Nice....quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:37 schreef RijstNatie het volgende:
Compilatie pyro junky: http://www.youtube.com/watch?v=Ea8LIiTn-o8
goeie kwaliteit camera
Volgens mij zet je een nulletje te veel neer. Dat bagger ding op de foto is een 10.000 klapper zo te zien. En sowieso staat het getal nooit voor het echte aantal knallers, want dat is altijd véél lager. Bij hindoerollen en china thunders, enz. staat het getal wel voor het echte aantal knallers.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Is zo een 150000 klapper wel een 150000 klappert ?
Vraag het me af
Ze noemen het wel een 150 000 klapper hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:27 schreef Coiler het volgende:
[..]
Volgens mij zet je een nulletje te veel neer. Dat bagger ding op de foto is een 10.000 klapper zo te zien. En sowieso staat het getal nooit voor het echte aantal knallers, want dat is altijd véél lager. Bij hindoerollen en china thunders, enz. staat het getal wel voor het echte aantal knallers.
En ik zou het ding sowieso niet kopen als het een legale is, want je koopt alleen een bonk klei met wat buskruit. Oftewel, knalt voor geen meter.
Ik ook bijnaquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:33 schreef Coiler het volgende:
Oh, het lijkt net zo'n kleine 10.000 klapper op de foto. Dan zit er gewoon een asociaal grote eindbom aan.
Trouwens wel enorm schofterig om 80 euro te vragen voor die rotzooi, en het ergste is nog dat de meeste mensen er nog in trappen ook.
1000 Strijkers in een koeleman potjequote:Op woensdag 19 december 2007 13:10 schreef BlaZ het volgende:
1000 rotjes hrm gewoon slof neergooien en benzine ervoer ofzo
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:51 schreef BreekJohannesUit het volgende:
maar ik heb alvast 1000 rotjes, en wil daar een leuke constructie van maken, iemand ideetjes hoe ik dat moet aanpakken? alvast bedankt
Flikker ze gewoon in een kampvuurquote:
jahoor B)quote:Op woensdag 19 december 2007 17:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Flikker ze gewoon in een kampvuur
Of breek er 500 open, leg de andere 500 neer, en tief het kruit van die 500 opengebroken eroverheenzou dat werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |