Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn vuurwerkbommen te maken.
Leuke showquote:Op donderdag 13 december 2007 18:41 schreef Qunix het volgende:
Nou hij doet het....
Vuurwerk filmpie - Demoshow Reigersbos.
lekkere site met die electroshockers, luchtgeweren en alarmpistolenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:48 schreef Wopper1 het volgende:
Zag in het vorige topic www.vuurwerkcenter.nl voorbij komen. Kan je dat bijvoorbeeld dan als Nederlander bestellen/afrekenen en afhalen in Duitsland oid?
Het wordt niet per post verzonden neem ik aan (aangezien ze ook kerstpakken hebben)?
Die zien er ook mooi uit jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
lekkere site met die electroshockers, luchtgeweren en alarmpistolen
Hier in de provincie Utrecht is het nog vrij rustig qua vuurwerk.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:22 schreef MeneerMuis het volgende:
Tijd vliegt voorbij, nog maar 17 dagen
bij ons zijn ze al lekker aan het knallen hoor, vooral giga vlinders hoor je door heel de wijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:26 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hier in de provincie Utrecht is het nog vrij rustig qua vuurwerk.
Is weleens anders geweest.
Relaxte collectie manquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:19 schreef MeneerMuis het volgende:
Hier dan mijn foto
[ afbeelding ]
Wat ik nu in huis heb liggen is:
4x BSC (Supervlinders)![]()
6x TT (Nitraten)![]()
2 Aardappelpijlen![]()
3 Kleine Sierpotjes![]()
1 Bon Bridge pot![]()
2 Horse Brand 100.000 rollen![]()
1 Flowerbed 100 Shots 14kg(2de verkocht)
1 vlindermatje 14 shots![]()
1 doosje pirats![]()
1 Nitraatmat 500 shots![]()
1 Hindoe 3.000 rol met eindbom![]()
Wat komt er nog bij:
Hopelijk me 2de flowerbed die ik nog had besteld![]()
Lawinepijlen naar op zoek, maar twijfelachtig![]()
Voor 400 euro aan siervuurwerk uit Duitsland met de verkoopdagen.![]()
Sorry van die smiletjes
Doorzichtige dop op de bovenkant, aluminium motor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:18 schreef H4ze het volgende:
[..]
Relaxte collectie manLawinepijlen wordt geloof ik echt met de jaren lastiger
Probeer iig aan de echte Zink901's te komen (te herkennen aan een zilveren dop).
BSC's (Big Spanish Cracker) ziijn geen supervlinders, je bent in de war.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:19 schreef MeneerMuis het volgende:
Hier dan mijn foto
[ afbeelding ]
Wat ik nu in huis heb liggen is:
4x BSC (Supervlinders)![]()
Ik noteer alleen maar wat er op die doos staat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:21 schreef MOD het volgende:
[..]
BSC's (Big Spanish Cracker) ziijn geen supervlinders, je bent in de war.
Mooi pakettje veder, hoeveel wa sje kwijt? :p
Chrysanthemum crackling
Omgquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:51 schreef VjenneKloetn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb mezelf een keer gepwnd
Had 2 vlinders naast elkaar gelegd met het lontje tegen elkaar aan. Halve astronaut ervoor en die aansteken.
Door de knal van de 1ste vlinder vloog de andere naar mijn eigenauto en knalde daar precies tegen de voorruit uit elkaar
![]()
Stront veel mazzel gehad want die vlinder had net zo goed de andere kant op kunnen vliegen richting de hele buurt die stond te kijken![]()
Conclusie: je bent een rund als je met vuurwerk stunt
Hahahaha, wat een joekelquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:09 schreef MOD het volgende:
Lol dat laatste filmpje is van een kerel op het APC forum.
Die pijlen bouwen ze zelf en er staat echt grandioze shit tussen.
Zie dit plaatje
Klinken goed zegquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:25 schreef RijstNatie het volgende:
Salute: http://www.youtube.com/watch?v=fAVqLpwLOVM
http://www.youtube.com/watch?v=YeTF3WSvi5Q&feature=related
dikke pijl: http://www.youtube.com/watch?v=TcedLFH0_pA&feature=related![]()
Ligt eraan welke vlinders je bedoeld.quote:Op zondag 16 december 2007 17:17 schreef DoimeN het volgende:
Wat doen dit jaar een pak vlinder(10) op straat? dus prijs?
Supervlinders uiteraard, jaah dan zit er een marge op van meer dan 50% miss toch leuk deze zomer ff naar belgiequote:Op zondag 16 december 2007 17:23 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ligt eraan welke vlinders je bedoeld.
Maar de prijzen die ik zoal om de oren krijg is ¤15 - ¤20 per doosje supervlinders
quote:Op zondag 16 december 2007 19:07 schreef RijstNatie het volgende:
wat is het verschil tussen de super vlinder en de BSC?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:02 schreef area78 het volgende:
Er zijn geloof ik ook wat Belgische vuurwerkwinkels (Alpeco bijv.) die knallertjes onder de naam Big Spanish Cracker verkopen, maar de illegale BSC's zijn wel degelijk supervlinders maar dan met 15gram flash (van slechte kwaliteit volgens sommigen) ipv 4,5 gram zoals die gekleurde vlinders hebben. Die BSC's knallen wel aardig, je kunt er autoalarmen mee laten afgaan op een meter of 4 afstand alleen pas op voor het beton want die schiet soms lomp hard weg en wil je niet in je ogen krijgen..
Zie foto hieronder (die bovenste is dus de BSC supervlinder)
[ afbeelding ]
Verkopen ze niet in België!quote:Op zondag 16 december 2007 17:27 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Supervlinders uiteraard, jaah dan zit er een marge op van meer dan 50% miss toch leuk deze zomer ff naar belgie
quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:51 schreef VjenneKloetn het volgende:
Conclusie: je bent een rund als je met vuurwerk stunt
Sheesh dat is mooi.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:21 schreef RijstNatie het volgende:
Naam: Blue Ocean 2007
Aantal schoten: 150
Omschrijving: Fan Shape - 5 verschillende effecten
Finale: Crackling chrysanthemum
Kaliber: 30mm
Bruto gewicht: 24 kg?
Kruit gewicht: 3600 gram
Prijs: ¤155
kan niet wachten om dit aan te steken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kreeg je der gratis een AB bij?quote:Op maandag 17 december 2007 19:04 schreef MIster911 het volgende:
Ik heb mijn lading al binnen.
[ afbeelding ]
100k rol + pak supervlinders
Iedereen hier in de straat koopt siervuurwerk dus dat hoef ik niet te halen.
wel lullig als dan blijkt dat iedereen uit jou straat op 31-12 om 23.59 uur bij familie is en er niemand in je straat vuurwerk aansteektquote:Op maandag 17 december 2007 19:04 schreef MIster911 het volgende:
Iedereen hier in de straat koopt siervuurwerk dus dat hoef ik niet te halen.
quote:Op maandag 17 december 2007 20:34 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Kreeg je der gratis een AB bij?
Hoe bedoel je dat? In crackling zit loodmenie, dat is ook niet bepaald gezond.quote:Op maandag 17 december 2007 17:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Sheesh dat is mooi.
Ik wil graag blauw vuurwerk kopen maar die kleur ontstaat volgens mij door koper en dat stoppen ze er niet graag in.
Minuutje of 5, hoogstens.quote:Op maandag 17 december 2007 19:47 schreef MaLo het volgende:
Hier zitten de experts, jullie weten vást een antwoord op mijn vraag
Mijn vriend heeft een Horse Brand 100.000 klapper gehaald.
Hoe lang knalt zo'n ding?
Ik HAAT 100.000 klappers
Alvast bedankt
meer omdat koper nu ranzig duur is denk ikquote:Op maandag 17 december 2007 21:48 schreef MOD het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? In crackling zit loodmenie, dat is ook niet bepaald gezond.
de oude horse brand ging vet snel, dus maximaal 30sec.quote:Op maandag 17 december 2007 19:47 schreef MaLo het volgende:
Hier zitten de experts, jullie weten vást een antwoord op mijn vraag
Mijn vriend heeft een Horse Brand 100.000 klapper gehaald.
Hoe lang knalt zo'n ding?
Ik HAAT 100.000 klappers
Alvast bedankt
Keb is ff gezocht.quote:Op maandag 17 december 2007 22:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
meer omdat koper nu ranzig duur is denk ik
Gewoon verkoper vragen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:57 schreef Crazykill het volgende:
Ik ga over een paar dagen voor het eerst naar Beglie wat vuurwerk halen (Zena).
Nitraten en vlinders ken ik wel, maar ik wil een paar goede potten halen. Ik keek ff op de prijslijst en de meeste potjes zitten tussen de 12-18 euro per stuk. Iemand aanraders?
Wat ik wil? Zolang het geen potjes met alleen maar crackling of een 12x diezelfde kleine boeketjes zijn vind ik het goed.
Ah de explodquote:Op zondag 16 december 2007 12:12 schreef Jekoos het volgende:
[ afbeelding ]
En waren er nog mensen die dit jaar de promocontest gevolgd hebben? www.promocontest2007.nl
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:23 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
de oude horse brand ging vet snel, dus maximaal 30sec.
Das nogal een verschilquote:
patriot launcherquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:57 schreef Crazykill het volgende:
Ik ga over een paar dagen voor het eerst naar Beglie wat vuurwerk halen (Zena).
Nitraten en vlinders ken ik wel, maar ik wil een paar goede potten halen. Ik keek ff op de prijslijst en de meeste potjes zitten tussen de 12-18 euro per stuk. Iemand aanraders?
Wat ik wil? Zolang het geen potjes met alleen maar crackling of een 12x diezelfde kleine boeketjes zijn vind ik het goed.
Minimaal 20 minuten.. Waarschijnlijk een half uur..quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
[..]
Das nogal een verschil
Nah goed, max 5 minuten is nog wel te overzien
Een 100.000 klapper die 20 minuten erover doet?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:30 schreef notunreal het volgende:
[..]
Minimaal 20 minuten.. Waarschijnlijk een half uur..
Je kan hem wel rekken door hem op te hangen maar maximaal 2 minuten toch. Als je voor het zelfde geld langer wil knallen moet je gewoon hindoe 3000 rollen kopen die duren ongeveer net zo lang maar wat minder intensief.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:00 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Een 100.000 klapper die 20 minuten erover doet?![]()
Kijk eens alle filmpjes (ook van Horse Brand) van 100.000 klappers. Geen enkele gaat verder dan 2 minuten naar mijn weten.
Ok thanks zometeen ff filmpjes kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:16 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
patriot launcher
Z05 serie
The navigator
Knock out
Ik denk dat mijn belevingswereld op zulke momenten nogal langzaam gaatquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:00 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Een 100.000 klapper die 20 minuten erover doet?![]()
Kijk eens alle filmpjes (ook van Horse Brand) van 100.000 klappers. Geen enkele gaat verder dan 2 minuten naar mijn weten.
Nice....quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:37 schreef RijstNatie het volgende:
Compilatie pyro junky: http://www.youtube.com/watch?v=Ea8LIiTn-o8
goeie kwaliteit camera
Volgens mij zet je een nulletje te veel neer. Dat bagger ding op de foto is een 10.000 klapper zo te zien. En sowieso staat het getal nooit voor het echte aantal knallers, want dat is altijd véél lager. Bij hindoerollen en china thunders, enz. staat het getal wel voor het echte aantal knallers.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Is zo een 150000 klapper wel een 150000 klappert ?
Vraag het me af
Ze noemen het wel een 150 000 klapper hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:27 schreef Coiler het volgende:
[..]
Volgens mij zet je een nulletje te veel neer. Dat bagger ding op de foto is een 10.000 klapper zo te zien. En sowieso staat het getal nooit voor het echte aantal knallers, want dat is altijd véél lager. Bij hindoerollen en china thunders, enz. staat het getal wel voor het echte aantal knallers.
En ik zou het ding sowieso niet kopen als het een legale is, want je koopt alleen een bonk klei met wat buskruit. Oftewel, knalt voor geen meter.
Ik ook bijnaquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:33 schreef Coiler het volgende:
Oh, het lijkt net zo'n kleine 10.000 klapper op de foto. Dan zit er gewoon een asociaal grote eindbom aan.
Trouwens wel enorm schofterig om 80 euro te vragen voor die rotzooi, en het ergste is nog dat de meeste mensen er nog in trappen ook.
1000 Strijkers in een koeleman potjequote:Op woensdag 19 december 2007 13:10 schreef BlaZ het volgende:
1000 rotjes hrm gewoon slof neergooien en benzine ervoer ofzo
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:51 schreef BreekJohannesUit het volgende:
maar ik heb alvast 1000 rotjes, en wil daar een leuke constructie van maken, iemand ideetjes hoe ik dat moet aanpakken? alvast bedankt
Flikker ze gewoon in een kampvuurquote:
jahoor B)quote:Op woensdag 19 december 2007 17:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Flikker ze gewoon in een kampvuur
Of breek er 500 open, leg de andere 500 neer, en tief het kruit van die 500 opengebroken eroverheenzou dat werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |