Om nog even te reageren.. ik heb de pijl ontleed en het is geen imitatie pijl. Zoals iemand al melde is het een zwarte koker.quote:Op maandag 24 december 2007 20:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Groene crepe tt zijn knallen slecht vind ik.
Vreemde pijl , nog nooit gezien. Wat voor lont zit er aan? wasag of visco of nog iets anders?
Staat verder helemaal niks op ook?
Denk dat het een nieuw chinees imitatie pijl is. Post ff of hij hard knalt nog
Ja, die had ik vorige jaar ook.quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand daar ervaring mee?
Ik heb wat filmpies van andere lawinepijlen:
http://youtube.com/watch?v=C1uS36iLh_o = Hellraiser
http://youtube.com/watch?v=CUeh1_f5Xmw een andere
Owjaquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:24 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ja, die had ik vorige jaar ook.
Ik weet niet of het immitatie is of whatsoever, maar ze knalden wel lekker
En ze waren toen goedkoop ( ik betaalde 7 per stuk )
Edit:
gast, dat laatste filmpje is precies de zelfde pijl als die jij daar hebt
Stumper die huls is om hem extra hard te laten knallen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:02 schreef opinionr het volgende:
[..]
Om nog even te reageren.. ik heb de pijl ontleed en het is geen imitatie pijl. Zoals iemand al melde is het een zwarte koker.
Na wat hakwerk kreeg ik de koker los
[ afbeelding ]
En wat staat er op de mooie pijl aan de binnenkant:
[ afbeelding ]
Dit is de 2007 versie.. het staat op de pijl zelf en is te zien aan de lont
[ afbeelding ]
Bij deze mag het dus duidelijk zijn.. de zwarte pijlen zijn zink 901 pijlen
Heb je al op www.vuurwerkbelgie.com gekeken? Staat daar misshien iets op dat er op lijkt? Verder weet ik het ook niet, het kan ook een home-made samengesteld pakketje zijn van zo'n toffe doe-het-zelf handelaarquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:51 schreef Wessiej het volgende:
Zullen dat leuke effecten zijn, 40 gram kruit per pijl, 15 pijlen (nu) voor 50,- uit België, maar weet de naam nog niet, iemand idee welke dat zou kunnen zijn?
Zijn ook prima knallers, maar niets boven de zink901 en 902 en de zilvergrijs kleurige trueno knalpijlen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand daar ervaring mee?
Ik heb wat filmpies van andere lawinepijlen:
http://youtube.com/watch?v=C1uS36iLh_o = Hellraiser
http://youtube.com/watch?v=CUeh1_f5Xmw een andere zelfde
Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:54 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand een idee wat ik daarmee kan doen? Iemand een idee hoe ik ze aan elkaar kan maken zodat ze allemaal afgaan? Ik heb helaas geen lontIemand een idee om lont te maken ofzo?
Greatquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:57 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Stumper die huls is om hem extra hard te laten knallen.
Ben je trouwensbij vuurwerkcenter geweest?
Als je ff googelt op quickmatch of blackmatch en beschikt over een paar pakken rotjes touw en papier moet je een eind komen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:54 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand een idee wat ik daarmee kan doen? Iemand een idee hoe ik ze aan elkaar kan maken zodat ze allemaal afgaan? Ik heb helaas geen lontIemand een idee om lont te maken ofzo?
Fokking hell!quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:54 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn van die fluitdingen die i.i.g. langer en harder gaan dan 'gillende keukenmeiden'.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:00 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Wat zijn dat?
Mini thunderkings ofzo?
WTF moet je met een zak vol er van?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Fokking hell!
Gewoon een pak romeinse kaarsen kopen en daar het lont uithalen,
en dan 's ochtends afsteken!![]()
[..]
Het zijn van die fluitdingen die i.i.g. langer en harder gaan dan 'gillende keukenmeiden'.
Thanks!quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:12 schreef MOD het volgende:
[..]
Als je ff googelt op quickmatch of blackmatch en beschikt over een paar pakken rotjes touw en papier moet je een eind komen.
Jup, en lang ook nog... Zo'n 45 tot 60 seconden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:14 schreef yosander het volgende:
Het zijn van die fluitdingen die i.i.g. langer en harder gaan dan 'gillende keukenmeiden'.
Afstekenquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
WTF moet je met een zak vol er van?
quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn vuurwerkbommen te maken.
quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn vuurwerkbommen te maken.
Zo he! overal gaan alarmen / sirenes afquote:Op woensdag 19 december 2007 13:39 schreef Frutsel het volgende:
deze is ook wel leuk http://www.youtube.com/watch?v=Yh1burSYVlM&feature=related
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |