Wat voor kneus ben jij? Je komt in dit topic, je post een foto van iemand die ze vingers is kwijtgeraakt, en je gaat een beetje doen alsof jij de meest wijze persoon in de wereld bent?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:30 schreef awesomedude het volgende:
[..]
ja dat is ff schikken he, maar de waarheid is hard...................
Bij ons hebben ze bestellingen en los verkoop gescheiden: http://youtube.com/watch?v=1Luf8pJhF3g (vuurwerk ophaal filmquote:Op donderdag 27 december 2007 16:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bij mijn winkel niet gelukkig.
Afhalen en kopen staat los van elkaar.
Heck ze hebben zelfs een balie voor serieuze kopers en kinderen die met 1 euro iets staan uit te zoeken.
Ze hebben geleerd van vorig jaar.
Zoals ik al zei, de waarheid is hard, maar ach een beetje stoere vent voelt er niets van toch.....quote:Op donderdag 27 december 2007 16:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat voor kneus ben jij? Je komt in dit topic, je post een foto van iemand die ze vingers is kwijtgeraakt, en je gaat een beetje doen alsof jij de meest wijze persoon in de wereld bent?
Flikker toch op, als je bang bent voor vuurwerk ga je maar naar F&F ofzo.
Stuk beter, hier bij mij (10 tonner den haag) kan je nog los kopen en afhalen in een, dus je moet eerst langs de kindjes die bij het begin naar hun toffe trektouwtjes zitten te kijken, dan langs de nog kijkende mensen, dan mijn blaadje inleveren en even wachten totdat je tasje eraan komt.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bij mijn winkel niet gelukkig.
Afhalen en kopen staat los van elkaar.
Heck ze hebben zelfs een balie voor serieuze kopers en kinderen die met 1 euro iets staan uit te zoeken.
Ze hebben geleerd van vorig jaar.
Ja de waarheid ja, want 99,8% knalt al zijn ledematen eraf met oud en nieuwquote:Op donderdag 27 december 2007 16:50 schreef awesomedude het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, de waarheid is hard, maar ach een beetje stoere vent voelt er niets van toch.....
Echt, je weet niet hoeveel zin ik heb om naar jouw huis te gaan en 5 gigavlinders in je anus te douwen en ze aan te steken.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:50 schreef awesomedude het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, de waarheid is hard, maar ach een beetje stoere vent voelt er niets van toch.....
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:15 schreef awesomedude het volgende:
Er zijn er weer die eea zullen missen in 2008,
quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn vuurwerkbommen te maken.
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:01 schreef Damzkieee het volgende:
Morgen naar de Aldi in Duitsland
www.aldi.de
Inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2007 22:39 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat is daar wel Goedkoopl zeg!
Ja, maar dat heb je in Belgie ook, en meestal lukt dat dan wel.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
InderdaadEn goed spul ook wel
Alleen ik betwijfel of je dat zo mag meenemen NEderland in.
quote:Een 31-jarige man uit Waalwijk is donderdagavond om het leven gekomen door een ongeval met vuurwerk. Volgens de politie was de man bezig met vuurwerk in een schuurtje achter zijn woning toen het vuurwerk ontplofte.
Het slachtoffer raakte ernstig gewond, maar hulp mocht niet meer baten. Hij overleed ter plekke.
De toedracht van het ongeval en om wat voor vuurwerk het ging, is nog niet bekend.
Ja, en dan nog die kapotte gasleiding.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:17 schreef MOD het volgende:
damn het wordt steeds gekker... Ik heb deze week al 2 berichten gelezen dat er 2 hun hand zijn kwijt geraakt met het zelf in elkaar knutselen van vuurwerk, en nu is er ook al een dood aan vuurwerk... Begint al goed...
quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:23 schreef MeneerMuis het volgende:
Op weg naar Duitsland voor de laatste boodschapjes met Frutsel
hier hetzelfde van de week stak iemand hier achter een groot blok afquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
Jup.. ik hou t wel bij rookbommen met sterretjes
t knalt hier buiten trouwens weer stevig door... net als gister en eergister
als je niks te melden heb waarom kom je hier danquote:
Zo te zien heb je de zwarte doos met korte flap, hier zitten veel weigeraars in. (waarschuwingquote:Op donderdag 27 december 2007 00:45 schreef vuurwerklove het volgende:
foto van me bsc;
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |