 dezer dagen
En ik zal zo nog wat foto's van de pijl maken.. lont etc.. wat is wasag / visco?
De lonten zijn wat geel van kleur
Oogt een beetje als deze lonten:
[ afbeelding ]
Ik ben een beetje bang dat ik dan al in het kruit zit.quote:Op maandag 24 december 2007 20:41 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Als je nou ff die zwarte koker er om weg haalt zoals ik zei, dan zie je dat het een Zink 901 is.
Ik heb precies dezelfde als op die foto en ik gewoon de koker er zo om weg trekken.quote:Op maandag 24 december 2007 22:02 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat ik dan al in het kruit zit.
Geprobeerd het papieren velletje los te peuteren, maar daar onder zit gewoon karton.
Wat is dat laatste rechts?quote:Op zondag 23 december 2007 20:26 schreef BlaZ het volgende:
Hier nog overzichtje van verschillende knallers die ik zit jaar heb.
[ afbeelding ]
De camuro king van royal class is een aanrader, hij is wel duur (65 euro dacht ik) maar dan heb je wel 20 seconden plezierquote:Op maandag 24 december 2007 23:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Veel kenners hier.
Wat is (ja ik weet 't het kan haast niet) mooi gewoon in NL verkrijgbaar vuurwerk. Ik wil met een paar vrienden voor een kleine 80 euro ofzo aan siervuurwerk halen. Dus 3 of 4 potten o.i.d.
Als iemand een suggestie heeft met mischien een filmpje erbij?
Nu ja dat is dikke onzin dus. Ik heb roze, groen en 2 soorten blauwe crepes geprobeerd.quote:Op maandag 24 december 2007 22:09 schreef opinionr het volgende:
Ik heb elders wat boeiende informatie gelezen over de crepe kleuren bij tt's
Het schijnt dat de zena's met donkergroene crepe een nieuwere versie is die duidelijk beter knalt.
Laat ik nou net donkergroen hebben
Italiaanse bom.quote:Op maandag 24 december 2007 22:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat is dat laatste rechts?
Hier knalt het al lekker in de straat...
Duidelijkquote:Op maandag 24 december 2007 23:39 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nu ja dat is dikke onzin dus. Ik heb roze, groen en 2 soorten blauwe crepes geprobeerd.
De groene knalt het minste.
Als je tt kan kopen ga dan voor degene met blauwe crepe.
Die is wel mooi.quote:Op maandag 24 december 2007 23:21 schreef WensMeester het volgende:
[..]
De camuro king van royal class is een aanrader, hij is wel duur (65 euro dacht ik) maar dan heb je wel 20 seconden plezier![]()
http://www.youtube.com/watch?v=jz3I7GSXDSU
Om nog even te reageren.. ik heb de pijl ontleed en het is geen imitatie pijl. Zoals iemand al melde is het een zwarte koker.quote:Op maandag 24 december 2007 20:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Groene crepe tt zijn knallen slecht vind ik.
Vreemde pijl , nog nooit gezien. Wat voor lont zit er aan? wasag of visco of nog iets anders?
Staat verder helemaal niks op ook?
Denk dat het een nieuw chinees imitatie pijl is. Post ff of hij hard knalt nog
Ja, die had ik vorige jaar ook.quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand daar ervaring mee?
Ik heb wat filmpies van andere lawinepijlen:
http://youtube.com/watch?v=C1uS36iLh_o = Hellraiser
http://youtube.com/watch?v=CUeh1_f5Xmw een andere
Owjaquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:24 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ja, die had ik vorige jaar ook.
Ik weet niet of het immitatie is of whatsoever, maar ze knalden wel lekker
En ze waren toen goedkoop ( ik betaalde 7 per stuk )
Edit:
gast, dat laatste filmpje is precies de zelfde pijl als die jij daar hebt
Stumper die huls is om hem extra hard te laten knallen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:02 schreef opinionr het volgende:
[..]
Om nog even te reageren.. ik heb de pijl ontleed en het is geen imitatie pijl. Zoals iemand al melde is het een zwarte koker.
Na wat hakwerk kreeg ik de koker los
[ afbeelding ]
En wat staat er op de mooie pijl aan de binnenkant:
[ afbeelding ]
Dit is de 2007 versie.. het staat op de pijl zelf en is te zien aan de lont
[ afbeelding ]
Bij deze mag het dus duidelijk zijn.. de zwarte pijlen zijn zink 901 pijlen
Heb je al op www.vuurwerkbelgie.com gekeken? Staat daar misshien iets op dat er op lijkt? Verder weet ik het ook niet, het kan ook een home-made samengesteld pakketje zijn van zo'n toffe doe-het-zelf handelaarquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:51 schreef Wessiej het volgende:
Zullen dat leuke effecten zijn, 40 gram kruit per pijl, 15 pijlen (nu) voor 50,- uit België, maar weet de naam nog niet, iemand idee welke dat zou kunnen zijn?
Zijn ook prima knallers, maar niets boven de zink901 en 902 en de zilvergrijs kleurige trueno knalpijlen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand daar ervaring mee?
Ik heb wat filmpies van andere lawinepijlen:
http://youtube.com/watch?v=C1uS36iLh_o = Hellraiser
http://youtube.com/watch?v=CUeh1_f5Xmw een andere zelfde
Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:54 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand een idee wat ik daarmee kan doen? Iemand een idee hoe ik ze aan elkaar kan maken zodat ze allemaal afgaan? Ik heb helaas geen lontIemand een idee om lont te maken ofzo?
Greatquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:57 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Stumper die huls is om hem extra hard te laten knallen.
Ben je trouwensbij vuurwerkcenter geweest?
Als je ff googelt op quickmatch of blackmatch en beschikt over een paar pakken rotjes touw en papier moet je een eind komen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:54 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand een idee wat ik daarmee kan doen? Iemand een idee hoe ik ze aan elkaar kan maken zodat ze allemaal afgaan? Ik heb helaas geen lontIemand een idee om lont te maken ofzo?
Fokking hell!quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:54 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn van die fluitdingen die i.i.g. langer en harder gaan dan 'gillende keukenmeiden'.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:00 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Wat zijn dat?
Mini thunderkings ofzo?
WTF moet je met een zak vol er van?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Fokking hell!
Gewoon een pak romeinse kaarsen kopen en daar het lont uithalen,
en dan 's ochtends afsteken!![]()
[..]
Het zijn van die fluitdingen die i.i.g. langer en harder gaan dan 'gillende keukenmeiden'.
Thanks!quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:12 schreef MOD het volgende:
[..]
Als je ff googelt op quickmatch of blackmatch en beschikt over een paar pakken rotjes touw en papier moet je een eind komen.
Jup, en lang ook nog... Zo'n 45 tot 60 seconden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:14 schreef yosander het volgende:
Het zijn van die fluitdingen die i.i.g. langer en harder gaan dan 'gillende keukenmeiden'.
Afstekenquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
WTF moet je met een zak vol er van?
quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn vuurwerkbommen te maken.
quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn vuurwerkbommen te maken.
Zo he! overal gaan alarmen / sirenes afquote:Op woensdag 19 december 2007 13:39 schreef Frutsel het volgende:
deze is ook wel leuk http://www.youtube.com/watch?v=Yh1burSYVlM&feature=related
De AH heeft toch een Euroshopper merk? Die zullen vast wel goedkoop zijn.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:53 schreef RacerDKB het volgende:
Vrijdag vuurwerk halen
Weet iemand toevallig waar ze goedkope kuthaarlakbussen of deo hebben?
En ja, dat is ontopic
wat wil je met haarlak / deobussen?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:53 schreef RacerDKB het volgende:
Vrijdag vuurwerk halen
Weet iemand toevallig waar ze goedkope kuthaarlakbussen of deo hebben?
En ja, dat is ontopic
Nitraat met deobus of haarlak, geeft toch een iets hardere knal dan zonder, en een leuke (maar korte) steekvlam.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
wat wil je met haarlak / deobussen?
je stapetje rotjes aansteken met steekvlam?
Blijven grote dingen zegquote:Op donderdag 27 december 2007 00:45 schreef vuurwerklove het volgende:
foto van me bsc;
[ afbeelding ]
Voetjes erafhalen,.. Buisjes aan elkaar tapen.. Ene lontje in de ander steken en klaar.. Zo steekt de ene de andere aan en eventueel kun je meerdere door 1 laten ontbranden. Volgens mij makkelijk dan zelf lonten maken enzo.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:54 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een kneuzenquote:Op donderdag 27 december 2007 14:53 schreef RijstNatie het volgende:
Mascleta http://www.pietersvuurwerk.nl/2006/20%20mascleta.wmv
Nok even...quote:Op donderdag 27 december 2007 16:15 schreef awesomedude het volgende:
Er zijn er weer die eea zullen missen in 2008,
Ik ben altijd meer bang voor de josti's om 0.00 die opeens pijlen en potten laten omvallen en dat je moet wegduiken ervoorquote:Op donderdag 27 december 2007 16:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nok even...
Als je goed met vuurwerk er mee omgaat dan gaat het niet snel fout en kansloze figuren die geen respect tonen zoals jij krijgen zoiets ja.
Die mongolen vinden drank belangrijker... Ooit zullen die gasten ook verongelukken met de auto.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ben altijd meer bang voor de josti's om 0.00 die opeens pijlen en potten laten omvallen en dat je moet wegduiken ervoor
Klopt, maarja, pas ook extra goed op.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die mongolen vinden drank belangrijker... Ooit zullen die gasten ook verongelukken met de auto.
Bij mijn winkel niet gelukkig.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Klopt, maarja, pas ook extra goed op.
Heb er wel zin in, morgen weer chaos bij de vuurwerkwinkel, bestelling ophalen duurt al een kwartier als je er tussenkomt
ja dat is ff schikken he, maar de waarheid is hard...................quote:Op donderdag 27 december 2007 16:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nok even...
Als je goed met vuurwerk er mee omgaat dan gaat het niet snel fout en kansloze figuren die geen respect tonen zoals jij krijgen zoiets ja.
Men moet gewoon NORMAAL met vuurwerk omgaan.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:30 schreef awesomedude het volgende:
[..]
ja dat is ff schikken he, maar de waarheid is hard...................
Wat voor kneus ben jij? Je komt in dit topic, je post een foto van iemand die ze vingers is kwijtgeraakt, en je gaat een beetje doen alsof jij de meest wijze persoon in de wereld bent?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:30 schreef awesomedude het volgende:
[..]
ja dat is ff schikken he, maar de waarheid is hard...................
Bij ons hebben ze bestellingen en los verkoop gescheiden: http://youtube.com/watch?v=1Luf8pJhF3g (vuurwerk ophaal filmquote:Op donderdag 27 december 2007 16:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bij mijn winkel niet gelukkig.
Afhalen en kopen staat los van elkaar.
Heck ze hebben zelfs een balie voor serieuze kopers en kinderen die met 1 euro iets staan uit te zoeken.
Ze hebben geleerd van vorig jaar.
Zoals ik al zei, de waarheid is hard, maar ach een beetje stoere vent voelt er niets van toch.....quote:Op donderdag 27 december 2007 16:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat voor kneus ben jij? Je komt in dit topic, je post een foto van iemand die ze vingers is kwijtgeraakt, en je gaat een beetje doen alsof jij de meest wijze persoon in de wereld bent?
Flikker toch op, als je bang bent voor vuurwerk ga je maar naar F&F ofzo.
Stuk beter, hier bij mij (10 tonner den haag) kan je nog los kopen en afhalen in een, dus je moet eerst langs de kindjes die bij het begin naar hun toffe trektouwtjes zitten te kijken, dan langs de nog kijkende mensen, dan mijn blaadje inleveren en even wachten totdat je tasje eraan komt.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bij mijn winkel niet gelukkig.
Afhalen en kopen staat los van elkaar.
Heck ze hebben zelfs een balie voor serieuze kopers en kinderen die met 1 euro iets staan uit te zoeken.
Ze hebben geleerd van vorig jaar.
Ja de waarheid ja, want 99,8% knalt al zijn ledematen eraf met oud en nieuwquote:Op donderdag 27 december 2007 16:50 schreef awesomedude het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, de waarheid is hard, maar ach een beetje stoere vent voelt er niets van toch.....
Echt, je weet niet hoeveel zin ik heb om naar jouw huis te gaan en 5 gigavlinders in je anus te douwen en ze aan te steken.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:50 schreef awesomedude het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, de waarheid is hard, maar ach een beetje stoere vent voelt er niets van toch.....
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:15 schreef awesomedude het volgende:
Er zijn er weer die eea zullen missen in 2008,
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:01 schreef Damzkieee het volgende:
Morgen naar de Aldi in Duitsland
www.aldi.de
Inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2007 22:39 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat is daar wel Goedkoopl zeg!
Ja, maar dat heb je in Belgie ook, en meestal lukt dat dan wel.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
InderdaadEn goed spul ook wel
Alleen ik betwijfel of je dat zo mag meenemen NEderland in.
quote:Een 31-jarige man uit Waalwijk is donderdagavond om het leven gekomen door een ongeval met vuurwerk. Volgens de politie was de man bezig met vuurwerk in een schuurtje achter zijn woning toen het vuurwerk ontplofte.
Het slachtoffer raakte ernstig gewond, maar hulp mocht niet meer baten. Hij overleed ter plekke.
De toedracht van het ongeval en om wat voor vuurwerk het ging, is nog niet bekend.
Ja, en dan nog die kapotte gasleiding.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:17 schreef MOD het volgende:
damn het wordt steeds gekker... Ik heb deze week al 2 berichten gelezen dat er 2 hun hand zijn kwijt geraakt met het zelf in elkaar knutselen van vuurwerk, en nu is er ook al een dood aan vuurwerk... Begint al goed...
quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:23 schreef MeneerMuis het volgende:
Op weg naar Duitsland voor de laatste boodschapjes met Frutsel
hier hetzelfde van de week stak iemand hier achter een groot blok afquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
Jup.. ik hou t wel bij rookbommen met sterretjes
t knalt hier buiten trouwens weer stevig door... net als gister en eergister
als je niks te melden heb waarom kom je hier danquote:
Zo te zien heb je de zwarte doos met korte flap, hier zitten veel weigeraars in. (waarschuwingquote:Op donderdag 27 december 2007 00:45 schreef vuurwerklove het volgende:
foto van me bsc;
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |