cobra1 ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:13 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat voor nitraten dan? Want cobra1 gaan bijv zelfs harder als supervlinder.. JCWT, Zwarte doos zijn ook toppers.
TT's (Thumping Thunders).quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:13 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat voor nitraten dan? Want cobra1 gaan bijv zelfs harder als supervlinder.. JCWT, Zwarte doos zijn ook toppers.
Dit zijn een aantal Cobra's:quote:
Ow... zag ik op de vorige pagina... Valt me nu pas op.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:58 schreef yosander het volgende:
[..]
TT's (Thumping Thunders).
En logisch dat een Cobra 1. harder gaat, want daar zit 14,5 gram flashkruit in....
[..]
Dit zijn een aantal Cobra's:
[ afbeelding ]
Dat je niet door de politie gepakt wordt?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:07 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
En moe ik eventueel nog op bepaalde dingen letten?
Had dit topic nog niet gezienquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat je niet door de politie gepakt wordt?
En die vraag over dat illegale vuurwerk in GC ofzo, als je even in dit topic had gekeken had je gezien dat iedereen foto's van de vlinderbommen en lawinepijlen laat zien
Dus de pijlen zijn kwalitatief minder en de potten?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:19 schreef RijstNatie het volgende:
Je moet geen vuurpijlen in DL halen omdat daar andere regels voor pijlen geldt, veel minder kruit etc
Kijk!quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:25 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Wacht ik zal even folder inscannen
Hoe kom je aan een duits foldertje?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:25 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Wacht ik zal even folder inscannen
Ja nijmegen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een duits foldertje?woon je dichtbij de grens ofzo?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:55 schreef RacerDKB het volgende:
Had dan gewoon http://www.vuurwerkstunthal.nl/ gezegd ipv die folder in te scannen!
100.000 klapper rond de 80-90 euro en een chainthunder rond de 30 euro gok ik. Ik zou voor chainthunders gaan als je er nog aan kan komen. Geilste knalmat ooit.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:28 schreef sharpshooter85 het volgende:
Wat is een beetje gangbare prijs voor een 100.000 klappert en een 500 shots chain thunder als ik em nog in Nl wil kopen?
Bij voorbaat dank
Knalpatronen worden geklassificeerd als munitie ja. En dan vind ik maar goed ook, want ik vind het levensgevaarlijke kutdingen. Nou ja, de manier waarop die sjonnies ze gebruiken is levensgevaarlijk. Vorig jaar heeft een kennis z'n halve hand verloren toen iemand met een pistool zo'n patroon tegen hem aan schoot.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gewoon die knalpatronen!?!?
Das toch geen munitie man, schiet je nog geen hond mee dood
Geen wetsartikelen met geldbedragen ofzo?
Duits siervuurwerk is kwalitatief net zo goed als Nederlands. En natuurlijk veel goedkoper. Duitse vuurpijlen mogen trouwens maar 20 gram kruit bevatten, terwijl er in nederland 40 gram in mag. Het knalvuurwerk zoals rotjes e.d. is ook niet veel soeps, dus ik zou vooral sierpotten in slaan. Dan krijg je het meeste waar voor je geld.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:22 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Hey maar is dat iets?
Om deze dingen gaat het dus:quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:46 schreef yosander het volgende:
Ik heb net mijn Supervlinders binnen gekregen!
Net op een veldje afgestoken, eerst een nitraat van vriend en daarna de Supervlinder, wat een dreun niet normaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |